Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu se mai gasesc e Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...

cum pot opri auto boost-ul pt i7 ...
 Achiziție telefon nou.

Picurare in AC?

Huawei GT4 46mm afisare altitudin...

Cine produce AC Tesla?
 Toyota CHR -modelul 2024

Recomandare lanterna frontala

Meciuri euro cu comentariu in eng...

Dop furtun evacuare condens combi...
 Ce poze faceti?

Durere penis

Sticker ciudat pe cutia aerului c...

lentile de contact vs ochelari d...
 

Noul VW Golf V in Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#19
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,027
  • Înscris: 17.10.2003

Quote

Originally posted by Jarrive
Cand vad 5-u parca vad Peugeot 307...Daca stau sa ma gandesc 4-ul imi place mai mult decat 5-ul...si mai mult decat Passat-ul...Masina de buticari:D


Asa e. Si cand te gandesti ca Passat-ul antefacelift era tare frumos. Daca ar fi sa iau un Passat la SH, as lua pe cel vechi nu pe asta nou.

#20
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Passat-ul poate a fost peste Mondeo in opinia unora si asta doar la nivel afectiv, pentru ca tehnic Ford-ul este la o cometa distanta, pana si nemtii au acceptat lucrul asta, also Passat n-a fost o masina foarte gustata de nemti, de la inceput au avut ceva cu ea, le-au cumparat dar le-au vandut repede.

Greets,
Speedo

#21
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
Speedo , inclin sa-ti dau dreptate , acum referitor la topic , aveti idee , daca s-a facut vreun drive test ( impropriu spus) de mai mult de 10000 km? nu la noi , poate in strainatate?

#22
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 05.02.2002
Dpdv tehnic nu stiu prea multe si pot sa fiu si subiectiv dar (..pana si..) Volkswagen este o masina cu mai multa personalitate decat Ford . Iar la design Ford e cam pe langa .. nu-mi place deloc !
Nu am mers niciodata cu un Ford dar nu cred ca ar avea o calitate de finisare si executie decat VW care totusi sunt recunoscuti de toata lumea ca printre cei mai buni la capitolul asta !

#23
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Tu traiesti cu vechea impresie, dar de cand VW a achizitionat Audi au trebuit sa pozitioneze VW undeva sub firma de la Ingolstad, sa nu se concureze, astfel incat a scazut treptat calitatea materialelor, a ansamblarii si chiar si cea tehnica, asta mai ales de cand a inceput sa produca pe scara larga masini si in alte zone din lume.

VW nu mai este de mult ce-a fost.

Ford, n-are cine stie ce calitate la materiale, finisarea este buna, dar capitolul la care exceleaza este partea tehnica, extrem de fiabile, repet, nu degeaba nemtii au zis pe 2002 ca Focus-ul este masina cea mai fiabila cu cele mai putine vizite la service.
Daca si ei zic asta atunci va dati seama ca ceva e necurat la mijloc...

Focus are suspensie spate independenta de 3 ani si ceva, Golf-ul de abia acum si lucrurile astea se platesc, clientul nu iarta indolenta..

Greets,
Speedo

#24
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,027
  • Înscris: 17.10.2003
Pai da, a cam trecut vremea cand Golful era nr 1, odata din cauza a ceea ce spune Speedo, apoi si ca nu prea avea concurenti meseriasi. Daca-mi aduc bine aminte, din punctul meu de vedere singura masina pe care mi-as fi luat-o alternativ la Golf (ca design) era Peugeot 306.

#25
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Daca si Ford este mai fiabil ca VW inseamna ca n-am nici ce mai mica idee in domeniul auto.
Focus, a fost si este o exceptie.

Personal prefer fiabilitate versus tehnologie de ultima ora. Iar Ford nu sta prea bine la capitolul fiabilitate.
Si am avut discutii nenumarate in privinta modelelor Ford, so nu vorbesc din fundul gradinii...

Ok, sa ramanem on topic va rog.

#26
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Am facut test drive cu noul Golf, versiunea de 1.6FSI si 2.0TDI.

Impresionant motorul de 2.0TDI, 140CP, urca si la 4200 ture si daca-l tii peste 3000 e chiar misto rau.

Impresii si detalii despre motoare, finisari, plastice la bord, etc, maine.

Si da Zvastrici, ai ramas in urma cu fiabilitatile la masinile noi.  :P

Foarte mult plastic si la Golf V asta, ingrijorator chiar, nu e o masina care sa te tina 10 ani, dar repet, pe larg maine...

Greets,
Speedo

#27
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
Speedo asteptam cu nerabdare ...

Motoarele FSI sunt de generatie noua , pun si eu o intrebare : Ce reprezinta FSI si ce aduce nou la motoarele cu benzina

Thankz

#28
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
VW 1.6FSI - 105CP  FSI este injectie directa de benzina.

[ http://gsm.softnews.ro/VW/vw1.6fsi-fata.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://gsm.softnews.ro/VW/vw1.6fsi-lateral.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta e prima masina cu care am avut contact.
Motorul este silentios, sau cel putin habitaclul este bine izolat fonic, urca frumos in ture si prima impresie e ca e "lung", ma rog, eu fiind invatat de la Diesel am avut senzatia ca e ca si cum as trage o sanie cu un elastic, il tot incordez si nu se simte, dar pana la urma, cam pe la 2500 s-a aratat vigoarea lui.
Toarce uniform si e placut la drum lung, nu are "batai" in cutie si pare OK.
Un singur lucru neplacut, consuma mult, are consum instantaneu si de 17-18l la acceleratii furtunoase iar la mers normal de plafon scade pe la 6-6.5, media pe ziua aceea, ca era lume care testa masina, era de 8.7l, poate putin cam gurmand as spune, pentru ca V-ul este greut si ca sa-l misti mai vioi sigur trebuie sa-l calci.


VW 2.0TDI - 140CP

[ http://gsm.softnews.ro/VW/vw2.0tdi-fata.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://gsm.softnews.ro/VW/vw2.0tdi-spate.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

A doua masina din test a fost condusa la inceput de un manager de vanzari, a cerut el asta pentru ca inca nu stia cum merge.... si ne-a aratat de ce nu trebuie sa cumparam masini care au fost de test la reprezentante... :)
Scena 1
So, start de pe loc, mers in treapta a II-a pana la 4200 ture, schimbat intr-a treia dus pana la 4200, schimbat a IV-a dus pana la 4100, schimbat 5 dus la 3900 si frane nene ca se termina strada, tot timpul am mers cu botu ridicat ca sa ma exprim asa...
Deci frana de motor cu a treia si s-au blocat rotile, asta ca sa va dati seama ce "strans" era motorul ala (inca  :drac: ) apoi frana clasica care a parut OK, cred ca era loc si de mai bine also...
Scena 2.
Mers la pas cu 50Km/h intr-a IV-a, trecut in a 3-a, turat puternic si talpa, invartire roti in gol si acceleratie impresionanta, pastrat asa pana la 4000 din nou, clar masina asta te scoate dintr-un kkt in caz de depasiri.
Au urmat niste slalom-uri la viteza ca sa vedem cum se comporta suspensia si trebuie sa spun ca n-a rupt aderenta pe spate deloc si era praf pe marginea drumului.

Sincer m-a impresionat profund motorul asta 2.0TDI, e o bestie, si e si foarte elastic, la 4000 de ture se auzea ca o bezina pur sange turata, poate totusi putin mai zgomotos pentru ca se auzea "mugetul" in masina.
Partea nasoala e ca la full throttle consumul era de 30l iar la acceleratii cat de cat normale este 15-16-17l. La mers la plafon cam 7-8l.
Media pe ziua aia a fost de 9l%.


In postul urmator o sa va spun de masina, finisaje, feeeling, etc.


Greets,
Speedo

Edited by Speedo, 05 January 2005 - 13:01.


#29
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Ambele modele cu care am fost erau configuratia SportLine, adica o suspensie mai tare, cursa scurta si cauciucuri cu talon ingust, pentru alergat pe sosele.

Pe astfalt civilizat masina ruleaza placut si nu se aude decat fasaitul rotilor insa imediat ce apar gropi sau denivelari pronuntate, daca sunt abordate in viteza se aud si se resimt in masina busiturile in tampoanele de cauciuc ale suspensiei (cred ca astea erau), senzatia aceea cand ai da cu un carucior in gropi si parca n-ar exista nici un fel de amortizare.

La sinusoide la viteze mari ruliul devine pronuntat, ceea ce este de mirare pentru ca totusi aveam o echipare sport, la acceleratii si franari de asemenea se manifeste un tangaj vizibil al caroseriei.

Imi aduc aminte de nenumaratele review-uri facute cu GolfV si A3 in care se spunea ca desi este aceeasi platforma si la una si la alta, Audi totusi ofera un superb handling fata de Golf care pare totusi mai neindemanatic, dar probabil ca acest lucru este voit, masinile trebuind sa fie diferentiate pe piata.

Portabagajul este mic, o idee mai mare ca la 206, ca sa fac comparatie, si poate nici macar atat, also e frumos capitonat.

Chederele sunt ingrijit montate si se lipesc foarte bine pe geamuri, as spune fara repros.

Usile nu se inchid decat lovite cu forta, ma gandesc ca o data cu imbatranirea cauciucurilor se rezolva si aspectul asta.

Sa trecem la interior acum; scaune foarte bine profilate si putin cam tari, cert este ca si fara centura te "tin pe loc" inclusiv in curbe la 90 grade si la viteza, cel de la sofer (nu stiu dreapta) se poate regla si pe inaltime cu o marja destul de mare.

In spate, daca cel din fata sta comod, asa cum stateam eu, aproape nu mai este loc (abia incap gambele), va vor durea genunchii, also space pentru cap ramane suficient. Bancheta ciudata.

Bordul este masiv, fara rost zic eu, nu aveti spatiu pentru picioare daca sunteti "galigani", ma gandesc ca in caz de accident loviti puternic volanul sau torpedoul cu genunchii.
La imbinarea cu parbrizul bordul urca rapid pana la acesta, intr-un mod anormal si nefericit as spune, lucru foarte criticat de altii, astfel, chiar si cu scaunul relativ ridicat nu vedeti prea mult in fata.

Montantii sunt foarte "imbracati", de fapt ascund si Airbag-uri cortina, dar pot sa spun ca iau mult din spatiul interior si asa insuficient, cred ca era util un workaround pentru asta.

Display-ul computerului de bord este intre turometru si vitezometru, foarte lizibil si practic.

Clima este separata stanga/dreapta, probabil ca functioneaza OK, dar n-am avut vreme de ea. Am remarcat butoanele dintr-un plastic prost, neplacut la atingere.
Partea de radio este ok, dar butoanele ating un ridicol incredibil, este un plastic prost si mai mult de cat atat, la cel de on/off se smte o margine zimtata, se si vede, semn ca matrita aia n-a fost asa buna, lucru inacceptabil pentro o masina de 17.000 EURO.
De auzit se aude bine, n-am dat la maxim also.

Iesim din nou afara; aripile sunt din plastic, probabil ca si panourile portierelor la fel (nu s-a stiut)...

La motor acum; carcasa din plastic care-l acopera este facuta dintr-un polimer de bord de Dacie, se si misca ciudat, sunt o gramada de alte item-uri tot din plastic sau care sunt prinse cu chestii din plastic. De la radiator in sus porneste o masca care se rasfrange putin si deasupra golului dintre motor si radiator, acesta fiind tot din plastic dar mai ferm asigurata.
Nu-mi imaginez cum o masina care are atata plastic la motor ar putea tine 10 ani....

Trebuie sa mai remarc cutia de viteze cu 6 rapoarte, asa de slim, incat trecerea de la o viteza la alta este o adevarata placere.


Concluzie:
O masina misto cu comportament rutier corect, se apropie de Focus dupa cum spun specialistii, motoare bune (exceptionale cele Diesel), dar penalizata la o serie de alte aspecte, feeling interior poor din cauza bordului, mult plastic in constructie, finisaje mult sub clasa (la bord) si un pret mult exagerat pentru aceasta masina.

Ma gandesc ca optiunea cea mai buna este sa asteptati Skoda II, va fi pe aceeasi platforma, probabil cu mult mai mult plastic dar macar nu veti plati brand-ul Golf pentru ca nu se mai merita, e prea scump acum.
Daca vreti o masina care sa tina cu adevarat, care sa aibe pana si sustinerea farurilor din Aluminiu, atunci aceea este A3, si v-o recomand din tot sufletul, dar desigur se plateste un pret si pentru asta.


Cunoscatorii spun ca Golf V nu va fi un succes, nu are atuurile pentru asa ceva, anul acesta se lanseaza si nou Focus (superb driveabilty), Astra deja e pe piata si iarasi e ceva deosebit ca tren de rulare, Mazda deja s-a impus puternic.

VW castiga prin fiabilitate, dar aceasta acum exista la toti, mai mult sau mai putin, cert fiind faptul ca este intrecuta de Mazda si Focus la clasa ei; motoare foarte bune, lucru deja depasit de ceilalti, Focus are si o sa aiba Diesel-uri rafinate scoase in colaborare cu Peugeot, Astra noua s-a descurcat foarte bine pe cont propriu; confort la rulare si stabilitate demult depasite de Focus, Mazda si acum inteleg dupa ultimele teste ca si Astra creeaza dureri de cap la VW.

Vremuri grele pentru VW, si-a pierdut identitatea...

Greets,
Speedo

#30
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
@Speedo , n-am ajuns inca la test drive , cred ca s-au si inchis portile la VW. Iti multumesc pt detaliile oferite (scurt,conscis, la obiect).... nici la dealer daca te duci nu iti spune nici 15% din ceea ce reprezinta golf V.
Thankz again,
See ya !

#31
sepguy

sepguy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,703
  • Înscris: 27.12.2002
@Speedo
Cum ti s-a parut stabilitatea (mai ales pe ploaie) ? pt ca IV era putin, sa zicem, indoielnic la acest capitol (cel putin asa mi s-a parut mie)!

#32
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Well, sambata trecuta nu ploua, era chiar frumos afara, se vede si din poze, oricum, fiind suspensie independenta spate (multilink), efectiv nu are cum sa se comporte prost masina.

Cand a fost la volan managerul de vanzari, masina a fost dusa aproape de extreme (isi permitea) si spuneam ca slalomul pe marginea drumului unde era mult praf s-a desfasurat fara rupere de aderenta, e o senzatie placuta, daca era punte rigida pe spate probabil ca eram demult in decor... :)  

Greets,
Speedo

#33
brandonel

brandonel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 09.09.2002
stie careva cum se comporta noul golf (varianta 2.0 tdi) comparativ cu BMW 320 td ?
m-ar interesa mai ales motorul, care la bmw este de 150 de CP, vs 140 ai lui VW, si stabilitatea.
10x

#34
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

VW slashes costs as profits fall  

Europe's largest carmaker, Volkswagen, is cutting 5,000 jobs after profits fell dramatically last year and things are not getting any better as the manufacturer has had what it describes as a "lousy" first quarter of 2004.
..............
The new Golf, which was introduced in October, has not been the saviour that VW had hoped for. Sales in the first two months of this year fell by 6% compared with the same period last year.  
......

EuroNews



Ceea ce anticipa lumea se intampla, Golf V nu este un succes, ba mai mult tinde sa se transforme intr-un esec, asta deoarece el se credea ca va revitaliza vanzarile dupa ce Passat-ul si Polo au inceput sa-si micsoreze amenintator piata.

Mitul calitatii VW s-a dus mai de mult, acum a ajuns feedback-ul si la producator, va trebuie o munca enorma pentru re-aprecierea masinilor pe piata.
Uitati-va numai la Opel, inca mai trage ponoasele dupa anii 1990 cand au dat chix cu fiabilitatea... Astazi sunt masini bune dar nu prea-i crede lumea.

Greets,
Speedo

#35
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
Sa nu uitam si noul Opel Astra . Ce de la DI-Bas mi-au comunicat aparitia in romania la inceputul lunii Aprilie. Super concurenta pentru Golf. Astra arata super si vad niste super motorizari. Promite mult.

#36
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
opel astra va fi lansat pe 15 martie
in Romania ! nu stiu cand va fi lansat probabil peste vreo 2-3 luni !

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate