Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Explozie la Dedeman Botoșani...

Cat consuma un AC ?

La mulți ani @Tyby!

Reprogramare examen auto prin pro...
 Are cineva instructiunile de conf...

Pareri scule INCGO

Model similar de aplicație f...

Amplificator CATV XI-CAB HA 8626 ...
 Unde pot asculta muzica anilor 90...

Nu cred ca voi mai plati pentru a...

Cumparare masina

cum influenteaza numarul ETF-uril...
 Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...

Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?
 

Masina cumparata in Germania

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
kador

kador

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 28.03.2005

Jarrive, on Apr 21 2005, 07:53, said:

Bun. Dupa ce ai tinut pledoaria asta de final te rog frumos sa lasi oamenii astia in pace cu ineptiile tale. Cine vrea sa cumpere o masina de pe mobile.de trebuie sa stie cateva reguli. Nu le-ai expus pentru ca habar n-ai. Si mai lasa-ma cu verificatu tau "bebesc", cu "motor la schimb" si alte elugubratii de internaut.

<{POST_SNAPBACK}>

ei ..uite ca le-am expus.Si mai erau...dar tu te-ai grabit sa-mi raspunzi in timp ce eu scriam la ele. Ineptii???? Hai sa te vad acum pe ce baza le consideri asa!!! Astept de la tine justificari...ca vad ca inca te mai consideri bun.
EU am expus regulile.Acum sustineti tu pledoaria.
Ce te-a suparat asa Jarrive? Faptul ca m-ai intrebat CUM se poate verifica cutare si cutare...faptul ca ai aratat ca nu cunosti subiectul???? Nu e o rusine...si eu le-am invatat. Dar trebuie sa fi mai maleabil...crede-ma.Altfel ai multe de pierdut.
Si nu trebuie sa-ti fie ciuda ca la capitolul asta cel putin..sunt cu cateva minute mai destept decat tine. Poate ca destept e prea mult spus...mai experimentat e mai aproape de adevar. Si ma adresez pe intelesul tutror fara a folosi cuvinte gen: elugubratii, internaut, ineptiile...etc. Ce credeai ca daca le numesti ineptii si nu prostii/tampenii nu inteleg???  Eu nu te-am atacat pana acum cu nimic,dar tu nu te-ai putut abtine.
Coboara si tu la nivelul nostru si nu te mai tine bun..ca pana acum nu ai reusit sa-mi demonstrezi ca ai avea motive!!! Cred ca nici altora nu le-ai demonstrat... :nonobad:

#38
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,013
  • Înscris: 17.10.2003
Hai ma, mai lasati si voi cearta, ca asa n-o sa ajungeti niciodata la liman.

Acum:
La vopsea poti sa te uiti daca exteriorul e aceeasi nuanta cu interiorul portbagajului de exemplu (bineinteles, cu mici diferente din cauza expunerii la soare - dar in general iti dai seama). De obicei cine are timp si posibilitati sa dezechipeze toata masina ca sa vopseasca caroseria complet, ala e cat de cat serios.
De asemenea, foarte bine iti dai seama daca te uiti dupa etichetele originale. Alea nu prea pot fi izolate in mod ideal, asa ca la o vopsire ori le atingi un pic (sau le vopsesti complet -_- ), fie mai ramane un pic de loc nevopsit in jurul lor.
Iar ca sa vezi daca masina a fost lovita si indreptata, te uiti in lumina in lungul caroseriei. Niciodata o aripa sau o usa indreptata nu va avea linia celei iesite dintr-o matrita de ambutisat. Nu vorbesc aici de chestii gen finisaje manuale Aston Martin, ca nu sta nimeni sa faca asa ceva.

Edited by akeem, 21 April 2005 - 08:48.


#39
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
Akeem...vorbim de masinile din Germania nu? Pai cand ajungi la dealer poti face putine observatii si intradevar cele vizibile..Pentru mine buba nu o reprezinta vopseaua sau faptul ca a fost lovita. Problemele ce se resimt in buzunarul meu rezulta de la motor, directie si suspensii. Daca unele pot fi verificate usor altele nici tester-ul nu le poate expune cu exactitate. Vorbesc aici din experienta cu un Audi A6 model 2001.
Mai tine si de noroc alegerea...dar mai ales de dealer-ul de unde o cumperi. Ai toate sansele sa dai de arabi, croati, turci, sarbi si care...sincer....numai usi de biserica nu sunt.

#40
kador

kador

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 28.03.2005
akeem...nu ma cert...(ca moderator ar trebui sa vezi macar cine a inceput si de ce)dar daca jarrive se crede mult mai destept decat mine si crede ca eu spun prostii si ineptii...astept o justificare CLARA din partea lui. Macar sa-si sustina punctul de vedere...eu asa am facut! Nu-s de vina ca si-a "tras" A6 2001 si a luat teapa cu kilometrii. Putea verifica fffff simplu kilometrii masinii si era si gratis. Si o masina TDi daca o iei din Germania...e recomandabil sa aibe maxim 150.000-170.000 km REALI. Si de ce se razbuna pe mine JARRIVE nu inteleg. Experienta n-o capeti pe net...tastand aici de nebun...dar aici ii poti ajuta pe altii daca vrei. Mi-a venit sa rad mai sus cand mi-am dat seama ca dupa ce m-a facut nestiutor , vorbitor de prostii s-a luat A6 dupa uzura volanului/scaunelor/schimbatorului. Esti  :coolspeak:
nu toti stiu sa se uite in lungul liniei masinii...sa vada diferente. unii degeaba se uita. Nu iasa ca la ambutisat...dar daca piesa lovita o inlocuiesti cu una noua aia tot de la ambutisat vine...si atunci arata la fel la linie.
La vopsea...poti face astfel incat sa nu se vada diferenta de nuanta. Si nu e nici greu...dar trebuie urmati mai multi pasi. Mai ales pt un ochi neexperimentat e greu sa vada diferentele de nuanta.
Sa zicem ca a dezlipit etichetele...a revopsit tot...le-a pus la loc....tot se poate observa revopsirea. Dar macar a facut un lucru bun revopsind-o toata.Daca a revopsit doar exteriorul e mai simplu...asperitatile de la vopsea ramase pe margini/muchii..nu se vad dar se simt la pipait.

Edited by kador, 21 April 2005 - 09:48.


#41
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

Jarrive, on Apr 21 2005, 08:55, said:

Akeem...vorbim de masinile din Germania nu? Pai cand ajungi la dealer poti face putine observatii si intradevar cele vizibile..Pentru mine buba nu o reprezinta vopseaua sau faptul ca a fost lovita. Problemele ce se resimt in buzunarul meu rezulta de la motor, directie si suspensii. Daca unele pot fi verificate usor altele nici tester-ul nu le poate expune cu exactitate. Vorbesc aici din experienta cu un Audi A6 model 2001.
Mai tine si de noroc alegerea...dar mai ales de dealer-ul de unde o cumperi. Ai toate sansele sa dai de arabi, croati, turci, sarbi si care...sincer....numai usi de biserica nu sunt.

<{POST_SNAPBACK}>


FRANA! Ce mama draq, nu sunteti copii (sper) la discutii in piata, la o samanta!

Jarrive, te-am rugat in alt topic sa "rupi" din incisivitate si terminologie, ca nu ajuta nimanui. Iar intr-unul din posturile de mai sus eu personal consider ca ai fost chiar deplasat in tonul folosit.

PLUS: nu-l mai sacai mult pe Kador, ca la un moment dat n-o sa se mai poata abtine. Si sa dea dracu' de nu-i tin partea de data asta! :drac: Chit ca si el a avut iesiri de genul sa mai cresteti, si dupa aia vorbim (hmmmm ... ) la adresa mea si nu numai ... dar cred ca am lamurit problema respectiva. (iar de crescut, Doamne-Ajuta ... dar sper ca nu in greutate, ca deja bat suta  :notangel:  ).

Revenind: vopseaua e o buba nasoala la o masina SH ... o masina vopsita poate ascunde bube mari, care sunt - uneori - incompatibile cu viata pasagerilor (din pacate s-a dovedit destul de ... cinic ... problema). Insa vopseaua e identificabila. Cel mai greu e atunci cand e facuta cu simtul raspunderii, cu dezechipare completa & stuff, dar deja e treaba de om "serios" ... si se poate gasi si atunci, dar cu o cheltuiala considerabila (raze X, teste cu ultrasunete pe intreaga caroserie, etc). Sincer nu am vazut pana acum masina lovita mai tarisor, pe care sa nu se poata "citi" ca a avut ceva.

#42
kador

kador

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 28.03.2005
mda..ai dreptate..am sarit si eu calul la inceput. Dar macar aduceam argumente.
Cat despre vopseaua...va sum ca se poate vopsi o singura usa a unei masini fara cea mai mica diferenta de nuanta. Dar la raze X nu poate scapa  :nonobad:
dar de ce ne obosim noi tyby sa convingem pe unul care a luat tzeapa de 10.000 EURO cum sta treaba daca nu vrea sa priceapa???? eu il las in plata DOMNULUI...postam pt cei care sunt intradevar interesati!!!

#43
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Mai oameni buni da' nu va mai certati. Pe mine ma interesa care este legislatia respectiv taxele. Mi s-a raspuns, am mai cautat si eu pe net, din ce am vazut la altii am mai dedus si eu. Oricum multam ptr sfaturi indiferent ca se refereau la partea de taxe sau ca erau ponturi despre cum sa alegi masina.
Jarrive nu vreau sa ma laud dar prin natura meseriei stiu sa recunosc o sudura, o interventie asupra caroseriei. Iar ce masina aduc eu de acolo, cat de buna e am mai zis, e treaba mea. Add a inteles perfect ce ma interesa pe mine. Tu crezi ca daca vreau sa imi iau de la germani masina ii si consideri niste sfinti? Ma interesa masina din Germania ptr simplul motiv ca acolo am rude deci ma pot deplasa destul de usor si care in prealabil vor cerceta piata. Al II-lea motiv era ca daca o iau in mana si nu gasesc nimic ce imi place ma intorc acasa platind echivalentul unei excursii in tara. Biletul de tren dus si intors ptr Germania este aproape gratis, mancarea mai mult de 200 de euroi nu are cum sa ma coste. Ah si inca ceva... Nu vreau cine stie ce masina, Opel Corsa este alegrea spre care ma indrept. Cat de bun este motorul, problemele la suspensii sau directie pai toate astea reprezinta partea cea mai mare a riscului de a cumpara masina second hand si nu numai de la nemti.

#44
danl

danl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 13.01.2004
Buna oameni buni ,

Pe mine m-ar interesa sa imi aduc un Opel Corsa din Germania , am cautat dupa Corsa si ... ghici , ultimul post abia se referea la Corsa  :cursing:

Acu' , ca sa nu mai pun aceiasi intrebare o sa continui acest post , deci , cine stie? sau a fost in Germania sa-si aduca masina , ce probleme a intampinat , ce sfaturi imi poate da , ce ar trebui stiut ... eventual sa ecomandati un dealer .


:peacefingers:

#45
adriano

adriano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.09.2003
Multumire pt. toate informatiile date. Am citit toate topicurile despre masini aduse din Germania.
Intrebarea mea este: a achizitionat cineva o masina din Frankfurt, Kaiserlautern sau din imprejurimi? Vreun autohause rentabil prin acele locuri?
In maxim 3 saptamani ma indrept spre acea zona a Germaniei si doresc sa aduc pt. uzul personal un Opel Astra Diesel 1.6 sau 1.7 (nu break) sau o alta masina nemteasca din anul 2000-2001 / sub 150.000 km la un pret de cca. 5000€.
Astept sugestii sau experiente personale referitoare la acea zona de V a Germaniei.
Multumiri infinite. :thumbup:

#46
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
la 5.000 eu va fi destul de greu ... si in nici un caz cu tot cu vama & taxe ... Nu cred, sincer ... O cifra mai reala ar fi un 7000 - 7500 eu.

#47
adriano

adriano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.09.2003
5000 pretul acolo; am luat si restul in calcul (cu acte, accize etc.) ~7000€

#48
Trumansky

Trumansky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 23.06.2005
Va pot da eu un exemplu concret...nu din auzite. In aprilie am fost si mi-am adus pt. mine un Focus din Germania si va pot spune urmatoarele:
1. Gasit masina pe mobile.de, Focus 2001, 1.8i 16v, 93600km, ABS, ASR, AC, geamuri electrice, casetofon+magazie, inchidere centralizata...etc.
2.Pret masina pe siteu, 6900E.
3.Sunat neamt(nu era arab sau altceva), negociat la telefon, pret 6500E (asta se intampla intr-o joi)
4.Plecat sambata in Germania cu Atlasib pana la Frankfurt, 115E.
5.Dormit Frankfurt central, hotel 2*, 50E cu mic dejun
6.Bilet de tren pana-n localitatea neamtului, 6E
7.Ajuns la neamt, placut, luat...scazut 50E (lipsea ceva la portbagaj), pret final 6450E. Nu la toate masinile iti recuperezi tva. Daca masina a apartinut unei firme care a platit tva...il recuperezi fie ca tu esti juridic sau fizic. Daca masina a apartinut unei persoane fizice...nu recuperezi nimic.
8. Costuri taxe, carte verde, radiere, numere de zoll pe o luna, 120E.
9.Dormit o noapte pe autostrada spre Munchen (Resthauss), 35E
10. Benzina pana-n Romania, 120E, facut plin dupa Arad (am bagat parca de 1.3milioane)
11. Vignete pentru Austria si Ungaria, in total vreo 15E.
12. 2500000 platite la vama...declaratia vamala la comision vamal.
13. Platit vama in termen de 8 zile, 1360E (motor mare de 1.8L). Daca era motor de 1.6L vama era sub 1000E.
14.Te mai costa 4-5 milioane inscrisul masinii cu tot cu RAR. Eu mi-am luat si nr. rosii pentru o luna...au mai fost si alea cateva sute de mii.

Pot spune ca am avut noroc si m-am dus la fis si era masina ok. Neamtu mi-a spus ca masina are aripa dreapta si bara fata revopsita. Overall masina e impecabila...pentru o masina de 4 ani. Interiorul este intact...zici ca e nou.

Sper sa va ajute info de mai sus

#49
adriano

adriano

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 24.09.2003
Mersi Trumansky - unele detalii de real ajutor; mai are cineva experiente din Frankfurt sau imprejurimi?

#50
ajax13

ajax13

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 16.01.2005
Salutare! Intentionez si eu sa imi aduc o masina din Germania. Nu am optat inca pt o marca anume ...cred ca un Golf4 sau o Astra ..nu stiu ceva din 2001 cam asa. Am un prieten in Munchen si am unde sa stau deci o sa fie totul ok..El mi-a spus ca cel mai bine cauti in revistele care apar pe acolo 1 data sau de 2 ori pe saptamana si gasesti la persoane fizice mai ieftin decat in autohaus. Faza cu TVA-ul deductibil este ca il recuperezi din ce am inteles eu daca te mai intorci o data in Germania pt ca nemtii nu sunt obligati sa ti-l dea pe loc, limita UE fiind Ungaria.
Acum am inteles ca daca o bag pe firma sub forma la aport la capital sau mijloc de productie pot sa ma scutesc de TVA aici ceea ce ar fi un lucru foarte bun zic eu. Daca cumva a mai facut cineva asa ceva as fi recunoscator daca ar da niste detalii.
@Trumansky ai avut cumva nevoie de un certificat sa atesti ca masina e produsa in UE ( cerificat Eu1 ) ?

#51
night_elm

night_elm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 30.08.2005
salut

scuze ca redeschid topicul asta de care ati si uitat :) da' voiam sa stiu daca ati fost pana la urma sa va luati minunile de masini i daca totul a fost ok.

citind pe aici pe forum mi-a venit ideea sa fac si io acelasi lucru: decat un matiz sau un Logan de aici (sau, mai rau, un sh in romania)...  mai bine un drum in germania si, cu toata bataia de cap... iesi mai ieftin si infinit mai bine

asa ca astept vesti sa imi spuneti cu v-ati descurcat si cu ce masini v-ati intors

si... sa le stapaniti sanatosi!!!!!

#52
basari

basari

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.09.2005
Salut

am citit cele scrise de u pe forum.
as vrea sa fac si eu acelelasi lucru.
poti sa-mi dai si mie mai multe detalii despre TVA care il sau nu il recuperezi si exact cum procedezi acolo cand faci actele de vanzare cumparare.
plus as vrea sa stiu despre certificatul eur 1 care ma scuteste aici de taxe vamale.

sunt membru nou pe forum si poate nu mai gasesc raspunsul tau
de aceea te rog sa il trimiti si pe mailul meu [email protected]

multumesc mult.




Trumansky, on Jun 23 2005, 23:17, said:

Va pot da eu un exemplu concret...nu din auzite. In aprilie am fost si mi-am adus pt. mine un Focus din Germania si va pot spune urmatoarele:
1. Gasit masina pe mobile.de, Focus 2001, 1.8i 16v, 93600km, ABS, ASR, AC, geamuri electrice, casetofon+magazie, inchidere centralizata...etc.
2.Pret masina pe siteu, 6900E.
3.Sunat neamt(nu era arab sau altceva), negociat la telefon, pret 6500E (asta se intampla intr-o joi)
4.Plecat sambata in Germania cu Atlasib pana la Frankfurt, 115E.
5.Dormit Frankfurt central, hotel 2*, 50E cu mic dejun
6.Bilet de tren pana-n localitatea neamtului, 6E
7.Ajuns la neamt, placut, luat...scazut 50E (lipsea ceva la portbagaj), pret final 6450E. Nu la toate masinile iti recuperezi tva. Daca masina a apartinut unei firme care a platit tva...il recuperezi fie ca tu esti juridic sau fizic. Daca masina a apartinut unei persoane fizice...nu recuperezi nimic.
8. Costuri taxe, carte verde, radiere, numere de zoll pe o luna, 120E.
9.Dormit o noapte pe autostrada spre Munchen (Resthauss), 35E
10. Benzina pana-n Romania, 120E, facut plin dupa Arad (am bagat parca de 1.3milioane)
11. Vignete pentru Austria si Ungaria, in total vreo 15E.
12. 2500000 platite la vama...declaratia vamala la comision vamal.
13. Platit vama in termen de 8 zile, 1360E (motor mare de 1.8L). Daca era motor de 1.6L vama era sub 1000E.
14.Te mai costa 4-5 milioane inscrisul masinii cu tot cu RAR. Eu mi-am luat si nr. rosii pentru o luna...au mai fost si alea cateva sute de mii.

Pot spune ca am avut noroc si m-am dus la fis si era masina ok. Neamtu mi-a spus ca masina are aripa dreapta si bara fata revopsita. Overall masina e impecabila...pentru o masina de 4 ani. Interiorul este intact...zici ca e nou.

Sper sa va ajute info de mai sus

<{POST_SNAPBACK}>



#53
megane

megane

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.02.2006
Aiurea. Am adus acum o saptamana un golf 5 lam luat cu 10000 euro am platit taxe cu totu 1300 euro total 11300 are 48000 km arata super si lam luat dupa www.mobile.de asa ca pana nu te duci acolo sa vezi nu ai cum sa stii. In concluzie merita sa te duci acolo decat sa iei de aici. Apropo erau o gramada romani samsari la masini acolo. :coolspeak:

#54
megane

megane

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.02.2006
Care mergeti sa ne luam masini di germania daca vad ca tot vorbim haideti sa facem o adunare sa mergem impreuna. Parerea mea.

Care mergeti sa ne luam masini di germania daca vad ca tot vorbim haideti sa facem o adunare sa mergem impreuna. Parerea mea.

Edited by megane, 27 February 2006 - 13:50.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate