Dungeon Siege 2
Last Updated: Sep 23 2005 20:47, Started by
DanyBoss
, May 15 2004 19:43
·
0
#1
Posted 15 May 2004 - 19:43
Pe data de 1 Septembrie 2004 (peste 109 zile) va iesi pe piata continuarea seriei Dungeon Siege.
1. Lupta tactica party-based interesanta, care sa nu-ti decurga de una singura. Lupta party-based e sufletul seriei Dungeon Siege, si dorim sa o pastram în consecinta. Asadar, pe cât de distractive sunt unele jocuri clasice hack & slash fantasy, recunoastem ca jucatorii nu vor nici sa stea degeaba, urmarind cum personajele lor se lupta de unele singure pentru ei, dar nici sa trebuiasca sa se ocupe de lupte repetitive si plictisitoare, lipsite de aproape orice urma de optiuni tactice, care sa le antreneze cerebelul. Unul dintre principalele noastre teluri pentru DS2 a fost sa asiguram mai multe multe optiuni si unelte interesante pentru coltrolul luptei, pe care sa le punem chiar în mâinile jucatorului, de data aceasta. Cu regret, însa, unii dintre voi va trebui sa va luati ramas bun de la vremurile în care stateati comozi în scaun si urmareati desfasurarea luptei iar, din când în când, mai apasati butonul de "drink health potion". 2. Poveste ameliorata, cu personaje impunatoare RPG înseamna Role Playing Game. Iar daca multi dintre voi va veti spune acum "No sh!t, Sherlock!", cred ca merita sa revenim si sa analizam ce înseamna de fapt acest lucru. Role Playing implica mai mult decât atasarea unei gramezi de statistici, unui personaj, si a-i permite acelui personaj sa si le ridice în slavi, dupa vreo 20 de ore de gamepaly. Role Playing înseamna sa te identifici cu "rolul" personajului / personajelor si sa parcurgi (cu o oarecare libertate, pe cât posibil) evenimentele jocului. Pentru a ramâne fideli adevaratului sens al termenului de RPG, am dorit cu totii ca DS2 sa aiba o poveste solida si personaje principale impozante care, la rândul lor, sa aiba un nume, un trecut, voci si motivatii personale, si sa interactioneze între ele si cu lumea din jurul lor. Ăn loc sa încercam sa proiectam quest-uri care sa justifice calatoria pâna în urmatorul oras sau exterminarea monstrilor din subsoluri, pesteri, paduri si dungeon-uri, am dorit ca aceste quest-uri sa fie foarte strâns legate de povestea jocului, de data aceasta. 3. Optiuni sporite pentru personaje Cei care ati jucat DS1 stiti ca aveam atunci patru clase de personaje. Ăn DS2, în loc sa adaugam mai multe clase, ne-am hotarât sa facem fiecare clasa de personaje mult mai interesanta, prin oferirea mai multor optiuni - sub forma diferitor roluri pe care le va putea juca fiecare clasa. Nu pot dezvalui prea multe, înca, dar voi spune ca unele dintre aceste roluri sunt sustinute de un character skill-tree si un power-system destul de impresionante. De asemenea, s-ar putea sa va mai rezervam si alte câteva surprize însa, pe moment, hai doar sa spunem ca vei avea de facut niste alegeri foarte interesante, atunci când va veni vremea umplerii unui party-slot. Vrem ca, în DS2, un rol important sa fie ocupat de aspectul creativ al întocmirii party-ului. 4. Prada bestiala Ah, TOTUL se-vârte în jurul prazii. Un joc în care primesti o multime de loot-drops aleatorii, e ca si cum ai merge la Las Vegas pentru jocurile mecanice. Cât poate fi de distractiv ca, de fiecare data când joci, sa câstigi unul sau doi bani? Pentru mine, cel putin, ar deveni rapid destul de plictisitor. Oamenii trag de maneta în speranta ca vor nimeri marele jackpot dar, din momentul în care vor simti ca n-au cum sa-l câstige, pur si simplu nu vor mai juca. Urmând aceasta analogie, ne-am îndepartat de acele item-drops marunte si incrementale, din DS1, în favoarea unui sistem mult mai puternic, prin care îti va fi mult mai usor sa gasesti un obiect absolut bestial si care sa fie atât de bun, încât sa ajungi sa-l folosesti câteva ore în sir. "Holy crap, tocmai am gasit cea mai rupere sabie! I rox0r and you're teh sux0r!" Genul acesta de momente (facând abstractie de "l33t speak") sunt cele pe care vrem sa le surprindem în DS2. Ăn afara de asta, si fara sa intram pe moment în detalii, mai lucram si la alte câteva sisteme, care vor face loot-ul "really frikin' cool"! [ http://www.gaspowered.com/ds2/images/screenshots3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Saptamana viitoare va aparea si demo-ul. Trailer E3 2004 (20 Mb) Dungeon Siege 2 Sound Track (1) (2,4 Mb) Dungeon Siege 2 Sound Track (2) (1 Mb) 17 Dungeon Siege 2 Screenshots |
#2
Posted 27 May 2004 - 23:53
poate acum luptatorii n-o sa mai fie asa avantajati fata de vrajitori(mai ales fata de cei cu nature magic)
|
#3
Posted 09 July 2004 - 01:28
Quote Originally posted by DanyBoss Pe data de 1 Septembrie 2004 (peste 109 zile) va iesi pe piata continuarea seriei Dungeon Siege. A fost anuntat ca data de apariție a lui Dungeon Siege 2 a fost mutată undeva în primăvara anului 2005. Ăn primăvara lui 2005 vom fi anunțați că mai avem de așteptat, iar probabil prin iarna aceluiași 2005 ... dacă avem noroc ... Dungeon Siege va poposi și pe meleagurile românești. Până atunci ... răbdare. /sHit |
#4
Posted 09 July 2004 - 01:53
Tot mai bine îl lansează mai târziu decât să iasă plin de bug-uri și apoi să ne plângem că putem trece prin pereți! Răbdare, că sunt și alte jocuri pe piață.;)
|
#5
Posted 09 July 2004 - 09:12
Din cate am auzit, schimbarile de grafica nu vor fi majore.
|
#6
Posted 11 July 2004 - 22:19
Va rog sa-mi mai dati niste nume de jocuri asemantoare. Ma intereseaza ceva cat mai aproape de DS (in afara de LionHeart, Diablo)
|
#10
Posted 23 May 2005 - 17:35
|
#11
Posted 25 May 2005 - 22:28
Sper sa nu exegereze cu temnitele, sa se bazele mai mult pe exterior, pentru ca in prima parte era chiar stresant si plictisitor sa stai cateva ore buna sa te invarti in gol pana gasesti iesirea.
In rest, chiar mi-a placut jocul, a fost singurul RPG pe care l-am jucat cateva luni bune. |
#12
Posted 25 May 2005 - 22:45
HellRaiser, on May 25 2005, 22:28, said: Sper sa nu exegereze cu temnitele, sa se bazele mai mult pe exterior, pentru ca in prima parte era chiar stresant si plictisitor sa stai cateva ore buna sa te invarti in gol pana gasesti iesirea. In rest, chiar mi-a placut jocul, a fost singurul RPG pe care l-am jucat cateva luni bune. in cazul meu nu a fost deloc asa, l-am jucat pana in capitolul 5, dupa care m-am plictisit si am inceput din nou KOTOR. Jocul era prea simplist si nu prea aveai optiuni, nu puteai sa faci dual class si nu cred ca avea clase de prestigiu (nu am avut rabdare sa aflu). Poate ca DS 2 va fi asa cum spun producatorii, orice RPG fiind bine venit B) |
#13
Posted 04 June 2005 - 05:18
Dungeon Siege era hack&slah gen Diablo cam asta e tot secretul... poate se indura si ei de sufletzelul unui RPGist inrait si pun si ei sistemul AD&D la DS2; nu de alta dar grafica la primul m-a lasat masca la vremea cand ma jucam...
|
#14
Posted 06 June 2005 - 14:08
Am auzit ca a iesit un beta de multiplayer dar ca are aprox 1.7 gb... destul de greu cu download-ul pe conexiunea mea. Probabil ca pana il dau jos se termina perioada de testare :)
Poate a apucat cineva sa il joace? Ceva impresii? |
#15
Posted 06 June 2005 - 14:52
lauritheone, on Jun 6 2005, 15:08, said: Am auzit ca a iesit un beta de multiplayer dar ca are aprox 1.7 gb... destul de greu cu download-ul pe conexiunea mea. Probabil ca pana il dau jos se termina perioada de testare :) Poate a apucat cineva sa il joace? Ceva impresii? A aparut doar pentru registered beta testers :deadtongue: Edited by HellRaiser, 06 June 2005 - 14:53. |
|
#16
Posted 06 June 2005 - 16:13
HellRaiser, on Jun 6 2005, 14:52, said: A aparut doar pentru registered beta testers :deadtongue: Oricine s-a putut inscrie pana saptamana trecuta... |
#17
Posted 06 June 2005 - 17:19
DS1 a fost un joc liniar care te lua de manuta, cu tot cu magarus si te plimba din punctul A in B, harta dupa harta pana la sfarsit. Grafica frumoasa, dar cam atat... Poate or sa schimbe si ei ceva aici...sa fi mai liber in abordare. Da ce zic si eu aici... nu toate RPG-urile pot fi ca Gothic sau Morrowind, ca sa nu mai vorbesc de seria AD&D
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users