Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Card de debit si ebanking ieftin
Ultima postare: iul 24 2011 12:24, Inițiat de
Sorin84k
, dec 12 2008 16:46
·
0
#19
Publicat: 05 aprilie 2011 - 14:45
slai, on 5th April 2011, 01:23, said: nu apare pe nicaieri un fisier cu toate comisioanele. urat din partea lor. la ing era la un moment dat o magarie (bcr o mai aplica), daca cineva DEPUNE bani in contul tau, ing lua comision. http://www.ing.ro/in..._comisioane.pdf |
#20
Publicat: 05 aprilie 2011 - 19:03
clausio, on 5th April 2011, 14:36, said: La ING primesti toti banii transferati, insa la Banca Transilvania ti se ia comision pe orice suma ce-ti intra in cont (cu exceptia conventiilor cu salarii) in jur de 6 lei pe transfer receptionat. Deci, altfel spus ce nu platesti la ridicare cu Visa electron, platesti cand iti intra in cont (repet nu si atunci cand iti iei salarul si firma are conventie cu BT-ul). In rest la orice incasare. FireSky, on 5th April 2011, 15:31, said: Da,si mie mi se pare o mare magarie....Daca primesc bani printr un transfer bancar platim comision atat eu cat si cel care mi transfera banii. Totusi,nu i chiar 6 lei. |
#21
Publicat: 14 aprilie 2011 - 14:18
nu stiu care este cel mai bun internet banking, in achimb, va pot spune care este cel mai prost ib...
Din experienta mea, din cate am probat, citibank Romania are cel mai prost si plin de bug-uri sistem de ib, am probat ing, transilvania, bcr, garanti, crediteurope, unicredit tiriac, si nu in ultimul rand , citibank. Adevarul este ca, din toate, citibank este cel mai ieftin la toate capitolele, 0 taxe ib, administrare cont si card, dar este si cel mai prost, daca la restul bancilor nu am avut nicio probleema majora, doar mici probleme care s-au rezolvat rapid, la citi s-au razbunat toate, foarte multw probleme cu sistemul lor. Este experienta mea cu ei si este parerea mea perosnala. Daca vreti exemplee de bug-uri ce am descoperit, spuneti-mi si le voi expune si pe acestea. |
#23
Publicat: 16 aprilie 2011 - 11:05
don_dannielo, on 14th April 2011, 20:19, said: Sunt de acord. E praf. Mai si pica, destul de des. Sa ma ierte Dumnezeu, dar, din punctul meu de vederee, mai bine platesc o taxa de 3 Ron pe acest serviciu (ma refer la HomeBank de la ING) si imi merge aplicatia ceas, fara nici cea mai mica problema, fara nici cea mai mica banuiala de problema, decat sa stau pentru fiecare tranzactie sa dau telefon la suport clienti si sa le explic ce problema am intampinat, sa aud aceeasi placa..."va multumim pentru sesizare, vom remedia in cel mai scurt timp", si sa stau cu frica in san...Domane, s-o fi facut plata, nu s-o fi facut...NU MERCI, nu imi trebuie un asemnea servicu de IB gratis....deja le-am invatat numarul de telefon de la suport, pe derost. Sincer...nu am de gand sa ma joc cu banii mei, asa ca nici nu am de gand sa ma calicesc la 3 ron pe luna, voi renunta la CitiBank imediat ce voi termina cu al meu client ce foloseste CitiBank....de-abia astept sa nu mai aud de ei. Editat de cuculea, 16 aprilie 2011 - 11:08. |
#24
Publicat: 16 iulie 2011 - 18:46
dansandu, on 21st March 2011, 12:03, said: La Garanti, cei drept cei de la Call center nu sunt prea profi. In shimb in agentii sunt oameni destul de bine pregatiti. Eu lucrez cu ei de 3 ani si sunt foarte multumit. Eu ti-as putea spune ca am avut card de credit, cont curent, card de debit si Internet banking de la Garanti timp de 3 ani si am constatat ca cei de la call center sunt mai profi si mai proactivi decat cei din agentii. cuculea, on 16th April 2011, 12:05, said: Deja, in doua sapatamani si aproximativ 6 tranzactii facute prin intermediul IB de la Citibank Romania, le-am descoperit 4 bug-ri pe care le-am si raportat celor de la suport...ei zic ca le vor remedia, dar din cate observ, bug-urile inca nu le-au remediat... Sa ma ierte Dumnezeu, dar, din punctul meu de vederee, mai bine platesc o taxa de 3 Ron pe acest serviciu (ma refer la HomeBank de la ING) si imi merge aplicatia ceas, fara nici cea mai mica problema, fara nici cea mai mica banuiala de problema, decat sa stau pentru fiecare tranzactie sa dau telefon la suport clienti si sa le explic ce problema am intampinat, sa aud aceeasi placa..."va multumim pentru sesizare, vom remedia in cel mai scurt timp", si sa stau cu frica in san...Domane, s-o fi facut plata, nu s-o fi facut...NU MERCI, nu imi trebuie un asemnea servicu de IB gratis....deja le-am invatat numarul de telefon de la suport, pe derost. Sincer...nu am de gand sa ma joc cu banii mei, asa ca nici nu am de gand sa ma calicesc la 3 ron pe luna, voi renunta la CitiBank imediat ce voi termina cu al meu client ce foloseste CitiBank....de-abia astept sa nu mai aud de ei. Am avut multe experiente bune cu Citibank. Unde mai pui ca nu au niciun fel de comisioane aferente contului curent, cardului de debit, Internet banking, plati domestice, retragere numerar. O oferta foarte buna, sincer. In primele trei oferte pentru clientii retail, sincer. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi