Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri scule INCGO

Model similar de aplicație f...

Amplificator CATV XI-CAB HA 8626 ...

Unde pot asculta muzica anilor 90...
 Nu cred ca voi mai plati pentru a...

Cumparare masina

cum influenteaza numarul ETF-uril...

roADN.ro Ce medicamente sunt bune...
 Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...

Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?
 Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?

Burete dur pentru perna scaun rul...

RCA firma
 

RDS brand romanesc - de bine sau de rau?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
19 replies to this topic

#1
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Am mai deschis discutia asta si pe alte topicuri, sa vedem.

Am fost la casierie sa platesc ca tot omul (casieria de la Iancului-Dimitrov) si nu stiu ce s-a intamplat dar am prins o oarecare coada. Si stand la coada si neavand ce face, am inceput sa fiu atent la cei din jur. Si m-a lovit o chestie:

faptul ca RDS e o firma romaneasca (ma rog...cel putin asa e perceputa) e mai degraba o pacoste decat un lucru bun, pentru ei.

Avem o natiune cel putin ciudata, nu vreau sa ma dau mare analist-sociolog-deontolog, dar am impresia ca exista un pattern: cand avem de-a face cu companii straine suntem in stare sa facem sluj in fata lor, sa dam din coada numa ca ei sa ne permita sa le bagam bani in buzunar. Cand e vorba insa de o companie romaneasca, suntem atat de destepti si de smecheri de nu ne cuprind hainele.

Oamenii care stateau la coada, chiar daca nu aveau niciun motiv sa se comporte asa, aveau niste fite in cap de mai mare jalea. Eu n-am vazut astfel de fite intr-un magazin Orange, Vodafone, Zapp, Cosmote etc in viata mea. A plecat femeia sa listeze un document si deja un pensionar facuse tepi, desi in magazinele Orange se intampla lucrul asta la ordinea zilei si de o GRAMADA de ori. Era o oarecare coada, maxim 10 oameni, si deja se auzeau comentarii, "domnule ce greu se misca" etc, pai eu cand am stat la Unirea sa platesc factura Vodafone, si erau 25 de oameni, si casieritele au disparut deodata pentru 7-8 minute, nimeni n-a zis nici "mac". Altul s-a certat cu casierita 15 minute, aia ii zicea ca n-a platit si el cuuuum ca am platiiiit, ca dupa 15 minute sa ii zica aia "asa-i ca ati platit ultima oara acum 3 luni?" si el sa zica ..."a da, scuze". La alti operatori ar fi zis "ma iertati, imi cer scuze, va rog sa ma penalizati", la cat suntem de lingai ca natiune.

Si ca tot se mai vorbeste de incompetenta celor de la RDS - ati fost vreodata intr-un magazin Zapp? Trecand peste faptul ca e singura companie cu o clauza de reziliere absurda si marsava, voi ati vazut vreodata angajati Zapp capabili? Eu nu, indiferent de reprezentanta/dealer, parca totul se misca mult mai greu decat la altii, parca nici nu-mi venea sa merg sa platesc factura.

Din toata imaginea RDS, mai exact din toata latura negativa a acestei imagini, oare cat se datoreaza strict faptului ca brandul e romanesc?

Edited by burgher, 09 January 2009 - 11:12.


#2
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 02.06.2005
Sincer cand am fost la sediul din dr. staicovici mi-au lasat impresia ca e o firma din ungaria. Am asociat rds cu ungaria din cauza steagului maghiar ce troneaza in hol.
Nu ma intereseaza tara actionarului si nici unde este sediul social pe mine ma deranjeaza prostia angajatilor. A celor mai multi pt ca incredibil dar am dat si peste oameni competenti la rds. Dar sistemul este plin de bube, de hibe in relatia cu clientul si mai ales la proceduri stau foarte slab. Daca ai o problema tehnica sau juridica sa zicem si suni la RC primesti de fiecare data alt raspuns, alta solutie. Lucrul asta nu l-am gasit la vodafone de exemplu.

#3
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
dreaQ, tu esti un om inteligent, care suna, intreaba, cauta raspunsuri, are o conceptie despre cum ar trebui sa mearga lucrurile, analizezi datele care iti intra si le interpretezi. Marea majoritate nici nu stiu daca au dat vreun telefon vreodata la Relatii Clienti. Oamenii nu au de unde sa stie cum e actionariatul, cum e sistemul in companie bla bla. Totusi, cand intri in casierie, nu ai senzatia aia ca te afli la hypermarket, ci mai degraba la piata, unde tanti ii spune babei cu ardei "hai tanti, ca se poate si mai ieftin, ce dracu esti si tu pensionara intelegi niste lucruri". Desi intre noi fie vorba - in afara de faptul ca e la piata si nu a ambalat asa frumos, si nu ai carucior pe roti si nu te plimbi pe gresie si printre neoane, ARDELUL E MULT MAI BUN SI MAI IEFTIN LA NANA TARANCA, DECAT LA ORICE SUPER-HYPERMARKET.

Parerea mea e ca romanii au figuri. Ca le place sa stea cuminti la coada si sa dea nu stiu cati euro pe luna pentru 5 minute de convorbire, doar ca sa fie in aceeasi incapere cu iPhone 3G sau HTC Diamond. Desi nu-si permit nici macar tastatura acestor telefoane..

Edited by burgher, 09 January 2009 - 11:23.


#4
Rangerul

Rangerul

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,921
  • Înscris: 25.01.2006
Mda, cred ca o sa fie plin de flame pe-aici asa ca va anunt de-acum ca sunt cu ochii pe voi.

Ontopic: Problema sunt oamenii si nu compania. Din pacate a ajuns o problema generala in Romania, oamenii care se ocupa de relatia cu clientii sunt INCOMPETENTI. Nu stiu ce scoli au facut sau cine i-a instruit sa se comporte in halul asta, dar totul porneste de la educatie profesionala. Asa ceva in Romania nu se mai face, si de-aici deriva toate aceste tare. In ritmul asta, in 10-15 ani devenim o natie de INCOMPETENTI, sa vedeti atunci servicii.

RDS&RCS este o companie mare, a pus monopol pe multe servicii, in multe zone. Nici pe mine nu ma intereseaza din ce tara este patronul sau actionarii acestei companii. Problema este modul in care conducerea acestei companii isi pregateste oamenii, de la cea mai bine platita functie si pana la cea mai prost. Eu cred ca aici e buba, INCOMPETENTA pleaca de la nivel inalt, si se duce in jos catre cei de care ne lovim noi cand mergem sa ne platim facturile, cand cerem un credit, cand vrem sa ne facem un abonament, etc.

"NU MAI AVEM MATERIAL GENETIC DE CALITATE" (joke)

PS: Sper sa nu ajungeti sa faceti un clasament al celor mai incompetente companii :lol:
PS2: As prefera sa nu ajung niciodata intr-o casierie pentru ca imi consuma mult timp si dupa cele povestite de voi, a devenit si stresant. As prefera sa stau in fata calculatorului si sa-mi trimit platile prin Internet. Stiu ca acest lucru este posibil, dar dupa ce am auzit ce au patit unii dintre cei ce au facut acest lucru, am renuntat. Daca pana si cel de la casierie iti raspunde ca "este posibil, dar nu va garantez nimic; mai bine veniti la noi si platiti", ce poti sa mai faci?

Edited by Rangerul, 09 January 2009 - 11:39.


#5
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Rangerul, parerea mea e ca exista incompetenta peste tot. In magazinele Orange si Vodafone am primit tot atatea (as zice poate chiar mai multe, dar ma rog...) raspunsuri idioate, incompetente, inexacte cate am primit si de la RDS in relatia cu ei. Diferenta a fost ca cei de la Orange mi-au spus pe o voce foarte calta si de soricel "bine ati venit in magazinul nostru/ cu ce va pot ajuta/ politica firmei noastre este/ va mai asteptam si data viitoare" si alte lingeri din astea de fund - ma rog tehnici de vanzare, n-ai ce sa ii condamni. Ce vreau sa zic este ca incompetenta am gasit la TOATE COMPANIILE DE TELECOM. Si am avut slava domnului de-a face cu fiecare din ele. RDS este doar o companie ceva mai dezorganizata, nimic mai mult.

Edit: si ma rog, vopsita in mai putine culori, si unde nu se face atata training pentru chestii inutile in fond, gen lins in fund clientul etc.

Edited by burgher, 09 January 2009 - 11:50.


#6
Rangerul

Rangerul

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,921
  • Înscris: 25.01.2006
Postul meu nu s-a referit numai la RDS&RCS, am spus ca s-a generalizat aceasta INCOMPETENTA.

#7
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 02.06.2005
Si ca sa rezum cred ca imaginea rds nu tine de faptul ca e brand romanesc (repet eu nu percep chiar asa) ci direct de contactul avut de clienti cu aceasta firma mai bine spus cu reprezentantii ei - RC la telefon si cei din punctele de lucru.

Sunt zeci de firme romanesti care sunt percepute ca fiind "bune". Oricum in miscarile astea de globalizare sunt atinse toate companiile si e destul de greu sa cred ca mai pot pune "brand romanesc" pe o anumita companie. In definitiv tine de oameni. De oamenii cu care intri in contact si de felul in care se finalizeaza problema ta.  :photo:

#8
dabb

dabb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 10.04.2006

View Postburgher, on Jan 9 2009, 11:07, said:

Am mai deschis discutia asta si pe alte topicuri, sa vedem.

Am fost la casierie sa platesc ca tot omul (casieria de la Iancului-Dimitrov) si nu stiu ce s-a intamplat dar am prins o oarecare coada. Si stand la coada si neavand ce face, am inceput sa fiu atent la cei din jur. Si m-a lovit o chestie:

faptul ca RDS e o firma romaneasca (ma rog...cel putin asa e perceputa) e mai degraba o pacoste decat un lucru bun, pentru ei.

Avem o natiune cel putin ciudata, nu vreau sa ma dau mare analist-sociolog-deontolog, dar am impresia ca exista un pattern: cand avem de-a face cu companii straine suntem in stare sa facem sluj in fata lor, sa dam din coada numa ca ei sa ne permita sa le bagam bani in buzunar. Cand e vorba insa de o companie romaneasca, suntem atat de destepti si de smecheri de nu ne cuprind hainele.

Oamenii care stateau la coada, chiar daca nu aveau niciun motiv sa se comporte asa, aveau niste fite in cap de mai mare jalea. Eu n-am vazut astfel de fite intr-un magazin Orange, Vodafone, Zapp, Cosmote etc in viata mea. A plecat femeia sa listeze un document si deja un pensionar facuse tepi, desi in magazinele Orange se intampla lucrul asta la ordinea zilei si de o GRAMADA de ori. Era o oarecare coada, maxim 10 oameni, si deja se auzeau comentarii, "domnule ce greu se misca" etc, pai eu cand am stat la Unirea sa platesc factura Vodafone, si erau 25 de oameni, si casieritele au disparut deodata pentru 7-8 minute, nimeni n-a zis nici "mac". Altul s-a certat cu casierita 15 minute, aia ii zicea ca n-a platit si el cuuuum ca am platiiiit, ca dupa 15 minute sa ii zica aia "asa-i ca ati platit ultima oara acum 3 luni?" si el sa zica ..."a da, scuze". La alti operatori ar fi zis "ma iertati, imi cer scuze, va rog sa ma penalizati", la cat suntem de lingai ca natiune.

Si ca tot se mai vorbeste de incompetenta celor de la RDS - ati fost vreodata intr-un magazin Zapp? Trecand peste faptul ca e singura companie cu o clauza de reziliere absurda si marsava, voi ati vazut vreodata angajati Zapp capabili? Eu nu, indiferent de reprezentanta/dealer, parca totul se misca mult mai greu decat la altii, parca nici nu-mi venea sa merg sa platesc factura.

Din toata imaginea RDS, mai exact din toata latura negativa a acestei imagini, oare cat se datoreaza strict faptului ca brandul e romanesc?


nici vorba de brabd romanesc, pt ca nu e romanesc cf listei actionariatului (dupa parti sociale).
nu de aici este problema de imagine pe care o are rds.
rds este o companie care plateste prost si are angajati pe masura.
pai crezi tu ca la voda sau orange o sa vezi vreodata un angajat sa tipe la client. Never.
rds=0 rel cu clienti. poate o sa infiinteze un departament F...elatii cu clientii, altfel nu vor exista clienti multumiti.
ca sunt si altii la fel de incompetenti... asa e. doar piata (maturarea peitii) ii va disciplina.

#9
nickulnou

nickulnou

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 48
  • Înscris: 04.01.2009
@burgher, hai să nu denaturăm lucrurile, la Zapp nu există nici o clauză abuzivă în contractele noi.
Nu, nu e vorba de "neamul" firmei. Și nic de cozi. Peste tot sunt cozi. Numai că:
Dacă ta duci la RDS, tot ce vezi sunt peretii cu reclame de 5 ani, dacă e vară, sunt șanse mari să nu meargă AC și singura preocupare dacă nu ai joace pe telefon este să muți ventilatorul dintr-o parte în alta să te răcorești.
Dacă te duci la concurența, ai în stânga un panou unde poți să le scrii bilețele, apoi vine un raft cu telefoane pe care poți să le "pipăi", în față ai un ditamai ecran cu fel și fel de reclame pe care poți să le ignori sau să le analizezi de curiozitate sau din instinct. În dreapta ai raftul cu accesorii care mai de care, iar pe masă un borcan cu bombonele. Iarna nu lipsește bradul, nu se poate să nu-ți belești ochii la el că probabil e mai bengos decât ce ai tu acasă. Atmosfera e plăcută, aranjamentul e atrăgător. Cât timp te-ai uitat prin jur, deja a trecut vremea și nu ai apucat să te enervezi.
Evident că oamenii sunt subiectivi și "bagă botul" la chestiile astea, pe nedrept pote. Dar și RDS sunt inconștienți, nu i-ar costa mare lucru să își facă niște magazine mai "dotate" măcar în orașele mari.
Un alt lucru de neînțeles este de ce RDS nu are dealeri. Poate platește prost? Nu știu, speculez.

Edited by nickulnou, 09 January 2009 - 13:30.


#10
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006

View Postdabb, on Jan 9 2009, 13:17, said:

pai crezi tu ca la voda sau orange o sa vezi vreodata un angajat sa tipe la client. Never.
REALLYYYY??? :D Mai umbla prin magazine. Multi de la Orange/Voda sunt chiar mai ingamfati, ca de - lucreaza pe bani multi, si te iau chiar mai de sus..

Quote

rds=0 rel cu clienti.
Cat am avut nevoie de relatii cu clientii mie mi s-au parut ok. Au facut ce au fost instruiti sa faca.
Pe de alta parte, nu vreau sa readuc aminte topicuri intregi despre relatii clienti Orange/Voda/Cosmote etc, in care 5 angajati dadeau 6 raspunsuri diferite la aceeasi intrebare... sau incepeau sa iti demonstreze ca esti prost ...sau le spuneai ca ai o problema si ei nu nu nu sigur nu aveti problema asta etc etc etc. Cate probleme am citit aici pe forum, mi-i greu sa-mi mai amintesc.

#11
nickulnou

nickulnou

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 48
  • Înscris: 04.01.2009
Așa este, cu precădere Orange sunt îngâmfați rău.
Totuși, astea sunt detalii..

#12
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Nu pute decat in capul tau clona mica.

Mori. (ban adica)

#13
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Pe mine nu m-a flegmat nimeni de la RDS vreodata, de obicei dau peste tanti amabile, in cel mai rau caz neutre.

In schimb la Germanos m-a luat unu de sus de era sa cred ca e dumnezeu. Asta atat ieri, cat si acum o luna, cand am fost sa platesc factura cosmox (care se poate plati apropo doar intre 11 si 17:30 ???? WTF???)

#14
un_el

un_el

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,426
  • Înscris: 24.11.2006

View Postburgher, on Jan 9 2009, 11:07, said:

Am mai deschis discutia asta si pe alte topicuri, sa vedem.

Am fost la casierie sa platesc ca tot omul (casieria de la Iancului-Dimitrov) si nu stiu ce s-a intamplat dar am prins o oarecare coada. Si stand la coada si neavand ce face, am inceput sa fiu atent la cei din jur. Si m-a lovit o chestie:

faptul ca RDS e o firma romaneasca (ma rog...cel putin asa e perceputa) e mai degraba o pacoste decat un lucru bun, pentru ei.

Avem o natiune cel putin ciudata, nu vreau sa ma dau mare analist-sociolog-deontolog, dar am impresia ca exista un pattern: cand avem de-a face cu companii straine suntem in stare sa facem sluj in fata lor, sa dam din coada numa ca ei sa ne permita sa le bagam bani in buzunar. Cand e vorba insa de o companie romaneasca, suntem atat de destepti si de smecheri de nu ne cuprind hainele.

Oamenii care stateau la coada, chiar daca nu aveau niciun motiv sa se comporte asa, aveau niste fite in cap de mai mare jalea. Eu n-am vazut astfel de fite intr-un magazin Orange, Vodafone, Zapp, Cosmote etc in viata mea. A plecat femeia sa listeze un document si deja un pensionar facuse tepi, desi in magazinele Orange se intampla lucrul asta la ordinea zilei si de o GRAMADA de ori. Era o oarecare coada, maxim 10 oameni, si deja se auzeau comentarii, "domnule ce greu se misca" etc, pai eu cand am stat la Unirea sa platesc factura Vodafone, si erau 25 de oameni, si casieritele au disparut deodata pentru 7-8 minute, nimeni n-a zis nici "mac". Altul s-a certat cu casierita 15 minute, aia ii zicea ca n-a platit si el cuuuum ca am platiiiit, ca dupa 15 minute sa ii zica aia "asa-i ca ati platit ultima oara acum 3 luni?" si el sa zica ..."a da, scuze". La alti operatori ar fi zis "ma iertati, imi cer scuze, va rog sa ma penalizati", la cat suntem de lingai ca natiune.

Si ca tot se mai vorbeste de incompetenta celor de la RDS - ati fost vreodata intr-un magazin Zapp? Trecand peste faptul ca e singura companie cu o clauza de reziliere absurda si marsava, voi ati vazut vreodata angajati Zapp capabili? Eu nu, indiferent de reprezentanta/dealer, parca totul se misca mult mai greu decat la altii, parca nici nu-mi venea sa merg sa platesc factura.

Din toata imaginea RDS, mai exact din toata latura negativa a acestei imagini, oare cat se datoreaza strict faptului ca brandul e romanesc?

de la bun inceput trebuie sa mentionez un lucru: eu unul am o meserie oarecum asemanatoare cu cei de la rds. nu voi aminti numele firmei dar pot spune urmatroul lucru: e o companie germana care are deja 7 ani in romania si are o multime de magazine cash&carry in romania. referitor la randurile pe care le-am bordat. exprimarea mi se pare cel putin ciudata. pai stai putin, toate firmele care au venit "din afara" la noi sunt percepute ca fiind companii romanesti, deci chestia cu a face sluj in fata lor pica. sa nu uitam faptul ca angajatii acestor firme sunt romani, de la director si terminand cu femeia de servici.
acum vis-a-vis de faptul "ma iertati, imi cer scuze, va rog sa ma penalizati", la cat suntem de lingai ca natiune. eu unul n-as crede ca cineva ar fi procedat asa. la cat sunt romanii de-al dracului, chiar daca ar fi gresit tot ar fi tinut-o pe a lor.
vorbind despre incompetenta: din nou e discutabil. sunt angajatii incompetenti sau clientii? sa va spun un lucru: un angajat care lucreaza cu oamenii trebuie sa aiba o rabdare ingereasca mai ales momentul in care i se adreseaza intrebari cu totul tampite. ceea ce este deranjant pentru un angajat sunt comentariile clientilor. toata lumea se grabeste in ziua de azi si paradoxal dupa ce te pistoneaza pe tine ca angajat il vezi la casa abia peste 3-4 ore. acest lucru l-am vazut si il vad in fiecare zi si mai ales il simt pe pielea mea. nu vorbim acum despre salariile pe care angajatii unei astfel de companii il au ci despre atitudinea lor dar si a clientilor.
vorbind numai despre RDS-RCS: eu unul n-am avut probleme de genul acesta. cand nu aveam internet si tv de la eu am dat telefon si in maxim 10 minute au venit si au rezolvat problema. e adevarat nu locuiesc in bucuresti ci in provincie. acesta e unul din punctele lor forte. daca ma voi referi la modalitatea de plata sa stiti ca aici au intr-adevar probleme. platesti la o firma care e chipurile agreata de ei si apoi te trezesti ca le esti dator. de unde pana unde? banuiesc ca baza de date nu este inca pusa la punct...

#15
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
aiureli. 2 chestii pot spune:

1) in magazinele vodafone & shit nu prea intra pensionari
2) avind in vedere citi injura vodafone & shit, nu prea vad unde e linguseala

si mai este inca una, suprema: daca n-ai vazut tu, nu inseamna ca nu exista. de exemplu eu n-am vazut pe nimeni sa se zborseasca la casierele rds :w00t:

#16
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005
Strict la intrebarea din titlu: Pentru mine nu conteaza bradul, conteaza ceea ce imi ofera acel brand, poate fi brand somalez daca serviciile pe care le ofera sunt ok iar raportul calitate / pret vizavi de alternative e net superior. Iar cresterea exponentiala pe care aceasta firma romaneasca a inregistrat-o pe toate segmentele de activitate de-a lungul timpului imi confirma faptul ca multa lume gandeste la fel iar brandul nu conteaza atata timp cat serviciile oferite sunt ok.


Quote

Oamenii care stateau la coada, chiar daca nu aveau niciun motiv sa se comporte asa, aveau niste fite in cap de mai mare jalea. Eu n-am vazut astfel de fite intr-un magazin Orange, Vodafone, Zapp, Cosmote etc in viata mea. A plecat femeia sa listeze un document si deja un pensionar facuse tepi, desi in magazinele Orange se intampla lucrul asta la ordinea zilei si de o GRAMADA de ori. Era o oarecare coada, maxim 10 oameni, si deja se auzeau comentarii, "domnule ce greu se misca" etc, pai eu cand am stat la Unirea sa platesc factura Vodafone, si erau 25 de oameni, si casieritele au disparut deodata pentru 7-8 minute, nimeni n-a zis nici "mac".
Prin natura si diversitatea lor, serviciile RDS se adreseaza unei clase sociale mult mai largi decat aceea a orange sau vodafone, astfel prin casieriile lor trec mai multi "Dorei" decat prin reprezentantele org / voda  -_- .

#17
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007
excelent acest topic !!! opinii diverse ,obiective/subiective.atentie domnilor moderatori- SA NU INDRAZNITI SA INCHIDETI ACEST TOPIC!!!! e mai fain decat pe stadion! :coolspeak:  :naughty:

#18
razyell_3x

razyell_3x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 658
  • Înscris: 14.04.2007
cand oi avea si tu ceva inteligent de spus oare?  :huh:

Edited by razyell_3x, 10 January 2009 - 14:05.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate