Merita Renault Megane 2 ?
Last Updated: Apr 09 2007 10:29, Started by
alinescoo
, Mar 16 2007 10:46
·
0
#19
Posted 22 March 2007 - 22:59
#20
Posted 23 March 2007 - 09:45
Imi cer scuze ca nu am raspuns pana acum insa am fost foarte ocupat la serviciu si am ajuns tot noaptea tarziu. Este foarte interesant din punctul meu de vedere sa vad ca mi se recomanda masini japoneze. Pana acum, ce am auzit din discutiile cu 'prietenii cunoscatori' era ca piesele sunt foarte scumpe, trebuie sa astepti mult pana iti vine o piesa... etc. Chiar sunt atat de fiabile aceste Honda? Service-ul cum e? Dar motorizarea ?
Intru acum la ei pe site sa vad ce si cum. Inca o data multumesc ca mi-ati oferit o alternativa la 407! |
#21
Posted 23 March 2007 - 11:15
alinescoo, on Mar 16 2007, 10:46, said: Salutare, Detin suma de 14.000 de Euro si ma gandeam sa imi achizitionez un Renaul Megane 2. Voi ce parere aveti? Merita sa achizitionez aceasta masina? As avea alte alternative la acelasi pret. Din cate stiu eu la Renault problemele sunt la service: masina ieftina, preturi de intretinere exorbitante. Insa imi place cum arata Voi ce parere aveti ? Opel astra new? e 13600 acum DDP, varianta Njoy. |
#22
Posted 23 March 2007 - 13:35
alinescoo, on Mar 23 2007, 09:45, said: Imi cer scuze ca nu am raspuns pana acum insa am fost foarte ocupat la serviciu si am ajuns tot noaptea tarziu. Este foarte interesant din punctul meu de vedere sa vad ca mi se recomanda masini japoneze. Pana acum, ce am auzit din discutiile cu 'prietenii cunoscatori' era ca piesele sunt foarte scumpe, trebuie sa astepti mult pana iti vine o piesa... etc. Chiar sunt atat de fiabile aceste Honda? Service-ul cum e? Dar motorizarea ? Intru acum la ei pe site sa vad ce si cum. Inca o data multumesc ca mi-ati oferit o alternativa la 407! deocamdata la Honda cel putin nu prea e stralucita situatia dpdv al service-urilor din ce vad dealeri exista doar la cj, bv, tm , b si is. service-uri s-ar putea sa fie mai putine sau sa se faca servisarea in service-urile altor dealeri de masini |
#23
Posted 24 March 2007 - 12:45
Doru-01, on Mar 17 2007, 20:14, said: Poti sa iti ei o Skoda Octavia la banii astia. Si care ar fi smecheria? De ce sa-ti iei o masina cheala, pe o platforma tehnica din mileniul trecut, deplorabila la crash tests? |
#24
Posted 24 March 2007 - 14:42
Yoda, on Mar 24 2007, 12:45, said: Si care ar fi smecheria? De ce sa-ti iei o masina cheala, pe o platforma tehnica din mileniul trecut, deplorabila la crash tests? Cred ca s-a referit la Octavia 2 care nu are platforma din mileniul trecut. Si 4 stele la crash test nu cred ca este o problema asa de mare tinand cont tara este plina de masini care nu au nici 3 stele. Oricum o Skoda Octavia 2 nu se poate compara cu Megane 2 , doar la crash test iesind mai bine constructorul francez. |
#25
Posted 24 March 2007 - 16:06
#26
Posted 24 March 2007 - 17:58
#28
Posted 27 March 2007 - 11:11
crash test ptr megane2, as spune surpinzator de bun
http://www.automarke...ane-ii-201.html totusi ... |
|
#29
Posted 27 March 2007 - 11:36
Nicanor, on Mar 27 2007, 12:11, said: crash test ptr megane2, as spune surpinzator de bun Euro NCAP e bun sa-ti faci o idee despre cum se comporta masinile in conditiile date (asa cum sunt facute testele), asta nu inseamna ca o masina de 5 stele e invincibila in orice impact pana in 50-60 km/h. |
#30
Posted 27 March 2007 - 15:31
WildChild, on Mar 27 2007, 12:36, said: Am vazut pe DN1 un accident in care un Citroen Berlingo a lovit in spate un Megane Bicorp pe la vreo 20-30 km/h (era trafic la greu), si ala a avut noroc ca nu erau pasageri pe bancheta din spate: fundul ala bombat se transformase din convex in concav, iar bancheta era rupta in doua si mult mai aproape de scaunele din fata. Euro NCAP e bun sa-ti faci o idee despre cum se comporta masinile in conditiile date (asa cum sunt facute testele), asta nu inseamna ca o masina de 5 stele e invincibila in orice impact pana in 50-60 km/h. Faptul ca o masina se deformeaza rapid nu inseamna ca nu ofera protectie pasagerilor, ci dimpotriva. In multe cazuri se prefera deformarea rapida a caroseriei, pentru absorbtia socului si protejarea spatiului vital interior. Megane 2 este o masina bunicica. Putem discuta de Focus sau Corolla ca sunt peste Megane, dar nu de Skoda. Ca sa dam la pace, putem spune ca sunt comparabile. Dar nu-mi spuneti ca Octavia este o supermasina. |
#31
Posted 27 March 2007 - 15:36
WildChild, on Mar 27 2007, 12:36, said: Foarte bun chiar, in conditii de laborator. Pacat ca la impact din spate nu mai sta asa de bine. Am vazut pe DN1 un accident in care un Citroen Berlingo a lovit in spate un Megane Bicorp pe la vreo 20-30 km/h (era trafic la greu), si ala a avut noroc ca nu erau pasageri pe bancheta din spate: fundul ala bombat se transformase din convex in concav, iar bancheta era rupta in doua si mult mai aproape de scaunele din fata. Euro NCAP e bun sa-ti faci o idee despre cum se comporta masinile in conditiile date (asa cum sunt facute testele), asta nu inseamna ca o masina de 5 stele e invincibila in orice impact pana in 50-60 km/h. hmm.. stii sigur ca avea 30 km/h la ora berlingo-ul? megane-ul era stationat? |
#32
Posted 27 March 2007 - 16:34
romaximusro, on Mar 27 2007, 16:36, said: hmm.. stii sigur ca avea 30 km/h la ora berlingo-ul? megane-ul era stationat? Yoda, n-am spus nimic de Octavia, iar de zone de deformare am mai auzit si eu, dar acestea nu coincid cu spatiul interior. In other news, eu nu m-am luat in special de Megane, doar de faptul ca rezultatele testele Euro NCAP (si ale altor crash teste in general, de fapt) nu trebuiesc luate de bune in orice situatie. |
#33
Posted 02 April 2007 - 11:47
Meganul 2 Nu merita! Are frana,stabilitate si aspect placut. Atat! Consumul este mult mai mare decat cel din carte,sigur nu are caii putere pe care se lauda. Intretinerea ff. scumpa.(eu am dat intr-o luna 6.000 RON deoarece pe la 60.000 km s-a defectat si m- a lasat in drum ). Plasticul este reciclat si vopsit. Scartie din toate incheieturile.Au ales solutiile cele mai ieftine si normal sunt si cele mai proaste(vezi antidemarajul electronic!!) Ideea este ca nu merita dar pretul de vanzare pacaleste pe multa lume si dupa ce este achizitionata nu prea mai ai ce face.
Edited by ciprian6899, 02 April 2007 - 11:49. |
|
#35
Posted 02 April 2007 - 13:03
ciprian6899, on Apr 2 2007, 12:47, said: Meganul 2 Nu merita! Are frana,stabilitate si aspect placut. Atat! Consumul este mult mai mare decat cel din carte,sigur nu are caii putere pe care se lauda. Intretinerea ff. scumpa.(eu am dat intr-o luna 6.000 RON deoarece pe la 60.000 km s-a defectat si m- a lasat in drum ). Plasticul este reciclat si vopsit. Scartie din toate incheieturile.Au ales solutiile cele mai ieftine si normal sunt si cele mai proaste(vezi antidemarajul electronic!!) Ideea este ca nu merita dar pretul de vanzare pacaleste pe multa lume si dupa ce este achizitionata nu prea mai ai ce face. ce s-a defectat si te-a lasat in drum la 60k km? cat despre consum.. sa spuna si alti proprietari de m2 daca e asa. ce motorizare ai? cat despre faza cu cp... sa fim seriosi, pune pe dyno-test daca crezi ca nu e asa |
#36
Posted 02 April 2007 - 13:16
Chestia cu consumul e reala. Insa nu cred ca e o problema doar la Renault; se stie foarte bine ca acest consum declarat de fabricant e obtinut in conditii aproape ideale (viteza constanta, motor incalzit in prealabil, masina neincarcata, etc) si ma indoiesc ca la alte marci consumul declarat e si consumul obtinut. Chiar sunt curios daca la alte modele situatia e alta. Consumul dat de fabricant pentru oras e de 8,8 l/100km, eu scot in jur de 10. In afara, Renault da 5,7%, eu scot in jur de 7 insa merg cu 130+ si nu cu 90, viteza la care cu siguranta m-as incadra daca nu in 5,7, macar in 6.
Plastic reciclat...hmmm Si inca astept sa ma lamuresti ce-i cu antidemarajul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users