Despre detectoarele radar
#8767
Posted 28 April 2017 - 21:19
gra1, on 28 aprilie 2017 - 12:14, said:
Din ce am discutat cu niste forumisti din Rusia si vanzatori de detectoare din Ucraina, V1, Redline, x50,9500, toate detecteaza Trucam, problema este sa primeasca "in bot" laserul. La noi, pentru proba video buna se trage de la distante mici, nu-ti ajunge nimic in parbriz si deci nu ai ce sa detectezi... Un test corect sa vad daca alerteaza sau nu este sa-l fac sa-mi traga laser de la 500-1000 metri cand indiferent unde "tinteste", pata e mare si sigur atinge putin si detectorul. Astept cu nerabdare (pentru ca oricum se intampla) sa se doteze cu 2 bucati Trucam pe Iasi dupa noua achizitie si poate o sa am ocazia sa surprind momentul Clar ca astora cu Mazda/Lexus etc nu le ajungea frana "de serviciu" de care abuzau zilnic, mai au nevoie si de ajutor din partea masinii... Pe mine ma enerveaza mai mult "bruiajul" actual pe parte radar, dar cel putin la Mazda e simplu de "cernut", au 2 "radare", cel de distanta apare primul la aprox 24,242 si apoi cand deja vezi masina emite mai puternic cel pe 24,050... Niciodata aceste valori nu sunt la bee sau phyton. Sa stii ca am prins o Mazda sau ceva de genul pe 160 acuma vreo saptamana. |
#8768
Posted 28 April 2017 - 21:24
Poate era unul care a comandat modelul "semifull" nu "full de full"...)
|
#8769
Posted 29 April 2017 - 10:23
Da voi stati cu ochii pe detector sau pe drum ? Pe V945 nu vad frecventa iar pe RX65 sta pe grafic... da si pe mine ma enerveza ca-mi bruiaza detectoarele, problema e ca daca e aproape de tine "mascheaza"/"ineaca" radarul care e mai departe nu poti vedea frecventa radarului care poate fi diferita de "stas", la fel si la "distronice" , deci nici o baza..
gra1, on 28 aprilie 2017 - 12:30, said:
Mihai, ia vezi la colegul asta o filmare proaspata cu opelul rosu: https://www.facebook...leu.adrian.5220 Edited by mihaiC1, 29 April 2017 - 10:46. |
#8770
Posted 29 April 2017 - 10:55
Azi la aeroport erau 2 MCV-uri si MYI cu ocazia evenimentului de acolo, e asteptata multa lume. Deci pana inspre dupa-amiaza astea nu cred ca 'produc' ceva pe drumurile mari, 3 radare mai putin. Oricum e sambata, lumea deja a plecat la gratare de ieri.
In ce priveste Opelul ala rosu, asta arata cata corectitudine si respect vor ei sa arate celorlalti participanti la trafic dintr-o masina 'incognito'. Abia astept leizarele la produs, ce mirata va mai fi lumea cand va fi oprita la 2-3 sate mai incolo de locul 'pistolarului', cum domnilor, dar eu mergeam legal aici unde sunteti prezenti.... |
#8771
Posted 29 April 2017 - 23:54
Pana la 60 sa da avertisment sau amenda?
Din legislatie tin minte o exprimare de genul "depasirea vitezei cu peste 10km/h" parca. S-ar putea sa ma insel. Edited by Speedo, 01 May 2017 - 00:15. |
#8772
Posted 30 April 2017 - 07:24
Mai e eroarea de masurare a radarului de +/- 3 km/h pana la 100km/h. Pana la 62km/h (reali) nici nu se obosesc sa te opreasca, un simplu "avertisment verbal/oral". Cam toate masinile au eroare in plus pe vitezometru de 5%!
PS. un militian mai zelos poate sa te opreasca la 62km/h (102, 113, 143 km/h) ce a inregistrat pe radar.. si sa dea amenda , dar legea e de partea soferului , daca o stie Edited by mihaiC1, 30 April 2017 - 07:51. |
#8773
Posted 30 April 2017 - 08:37
Nu chiar. Citisem un caz in judecata unde soferul pierduse tocmai pe faptul ca judecatorul precizase ca la calibrarea radarelor este inclusa si eroarea de +/- 3km/h ))
|
#8774
Posted 30 April 2017 - 10:22
De exemplu in Germania sub 100km/h iti sunt dedusi 3km din viteza si peste 100km/h iti sunt dedusi 3%. E rata de toleranta.
Edited by Speedo, 01 May 2017 - 00:16. |
#8775
Posted 30 April 2017 - 21:21
In Ungaria raspunderea obiectivă incepe la +15 (+3 marja de eroare a laserului) la limitari de sub 100 km/h si la +20 (+3 km/h) la limitari de 100 km/h sau peste... In localitati au laserul setat la 69 km/h, pe dn-uri la 109 km/h, respectiv 153 km/h pe autostrazi... Pana la aceste viteze NU se trimite amenda acasa. Daca e cu echipaj de oprire (maxim 5%), poți fi tras pe dreapta și să primești 5000 ft (aprox 70 lei) care chiar daca nu plătești, nu intră in nicio evidență (nu e ca la raspunderea obiectivă)
|
#8776
Posted 01 May 2017 - 10:01
robo374, on 30 aprilie 2017 - 08:37, said:
Nu chiar. Citisem un caz in judecata unde soferul pierduse tocmai pe faptul ca judecatorul precizase ca la calibrarea radarelor este inclusa si eroarea de +/- 3km/h )) Adevarul ca la drept nu prea se face "aritmetica" ! Cum ramane cu "masori de trei ori si tai o data" ? (Eu din metrologie am invatat si practic !) E contestabila hotararea/judecata judecatorului mai ales ca este zona "delicata" si dedicata specialistilor in metrologie unde nu poti aplica dupa bunul plac legea , sunt sute de precedente, se anuleaza sau se da amenda cea mai mica ca asa mai scrie la lege, se considera o masuratoare indecisa/incerta.. ca doara' nu facem probabilitate ! PS judecatorul e om si e supus greselilor mai mult decat un biet radar.. ambii se pot "repara"si "calibra" cu instrumente specifice fiecaruia! Edited by mihaiC1, 01 May 2017 - 10:22. |
|
#8777
Posted 01 May 2017 - 11:16
Hai ca vorbiram' doar de eroarea radarului in conditii bune.. dar daca sunt alte conditii meteo/ambientale, dar ce ne facem cu erorile umane/ operatorului ? Sigur aia 3% eroare sunt "copilasi" !
robo374, on 28 aprilie 2017 - 21:19, said:
Sa stii ca am prins o Mazda sau ceva de genul pe 160 acuma vreo saptamana. Un exemplu?! Nu ca ar fi mare smecheria de radar de pe masina dar putem face analogii. Edited by mihaiC1, 01 May 2017 - 11:23. |
#8779
Posted 01 May 2017 - 16:24
Un mcv in CO, drept "paravan". Toata treaba o face acel Opel care era in pauza
[ https://player.vimeo.com/video/215509747 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] parola mcv |
#8780
Posted 01 May 2017 - 17:57
Nu reusesc sa vad!
gra1, on 01 mai 2017 - 15:31, said:
Ce exemplu? De deviere/eroare mare.. ziceai de 24,050 si 24 ,242.. @robo de 24,160 ... nu e cazul "modelul "semifull" nu "full de full"...)" Cand vorbim de masuratori in microunde sa zicem +/-10'C sunt multe sa dea cu virgula ..in cuptorul cu microunde nu conteaza nici 300'C ca nu masori ci incalzesti Edited by mihaiC1, 01 May 2017 - 17:59. |
#8781
Posted 01 May 2017 - 18:42
Nu, eu ziceam ca gasesc Mazda "long range radar" pe 24,242 si short range pe 24,050. Sunt valori observate deja de multe ori ca sa pot emite o concluzie. Robo zicea ca a gasit pe 24,160, ceea ce este foarte posibil. E posibil sa fie si modele de mazda care sa emita asa...Robo nu zicea ca la mine e 24,242 si la el 24,160 pentru aceeasi sursa....
Pot sa-ti mai dau exemple 25,225 ceva Q7, 24,195 BMW seria 7 si camioanele noi MANN si o gramada de aprox 24,050 sau 070, usi automate... Desigur ca sunt si alerte pe 24,153 de exemplu, tot de la bmw, care seamana foarte bine cu "semnatura" unui Phyton la care se aplica alta logica (ramp-up ) si in unele cazuri o lasi chiar "moale" Dar atentie, aceste valori nu sunt valori standard, deci nu toate Q7 emit pe 24,225!! Sunt multe alarme false in intervalul unde emit si radarele si acolo nu ai ce face. Daca as merge la drum cu tine in masina, pot sa-ti demonstrez la ce ma refer. Merg linistit si deodata apare o alerta 24,242(+-2). Atunci o sa-ti spun: probabilitate 90% ca in fata noastra merge o Mazda, DAR SIGUR NU E RADAR!. Dupa cateva secunde o sa vad un 24,050 si in functie de trafic vad (sau nici mai apuc sa vad ca nu ridic piciorul) si "fundul" unei Mazde. Recunosc ca nu pot sa fac un tabel pentru ca asa cum spui valorile depind de multi factori dar in multe cazuri, cu toate erorile posibile, pot prin acest sistem sa "ejectez" fara stres multe din enervantele "alarme false". E posibibil ca detectorul tau sa afiseze in aceleasi conditii, pentru aceeasi sursa un 24,246 sau 24,238...dar oricum nu deviaza atat de tare de la subiect incat sa ai dubii ca e mcv sau un phyton...Trebuie sa incerci si sa-ti faci propria "calibrare" Urmeaza sa apara pe piata noi modele de la Uniden, R1 si R3. Se pare ca o sa fie detectoare foarte bune, la preturi mici... Conform unor masuratori, au o sensibilitate mai buna chiar fata de V1 sau Redline... Attached Files |
|
#8782
Posted 01 May 2017 - 19:00
Cam asa arata:
Teste: https://www.rdforum....ead.php?t=61541 Attached FilesEdited by gra1, 01 May 2017 - 19:07. |
#8783
Posted 02 May 2017 - 07:51
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZjGYRsBVa8c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by gra1, 02 May 2017 - 07:51. |
#8784
Posted 03 May 2017 - 19:35
Citesc de cateva zile postari "internationale" despre noile Uniden R1 si R3 si situatia este cel putin interesanta.
Astia de la Uniden, dupa seria LRD urmata imedia de DFR au iesit acum cu un detector, culmea, digital, deci fara LNA, dar care este mai sensibil decat "top dogii" clasici gen Redline, V1 etc. Sau cel putin, la 299$ acel R1 fara GPS, face tot ce face un redline de 549! E isterie mare in randul testerilor si impatimitilor de peste ocean si au aparut deja zvonuri de la niste vanzatori agreati in randul comunitatii cum ca de prin august scot astia un succesor pentru Redline, ca raspuns la ce se intampla... Mai observ o directie in toata treaba: in banda K, directia de dezvoltare este reducerea alarmelor false (BSM) si cum singurele variante pana acum gasite au fost "filtrele" care reduc practic sensibilitatea sau intarzie alerta nu cred ca producatorii o sa mai creasca sensibilitatea detectoarelor pentru banda K, ci dimpotriva... Dupa cum observati in ultimul timp nu au mai aparut variante euro, sau intl la detectoarele noi produse, diviziile europeene ale lui Belscort parca nici nu mai exista si cred ca o sa fie o perioada cand la noi nu prea o sa se mai faca importuri de detectoare...nu stiu de ce am sentimentul asta... Ce este interesant, este ca Uniden colaboreaza cu cei 5-6 "betatesteri" si deja au versiunea de soft 3, cu modificari/imbunatatiri "la cererea consumatorului", ceea ce nu sa mai intamplat la marii producatori. Se fac precomenzi, aici: http://www.bestradardetectors.net/Uniden-R1.html?AffId=2 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users