Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu se mai gasesc e Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...

cum pot opri auto boost-ul pt i7 ...
 Achiziție telefon nou.

Picurare in AC?

Huawei GT4 46mm afisare altitudin...

Cine produce AC Tesla?
 Toyota CHR -modelul 2024

Recomandare lanterna frontala

Meciuri euro cu comentariu in eng...

Dop furtun evacuare condens combi...
 Ce poze faceti?

Durere penis

Sticker ciudat pe cutia aerului c...

lentile de contact vs ochelari d...
 

Noul VW Golf V in Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#37
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Uite ca a trecut putin timp de la lansarea motoarelor FSI (aproape un an) si s-a recunoscut intre specialisti, chiar si in cadrul VW, ca injectia directa pe benzina nu este ce s-a sperat, din contra...

Teoretic ar trebui sa fie un pas in fata, dar realitatea bate filmul...  :)

Greets,
Speedo

#38
huda_ela

huda_ela

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.04.2004
Speedo, dar pe Passat-uri ce zici?cele fabricate 2004?

#39
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Sunt atatea si atatea masini mai bune, oricum, macar suspensie independenta spate sa aiba, desi e optionala si inseamna bani in plus.

Greets,
Speedo

#40
huda_ela

huda_ela

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.04.2004
Si cum se numeste optiunea aia?eu la HL 4 motion nu am vazut asa ceva.

#41
huda_ela

huda_ela

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.04.2004
Si cum se numeste optiunea aia?eu la HL nu am vazut asa ceva.

#42
Apollo

Apollo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 20.04.2002
Excelenta prezentare Speedo! Cam aceeasi parere o am si eu despre Golf V.

Am umblat in ultima perioada prin mai toate showroom-urile din Bucuresti si am vazut cam tot ceea ce era de vazut. Cel mai dezamagait am fost de Golf V. N-as da atatia bani pe el nici sa ma omori.

In final am luat un Peugeot 307, sunt foarte incantat de masina.

#43
iorgos

iorgos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 31.03.2004
este o masina ce merita toata atentia. pe mine sincer ma impresionat f mult asemanarea la faruri/stopuri cu touareg-ul, o masina care sincer nu prea ai ce sa-i reprosezi

#44
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Am fost acum cateva saptamani la Suceava si numai in 3 ore cat am stat in oras am vazut 5 bucati Golf V, 4 sigur distincte, de ultimul nu sunt sigur, oricum, 2 cu numere rosii de rodaj...pe cand la Bucuresti, de cand s-a lansat am vazut 4 bucati, pe bune, 4, si am treaba prin multe zone, mai ales cu bani.

Anyway, ma gandeam, ce inseamna snobismul la tara, ce inseamna lipsa de cunoastere a pietei, ce inseamna traditii inradacinate in timp, spun asta pentru ca din zona aceea sunt foarte multi care sunt plecati "afara" si cand vin cu bani ce-si iau, masina, in speta VW, stiind ca asta e la moda si e buna.

Auto Mitric, dealer-ul VW din Suceava cred ca a dat lovitura exploatand ignoranta oamenilor.

Greets,
Speedo

#45
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
@Speedo eu de cand s-a lansat , cu 1 saptamana dupa am vazut unu in constanta , ma uitam sa vad de cuiozitate cum arata si cand cine crezi ca era la volan un amic de al meu , a zis ca a dat in jur de 15-16k EUR pe el , 1.6 benzina ... sincer sa fiu cu 3000 eur mai mult de cat am dat eu pe megane2 si sincer sa fiu nici nu se compara

Thankz!

#46
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003
a dat 15k-16k??cat o vectra adica??wow! tupeu!, daca intreaba cineva, da, eu compar opelul cu vw

#47
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
@TzZzepi: e super scump si nu se merita , mai pui 1k si iti iei o clasa mai mare lejer si cu ceva optiuni in plus

#48
georges14

georges14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 02.03.2004
si tuning
[ http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag160/tuning_golf5_01_big.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#49
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003
arata bine cu tunning dar daca stai sa faci niste calcule, pretul de baza, cu optiuni k deh + tunning....dar arata bine :OK:

#50
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Spuneam si pe thread-ul de Astra ca am citit de curand, in ZF-de vineri, o analiza la rece a greselilor VW-ului in relatia cu clientii, analiza pe care o faceam si eu acum cateva luni cand am testat si analizat noul GolfV.

Spuneam atunci ca e prea scump pentru ce ofera, pentru gramada de plastice si ca probabil doar noua Octavia isi va merita pretul pentru platforma noua.

Ziarul spune acelasi lucru, cu pareri ale unor nemti get-beget care nu vor sa plateasca mai mult pentru o masina de  la care nu asteapta mai mult, mai ales ca arata la fel, cineva spunea ca de 21.000Euro isi ia masina la care a visat de ceva timp, un BMW seria 3, altul spunea ca este gata sa-si cumpere o Toyota pentru ca e mai ieftina si este mai fiabila ca VW, pentru ca ei au observat bine, nici proverbiala fiabilitate a VW-ului nu mai exista, la ora asta este "vant", japonezii si chiar francezii stand mai bine decat ei.

In lumina acestor aspecte cifra de afaceri a concernului a scazut fata de anul trecut cu 18% iar profitul cu 78%, semn ca Golf era brand-ul care asigura "sanatatea" companiei.
Polo nu se vinde bine, Passat deja nu mai este impotant ca unitati vandute numarul loc fiind prea mic, Phaeton s-a vandut asa de prost incat s-au facut modificari in contabilitate ca 570milEURO alocati acestei marci pentru dezvoltare si cercetare sa fie acoperiti altfel.
De Pasti productia GolfV s-a oprit 4 zile, iar mai apoi s-au lansat pachetele de vanzari bundle  cu aer conditionat fara cost suplimentar, ceea ce sefii VW au jurat aproape ca nu o sa faca pentru ca scade prestigiul si strica campania de marketing.

All in all Tuareg duce deocamdata faima mai departe.

O mare influenta asupra vanzarilor in Germania si Europa a fost un test facut de AMS in care GolfV a fost criticat la multe aspecte, astfel publicul reactionand imediat iritat fiind deja de pretul prea mare cerut.

GolfV, imi pare rau, chiar si mai ieftin daca ar fi cu montantii aceia grosi, cu spatiul interior mic si cu bordul acela urcat pe parbriz n-o sa fie in preferintele mele.

Go Audi A3 sau Skoda Octavia.

Greets,
Speedo

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate