Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda CIVIC 5D vs. alte masini din clasa sa
Ultima postare: apr 15 2010 22:10, Inițiat de
toniq
, mar 21 2009 13:50
·
0
#253
Publicat: 18 martie 2010 - 10:52
ionut_ionut, on 18th March 2010, 00:41, said: la Tucson CB-ul indica cu mult mai mult decat real,ut drum in jur de 1000km,cons a fost de 7,7% sau 7,8% la pompa,pe CB 8,6% (asta eroare) am scos acum ceva timp cu bmw-ul cons de 2,9% pe ruta busteni sau predeal-ploiesti,apoi pana la intraraea in buc era deja 3,2% insa acesta nu este un consum real,ar insemna sa ma imbat cu apa rece,in sens invers nu scot mai putin de 5,5% indiferent de cat m-as chinui Nu stiu de ce s-a inteles ca eu sustin ca BC-ul este cel mai exact "divais" de masurat consumul ce s-a inventat vreodata. Nu, nu este insa nici metoda la "pompa" nu este. Un exemplu: la mine becul galben de nivel scazut de carburant se aprinde cand in rezervor mai sunt 5l. In repetate randuri(in perioada in care faceam consumul destul de des), la alimentare pana la plin mi-au intrat intre 27 si 30l pana in momentul in care pompa a decuplat. Conteaza de exemplu cum faci alimentarea si temperatura de afara. De obicei(chestie observata in practica) vara pompa decupleaza mai repede(la mai putini litri) decat iarna si asta se datoreaza temperaturii exterioare. De asemenea, daca se alimenteaza cu un debit mai mic decat cel maxim al pompei va intra o cantitate mai mare de carburant. Exemplul meu cu 100ml este un fel de apa de ploaie, o vorba in vant, eroarea poate fi de 1l sau 2 si atunci eroarea nu mai este neglijabila. Pentru a spune ca o metoda sau un sistem are o abatere mai mare sau mai mica decat alta metoda/sistem ar trebui sa cunosti abaterea fiecaruia. Voi faceti comparatii intre 2 metode insa fara a cunoaste care este abatarea de masurare a fiecaruia si fiecare aduce ca argument metoda ce-i sustine cel mai bine impoteza. Editat de closchkutza, 18 martie 2010 - 11:02. |
#255
Publicat: 18 martie 2010 - 16:10
Aici te contrazic:
1. Daca s-ar aprinde cand am 15l in rezerovor, ar insemna ca se aprinde cand e aproape jumate. 2. De ce ar fi pompa defecta? Ea nu este facuta sa iti pompeze tie o anumita cantitate de benzina in rezervor ci este facuta sa decupleze inainte umple complet rezervorul si sa-ti arunce benzina pe jos. Pentru asta se foloseste de un senzori de vapori. La o anumita concentratie a vaporilor ea stie ca trebuie sa decupleze alimentarea. Concentratia aia depinde de temperatura aerului care iese odata cu vaporii din rezervor si de cat repede se introduce benzina in rezervor(daca "torni" mai incet benzina produce mai putini vapori decat daca ai debit maxim). |
#259
Publicat: 19 martie 2010 - 11:41
ontopic eu in continuare sustin ca civicul este la fel de buna ca un golf ,leon si focus , diferenta intre ele este pur si simplu de gusturi
mie unu mi-a placut civicul mai mult decat celelalte. in clasamentul meu ar fi civic,lancer,focus,i30,golf. sigur alte persoane vad in alta ordine clasamentul.dar in nici un caz civicul nu este mediocru... |
#260
Publicat: 20 martie 2010 - 10:20
exact alin, tine de gusturi.Dar la un moment dat pretul la noi in tara cel putin pt Civic HB era cam piperat. Dar la fel ca si leon, golf, focus, este o masina de cls compacta, unde se mai face si rabat de la calitate in anumite parti. Adica, in cls compacta, este imposibil sa fie o masina buna la orice capitol. Si depinde de gusturi, eu unul de pilda prefer un motor mai mic de benzina si turbo in dauna unuia mai mare dar aspirat. Evident ca altii au alte gusturi. Totusi Civic este o masina peste media clasei, iar in ultimul timp a devenit mai rentabila dpdv calitate/pret. Singura mea problema cu masina era de fapt o problema cu importatorul ce a stabilit un pret exagerat (probabil stii ca de pilda in Ungaria, masina era mult mai ieftina).
|
#262
Publicat: 20 martie 2010 - 18:24
una calda , 90 % din dealeri si servicele sunt impecabile, cel putin asko unde ma duc eu este de nota 11
una rece, importatorul Honda trading romania este de nota 2.incepand cu pretul si terminand cu partea de reclamatii. urmatoarea masina daca va fi tot honda , sigur va fi luata de afara.HTR nu merita banii mei |
|
#264
Publicat: 21 martie 2010 - 12:18
ionut_ionut, on 21st March 2010, 01:04, said: eu zic sa faci drive teste si cu altele pana sa alegi cu ochii inchisi o honda nimeni nu ar trebui sa alega cu ochii inchisi sau pentru ca se spune ca e buna...fiecaruia i se potriveste alta masina... |
#267
Publicat: 22 martie 2010 - 21:15
@ Cumulus: imi pare rau sa iti spun, dar nu prea cred.
1. fiabilitate? Exista cel putin 3 probleme comune la G6, inca sufera de "bolile copilariei". 2. materialele folosite & asamblarea pt fetele de usi, ambele sunt inferioare celor de pe leon facelift. 3. sustinerea laterala a scaunelor la primele 2 variante de echipare este cel mult in media clasei, sunt destule modele cu scaune cu o sustinere mai buna. 4. portbagaj? Civic HB are un portbagaj mai generos si sigur mai sunt si alte modele. 5. stabilitate? e inca sub focus 2. Si focus 3 va debuta in curand. 6. antifonarea nu e prea reusita la unele stocuri, sunt foarte multi care se plang ca aud cum 'se misca' motorina in rezervor atunci cand iau curbe. Asta nu prea se intampla in cls compacta. 7. motorizari diesel cu un mare gap intre ele. Unde mai pui ca 1.6 TDI 90 si 105 are doar 5 trepte. 8. Radio-CD-ul stoc este slab fata de alte sonorizari de la alte modele (exemplu direct: este sub cel al Astrei J ). Astea imi vin acum in minte, fara sa stau sa ma gandesc prea mult. Evident ca sunt si destule alte capitole unde Golf 6 este lider, iar cumulat este una din cele mai bune, daca nu cea mai buna varianta in cls compacta (dpdv tehnic si calitativ; dar dpdv calitate/pret mai are de lucrat, cel putin pt Romania). Dar de aici si pana la a spune ca Golf este #1 la orice capitol, este cale foarte lunga. Editat de Genesis, 22 martie 2010 - 21:18. |
|
#268
Publicat: 23 martie 2010 - 10:17
aalinn, on 20th March 2010, 18:24, said: una calda , 90 % din dealeri si servicele sunt impecabile, cel putin asko unde ma duc eu este de nota 11 una rece, importatorul Honda trading romania este de nota 2.incepand cu pretul si terminand cu partea de reclamatii. |
#269
Publicat: 09 aprilie 2010 - 19:35
shadow_x3x, on 29th March 2009, 16:58, said: Ca fost posesor de astra H si actual posesor de civic 5D pot concluziona ca Honda civic este mult peste Opel astra H, pornind de la motor, design, spatiu si terminand cu tinuta de drum, care chiar este una impecabila pe drumuri bune...ca in tarile "fara apa calda" cum e si Romania sunt drumuri de tot rahatu, asta nu au avut in vedere cei de la honda...si intra'devar te mai zdruncina la sine de tramvai, la gropi si la denivelari, dar e suportabil acest lucru si uiti de el cand stii cum suna motorul de pe la 4000 pana spre 7000rpm ...Dar masina are o stabilitate foarte buna si chiar si pe serpentine la viteze relativ mari sta bine pe asfalt...Nu stiu daca e varful clasei din care face parte, insa este o masina care are un raport calitate / pret foarte bun si o fiabilitate de invidiat... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi