![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul VW Golf V in Romania
Last Updated: Jun 01 2004 16:24, Started by
EPoX
, Feb 13 2004 16:02
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 23 March 2004 - 12:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Uite ca a trecut putin timp de la lansarea motoarelor FSI (aproape un an) si s-a recunoscut intre specialisti, chiar si in cadrul VW, ca injectia directa pe benzina nu este ce s-a sperat, din contra...
Teoretic ar trebui sa fie un pas in fata, dar realitatea bate filmul... ![]() Greets, Speedo |
#39
Posted 19 April 2004 - 13:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sunt atatea si atatea masini mai bune, oricum, macar suspensie independenta spate sa aiba, desi e optionala si inseamna bani in plus.
Greets, Speedo |
#40
Posted 19 April 2004 - 13:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si cum se numeste optiunea aia?eu la HL 4 motion nu am vazut asa ceva.
|
#41
Posted 19 April 2004 - 13:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si cum se numeste optiunea aia?eu la HL nu am vazut asa ceva.
|
#42
Posted 22 April 2004 - 13:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Excelenta prezentare Speedo! Cam aceeasi parere o am si eu despre Golf V.
Am umblat in ultima perioada prin mai toate showroom-urile din Bucuresti si am vazut cam tot ceea ce era de vazut. Cel mai dezamagait am fost de Golf V. N-as da atatia bani pe el nici sa ma omori. In final am luat un Peugeot 307, sunt foarte incantat de masina. |
#43
Posted 22 April 2004 - 19:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
este o masina ce merita toata atentia. pe mine sincer ma impresionat f mult asemanarea la faruri/stopuri cu touareg-ul, o masina care sincer nu prea ai ce sa-i reprosezi
|
#44
Posted 05 May 2004 - 14:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am fost acum cateva saptamani la Suceava si numai in 3 ore cat am stat in oras am vazut 5 bucati Golf V, 4 sigur distincte, de ultimul nu sunt sigur, oricum, 2 cu numere rosii de rodaj...pe cand la Bucuresti, de cand s-a lansat am vazut 4 bucati, pe bune, 4, si am treaba prin multe zone, mai ales cu bani.
Anyway, ma gandeam, ce inseamna snobismul la tara, ce inseamna lipsa de cunoastere a pietei, ce inseamna traditii inradacinate in timp, spun asta pentru ca din zona aceea sunt foarte multi care sunt plecati "afara" si cand vin cu bani ce-si iau, masina, in speta VW, stiind ca asta e la moda si e buna. Auto Mitric, dealer-ul VW din Suceava cred ca a dat lovitura exploatand ignoranta oamenilor. Greets, Speedo |
#45
Posted 05 May 2004 - 14:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@Speedo eu de cand s-a lansat , cu 1 saptamana dupa am vazut unu in constanta , ma uitam sa vad de cuiozitate cum arata si cand cine crezi ca era la volan un amic de al meu , a zis ca a dat in jur de 15-16k EUR pe el , 1.6 benzina ... sincer sa fiu cu 3000 eur mai mult de cat am dat eu pe megane2 si sincer sa fiu nici nu se compara
Thankz! |
#46
Posted 05 May 2004 - 15:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
a dat 15k-16k??cat o vectra adica??wow! tupeu!, daca intreaba cineva, da, eu compar opelul cu vw
|
|
#47
Posted 05 May 2004 - 16:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@TzZzepi: e super scump si nu se merita , mai pui 1k si iti iei o clasa mai mare lejer si cu ceva optiuni in plus
|
#48
Posted 05 May 2004 - 21:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si tuning
[ http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag160/tuning_golf5_01_big.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#49
Posted 05 May 2004 - 22:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
arata bine cu tunning dar daca stai sa faci niste calcule, pretul de baza, cu optiuni k deh + tunning....dar arata bine
![]() |
#50
Posted 01 June 2004 - 16:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Spuneam si pe thread-ul de Astra ca am citit de curand, in ZF-de vineri, o analiza la rece a greselilor VW-ului in relatia cu clientii, analiza pe care o faceam si eu acum cateva luni cand am testat si analizat noul GolfV.
Spuneam atunci ca e prea scump pentru ce ofera, pentru gramada de plastice si ca probabil doar noua Octavia isi va merita pretul pentru platforma noua. Ziarul spune acelasi lucru, cu pareri ale unor nemti get-beget care nu vor sa plateasca mai mult pentru o masina de la care nu asteapta mai mult, mai ales ca arata la fel, cineva spunea ca de 21.000Euro isi ia masina la care a visat de ceva timp, un BMW seria 3, altul spunea ca este gata sa-si cumpere o Toyota pentru ca e mai ieftina si este mai fiabila ca VW, pentru ca ei au observat bine, nici proverbiala fiabilitate a VW-ului nu mai exista, la ora asta este "vant", japonezii si chiar francezii stand mai bine decat ei. In lumina acestor aspecte cifra de afaceri a concernului a scazut fata de anul trecut cu 18% iar profitul cu 78%, semn ca Golf era brand-ul care asigura "sanatatea" companiei. Polo nu se vinde bine, Passat deja nu mai este impotant ca unitati vandute numarul loc fiind prea mic, Phaeton s-a vandut asa de prost incat s-au facut modificari in contabilitate ca 570milEURO alocati acestei marci pentru dezvoltare si cercetare sa fie acoperiti altfel. De Pasti productia GolfV s-a oprit 4 zile, iar mai apoi s-au lansat pachetele de vanzari bundle cu aer conditionat fara cost suplimentar, ceea ce sefii VW au jurat aproape ca nu o sa faca pentru ca scade prestigiul si strica campania de marketing. All in all Tuareg duce deocamdata faima mai departe. O mare influenta asupra vanzarilor in Germania si Europa a fost un test facut de AMS in care GolfV a fost criticat la multe aspecte, astfel publicul reactionand imediat iritat fiind deja de pretul prea mare cerut. GolfV, imi pare rau, chiar si mai ieftin daca ar fi cu montantii aceia grosi, cu spatiul interior mic si cu bordul acela urcat pe parbriz n-o sa fie in preferintele mele. Go Audi A3 sau Skoda Octavia. Greets, Speedo |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users