Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
fiabilitate logan
Last Updated: Nov 06 2008 15:13, Started by
doncostin
, Aug 22 2008 16:53
·
0
#91
Posted 04 September 2008 - 16:00
closchkutza, on Sep 4 2008, 16:46, said: Una este sa nu poti, alta este sa nu vrei! Pai sincer, mie, la 150.000km mi-ar fi rusine sa ma bat cu caramida in piept ca masina mea este fiabila. De ce? Pentru ca asta nu inseamna fiabilitate. Si intreb, daca o masina ce are 150.000km este considerata fiabila, una cu 500.000km cum este considerata? Aaaa..stiu, daca nu este Logan este considerata coaja. Deci asa functioneaza. Dar un logan cu 500.000km in bord, cum il denumesti? Zeitatea masinilor? Zeul fiabilitatiii? Minunea minunilor? Pana mea, se aduc masini din DE cu peste 100-150k km zilnic si voi laudati loganu` pe forum cum ca este fiabil de nu se poate. Este NORMAL pentru o masina din anul 2000+ sa mearga peste 150.000km fara reparatii. Deci NORMAL. Fiabilitatea este atributul unei masini care a uitat sa se mai strice si a ajuns la cifre considerabile. Asta este parerea mea. Se pare ca nu si a voastra si pentru asta trebuie sa mi se dea in cap. Deci pe bune, daca despre un logan cu 150.000km spuneti ca este fiabil, despre unul cu 500.000km ce ati spune? omule, inca odata: cand sa faca km aia multi? deci, o masina cu 150.000 la bord fara probleme nu e fiabila? doar masinile carfe ajung la 1000000 de km is fiabile? ai idee cati proprietari de masini fac milionul de km? daca sunt 1%-2% din numarul proprietarului oricarei masini. Sa intelegem intr-un final, ca loganul nu e fiabil sau cum? |
#92
Posted 04 September 2008 - 16:03
Uite eu am mers saptamana trecuta cu un Logan taxi cu 340.000 km in bord. Initial am zis ca vad aiurea si l-am intrebat daca sunt 34.000 sau 340.000km pe sofer. 340.000 km in regim taxi. L-am intrebat si de rugina si a zis ca nu are. Masina nu era a lui, ci a unui patron, dar el a condus-o din tipla.
A zis ca nu a avut nici o problema serioasa cu ea si intr-adevar, la felul cum mergea masina, nu ziceai ca are numarul acela de km. Si vorba lui Maxi, in Iasi, am vazut muuuuulte taxiuri peste 100.000, majoritatea fiind din 2006(cred ca au suportul ala la yala portbagaj, am urmarit special asta). Merg cu taxiul destul de des, mai ales noptile, iar din toti taximetrisii de pe Logan,doar unul mi-a zis ca masina nu merita. Avea un 1,5 DCI |
#93
Posted 04 September 2008 - 16:47
romaximusro, on Sep 4 2008, 17:00, said: omule, inca odata: cand sa faca km aia multi? deci, o masina cu 150.000 la bord fara probleme nu e fiabila? doar masinile carfe ajung la 1000000 de km is fiabile? ai idee cati proprietari de masini fac milionul de km? daca sunt 1%-2% din numarul proprietarului oricarei masini. Sa intelegem intr-un final, ca loganul nu e fiabil sau cum? In al doilea rand, ce dracu mananc rahat aici de 2 pagini ca ESTE PREA DEVREME?!?!?!?! Adica tu imi spui mie ce spuneam eu acum 3 pagini? Ce, ma crezi retardat sau ramolit? Edited by closchkutza, 04 September 2008 - 16:47. |
#94
Posted 04 September 2008 - 17:08
closchkutza, on Sep 4 2008, 15:46, said: Una este sa nu poti, alta este sa nu vrei! Pai sincer, mie, la 150.000km mi-ar fi rusine sa ma bat cu caramida in piept ca masina mea este fiabila. In regim de taxi ti se pare putin 150k km? Nubira care ai dat-o exemplu a umblat mai mult la drum intins,eu zic ca e o diferenta totusi. Edited by LC_TM, 04 September 2008 - 17:09. |
#95
Posted 04 September 2008 - 17:21
closchkutza, on Sep 4 2008, 17:47, said: Am zis eu ca tre sa fie musai 1.000.000km ca sa fie fiabila? Am zis doar ca vreau sa vad una cu atatia km, atat, este vorba de o curiozitate a mea, pe care sper sa mi-o indeplinesc intr-o zi. Este o diferenta, maximus, pe care din nou, nu poti sa o vezi. closchkutza, on Sep 4 2008, 17:47, said: Am zis eu ca tre sa fie musai 1.000.000km ca sa fie fiabila? Am zis doar ca vreau sa vad una cu atatia km, atat, este vorba de o curiozitate a mea, pe care sper sa mi-o indeplinesc intr-o zi. Este o diferenta, maximus, pe care din nou, nu poti sa o vezi. Sincer, nu-l cunosc pe maximus, dar nici eu nu vad diferenta. Lumineaza-ma tu ! Pe privat, sa nu vada el, na ! LE: Rog un moderator sa uneasca cele doua posturi. Done! @Marius3k Edited by Marius3k, 04 September 2008 - 19:24. |
#96
Posted 04 September 2008 - 19:17
Nu inteleg ce rost au toate discutiile astea.Pe mine unu nu ma intereseaza daca tine mai mult de 100.000km si nici cit e de fiabila.Si nu cred ca sint singurul.Nici prin cap nu-mi trece sa o tin mai mult de 5 ani. Eu fac cam 20-25.000km/an, ca atare cind ajunge la 100.000km o dau sa se spele altu cu ea pe cap si poa' s-o tina pina o deveni masina istorica.Ca atare, toate discutiile despre fiabilitate loganului sau a altei marci nu ma intereseaza si ma retrag.
|
#97
Posted 04 September 2008 - 19:30
closchkutza, on Sep 4 2008, 17:47, said: Am zis eu ca tre sa fie musai 1.000.000km ca sa fie fiabila? Am zis doar ca vreau sa vad una cu atatia km, atat, este vorba de o curiozitate a mea, pe care sper sa mi-o indeplinesc intr-o zi. Este o diferenta, maximus, pe care din nou, nu poti sa o vezi. In al doilea rand, ce dracu mananc rahat aici de 2 pagini ca ESTE PREA DEVREME?!?!?!?! Adica tu imi spui mie ce spuneam eu acum 3 pagini? Ce, ma crezi retardat sau ramolit? si eu te intreb inca odata? Ce dovedeste faptul ca o masina a atins 1 milion de km? Deci o masina, nu 1000 sau 10.000?De ce e asa de relevant milionul ala? Mai ales ca nu multi ajung la kilometrajul ala. Si ti-am mai zis, e irelevant sa zici acum ca de ce nu is logani la 1 milion de km, pentru ca nu a fost timpul fizic necesar sa faca km aia |
#98
Posted 04 September 2008 - 19:32
Mi se pare mie, sau de cateva pagini nu discuta nimeni ontopic?
|
#99
Posted 05 September 2008 - 13:22
din toate loganurile enumerate, cu sute de mii de km, era vreo unul diesel? Sunt si eu curios. Multumesc.
|
#100
Posted 05 September 2008 - 19:17
eu majoritatea le-am vazut benzinare (cu gpl cred)..
|
|
#101
Posted 14 October 2008 - 23:54
sunt si diseluri cu destui kilometrii dar majoritatea taximetristilor(cam astia ating recorduri de km) au benzinare ptr ca la diseluri se stie ca ijnectoarele sunt sensibile
|
#103
Posted 25 October 2008 - 21:06
Majoritatea motoarelor 4 in linie de la Renault sunt recunoscute ca fiind motoare extrem de rezistente la utilizari in conditii extreme daca se indeplinesc cateva conditii cum ar fi :
1.Ulei si filtre de calitate si inlocuite la timp 2 Combustibil bun. Lucrez la o firma de asigurari si acolo intalnesc diversi oameni iar personal cunosc taximetristi care au mers 200 000 km cu loganuri diesel pana la schimbarea injectoarelor iar motorina a fost de care s-a gasit pe la baieti , compozitia ei chimica fiind indoielnica . Chestia e ca la DCI-ul euro 3 ( e un commonrail de generatie mai veche ) daca pica un injector trebuiesc inlocuite toate.La modelele cu commonrail de generatie noua a fost eliminat acest neajuns. Totodata motoarele pe benzina de 1.4 si 1.6 au fost apreciate pentru curba de cuplu destul de buna pe care o ofera (nu este un cuplu mare insa este oferit pe o plaja mai mare de turatii si asta e un lucru bun). Cred ca punctele slabe ale loganului sunt aceleasi puncte slabe pe care le are renault-ul in general si anume partea electrica .Am avut si eu un Clio si mai tot timpul se strica ceva pe la electrica-electronica lui. |
#104
Posted 26 October 2008 - 14:35
A mea tocmai ce a trecut de 100000 km si nu i-am schimbat decat o bieleta pe stanga (garantie) si rulmentul (asta cu plata). Motor 1.4 din toamna lui 2005
|
#105
Posted 26 October 2008 - 14:47
Multi confunda fiabilitatea cu dotarile, finisarile, aspectul, tinuta de drum etc etc a masinii.
Cel putin la benzinare, e fiabila - nu se deosebeste cu nimic fata de alte marci - la aceeasi clasa. |
|
#106
Posted 26 October 2008 - 15:50
sonykel, on Oct 14 2008, 23:54, said: sunt si diseluri cu destui kilometrii dar majoritatea taximetristilor(cam astia ating recorduri de km) au benzinare ptr ca la diseluri se stie ca ijnectoarele sunt sensibile Si nu taximetristii ating recorduri de kilometri, ci masinile din flotele mari ale companiilor. Aia care fac cateva sute de km zilnic. |
#107
Posted 26 October 2008 - 16:54
Fiabilitatea unei masini e mai bine reflectata de un taxi care a facut sute de mii prin gropi, sine de tramvai, mai mult de jumatate din timp incarcat cu cel putin 3 pasageri si bine-inteles mers la consum ca sa iasa planul mai repede. Orice masina din ziua de azi duce 300000 de kilometrii daca ii faci pe autostrada cu 130 km/h, asa ca parerea mea ca daca in mana unui taximetrist o masina duce 250-300k km atunci masina aia e fiabila si chiar nu vad argumente in a dovezi contrariul.
P.S. Vorbesc in principal de motoarele benzina ca la dci dupa 100k km e deja loterie cu injectoarele. |
#108
Posted 27 October 2008 - 00:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users