Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie lumini DSLR

Sfat cumparare moneda de aur

Daca am un filet stricat la fuzet...

Transferurile de active intre bro...
 Solutie amenajare interior apartm...

Probleme priza carlig de remorcare

UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...
 Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.

Doua cabluri, o priza

Cele mai verzi zone din Capitala ...
 Igienizare instalatie climatizare

Topologie retea si alegere echipa...

UI aer conditionat porneste si se...

Vodafone Tv+
 

cum ne descurcam in oras pe caldura asta?

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
johnnybegoode

johnnybegoode

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 30.03.2005

 johnnybegoode, on Jun 15 2007, 16:42, said:

On topic si un pic off topic: stie cineva cat costa o pereche (sau cum naiba s-or fi vanzand) deflectoarele de aer pt Logan?
ca sa fiu sigur on topic: in oras cu geamul intredeschis, in afar cu AC obligatoru (mai mut din cand in cand pozitia de circulare a erului sau puterea.) In rest sa ne rugam poate ploua un pic!


Am aflat: 1 milion perechea pt geamurile din fata! Culmea astia de la Dacia! Duminica sunt in bazar fratilor!

#38
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
si pe langa distanta mai mare fata de vehiculul din fata, mai e ceva: mai trebuie dezumflate cauciucurile...nu am verificat presiunea, dar cred ca din cauza caldurii...cam pocnesc ...par mai dure...o sa verific presiunea sa vad daca a crescut si cu cat.

#39
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Baietii mai baga azot in ele, pentru a suporta mai bine caldura.

#40
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 Marius3k, on Jun 26 2007, 20:39, said:

Baietii mai baga azot in ele, pentru a suporta mai bine caldura.

Mi-ai dat o idee buna sa bag si eu Azot in cauciucuri,,,oricum azi la 41 grade ,...fara aer cond  esti cam dus la vale in Bucuresti

#41
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 sanddy1964, on Jun 26 2007, 20:45, said:

Mi-ai dat o idee buna sa bag si eu Azot in cauciucuri,,,oricum azi la 41 grade ,...fara aer cond  esti cam dus la vale in Bucuresti
Atat a fost si aici...
M-a ars  fundul cand m-am bagat in masina dupa work :(

#42
anzo

anzo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 02.08.2006

 vup, on Jun 14 2007, 22:18, said:

Eu merg cu AC directionat numai spre parbriz. Uitati-va bine si o sa vedeti ca principala sursa de caldura intr-o masina este bordul,
Corect,in plus nici nu e bine sa bagi aer rece la picioare, cica nu e bine pt articulatii(ma refer la articulatiile piciorului :D ).

Sau e doar un mit? Nu stiu sigur, dar am auzit de la mai multi oameni.

#43
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Speaking of, de unde fac rost de o instalatie de AC pt Tico/Matiz? Am ceva timp liber, o Dacie si o idee tampita. :lol:

#44
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005

 sanddy1964, on Jun 26 2007, 20:45, said:

Mi-ai dat o idee buna sa bag si eu Azot in cauciucuri,,,oricum azi la 41 grade ,...fara aer cond  esti cam dus la vale in Bucuresti
Baga cu incredere. In afara de faza cu presiunea mai ai si avantajul ca nu se mai incalzesc la viteze mari. ;)

Apropo de caldurile astea. Alimentat masina acum vreo 3 zile. Facut plinul ca omul numai ca nu am alimentat-o eu. Am lasat un bastinas de la benzinarie sa o alimenteze. Dobitocul nu a strans bine busonul ieri seara cand am plecat spre casa de la job m-am trezit cu becul aprins in bord. Facusem cam 100 de km cu plinul asta. Noroc ca nu a trecut nimeni cu tigarea pe langa masina.  :death:

Edited by Night Elf, 27 June 2007 - 21:57.


#45
laurentiu_206

laurentiu_206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 08.10.2006
Cand aud pe unii ca au AC si nu-l pornesc pe canicula asta...

#46
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

 Night Elf, on Jun 27 2007, 22:52, said:

Baga cu incredere. In afara de faza cu presiunea mai ai si avantajul ca nu se mai incalzesc la viteze mari. ;)

Apropo de caldurile astea. Alimentat masina acum vreo 3 zile. Facut plinul ca omul numai ca nu am alimentat-o eu. Am lasat un bastinas de la benzinarie sa o alimenteze. Dobitocul nu a strans bine busonul ieri seara cand am plecat spre casa de la job m-am trezit cu becul aprins in bord. Facusem cam 100 de km cu plinul asta. Noroc ca nu a trecut nimeni cu tigarea pe langa masina.  :death:

iubesc si mai mult dieselul...
motorina nu se evapora...
daca arunci tigarea/chibritul in rezervor, se stinge...

Edited by H725, 29 July 2007 - 10:54.


#47
tomycta

tomycta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 22.07.2005

 Night Elf, on Jun 27 2007, 22:52, said:

Baga cu incredere. In afara de faza cu presiunea mai ai si avantajul ca nu se mai incalzesc la viteze mari. ;)

Apropo de caldurile astea. Alimentat masina acum vreo 3 zile. Facut plinul ca omul numai ca nu am alimentat-o eu. Am lasat un bastinas de la benzinarie sa o alimenteze. Dobitocul nu a strans bine busonul ieri seara cand am plecat spre casa de la job m-am trezit cu becul aprins in bord. Facusem cam 100 de km cu plinul asta. Noroc ca nu a trecut nimeni cu tigarea pe langa masina.  :death:

:lol: ce faza de porc...
Ti-ai facut si plinul... si parcurs doar 100 de km :lol: si ii mai stropeai si cu benzina pe cei din jur :lol:
Hai ca esti tare  :D

Edited by tomycta, 04 August 2007 - 18:17.


#48
gruita2005

gruita2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 24.03.2008
"Cand aud pe unii ca au AC si nu-l pornesc pe canicula asta..."
As vrea sa-mi dau si eu cu parerea despre folosirea aerului conditionat in masina pe canicula. Eu unul evit sa folosesc AC pe canicula in oras din simplul motiv ca nu ma simt bine cand ies din masina unde am 22 grade la 40 de grade afara si invers. Eu am invatat la scoala ca corpul uman poate suporta diferente de temperatura de 5-8 grade celsius fara sa-i afecteze principalele organe, la diferente mai mari de 5-8 grade apar probleme la diferite organe in functie de organismul fiecaruia. AC este foarte "daunator" pt inima si plamani, pt respiratie in general. De aceea mai bine prefer sa transpir pt. este mai benefic pt organismul omului pt. ca prin tranpiratie se elimina multe chestii si mai slabesc putin  :coolspeak:  decat sa cobor din masina de la 22 grade la 40 grade. Sa nu va mirati cand altii nu folosesc AC vara, si banuiesc ca din acelasi motiv pt care evit cat pot de mult sa folosesc AC. Ganditi-va de cate ori va dati jos din masina la o diferenta de 15- 18 grade si dupa aceea va mirati ca peste 10 -20 ani aveti probleme.
Sa conduceti prudent si fara evenimente neplacute!

#49
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,137
  • Înscris: 12.06.2004
O sugestie: nu trebuie neaparat sa setezi aparatul de AC pe 22 grade ;)

#50
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 Kunzite, on May 5 2008, 12:12, said:

O sugestie: nu trebuie neaparat sa setezi aparatul de AC pe 22 grade ;)
corect, il poate seta sa faca in jur de 30 grade. oricum e altceva decat 45... ;)

#51
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

 gruita2005, on May 5 2008, 10:52, said:

"Cand aud pe unii ca au AC si nu-l pornesc pe canicula asta..."
As vrea sa-mi dau si eu cu parerea despre folosirea aerului conditionat in masina pe canicula. Eu unul evit sa folosesc AC pe canicula in oras din simplul motiv ca nu ma simt bine cand ies din masina unde am 22 grade la 40 de grade afara si invers. Eu am invatat la scoala ca corpul uman poate suporta diferente de temperatura de 5-8 grade celsius fara sa-i afecteze principalele organe, la diferente mai mari de 5-8 grade apar probleme la diferite organe in functie de organismul fiecaruia. AC este foarte "daunator" pt inima si plamani, pt respiratie in general. De aceea mai bine prefer sa transpir pt. este mai benefic pt organismul omului pt. ca prin tranpiratie se elimina multe chestii si mai slabesc putin  :coolspeak:  decat sa cobor din masina de la 22 grade la 40 grade. Sa nu va mirati cand altii nu folosesc AC vara, si banuiesc ca din acelasi motiv pt care evit cat pot de mult sa folosesc AC. Ganditi-va de cate ori va dati jos din masina la o diferenta de 15- 18 grade si dupa aceea va mirati ca peste 10 -20 ani aveti probleme.
Sa conduceti prudent si fara evenimente neplacute!
cam in ce medii te invarti tu de iti permiti sa transpiri "eliminand toxine" ziua in amiaza mare ?
n-ai si tu un serviciu, o scoala, o ceva ? chiar daca nu mirosi neaparat e neplacut sa apari mereu transpirat ca un porc (nu te jignesc, asa e expresia romaneasca) cu camasa uda pe spate si la subrat ?...

cum poti sa gandesti asa in loc sa te bucuri de o facilitate la care altii ravnesc si acum e prezenta pana si pe dacie...?
ma gandesc ca nu lucrezi in agricultura, sau in strada...in casa sau intr-un birou orice om are aer conditionat, sau daca nu mai racoare oricum...te dai jos din masina, mergi cativa metri si apoi intri iar intr-un mediu placut

zau ca nu te inteleg...

Edited by spare-me, 05 May 2008 - 12:28.


#52
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

 gruita2005, on May 5 2008, 11:52, said:

"Cand aud pe unii ca au AC si nu-l pornesc pe canicula asta..."
As vrea sa-mi dau si eu cu parerea despre folosirea aerului conditionat in masina pe canicula. Eu unul evit sa folosesc AC pe canicula in oras din simplul motiv ca nu ma simt bine cand ies din masina unde am 22 grade la 40 de grade afara si invers. Eu am invatat la scoala ca corpul uman poate suporta diferente de temperatura de 5-8 grade celsius fara sa-i afecteze principalele organe, la diferente mai mari de 5-8 grade apar probleme la diferite organe in functie de organismul fiecaruia. AC este foarte "daunator" pt inima si plamani, pt respiratie in general. De aceea mai bine prefer sa transpir pt. este mai benefic pt organismul omului pt. ca prin tranpiratie se elimina multe chestii si mai slabesc putin  :coolspeak:  decat sa cobor din masina de la 22 grade la 40 grade. Sa nu va mirati cand altii nu folosesc AC vara, si banuiesc ca din acelasi motiv pt care evit cat pot de mult sa folosesc AC. Ganditi-va de cate ori va dati jos din masina la o diferenta de 15- 18 grade si dupa aceea va mirati ca peste 10 -20 ani aveti probleme.
Sa conduceti prudent si fara evenimente neplacute!

inseamna ca nu intri niciodata in bazin sau in mare. apa chiar la 30 de grade "suge" foarte multa caldura din organism. mult mai multa decat aerul la 20 de grade. de apa la 20 de grade nu mai spun...
cat despre legatura dintre transpiratie, slabit si dezintoxicat...
cand transpiri nu slabesti ci doar te dezhidratezi (inclusiv sauna) cantitatea de grasime eliminata prin glandele sudoripare fiind infima. si la primul pahar de apa pui la loc cele 100 de grame pe care le pierzi. iar chestiile care se elimina nu prea sunt toxine ci minerale de obicei necesare organismului. nu mai zic de problemele care pot aparea la rinichi datorita "ingrosarii" sangelui si faptul ca kkk concentratia de toxine de care zici tu ca le elimini creste in cazul asta.
daca vrei sa slabesti bei apa sau bere rece  :D  sau inoti in apa rece in nici un caz nu stai  la caldura. organismul accelereaza foarte mult arderile pt a reusi suplineze caldura pierduta prin activitatile alea de mai sus. daca stai in caldura arderile incetinesc pt ca corpul nu mai pierde caldura.

cred ca nu stii cate kg slabesc participantii la un triatlon. iti zic eu foarte multe intr-un timp foarte scurt.
sau de faptul ca exploratorii polari cand nu erau costume SF si mancare hipercalorica aveau nevoie de 8000 de calorii ca sa se mentina cat de cat in viata si mancau numai unt gol. orice alta mancare neputandu-le asigura cele 8000 de calorii intr-o zi fiind limitata de timpul de digestie si de absortie ale nutrientilor. adica slabeau repede mancand incontinuu.

Edited by undercoverbrother, 05 May 2008 - 12:53.


#53
gruita2005

gruita2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 24.03.2008
Numai sa nu ma bateti ca transpir in masina, aceasta este parerea mea si vreau sa o respectati asa cum va respect si eu parerile.  dar sa nu credeti ca transpir ca un porc in masina. Cand aveam dacie 1300 nu aveam AC si nu era nici o problema daca deschideam geamurile, transpiram cand stateam pe loc la semafor si ma rugam sa plec odata de pe loc ca luam foc, dar nu asa mult cum credeti voi. Eu pornesc ventilatorul si deschid geamurile in oras, doar afara la drum lung folosesc AC si il folosesc  la 22-24 de grade cand sunt afara 40 de grade. Si in oras il mai actionez cateodata cand sunt incalzit tare de tot dar pana ma racoresc si dupa aceea il opresc dar nu opresc ventilatorul pe care il folosesc la temperatura minima, 16 grade.  Undercoverbrother spune-mi te rog daca sti ce probleme pot aparea cand cobori din masina la o diferenta de temperatura de 15-18 grade. Si va rog nu mi sariti in cap pt. ca mi-am dat si eu cu parerea, asta e parerea mea si nu as vrea ca la 40 de ani sa mi se spuna ca sunt cardiac. Eu unul nu ma simt bine la aceste diferente mari de temperatura, si sa stiti ca acum sunt sanatos tun, sa nu spuneti dupa aia ca sunt bolnav  :D

#54
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Stai linistit ca nu-ti sare nimeni in cap, dar si eu sunt de parere ca nu ai dreptate. Vara cu geamurile deschise in trafic greu nu faci nimic, chiar si cu aeroterma pornita. Mie in trafic greu asta vara imi arata masina 45-48 de grade. Nici nu avea cum sa arate mai putin, in fata tabla, in stanga tabla, in dreapta tabla si dedesubt smoala. Cu alte cuvinte, cuptor. Am transpirat si eu cand m-a prins pe autostrada soarelui 70 km pana la bucuresti si mie masina imi arata ca mai am 40 km pana se termina motorina, am inchis aerul si am inceput rugaciunile dar ce era pe mine nu vreau sa-mi amintesc, conduceam ca tractoristii cu un prosop pe scaun, eram leoarca mai ceva ca Zidane la meciuri.

Iar in legatura cu "cum te simti sa cobori din masina de la 20 de grade la 40 afara", e aceeasi problema cu "nu-mi iau masina cu ABS ca atunci cand voi pune mana pe una fara ABS ma voi face praf". De ce sa nu beneficiez de asta daca, vorba lui spare-me, ma dau jos din masina si in 2 minute sunt in alt mediu placut. Plec dimineata, in masina am AC, parchez la birou, in 30 de secunde iar intru la AC, plec de la birou, iar AC in masina, ajung acasa, tot AC. Ies intr-o cafenea, AC. Ma duc in Mall, AC. Si? Ce-am rezolvat ca ma calesc fizic sa infrunt caldura? Pe langa asta, sunt unele meserii unde nu te poti prezenta cu camasa fleasca. Nici macar camasa cu maneca scurta nu pot sa port, decat cu sacou pe mine deci tot la maneca lunga ajung. Asa ca transpiratie la greu. Si putoare, sa fim seriosi, daca ai peste 70kg deja nu mai poti spune "eu nu miros cand transpir". Ca oricare ti-ar fi fizicul, cand CURG APELE pe tine, se duce dracu si deodorant si dush si tot.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate