Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme Cielo
Last Updated: Sep 12 2007 10:12, Started by
daniel21
, Sep 09 2007 10:12
·
0
#1
Posted 09 September 2007 - 10:12
Salutare,
Am si eu nevoie urgenta de o parere. Dimineata am schimbat garnitura de la delcou (oringul) pentru ca aveam pierderi de ulei, pierderi de care nu sunt sigur ca erau din aceasta cauza, ideea este ca dupa o dimineata rece si dupa un drum de 10-15 minute, incepea sa imi curga foarte mult ulei. Problema este alta acum...dupa ce am schimbat oringul fara a scoate fisele si fara a face nimic altceva (am desfacut surubul am schimbat oringul si atat) la pornirea motorului merge pentru cateva secunde foarte bine, dupa care se acelereaza si deaccelereaza singur, apoi se aud niste sunete la motor ca de scantei si se opreste brusc motorul. Ce poate fi? Imi este frica sa nu imi ia foc motorul ? Ce as putea face pentru a nu fi in pericol? |
#2
Posted 09 September 2007 - 10:25
pai daca accelerezi ce se intampla? mergi la un service daca e chiar asa, nu e de gluma. poate sa-ti explodeze motorul. ai probleme in interior acolo cred.
oricum incearca sa o tii accelerata pana aproape de zona rosie 1-2 min. tureaz-o tare si isi revine |
#3
Posted 09 September 2007 - 10:32
Sincer imi este frica sa o mai pornesc, ar trebuii sa gasesc un mecanic care sa se uite la ea.
A mai patit cineva ceva de genul...alte pareri? |
#4
Posted 10 September 2007 - 18:43
daniel21, on Sep 9 2007, 11:12, said: Salutare, Am si eu nevoie urgenta de o parere. Dimineata am schimbat garnitura de la delcou (oringul) pentru ca aveam pierderi de ulei, pierderi de care nu sunt sigur ca erau din aceasta cauza, ideea este ca dupa o dimineata rece si dupa un drum de 10-15 minute, incepea sa imi curga foarte mult ulei. Problema este alta acum...dupa ce am schimbat oringul fara a scoate fisele si fara a face nimic altceva (am desfacut surubul am schimbat oringul si atat) la pornirea motorului merge pentru cateva secunde foarte bine, dupa care se acelereaza si deaccelereaza singur, apoi se aud niste sunete la motor ca de scantei si se opreste brusc motorul. Ce poate fi? Imi este frica sa nu imi ia foc motorul ? Ce as putea face pentru a nu fi in pericol? Nu e nici un pericol. Porneste motorul cu capota ridicata, pe intuneric, ca sa poti observa mai bine fenomenul. S-ar putea sa vezi un adevarat foc de artificii de la scapari de inalta tensiune, caz in care schimbi fisele, poate sunt imbatrinite. Verifica si daca fisele sunt bine infipte in capacul delco-ului, s-ar putea sa le fi deplasat cand l-ai scos cu fisele pe el. P.S. Poti verifica daca vrei continuitatea fiselor bujiilor cu un ohmmetru(sau rogi pe cineva daca nu te pricepi). Trebuie sa aibe 6 - 9 kOhmi. Ar fi bine sa verifici si distanta la bujii, preventiv - 1 - 1,2 mm. De reglajele astea simple depinde enorm de mult buna functionare a motorului. Edited by Harlan, 10 September 2007 - 18:51. |
#5
Posted 12 September 2007 - 06:35
Harlan, on Sep 10 2007, 19:43, said: Nu e nici un pericol. Porneste motorul cu capota ridicata, pe intuneric, ca sa poti observa mai bine fenomenul. S-ar putea sa vezi un adevarat foc de artificii de la scapari de inalta tensiune, caz in care schimbi fisele, poate sunt imbatrinite. Verifica si daca fisele sunt bine infipte in capacul delco-ului, s-ar putea sa le fi deplasat cand l-ai scos cu fisele pe el. P.S. Poti verifica daca vrei continuitatea fiselor bujiilor cu un ohmmetru(sau rogi pe cineva daca nu te pricepi). Trebuie sa aibe 6 - 9 kOhmi. Ar fi bine sa verifici si distanta la bujii, preventiv - 1 - 1,2 mm. De reglajele astea simple depinde enorm de mult buna functionare a motorului. Multumesc pentru raspuns. Problema a fost alta si anume faptul ca nu am pus delcoul inapoi la semn si la o distanta de cati-va mm si din acest motiv mi s-a dereglat aprinderea. Aviz amatorilor....(acum am invatat pe pielea mea) |
#6
Posted 12 September 2007 - 09:41
o intrebare.. daca nu conectezi toate fisele acolo la delcou si pirnesti motorul de-al naibii si o turezi.. ce se poate intampla? mai mult, daca si mergi cu masina asa
|
#7
Posted 12 September 2007 - 10:12
Talkabout, on Sep 12 2007, 10:41, said: o intrebare.. daca nu conectezi toate fisele acolo la delcou si pirnesti motorul de-al naibii si o turezi.. ce se poate intampla? mai mult, daca si mergi cu masina asa Pai in primul rand motorul va merge neregulat si prost, n-o sa traga bine dar mai grav, daca n-ai aprindere pe un cilindru o sa bage benzina in ulei. Si de aici se pot intampla multe. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users