![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Airbus A380
Ultima postare: apr 16 2011 00:51, Inițiat de
andreic
, ian 18 2005 13:04
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1
Publicat: 18 ianuarie 2005 - 13:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari. Va mai dura probabil cel putin 1 an pentru a fi certificat dar dupa cum arata la lansare pare super :) Ce ziceti de aceasta performanta, 800 pasageri la bord ?
|
#9
Publicat: 18 ianuarie 2005 - 22:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Andrei Cioaca, on Jan 18 2005, 20:04, said: Nu era de ajuns ca Airbus vinde mai mult ca Boeing de cativa ani incoace, acuma are si cel mai mare avion din lume realizat in UE prin participarea a 4 tari. Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste? Apropo, care " de citiva ani incoace"? Ca prin 2003-2004 s-a intimplat grozavia. Editat de Ninja, 18 ianuarie 2005 - 22:46. |
#10
Publicat: 18 ianuarie 2005 - 23:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Scofala e cea mai mare scofala zburatoare la ora actuala, europenii au pariat pe transportul masiv de pasageri ceea ce americanii (Boeing) nu a avut curajul sa riste, si se pare ca au câstigat.
Airbus A-380 are, fara macar sa fi decolat vreodata, deja 149 de comenzi la ora actuala. Pretul per bucata e de 260-280 milioane de $. Oricum ai lua-o, e o mândrie pentru europeni. Prea se dadeau mari americanii cu jumbo jet-ul lor, acum a venit A-380 si l-a scos rapid la pensie, i-a terminat cariera. A-380 e mai economic (consum/pasager/100 km) decât orice alt avion de pasageri la ora actuala, si decoleaza/aterizeaza pe distante mai scurte decât B747. |
|
#13
Publicat: 18 ianuarie 2005 - 23:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ba chiar aterizeaza/decoleaza pe distante mai scurte. Asta o spun toti specialistii (inclusiv americani), si se datoreaza suprafetei portante extrem de mari.
Ninja, problema mare nu e la piste ci la terminale, care trebuie sa fie updatate pentru a prelua/îmbarca imensul numar de pasageri fara a crea congestie si haos. Trebuie, de exemplu, punti cu burdufe pe doua nivele. Nu ar fi exclus sa trebuiasca ranforsata pista, din cauza greutatii mult mai mari, dar nu lungimea e problema. |
#14
Publicat: 18 ianuarie 2005 - 23:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
The runway needs to be widened to 80 metres through the addition of a 7.5m non-load-bearing asphalt on either side to prevent the jet blast from the A380's outer engines kicking up dust and particles.
Taxiways would also need to be modified to cater for the A380's wider turning circle. The airport's rescue services already complied with the standard required for the jet, though crews would need additional familiarisation training. |
#16
Publicat: 18 ianuarie 2005 - 23:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ninja, on Jan 18 2005, 22:45, said: Ca e cel mai mare? Mare scofala, o sa stau la fel de inghesuit ca in celelalte, cu ce ma incalzeste? te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic. |
#17
Publicat: 18 ianuarie 2005 - 23:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Frumos avion n-am ce spune ! Am vazut azi la stiri reportajul de la lansarea oficiala de la Toulouse si am ramas impresionat .. Din pacate pana acum cele mai nasoale experiente de zbor le-am avut cu airbusuri ,aeronave care pur si simplu nu inspira incredere ( ex: decolare a-319 munchen-berlin lufthansa - avionul facea tot ca o cutie de suruburi era mai rau decat mersul cu o dacie forjata pe piatra cubica :puke: ).
Pe scurt eu raman fan Boeing . Daca A380 va fi un succes ramane de vazut ( succes nu doar comercial caci cui nu ii convine sa inghesuie 800 de saci de cartofi intr-un ditamai avionul si sa-i livreze in celalalt capat al planetei ) ! |
#18
Publicat: 19 ianuarie 2005 - 00:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
addicted, on Jan 19 2005, 06:47, said: te costa mai putin biletul pentru ca e mai economic. Byt: subscriu si eu. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi