Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand ajung banii de la banca dupa...

Divani&Sofa

Caut software antic Kasperski Ant...

Intrebare despre ppc (fostul enel)
 Radiator spart? Pierdere freon - ...

Grafice Tesla model Y LR

Sfat achizitie lumini DSLR

Sfat cumparare moneda de aur
 Daca am un filet stricat la fuzet...

Transferurile de active intre bro...

Solutie amenajare interior apartm...

Probleme priza carlig de remorcare
 UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...

Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.
 

Probleme Cielo

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 03.04.2006
Salutare,

Am si eu nevoie urgenta de o parere.

Dimineata am schimbat garnitura de la delcou (oringul) pentru ca aveam pierderi de ulei, pierderi de care nu sunt sigur ca erau din aceasta cauza, ideea este ca dupa o dimineata rece si dupa un drum de 10-15 minute, incepea sa imi curga foarte mult ulei.

Problema este alta acum...dupa ce am schimbat oringul fara a scoate fisele si fara a face nimic altceva (am desfacut surubul am schimbat oringul si atat) la pornirea motorului merge pentru cateva secunde foarte bine, dupa care se acelereaza si deaccelereaza singur, apoi se aud niste sunete la motor ca de scantei si se opreste brusc motorul.

Ce poate fi? Imi este frica sa nu imi ia foc motorul  ?
Ce as putea face pentru a nu fi in pericol?

#2
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 20.09.2006
pai daca accelerezi ce se intampla? mergi la un service daca e chiar asa, nu e de gluma. poate sa-ti explodeze motorul. ai probleme in interior acolo cred.
oricum incearca sa o tii accelerata pana aproape de zona rosie 1-2 min. tureaz-o tare si isi revine

#3
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 03.04.2006
Sincer imi este frica sa o mai pornesc, ar trebuii sa gasesc un mecanic care sa se uite la ea.

A mai patit cineva ceva de genul...alte pareri?

#4
Harlan

Harlan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.01.2007

 daniel21, on Sep 9 2007, 11:12, said:

Salutare,

Am si eu nevoie urgenta de o parere.

Dimineata am schimbat garnitura de la delcou (oringul) pentru ca aveam pierderi de ulei, pierderi de care nu sunt sigur ca erau din aceasta cauza, ideea este ca dupa o dimineata rece si dupa un drum de 10-15 minute, incepea sa imi curga foarte mult ulei.

Problema este alta acum...dupa ce am schimbat oringul fara a scoate fisele si fara a face nimic altceva (am desfacut surubul am schimbat oringul si atat) la pornirea motorului merge pentru cateva secunde foarte bine, dupa care se acelereaza si deaccelereaza singur, apoi se aud niste sunete la motor ca de scantei si se opreste brusc motorul.

Ce poate fi? Imi este frica sa nu imi ia foc motorul  ?
Ce as putea face pentru a nu fi in pericol?

Nu e nici un pericol. Porneste motorul cu capota ridicata, pe intuneric, ca sa poti observa mai bine fenomenul. S-ar putea sa vezi un adevarat foc de artificii de la scapari de inalta tensiune, caz in care schimbi fisele, poate sunt imbatrinite. Verifica si daca fisele sunt bine infipte in capacul delco-ului, s-ar putea sa le fi deplasat cand l-ai scos cu fisele pe el.

P.S. Poti verifica daca vrei continuitatea fiselor bujiilor cu un ohmmetru(sau rogi pe cineva daca nu te pricepi). Trebuie sa aibe  6 - 9 kOhmi. Ar fi bine sa verifici si distanta la bujii, preventiv - 1 - 1,2 mm. De reglajele astea simple depinde enorm de mult buna functionare a motorului.

Edited by Harlan, 10 September 2007 - 18:51.


#5
daniel21

daniel21

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 03.04.2006

 Harlan, on Sep 10 2007, 19:43, said:

Nu e nici un pericol. Porneste motorul cu capota ridicata, pe intuneric, ca sa poti observa mai bine fenomenul. S-ar putea sa vezi un adevarat foc de artificii de la scapari de inalta tensiune, caz in care schimbi fisele, poate sunt imbatrinite. Verifica si daca fisele sunt bine infipte in capacul delco-ului, s-ar putea sa le fi deplasat cand l-ai scos cu fisele pe el.

P.S. Poti verifica daca vrei continuitatea fiselor bujiilor cu un ohmmetru(sau rogi pe cineva daca nu te pricepi). Trebuie sa aibe  6 - 9 kOhmi. Ar fi bine sa verifici si distanta la bujii, preventiv - 1 - 1,2 mm. De reglajele astea simple depinde enorm de mult buna functionare a motorului.


Multumesc pentru raspuns.

Problema a fost alta si anume faptul ca nu am pus delcoul inapoi la semn si la o distanta de cati-va mm si din acest motiv mi s-a dereglat aprinderea. Aviz amatorilor....(acum am invatat pe pielea mea)

#6
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 20.09.2006
o intrebare.. daca nu conectezi toate fisele acolo la delcou si pirnesti motorul de-al naibii si o turezi.. ce se poate intampla? mai mult, daca si mergi cu masina asa

#7
Harlan

Harlan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.01.2007

 Talkabout, on Sep 12 2007, 10:41, said:

o intrebare.. daca nu conectezi toate fisele acolo la delcou si pirnesti motorul de-al naibii si o turezi.. ce se poate intampla? mai mult, daca si mergi cu masina asa

Pai in primul rand motorul va merge neregulat si prost, n-o sa traga bine dar mai grav, daca n-ai aprindere pe un cilindru o sa bage benzina in ulei. Si de aici se pot intampla multe.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate