![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Incetinesti cand vezi ca vine unul pe sensul tau ?
Last Updated: Feb 22 2008 01:28, Started by
terratec
, Jan 28 2008 01:56
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 28 January 2008 - 16:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Al meu?
![]() |
#39
Posted 28 January 2008 - 16:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
![]() Pai stai linistit, ca mi-au facut-o si "confrati", sa zic asa. Tot pe Buzau-Braila, pe la 110 in spatele meu apare amenintator cu faza lunga(seara) un matiz. Merg ce merg, o las mai moale, spearand sa scap de farurile astuia, sa se plictiseasca si sa se duca naibii. Pe la 90, nu mai rabda si intra in depasire, desi din sens opus venea ditamai tirul. El statea in paralel cu mine, nu putea sa ma depaseasca, dracu stie de ce. Franez pana pe la 70 si trece in fata mea. Schimb a patra si imediat imi pune ditamain frana in fata, drept multumire probabil, ca l-am ajutat. Mi-a parut atat de rau ca nu aveam Jeep cu bulbar... ![]() |
#40
Posted 28 January 2008 - 16:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
aveti de spus ceva despre cei ce depasesc in spatele masinilor mari, neavand deloc vizibilitate, cu disperarea in glanda ca nu mai prind un spatiu de retragere pe banda?
![]() exista cateva variante posibile, toate dubioase: ori fac o triplare de toata frumusetea, eventual mai prind si un pod, ori se precipita sa reintre in spatele celui depasit, sau acroseaza tot ce apuca ![]() |
#42
Posted 28 January 2008 - 16:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#44
Posted 28 January 2008 - 16:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In general, depasitul in spatele unui tir, e mai putin periculos (daca stii exact ce faci
![]() |
#45
Posted 28 January 2008 - 16:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
richelieu, on Jan 28 2008, 15:53, said: Nu mi s-a intamplat. Pentru ca, noaptea, cand vad faruri din fata, nu depasesc ![]() ![]() mie nu mi s-a intamplat sa gresesc in depasiri(iar noaptea daca nu sunt in stare sa apreciez viteza, nu ma bag)......dar odata am intrat in depasire si cel depasit a inceput sa accelereze , sa anulez depasirea nu puteam ca imi trebuia prea mult sa franez si in plus era unu foarte aproape de cel depasit care nu pastra distanta. Asa ca am oprit AC imediat(butonul e chiar langa schimbator) i-am dat o treapta inferioara si m-am rugat de cel de pe contrasens sa franeze sa ma lase si pe mine ...facandu-i niste flash-uri....omu a inteles si m-a lasat (l-am avertizat in sensul ca este posibil sa-mi mai trebuiasca cateva secunde pt depasire dar s-a vazut cum omu a franat destul, mai mult decat aveam nevoie) Mi se pare ca 50% franeaza si-si ia o masura de precautie , 50% nu. Lucrul asta se poate observa in special pe DN1B (bz-ploiesti) Oricum cel mai mult imi place de panicati ,crispati ....cu totusi ca mai aveam timp sa ma bag de 2-3ori in aceeasi depasire , oamenii fac flash-uri in disperare dar frana nu o calca. ![]() ![]() |
#46
Posted 28 January 2008 - 17:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cosmin_miu, on Jan 28 2008, 16:54, said: .....dar odata am intrat in depasire si cel depasit a inceput sa accelereze , Pe astia i-as executa in piata mare..... pe bune. Sunt criminali cu premeditare. Quote Oricum cel mai mult imi place de panicati ,crispati ....cu totusi ca mai aveam timp sa ma bag de 2-3ori in aceeasi depasire , oamenii fac flash-uri in disperare dar frana nu o calca. ![]() ![]() Ohoooo...astia ma distreaza cel mai tare. Si sunt destui.... ![]() |
|
#47
Posted 28 January 2008 - 17:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
richelieu, nu exista numai tiruri pe lumea asta
![]() prin masina mare se intelege orice masina care impiedica vizibilitatea celui din spate: masini de marfa samd |
#48
Posted 28 January 2008 - 17:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pai zi asa
![]() ![]() |
#49
Posted 28 January 2008 - 21:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu recunosc ca mai incerc sa-i potolesc si joc nitel la intimidare cand marginea drumului permite. Cat sa vad daca reactioneaza. Sunt unii care desi vii din fata, ei se asteapta ca tu sa incetinesti astfel incat sa aiba ei timp sa depaseasca cat mai multi.
![]() De cealalta parte, eu m-am bagat in multe depasiri numai pentru ca sa ma retrag urgent la locul meu. Consider ca e modul normal de a invata sa faci depasiri la limita. Te duci maxim pana la usa din spate a depasitului si daca vezi ca se modifica datele problemei sau daca ai ratat retrogradarea, franezi si gata. Si acum ma mai bag cateodata in depasiri pe care nu sunt sigur ca le pot duce la capat, ca la cum sunt drumurile noastre nu ai prea mult timp de gandire sau vizibilitate. Plus toti nebunii. Frana e intotdeauna cea mai buna solutie, daca depasitul nu schiteaza nimic. Plus semnal dreapta evident. Nu stiu daca exista masina care sa poata accelera mai repede decat franeaza, iar diferentele sunt de obicei mari! Mesaj catre MARTE: Daca pana sa ajungeti cu botul la usa din spate a depasitului. dinamica situatiei se inrautateste - nu mai sperati ca cel depasit o sa descopere brusc oglinda sau va va salva altceva ca nu are cine. Fizica si ce e sub capota nu se schimba si stiti asta foarte bine. Nu e nici o rusine sa te retragi dintr-o depasire periculoasa. De abia atunci arati ca, pe langa curajul de a te baga in manevre riscante, mai stii si sa analizezi rapid si la rece situatii limita. Atunci esti sofer adevarat ![]() |
#50
Posted 29 January 2008 - 00:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cosmin_miu, on Jan 28 2008, 17:54, said: mie nu mi s-a intamplat sa gresesc in depasiri(iar noaptea daca nu sunt in stare sa apreciez viteza, nu ma bag)......dar odata am intrat in depasire si cel depasit a inceput sa accelereze , sa anulez depasirea nu puteam ca imi trebuia prea mult sa franez si in plus era unu foarte aproape de cel depasit care nu pastra distanta. Asa ca am oprit AC imediat(butonul e chiar langa schimbator) i-am dat o treapta inferioara si m-am rugat de cel de pe contrasens sa franeze sa ma lase si pe mine ...facandu-i niste flash-uri....omu a inteles si m-a lasat (l-am avertizat in sensul ca este posibil sa-mi mai trebuiasca cateva secunde pt depasire dar s-a vazut cum omu a franat destul, mai mult decat aveam nevoie) Mi se pare ca 50% franeaza si-si ia o masura de precautie , 50% nu. Lucrul asta se poate observa in special pe DN1B (bz-ploiesti) Oricum cel mai mult imi place de panicati ,crispati ....cu totusi ca mai aveam timp sa ma bag de 2-3ori in aceeasi depasire , oamenii fac flash-uri in disperare dar frana nu o calca. ![]() ![]() |
#51
Posted 29 January 2008 - 08:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
octavius, on Jan 28 2008, 21:32, said: ... Eu recunosc ca mai incerc sa-i potolesc si joc nitel la intimidare cand marginea drumului permite. Cat sa vad daca reactioneaza. ... ![]() pana intr-o zi cand l-oi gasi pe unul mamaligar sau fricos, sau femeie sau ceva si-l intimidezi direct in primul pom, stalp, masina, accident in lant... sa vezi atunci cum reactioneaza baga-ti omule mintile in cap ca numai o fractiune de secunda iti e de-ajuns ca sa mori... injura-l, spurca-l, scuipa-l, dar daca-i tampit sau prost, lasa-l in plata domnului decat sa-l ai pe constiinta... ![]() |
|
#52
Posted 29 January 2008 - 09:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
NUUUUUUUUUUUUUU, o calc si ma rog!
![]() Incetinesti, ce naiba sa faci, ca doar o viata ai ! E super senzatia cand in dreapta ai o masina mare (tir) si cand tu ai ajuns la jumatatea lui incepe sa o ia incet catre mijlocul drumului! |
#53
Posted 29 January 2008 - 09:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
mi-a facut si mie un dobitoc asa de m-a scos cu doua roti afara....cand eram la portiera stanga fata, in dreptul lui, a INTRAT in depasire...nu a vrut...a intrat...
frana, iesit in decor, si l-am claxonat cativa kilometri buni, am vrut sa-i frig una-n pifometru dar n-a oprit nici de-al dreaq ![]() |
#54
Posted 29 January 2008 - 10:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pe mine nu m-a scos , dar m-a obligat sa franez si sa ma retrag in spatele lui (eram pe E85).
Nevasta-mea zicea ca doarme, oricum mergea ca pisatul boului (m-am uitat in retrovizoare). |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users