Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Golf V
Last Updated: Jan 31 2011 18:14, Started by
Ahile
, Sep 01 2004 00:44
·
0
#2126
Posted 06 February 2008 - 01:29
Salut, nu prea mai postez, dar urmaresc discutiile!
O sa citesc topicul tau miine ca e al naibii de tirziu si tre'sa merg la scirbici din nou de dimineata Uleiul Castrol e OK. 5W-40 merge si pentru iarna si pentru vara fara probleme. Eu folosesc Softec de la Castrol. |
#2127
Posted 29 February 2008 - 12:28
Revin cu ceva impresii de drum dupa o iesire Tg Jiu-Bucuresti si retur de ~610 km cu G5 1.6 MPI.
Pe ruta Tg Jiu-Bucuresti consumul mediu a fost de 6,4 pe computerul de bord. Am mers in pas cu cei din trafic, viteza de croaziera 80-90, pe autostrada n-am mai avut chef de alergat si am pus pilotul la 100, mai rar in depasiri 120-140. In Bucuresti consumul mediu a fost undeva peste 12%. Trafic neasteptat de "lejer" pt Bucuresti. Asta se intampla sambata cand cred ca lumea nu mai prea era prin oras. Mai mult de un semafor nu tin minte sa fi stat la o intersectie. Avand o experienta de astavara unde nu a coborat sub 16%, mai ales dupa 2 ore pe Iuliu Maniu si Cotroceni in care pe jos as fi intrat mai repede in Bucuresti. La intoarcere consumul a fost de 7 pe CB, Am mers mai sportiv, viteza in jur de 90-100, pe autostrada tot 100 dar am avut o perioada in care am mers cu 120-140 numai pe prima banda. Comportamentul este exemplar, masina iti ofera incredere, este stabila. Nici eu nu sunt vitezoman, nici DR nu imi inspira incredere ca s-o calc (1 singur Pyton intre Valcea si Targu Jiu si bineinteles un filtru de politie ca intotdeauna in Gorj - aviz amatorilor, in Gorj stau la panda mai rau ca in vestul salbatic - n-a fost drum in Gorj fara sa prind un R). Dar trebuie sa recunosc ca deja motorasul acesta ma plictiseste, nu e deloc sportiv si abia pe la 4000 rpm trage mai cu suflet. Nu stiu daca un 1.9 TDI mi-ar fi placut mai mult, ar fi fost in mod cert mai economic, dar deja cu pretul motorinei fata de EFIX nu cred ca mai e cine stie ce afacere dieselul. Consumul general l-am facut cu plin inainte de plecare si plin la sosire la aceeasi pompa in Tg-Jiu. Stupoare, consumul mediu total dupa 610 km a iesit 7%. De mentionat e ca am fost 3 persoane si fara bagaj, doar un ciocan o lopata de infanterie si lanturile de iarna in portbagaj . Cred ca pt masinuta aceasta un motor potrivit ar trebui sa aiba cel putin 130-140 CP |
#2128
Posted 29 February 2008 - 13:15
DavidNicole, on Feb 29 2008, 12:28, said: Cred ca pt masinuta aceasta un motor potrivit ar trebui sa aiba cel putin 130-140 CP Pe zi ce trece si eu imi dau seama din ce in ce mai mult ce masina extraordinara este golful si pe masura ce ma sui in mai multe masini imi intaresc convingerile. Am condus de curand Opel vectra C facelift (model 2004) si in afara de senzatia de masina impunatoare la exterior nu iti ofera absolut nici o alta senzatie mai placuta decat golful. Aceasta avea motor 2.2 dti care personal mi s-a parut mai puturos decat tdi-ul meu , cel putin la turatii joase. Am stat si m-am gandit si singurele hibe /defecte pe care consider ca le are golful sunt : felul in care se pliaza oglinzile si rotile de dimensiuni penibile cu care vine echipat pentru variantele trendline si confortline; in rest nu e absolut nimic care sa aiba vre-o masina din clasa compacta pe care sa mi-o doresc si golful sa nu o aibe (ma refer ca parte tehnica nu dotari) . |
#2129
Posted 03 June 2008 - 14:09
Am nevoie de o parere de la Golfarii mai vechi : sunt la revizia de 30.000 , astept chiar acum sa schimbe meseriasii filtrele si uleiul si tocmai ce a venit meseriasul sa ma anunte ca sunt gata placutele de frana pe fata iar pe spate mai duc vreo 1500 km...i-am zis sa le schimbe desi s-au adaugat alte 7 mil peste cele 7 mil initial stabilite pentru revizie...a mai avut careva genul asta de surprize ? Sa am incredere ( sunt la reprezentanta lor oficiala , de unde am si luat masina , tot aici am facut si revizia la 15.000 km ) sau sa-i banuiesc de vreo " combinatie " ?? Mentionez ca masina a fost condusa in cea mai mare parte a timpului de mine ( carnet de vreun an jumate...incepator , ce sa mai discutam...)...tks !
|
#2130
Posted 03 June 2008 - 14:13
Depinde cum mergi. La unul din golfuri s-au schimbat placutele la 60.000.
La gt am 32.000 dar n-am fost la revizie inca, nu s-a aprins nimic martor. Cere sa iti lase ce iti schimba in portbagaj. 7mil revizia? ENORM, ce a costat atat? Normal toate filtrele + ulei duc undeva la 5mil. Placutele sunt iar f scumpe la 7mil. Maxim 4. |
#2131
Posted 03 June 2008 - 14:26
Asta e pretul de aici ( Bacau )...de obicei , pun totul in portbagaj oamenii fara sa le mai zic eu ceva ( la prima revizie , aveam acolo restul de ulei ramas , filtrul cel vechi , etc. )...insa daca e de facut o smecherie , se descurca ei sa faca rost de vechituri cu care umplu portbagajele oamenilor..pana la proba contrarie , sunt absolut onesti asa ca ma felicit ca masina e luata in leasing si factura reviziei va intra pe societate...altfel , imi rupea punga...mai astept si alte pareri...multumesc !
|
#2132
Posted 03 June 2008 - 15:37
NetFlow, on Jun 3 2008, 15:13, said: 7mil revizia? ENORM, ce a costat atat? Normal toate filtrele + ulei duc undeva la 5mil. Placutele sunt iar f scumpe la 7mil. Maxim 4. Edited by Vlad_int1, 03 June 2008 - 15:38. |
#2133
Posted 03 June 2008 - 16:50
Alarma falsa : m-a confundat omul...am scapat cu placutele de frana !! M-a costat toata revizia 7 milioane !! Chiar a glumit omul : hai , domne , schimbam placutzele la 30.000 km ?? L-am iertat , ce era sa fac...
|
#2134
Posted 06 June 2008 - 12:34
Da avans la un Golf Young Rosu foarte frumos si destept
Al 3lea golf in familie.. sper sa nu fie cu ghinion. Pt cine e curios e un golf in 2 usi cu motor de 1.4L si 80 caluti si ca dotari are jante pe 16 (205/50/16), clima, cotiera, alarma, geamuri tenta inchis spate, kit individual (bari/bandouri in culoarea caroseriei - sport), cdplayer cu mp3, inchidere cu telecomanda, 6 airbags, roata de rezerva normala, proiectoare, computer de bord (tipul "mic" nu plus), volan in 3 spite. Pretul a fost de 14300ddp (dupa un mic discount). |
|
#2135
Posted 11 October 2008 - 15:32
Mda, liniste mare pe aici!
G5 FSI-ul de 90 cai a lui frati-miu are o problema la inchiderea centralizata. Uneori nu i se inchide usa pasager dreapta din telecomanda. Celelalte se inchid. Are aproape 50.000 km cu ea si 4+ ani. In rest masina merge bine. El se plinge totusi de consum. Cica ii ia mult in oras. Eu am mers cu ea 3 ani si imi lua 10-12% in oras, nu mi se parea mult, dar eu stiu cum o merge el?! In plus eu cred ca Climatronicul lui e cam bolnav ca nu raceste cum racea in tinerete. Nu are puterea de altadata. Edited by Ahile, 11 October 2008 - 15:33. |
#2136
Posted 14 October 2008 - 11:24
A venit golful young. Masina arata superb. Cred ca alba era si mai frumoasa
Consumul mediu e cam mare.. insa probabil asta din cauza ca se merge repede cu masina cu un motor micut (acum are 9.8% consum mediu). Ca si comparatie gtu are 8.1%. Iar FSIul cam 7.5%. FSIuil de 90cp are peste 100.000km si merge excelent. Nu s-a schimbat nimic la el. |
#2137
Posted 20 October 2008 - 07:24
#2138
Posted 09 November 2008 - 17:43
Alooo domnuuuu'... ne-ai lasat cu ochii in soare!
Ne arati si noua poze? |
#2139
Posted 22 January 2009 - 17:31
de vreo ora a aparut o treaba ciudata rau : merg foarte incet si se aude un zgomot in fata de zici ca am tras cateva furculite si linguri in motor si le mesteca incet...e un sunet ascutit de metal pe metal , deranjant pana peste poate...bag a doua , o calc si sunetul dispare...apare destul de la intamplare ca sa nu-mi dau seama de la ce e....motorul in stationare suna normal , frana calcata nu influenteaza cu nimic , rotiri de volan in viraje tot asa...am dus-o la o vulcanizare si i-am pus pe meseriasi sa dea rotile din fata jos sa n-am vreun cablu incolacit pe acolo...nici vorba ! Ce sa fie oare ? Clar ingrijorat , m-am programat maine dimineata la service ( e la vreo 50 km de mine )...mi-a zis tipul la telefon de niste pietricele posibile pe undeva pe langa frane , oricum a zis sa vin incet cu ea...) ...vreo idee ?
|
|
#2140
Posted 23 January 2009 - 14:15
pietricele s-au dovedit a fi...probabil de la masinile care imprastie peste tot material antiderapant...am profitat de ocazie si am facut revizia la 45.000 km ( chiar daca mai aveam vreo 2000 ) si m-am lafait intr-un Scirocco in showroom...nice !
|
#2141
Posted 07 December 2010 - 09:50
Vin si eu cu o intrebare in legatura cu butonul ECON.
Pe golful meu CLIMATIC ,cand apas butonul ECON (beculetul galben este aprins ) ,se considera ca merge aerul conditionat sau nu? Este pe modul economic sau nu? Intreb asta pt ca in carte e o chestie foarte incurcata (probabil greseala de traducere). Va multumesc |
#2142
Posted 07 December 2010 - 10:11
Cand butonul ECON e apasat, compresorul NU functioneaza.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users