Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...
 Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro
 Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...
 Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai

Releu protectie tensiune
 

Airbus A380

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
210 răspunsuri în acest subiect

#1
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 123.237
  • Înscris: 07.02.2003
Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari. Va mai dura probabil cel putin 1 an pentru a fi certificat dar dupa cum arata la lansare pare super :) Ce ziceti de aceasta performanta, 800 pasageri la bord ?

#2
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.439
  • Înscris: 16.08.2003
O poza unde vedem si noi?

#3
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 33.295
  • Înscris: 21.04.2004
un avion mai mare inseamna mai multi morti in caz de prabusire. si sigur o sa fie prabusiri cu duiumul pina il pun la punct... bon voyage!

#4
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.149
  • Înscris: 09.09.2003
http://www.clubactio.../Aibus-A380.jpg  :D

#5
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.554
  • Înscris: 15.04.2004
Baga niste poze sa vedem si noi. Sigur e 380? Cu unu' d-asta parca am zburat eu cu mai multi ani in urma.

#6
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.149
  • Înscris: 09.09.2003
uite aici: http://www.airbus.co...ackgrounder.asp

#7
Lexus Joe

Lexus Joe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 93
  • Înscris: 02.04.2004
O mica comparatie cu 747.

Boeing 747 - Jumbo Jet
Seating: Typical 416 (max 524)
Cruising speed: 0.855 Mach
Flight range: 13,450km

Airbus 380
Seating: Typical 555 (max 840)
Cruising speed: 0.85 Mach
Flight range: 15,000km

Fișiere atașate



#8
stasi

stasi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 136
  • Înscris: 30.09.2002

Quote

si sigur o sa fie prabusiri cu duiumul pina il pun la punct

da ma.. ca l-au facut la pitesti.. in locul unde tineau rugina care se pune pe dacie inainte de vanzare...

#9
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.373
  • Înscris: 07.12.2002

Andrei Cioaca, on Jan 18 2005, 20:04, said:

Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari.

<{POST_SNAPBACK}>

Mai mult nu inseamna neaparat si mai bun. Nu uita ca s-a ajuns la WTO din cauza ajutoarelor guvernamentale ilegale de la Airbus.

Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste?

Apropo, care " de citiva ani incoace"? Ca prin 2003-2004 s-a intimplat grozavia.

Editat de Ninja, 18 ianuarie 2005 - 22:46.


#10
Mi_

Mi_

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 917
  • Înscris: 13.07.2002
Scofala e cea mai mare scofala zburatoare la ora actuala, europenii au pariat pe transportul masiv de pasageri ceea ce americanii (Boeing) nu a avut curajul sa riste, si se pare ca au câstigat.

Airbus A-380 are, fara macar sa fi decolat vreodata, deja 149 de comenzi la ora actuala. Pretul per bucata e de 260-280 milioane de $.

Oricum ai lua-o, e o mândrie pentru europeni. Prea se dadeau mari americanii cu jumbo jet-ul lor, acum a venit A-380 si l-a scos rapid la pensie, i-a terminat cariera.

A-380 e mai economic (consum/pasager/100 km) decât orice alt avion de pasageri la ora actuala, si decoleaza/aterizeaza pe distante mai scurte decât B747.

#11
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.877
  • Înscris: 28.11.2001
Din cate am inteles nu decoleaza pe distante mai scurte. Chiar are nevoie de piste mai lungi plus ca si terminalele vor trebui modificate ....
La cat merg eu cu avionul dau astia faliment.

Editat de petman, 18 ianuarie 2005 - 23:13.


#12
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.373
  • Înscris: 07.12.2002
Mi, mai informeaza-te si vezi cit de putine aeroporturi pot sa acomodeze un A380.

#13
Mi_

Mi_

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 917
  • Înscris: 13.07.2002
Ba chiar aterizeaza/decoleaza pe distante mai scurte. Asta o spun toti specialistii (inclusiv americani), si se datoreaza suprafetei portante extrem de mari.

Ninja, problema mare nu e la piste ci la terminale, care trebuie sa fie updatate pentru a prelua/îmbarca imensul numar de pasageri fara a crea congestie si haos. Trebuie, de exemplu, punti cu burdufe pe doua nivele.

Nu ar fi exclus sa trebuiasca ranforsata pista, din cauza greutatii mult mai mari, dar nu lungimea e problema.

#14
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.373
  • Înscris: 07.12.2002
The runway needs to be widened to 80 metres through the addition of a 7.5m non-load-bearing asphalt on either side to prevent the jet blast from the A380's outer engines kicking up dust and particles.

Taxiways would also need to be modified to cater for the A380's wider turning circle.

The airport's rescue services already complied with the standard required for the jet, though crews would need additional familiarisation training.

#15
Mi_

Mi_

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 917
  • Înscris: 13.07.2002
Nici o referire la lungime.  <_<

#16
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.723
  • Înscris: 18.07.2003

Ninja, on Jan 18 2005, 22:45, said:

Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste?

<{POST_SNAPBACK}>



te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic.

#17
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.237
  • Înscris: 05.02.2002
Frumos avion n-am ce spune ! Am vazut azi la stiri reportajul de la lansarea oficiala de la Toulouse si am ramas  impresionat .. Din pacate pana acum cele mai nasoale experiente de zbor le-am avut cu airbusuri ,aeronave care pur si simplu nu inspira incredere ( ex: decolare a-319 munchen-berlin lufthansa - avionul facea tot ca o cutie de suruburi era mai rau decat mersul cu o dacie forjata pe piatra cubica  :puke: ).

Pe scurt eu raman fan Boeing . Daca A380 va fi un succes ramane de vazut ( succes nu doar comercial caci cui nu ii convine sa inghesuie 800 de saci de cartofi intr-un ditamai avionul si sa-i livreze in celalalt capat al planetei ) !

#18
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.373
  • Înscris: 07.12.2002

addicted, on Jan 19 2005, 06:47, said:

te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic.

<{POST_SNAPBACK}>

Impresionant, cred ca o sa fie si mai inghesuit ca sa-si acopere cei 260 de milioane de coco, nu crezi? Combinat si cu faptul ca o sa zboare pe distante foarte lungi, ai auzit de Economy Class Syndrome?

Byt: subscriu si eu.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate