Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Laguna III comparativ cu A5 si 320i Coupe
Last Updated: Apr 18 2009 21:35, Started by
Tom_Cat
, Mar 14 2009 12:54
·
0
#19
Posted 14 March 2009 - 22:00
Renault este o marca entry-level, dar si cu modele low-buget.Ca au mai multe decat alti producatori, asta-i alta problema, insa in general orice producator generalist are modele de genula acesta.
Sincer, mult mai interesant mi se apre o comparatie cu 407 coupe si alte masini alte altor concerne cu care este in concurenta directa.Nu mi se pare normal sa compar Renault cu Audi sau BMW.La ce sa ii compar? Faptul ca au facut o masina cum este Laguna III, da foarte bine, ma bucur pentru ei ca incearca, asa cum au facut si cu Vel Satis(o alta masina cu tehnologii si motorizari capabile), insa cand vine cu un pret mai mare decat al celor premium...parca nu e bine. Faptul ca A5 este mai performant decat Laguna III nu am spus-o eu de la mine, o vede si o spune o lume intreaga.Faptul ca BMW Serie3 Coupe 320i are performantele cele mai slabe(din testul comparativ), insa consuma cel putin si este cel mai ieftin, iarasi am spus-o mai sus, insa nu numai eu ci o lume intreaga. Asadar, singura mea problema este ca Renault vine cu o alternativa la A5 si 320iCoupe, alternativa care insa este mai scumpa. Raspunsul meu pentru Ioanides001 a fost pentru a contracara folclurul urban cum ca Laguna III este ticsita de te miri ce minuni tehnice, iar A5 a fost cu 2.0 TDI de pe Passat. Interventia a fost in sensul ca de astfel de "experti" care raspund fara sa citesaca macar primele 3 randuri, nu ma bucur pe un topic deschis de mine. |
#20
Posted 14 March 2009 - 23:03
N-ai contracarat nimic, te-ai mai spart odata in figuri cum ca Renault nu se compara samd... Si ca de obicei n-ai nici un argument cind afirmi asta in afara de ura si dispretul pe care-l ai fata de renault - mare brinza, si badegheo poate asta si toti cocalarii care-si iau ursuleti care, binenteles , nu se compara cu nimic din ce face reno... Comentariul apropo de Audi fwd era legat de un review la un entry lvl A5 asa cum am precizat dar e simptomatic pentru toate audi fwd.
Singura chestie e ca reno n-are imaginea de marca pe care o au nemtoaicele asa ca degeaba le frige la reprize sau la handling ca nu se pune fiindca are pretul mai mare. Si banuiesc ca e si semnificativ mai bine echipata in pretul ala... Ia vezi, nu cumva laguna are piele in banii aia iar celelalte nu? Si poate mai sunt si altele. Inca un comparativ nemtesc... Edited by Ioanides001, 14 March 2009 - 23:19. |
#21
Posted 14 March 2009 - 23:42
Ioanides001, on Mar 14 2009, 21:26, said: LOL, faina traducere Nu-nteleg de ce te-ai mai obosit... Poate Laguna e mai scumpa decit nemtoaicele pentru ca are mai multa tehnologie in ea - 4w steering de pilda. Am vazut intr-un comparativ ca Laguna era cea mai rapida in proba slalomului, mult in fata 320i-ului care venea pe locul doi - suprinzator! Am mai citit recent si un review despre A5 2wd cu 2.0 tdi parca si era varza dpdv dinamic, in buna traditie Audi 2wd cu motorul plasat in fata puntii tractoare Ma intreb citi din astia care scuipa cu sirg spre reno au condus in viata lor vreun beemveu ca sa vada ca nu-i asa de vis cum crede lumea... Si inca ceva - ma intreb care o fi diferenta de dotari la preturile astea... nimic surprinzator, BMW face cele mai bune sasiuri din lume si cele mai bune motoare... de aia la manevrabilitate BMW da clasa lejer... A5 e o masina cu mult bling-bling (intoarce capul) dar nu are nici o treaba cu sportivitatea (motoarele au putere dar intamplator strazile au si viraje nu alergi doar in linie dreapta)... si ptr ca baietii au bagat si Renault in ecuatie eu consider ca e o blasfemie... Renault ar putea sa se bata cu Peugeot, VW, Seat si Opel eventual dar pana la Aud, BMW sau Mercedes mai au de munca inca vreo 50 de ani... si apropos, daca chiar as avea banii de un coupe bengos cred ca ultima firma de la care l-as lua azi este Renault... |
#23
Posted 14 March 2009 - 23:47
Ioanides001, on Mar 14 2009, 23:03, said: N-ai contracarat nimic, te-ai mai spart odata in figuri cum ca Renault nu se compara samd... Si ca de obicei n-ai nici un argument cind afirmi asta in afara de ura si dispretul pe care-l ai fata de renault - mare brinza, si badegheo poate asta si toti cocalarii care-si iau ursuleti care, binenteles , nu se compara cu nimic din ce face reno... Comentariul apropo de Audi fwd era legat de un review la un entry lvl A5 asa cum am precizat dar e simptomatic pentru toate audi fwd. Singura chestie e ca reno n-are imaginea de marca pe care o au nemtoaicele asa ca degeaba le frige la reprize sau la handling ca nu se pune fiindca are pretul mai mare. Si banuiesc ca e si semnificativ mai bine echipata in pretul ala... Ia vezi, nu cumva laguna are piele in banii aia iar celelalte nu? Si poate mai sunt si altele. Inca un comparativ nemtesc... prietene tu vorbesti de handling la o masina cu tractiune fata si motor de 200 CP? ai condus vreodata asa ceva? ai dat talpa uneia in a 2-a la 40 la ora pentru a face o depasire? pai eu am incercat deja sentimentul si numai handling nu se numeste chestia aia... iar, in caz ca nu ai observat, aici voi comparati un BMW cu 170 CP cu un Renault de peste 200 ) si apropos, BMW-ul este aspirat, banuiesc ca Renault este turbo... de ce nu iau ei in calcul 325i care are vreo 218 cai si e mai aproape de Renault-ul in cauza si ii cam da praf la orice categorie.... desigur, are tot motor aspirat LE- nu subestima "ursuletii" ca nu se stie ce surprize ai... nu stiu la ce te astepti tu de la o masina dar eu recunosc ca am fost profund schimbat dupa ce am condus un 325i coupe, ursulet de 170 CP, motor de 6 cilindri in linie... e o masina dementiala in felul ei, desigur invechita ca tehnologie, dar ai un feeling superb la volan mai ales daca e si preparat... Edited by akajohn, 14 March 2009 - 23:53. |
#24
Posted 14 March 2009 - 23:51
#25
Posted 14 March 2009 - 23:54
Si eu. E inca o data dovada ca nu puteti discuta fara sa va dati in cap.
|
#26
Posted 15 March 2009 - 00:58
Mutat, redeschis, la cererea telespectatorilor. Daca a ajuns la versus asta nu inseamna ca e liber la dat la gioale.
|
#27
Posted 15 March 2009 - 09:30
Asa cum este stipulat si in analiza fauta initial de Auto,moto und sport, Laguna III 2.0t Euro4 204CP se comporta aproape la fel ca un A5 2.0l FSI, dar care are 180CP, deci cu 24CP mai putin.Pe langa aceasta costa mai mult decat Audi.Nu cred ca este o reusita faptul ca Renault a scos o masina mai scumpa decat Audi, care desi are motor mai puternic, scoate aproape aceasi parametrii.
Quote Singura chestie e ca reno n-are imaginea de marca pe care o au nemtoaicele Sincer, am mai auzit asta de mai multe ori, cum Mercedes,Audi si BMW nu mai au calitate, iar Renault ii face, dar nu beneficiaza de marca.Daca este asa, te invit la orice show-room sa vezi ce masini fac producatorii germani si ce masini fac cei de la Renault.Nu sunt fan masini germane, insa Renault,Opel,Citroen,Chevrolet,Hyundai si ce mai vrei tu entry level nu au la ce sa se compara cu producatorii premium.E chiar asa greu de inteles? Daca ai condus numai 1310 si treci la Renault ti se pare racheta, dar asta nu inseamna ca si este. Ca o concluzi, asa cum am mai spus, din punctul meu de vedere castigatorul si masina pe as da banii imediat este BMW 320i Coupe, pentru ca desi nu este cea mai performanta, cu siguranta mi se pare cea mai echilibrata, cu designul cel mai reusit, raportul performanta/consum/pret pe gustul meu. O sa vedem la vanzari cat de bine sta Renault, pana acum au dat chix cu Laguna III si nici Coupeul nu cred ca o sa aiba prea mult succes. |
#28
Posted 15 March 2009 - 09:51
akajohn, on Mar 14 2009, 23:42, said: total de acord cu o singura specificatie. Audi e tinerel rau in ale premiumului. uitandu-ma la ce masini faceau inainte de anii 90, nu prea vad audi peste reno in perioada aia. au scos si ei modelul ala v8 cam cum a scos mai incoace Hyundai modele sonata si grandeur si cam atat. abia de prin 95 sau pe acolo au inceput si ei sa intre treptat in lumea buna, reusind de-adevaratelea dupa 2000. aia 50 de ani diferenta... deci, cum a reusit sa intre audi in clasa premiun cu doar 2 generatii de masini, din care doar prima era o platforma mai acatarii, urmatoarele cu care si-a consolidat pozitia fiind in totalitate sau partial de masini ieftine sau populare gen skoda sau vw, nu vad de ce nu ar incerca si altii sa faca pasul. mai ales ca greii au cam lasat garda jos iar diferentele de orice fel fiind mult mai mici acum intre masini premium si masinile populare decat erau in trecut cand daca te suiai intr-o masina premium iti dadeai seama si fara sa vezi emblema. chiar si testul asta e o dovada. cu merc si bmw e altceva. astia sunt vechi si macar stii ca daca cumperi o masina de-a lor nu ai sa gasesti alta la fel la jumatate de pret la dealerul de peste strada. Edited by undercoverbrother, 15 March 2009 - 09:52. |
|
#30
Posted 15 March 2009 - 09:58
legat de inversunarea unora impotriva reno, ar trebui sa-i multumiti RMRului
Edited by undercoverbrother, 15 March 2009 - 09:59. |
#31
Posted 15 March 2009 - 10:01
Post sters, m-am saturat de ineptiile unora.
Edited by rotnic, 15 March 2009 - 10:02. |
#32
Posted 15 March 2009 - 10:25
Mda, nu mai am chef sa ma lungesc ca stiu ca tot nu se ajunge la nimic si deja toata lumea a dat-o in diverse. Lucrurile stau foarte simplu - laguna are mai multa putere, e mai rapida in reprize, e la fel de bine finisata in interior si mai rapida in proba slalomului (adica mai manevrabila la viteze mici cel putin). Considerind dotarile (cum altfel??) e si semnificativ mai ieftina ca celelalte doua. Probabil ca n-o sa vinda mare lucru, tot asa cum nici Phaeton nu vinde in clasa lux, dar Renault are nevoie de modele din astea halo pentru a scapa de perceptia de marca ieftina.
Si un citat pentru toti snobii de pe wikipedia care nu suporta sa compare o masina germana cu altceva in afara de o alta masina germana Quote Suffice to say it's no foregone conclusion. Yesterday we took the same R26R to MIRA and lapped our road test circuits, obtaining comparative times in advance of a full Focus RS road test. Fast? We looked at the data and the R26 R loses out to an Aston Martin DBS only under power. |
#33
Posted 15 March 2009 - 10:44
Ok, deci diferenta dintr un Aston Martin DB9 si un Renault este doar de putere....Oricum, am auzit acelasi lucru si intre Rolls Royce si Laguna III,cea din urma are motoare ceva mai mici, dar si mai economice, in rest acelasi lucru.
Eu zic sa ne uitam la datele prezentate in primul post, unde observam ca un Audi A5 2.0l 180CP Euro 5 este mai incet decat Laguna Coupe 2.0l Euro 4 204 CP cu cateza sutimi, sub o secunda.Iar in perceptia mea A5-ul de 34350 eur este mai ieftin decat Laguna III de 34900 eur cu fix 550 eur. |
|
#34
Posted 15 March 2009 - 11:30
Si inca o blasfemie:
Quote It was one those drives that will stick with me for years to come, and what a pair of cars to drive it in. The Evo did what it always does, but it was the Renault that blew me away. It really is a cut-price GT3 RS. Ar trebui sa-i arda pe rug pentru o asemenea comparatie impotriva naturii... |
#35
Posted 15 March 2009 - 12:01
Nene, ai fetish-uri bizare? Comparam Renault cu Aston Martin si Porsche GT3? Daca ala care a scris acolo este un fanboy, pe wikipedia pot aparea tot felul de informatii...
http://ro.wikipedia...._Laguna#Motoare Attached FilesEdited by Tom_Cat, 15 March 2009 - 12:03. |
#36
Posted 15 March 2009 - 13:08
Tom_Cat, on Mar 15 2009, 12:01, said: Nene, ai fetish-uri bizare? Comparam Renault cu Aston Martin si Porsche GT3? Daca ala care a scris acolo este un fanboy, pe wikipedia pot aparea tot felul de informatii... http://ro.wikipedia...._Laguna#Motoare |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users