Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Valoare vanzare laptop

Inlocuire hdd cu ssd la NVR

Multe fisiere apar ca protejate c...

Serie noua - Profetii biblice cu....
 Probleme functionare motocoasa Ma...

Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina
 Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...
 Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...
 

Hyundai Azera 2006

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Cred ca am mai spus odata ca am devenit usor usor un fan al acestei firme 'galbene' care in ciuda impresiei mele de inceput face o treaba buna.
Ma vad asadar in masura (poate nu sunt eu cel mai potrivit, insa o sa o fac) sa prezint noul model de Hyundai si anume Azera, model care va fi available din toamna 2005 cred. Modelul a fost expus si la Geneva daca nu ma insel insa nu sunt sigur de asta (parca asa am auzit).

Exterior:
Masina, dupa cum se vede din fotografii arata bine si a pastrat multe din linia noii Sonate. Asta am vazut mai nou ca se poarta si la nume grele din domeniu (cel putin la Audi unde toate modelele sunt la fel, numai ca sunt umflate fiecare in concordatna cu clasa din care face parte.
Ce e mai nou la acest model:
- faruri tip projector-beam: cu operare automata (on/off) in functie de lunima de afara, ofera o iluminare mai buna ca a vechilor generatii de faruri. Implementata demult pe modelele europene.
- Proiectoare de ceata: standard (in comparatie cu alte modele din aceeasi clasa la care sunt optionale)
- Stergatoare de ploaie cu senzor: isi modifica frecventa in functie de intensitatea ploii.
- Parbriz atermic (se stie despre ce e vorba, lasa mai putina caldura sa treaca, mentinand interiorul mai racoros in comparatie cu parbrizele standard).
- Stopuri cu led-uri (in sfarsit).
- Oglinzi care se retrag automat (pliaza) cand se opreste motorul si se scoate cheia din contact.
- Nitzel crom la exterior ca asa ne sta bine :D.

Interior:
- Scaune ajustabile electric si cu memorie (memoreaza 2 setari), nu stiu si daca cel al pasagerului are acele memorari dar nu cred. Volanul se modifica pe inaltime si adancime tot electric si se poate memora pozitia lui. Astfel dintr-o singura apasare de buton avem scaunul si volanul pregatite perfect pentru noi sau celalalt sofer.
- Pedalierul reglabil (tot electric) si intra si acestea in memoria computerului.
- Aparatoare de soare (perforata bineinteles pentru o buna vizibilitate) actionata electric pentru luneta.
- Climatronic cu 2 zone de reglare (sofer si pasager) precum si sistem air quality sensing pentru detectarea fumului sau a unei atmosfere poluate (in exterior nu in masina).
- Sistem audio Infinity cu 6 boxe.

Siguranta activa:
- Electronic Stability Control (ESC) pentru evitarea deraparilor in curbe.
- Traction Control System (TCS) pentru evitarea patinajului rotilor.
- ABS
- Electronic Brake Force Distribution - pentru a frana eficient indiferent de incarcarea masinii.

Siguranta pasiva:
- 8 airbaguri.
- Dual-front Advanced Airbag Technology - deschidere optimizata a airbagului in functie de greutatea pasagerului.
- Tetiera scaunelor se misca inspre in fata in cazul unui posibil accident pentru a atenua socul coliziunii.
- Structura ranforsata
Aici mai sunt multe, dar marea majoritate le stiti. Doar nu are rost sa ma insir cu centur pretensionate si cu prindere in trei puncte nu?

Specificatii tehnice:
- Motor: 3.8l DOHC 24 de valve CVVT, construit din aliaj de aluminiu. Putere 265 CP la 6000 rpm, cuplu 257 Nm la 4500 rpm. Cutie de viteze automatica Shiftronic.
- Frane: discuri ventilate pe fata, discuri pline pe spate.
- ABS: Standard cu 4 senzori, ABS pe toate 4 rotile.
- Suspensie fata independenta, suspensie spate independenta multi-link.
- Roti din aliaj de 17 toli.
- Dimensiuni: Lungime - 4.82 m, distanta dintre punti - 2.73 m, latime - 1.82 m, inaltime - 1.46 m.


Eu sunt placut impresionat de masinile astora.
Ce ziceti?

Edited by Cristist50, 24 April 2005 - 01:11.


#2
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
cand or scapa asiaticii de tendinta copierii altor masini ? liniile care "se scurg in sus" de la grila radiatorului sunt tot mai dese vad, indiferent de firma... !
oricum la dotari mi se pare buna, totusi nu imi place cuplul, in rest...  
mi se pare cam ciudat plasticul din imprejurul schimbatorului...
cu ce masini europene e conceputa sa concureze?
un pret estimativ ?

editare tarzie: foarte practic editul tau :)  :P

Edited by shumilica, 24 April 2005 - 01:19.


#3
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Acum din cate am citit eu puterea si cuplul sunt estimative, probabil ca n-au terminat cu testele. Si mie mi s-a parut ciudat de mic cuplul tinand cont ca noul accent cu motor de 1.6 DOHC are cuplul de 130 (sper sa nu ma insel).

Probabil ca or sa scape de copierea altor masini atunci cand vor avea niste designeri mai buni :), oricum e un mare pas inainte. Se vede treaba ca vor sa faca ceva din marca asta, sper sa urce si mai mult la calitate.
Tinand cont de dimensiunile masinii cred ca se baga la concurs cu Passat, A6, 407 (sau 607 dar nu cred).
Deja Sonata are dimensiunile unui A6 asa ca ...

Saptamana trecuta eu m-am plimbat 10 minute cu o Sonata noua si am fost foarte impresionat de ea (comparativ cu cea veche care era un fel de Elantra mai mare si mai dotata. Interiorul e foarte practic si comenzile foarte bine plasate. Culoarea crem a bordului si a tapiteriei precum si bordul si modul de plasare a comenzilor m-a facut sa ma simt intr-o masina de clasa superioara. Mi s-a parut foarte bine construita. Cand ajung acasa ma duc sa ma dau cu ea vre-o jumatate de ora sa vad cum merge pe autostrada si prin gropi :).
Era ca asta numai ca neagra:


Pretul nu apare pe nicaieri dar cred ca se va ridica la standardul masinii si al reputatiei pe care o au de constructor ieftin (daca iei in leasing sau rate).
Tinand cont ca la Sonata cea noua nu au schimbat pretul (CIP-ul la cea veche pleca tot de la 16000) comparativ cu vechiul model si masina asta e de clasa superioara ... cred ca va sari lejer de 20.000. Acum discutand la obiect am vazut si Sonata cu pretul de 38.000 de euro pret CIP asa ca iti dai seama cum va fi.

Cat despre plasticul din jurul schimbatorului se poate sa fie de alta culoare sau sa fie alt material (aluminiu :)). Acu' eu ce sa zic?

P.S. Am uitat sa spun ca unitatea audio include CD/MP3 + radio + casetofon. Standard.

Si ca sa nu deschid un nou topic, pun si o poza a noului Accent care va fi disponibil din toamna/iarna lui 2005.


#4
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
accentu seamana cu o Corolla, merita sa deschizi un topic cu ea :)
oricum, pasiunea ta pentru coreene se observa pe toata aria Auto :)
oricum, sper ca cei de la Hyundai sa realizeze ca daca ridica standardul de calitate va pierde si din clientela ( un paradox nu-i asa ?) ! caci invariabil se va ridica si pretul ( chiar daca va ramane sub pretul europenelor ), iar atuu-ul cel mai de pret al hyundai mi se parea pana acum pretul, era intr-o clasa de masini "low-cost" ! e ca si cum blue air ar vrea sa se bata cu tarom la transportul de pasageri, sa cumpere avioane mai bune sa creasca cu 50% pretul ( deci sa ramana pana in pretul tarom ) !

#5
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Pai ce sa spun, preluarea Kia a facut ca politica firmei sa se schimbe. Kia a devenit marca de consum si se doreste ca Hyundai sa se ridice ca pretentii, sa faca un pas mai in fata.

Sa stii ca nu mi-ar fi rusine cu o Sonata la 3.3l Neagra parcata langa un A6 de aceeasi capacitate. Mai ales ca aia de 3.3l vine cu interior de piele standard (la americani, ca la noi nu se stie).

Vruuuummmmmmm!!

Edit reason: Unul din motivele pentru care sunt asa de multumit de marca e si deoarece baietii din Pitesti sunt de nota 10. Ei nu mai au nici un interes la mine acum (am luat masina in iunie anul trecut) si totusi de fiecare data cand trec pe la ei sunt amabili, stau la cafele, taclale, mai facem o tura cu o masina de pe acolo (am in programul viitor un Terracan acum ca au adus unul acolo). Cand au vazut ce mult imi place Sonata mi-au spus ca se ocupa ei sa mi-o vanda pe asta care o am daca sunt interesat. Cool.

Edited by Cristist50, 24 April 2005 - 03:55.


#6
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Revin cu o erata privind sistemul audio: va fi un Infinity cu 7 canale, 10 difuzoare si subwoofer (315W) si magazie cu 6 CD-uri/CD/MP3/tuner/casetofon (nu ce balarii am spus eu in primul post).

Masina inlocuieste XG350, est un model cu totul nou si nu un model derivat, platforma este diferita total de cea a XG-ului.

Cei de la Hyundai sustin (nu e opinia mea) ca interiorul este mai spatios decat al unui BMW 760i’s sau Mercedes-Benz S-class. Ma rog.

Va fi vanduta in trei echipari: GLS, LX si Limited.

#7
cerbra

cerbra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 28.12.2003
Asa o fi. Poate masina e fiabila, dotarile sunt dintre cele mai diverse si complexe iar pretul...chiar cam cat o fi?  DAR din pacate Hyundai nu are o imagine de marca Premium.Deci nu stiu ce succes va avea pe piata

edit: Puteau naibii sa-i schimbe botul...la hyundai toate seamana intre ele

Edited by cerbra, 24 April 2005 - 08:23.


#8
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005
Having covered the low end of the American Market and made their presence felt in the midsize cars and SUV's, South Korean automakers are moving into a larger playing field. As they climb the demographic ladder by offering larger, potentially more profitable cars, they are taking dead aim at some of the most feared competitors in the industry--Toyota in particular.
Hyundai used the recent New York auto show to bring out a new large sedan , the Azera. The Azera, which goes on sale in the fall as a 2006 model, is clearly aimed at the Toyota's American flasgship, the Avalon. Other potential competitors include the Chrysler 300, Ford Five Hundred and Buick LaCrosse. With the Azera, Hyundai will follow the same strategy at a higher point in the market that it ( and Kia, also part of the Hyundai Group) used to take on small and mdisize vehicle from Toyota and Honda. The Azera will be ladden with features and have a long warranty, but is likey to be priced well below $ 30,000 , undercutting rivals.
The Azera will be imported from Korea and will replace the Hyundai XG350. And while the XG's style was plainly derivate of other cars-- Bently could have filed grand theft charges over the stolen rear end  :lol: -- the Azera has graceful flowing lines that give it a distinctive, elegant look.
The interior, too, impresses. Prototypes at the New York show had soft leather, tasteful wood accents and metallic trim.
The Azera is built on an all-new architechture that is wider and longer then the XG350 for more interior room. Robert F Cosmai, president of Hyundai Motor America, said the cabin was more spacious then those of the BMW 7 series.
The car has a 3.8-liter V-6 rated at 265 horsepower, less than the Avalon but more then the Five Hundered. The company's ambitious goal is to rank among the world's top five automakers.
"Hyundai executives have said they plan global dominance at a similar level to Toyota and you cannot be focused just on the low end to get there" said Wes Brown, an automotive analyst with Iceology, a Los Angeles consumer research firm

by Michelle Krebs  
New York Times News Service

Edited by active95, 24 April 2005 - 09:54.


#9
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003

cerbra, on Apr 24 2005, 08:22, said:

Asa o fi. Poate masina e fiabila, dotarile sunt dintre cele mai diverse si complexe iar pretul...chiar cam cat o fi?  DAR din pacate Hyundai nu are o imagine de marca Premium.Deci nu stiu ce succes va avea pe piata

edit: Puteau naibii sa-i schimbe botul...la hyundai toate seamana intre ele

<{POST_SNAPBACK}>


Masina sigur va fi fiabila, baietii astia tind catre mai mult. Cat despre imaginea Premium aceasta se construieste in timp, nimeni nu vrea totul odata. AMD detine doar 16-18% din piata de microprocesoare. Si totusi lupta.
Este loc pentru masini bune pe piata mondiala, asta chiar daca unii le hulesc. Sunt de acord ca in trecut au avut probleme de calitate si de fiabilitate insa se pare ca sunt pe cale de rezolvare.

Cat despre edit-ul tau ... exagerezi monsher!
Spune-mi si mie o diferenta notabila intre urmatoarele modele de Audi.
Si aici ma refer la forma botului masinii. Acum nu ti se pare ca exagerezi cumplit?

#10
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
parca vad ca la Audi e identitatea marcii.... :D

#11
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Aha, sa inteleg ca daca unii constructori pastreaza unele caracteristici de design intre modele aceea "e identitatea masinii" iar alti constructori nu au idei si din cauza asta modelele sunt asemanatoare.

Nu m-as mira sa vind useri care sa sustina asta.
Hai mai baieti ca o trageti de coada. Adica la Hyundai toate masinile seamana una cu alta da;' cand vine vorba de Audi "domne' asta face parte din identitatea masinii".

Pardon.

Macar noul Accent nu aduce nici pe departe cu Azera, pe cand un A3 daca il umfli cu pompa atasezi portbagaj si ii pui ceva crom se duce exact langa A8.

Sa nu credeti ca am ceva cu Audi (am ceva cu germanele in general :)) dar nu cred ca e cazul sa exageram chiar asa.

Edited by Cristist50, 24 April 2005 - 22:13.


#12
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,427
  • Înscris: 23.10.2003
:lol: Cristi esti tare...in prima faza, pina sa citesc posturile nici nu m-am prins ca nu e acelasi model de Audi in cele patru poze... :roflmaofast:

#13
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Alte informatii:
Azera este masina de top a celor de la Hyundai, masina care se vrea a intra in competitie cu Toyota Avalon, Nissan Maxima,  Buick LaCrosse si Chrysler 300 (modele care nu prea apar in Europa) si probabil si cu alte modele europene insa nu am gasit nicaieri nici o precizare la ce modele (in afara de BMW seria 7 cu care a fost comparata ca si spatiu interior). Tinand cont ca Hyundai se afla pe locul 4 in US ca numar de masini importate si Sonata tocmai a primit distinctia de "most reliable car" se spera in acapararea unui segment din piata sedanelor de lux.

Azera este al treilea model din cele sapte anuntate de Hyundai intr-o perioada de 24 de luni (practic se doreste o reinoire a modelelor) deci ne putem astepta si la alte model noi in urmatorul an (Elantra si Santa Fe s-ar putea sa fie printre ele).
Ca sa fiu specific pana acum Hyundai a lansat Tucson, Sonata, Azera si Accent.

Oficialii de la Hyundai au anuntat un parteneriat cu XM Satellite Radio si de anul viitor vor oferi standard in echiparile masinilor XM Radio. Din pacate nu stiu cu ce ne incalzeste asta pe noi pentru ca nu stiu sa fie radio prin satelit in Romanica (nu stiu nu inseamna ca nu exista!).

Numele Azera vine din franceza si inseamna, dupa cum bine stiti, albastru si este in stransa legatura cu noul slogan Hyundai: "Drive your way".

La Geneva a fost lansata sub numele de TG sau Grandeur (cine o mai stii?) si se pare ca pentru Europa (sic!) va fi disponibil si un motor diesel de 2.2l 145 CP.

Edit: toate informatiile le gasiti si pe net, eu doar le-am tradus ca un "copy & paste" nu cred ca interesa pe nimeni.

2nd edit: Atasez si o fotografie de la Geneva unde se vede clar numele modelului.
Imi cer scuze ca n-am citit cu atentie post-ul lui active95 unde erau in mare parte aceleasi informatii date de mine aici.

Edited by Cristist50, 24 April 2005 - 23:57.


#14
RedGuy

RedGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 10.09.2002

cerbra, on Apr 24 2005, 08:22, said:

edit: Puteau naibii sa-i schimbe botul...la Hyundai toate seamana intre ele

<{POST_SNAPBACK}>


Tocma' , ca Hyundai n-are identitate de marca (deocamdata cel putin), si modelele se deosebesc tare intre ele. Intr-un fel e bine, pentru ca au loc sa experimenteze, si le mai iese cate una ca noua Sonata, care arata surprinzator de bine (desi imprumuta de la Honda). Exemplul cu Audi e minunat: e aceeasi masina, la diverse procente de scale. Au gasit o reteta - buna, rea, o folosesc peste tot. Alde Hyundai sunt liberi sa incerce mereu altceva, nu-i intreaba nimeni "Hei, cum ramane cu filosofia Hyundai?!".

#15
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
me imi seamana izbitor cu Mazda 626 de la mijlocul anilor 90. si mai ales extrem de urata. Coreenii stiu sa faca masini mici, compacte, si din cand in cand mai copiaza un model de la germani si fac o masina de clasa mare, si doar arareori le iese cum trebuie: Kia Opirus (copie dupa X-Type si E-Class, urata rau de tot) si Hyundai Sonata (copie dupa Accord, care arata cat de cat bine)

#16
cerbra

cerbra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 28.12.2003
Sorry, nu am mai trecut pe aici de 2 zile. Ai dreptate..e chestie de identitate de marca. Dar aceasta masina se vroia ceva nou, inovator care sa schimbe multe. La Audi, toata linia actuala se aseamana izbitor de mult, dar Hyundai-ul seamana mult si cu modelele mai vechi

#17
BeDe

BeDe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 02.02.2005
Mi se pare mie sau interiorul Hyundai-ului asta seamana suspect de mult cu interiorul unor modele Toyota (Avensis si Corolla)?

Edited by BeDe, 26 April 2005 - 12:52.


#18
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Bineinteles masini asemanatoare unele cu altele sunt cu zecile insa trebuie spus ca indiferent ce au facut coreenii au facut un lucru bun si o masina frumoasa. Ca unii nu vor sa recunoasca acest aspect este cu totul altceva.
Cat despre asemenerile interioarelor este binenteles un fapt cunoscut: au intr-adevar volan, pedale, fante pentru aerisire, consola centrala ... interesant, au furat cam tot ce se putea de pe Avensis ...
Ia sa vedem interiorul de la Avensis:

Si acum cel al furacioasei coreene:


Ma uit si sunt uimit: sunt aproape identice!!!
Nici macar cu cel al vechii generatii de Avensis nu seamana.

Dar ma rog, trebuie fiecare sa spuna ca seamana cu ceva.
La Audi o fi imaginea de marca insa pe mine nu ma incanta deloc faptul ca un Audi de acum 5 ani seamana perfect cu unul de data recenta (asta nou are in schimb grila radiatorului mai mare ... ah, ce inovatie!).

Cat despre Sonata si Accord, sunt de acord ca seamana izbitor mai ales de la spate dar cu un model vechi si nu cu noul Accord (nu ca asta ar fi o scuza). Una peste alta imi place mai mult noua Sonata decat Accordul cel nou.
Ca idee ar trebui sa va duceti sa o vedeti pe viu. Se merita toti banii spun eu. Dupa aceea sa veniti sa-mi spuneti impresii. :D  :D

Edited by Cristist50, 26 April 2005 - 21:26.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate