Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul VW Golf V in Romania
Last Updated: Jun 01 2004 16:24, Started by
EPoX
, Feb 13 2004 16:02
·
0
#1
Posted 13 February 2004 - 16:02
Pe 11 si 12 februarie, in mijlocul unei ierni capricioase, soarele si-a facut aparitia printre nori pentru a incalzi atmosfera. Asa spun unii. Altii sustin insa ca adevaratul motiv este noul Golf V, proaspat intrat pe piata autohtona. Si pentru ca vorbim despre un model care a marcat ireversibil segmentul compact, lansarea nu putea sa aiba loc decat intr-un cadru de exceptie. La Breaza-Lac de Verde, ca sa fim mai precisi. Unde, pe langa Brent Valmar, Director General Porsche Romania si Matei Albulescu, Brand Manager VW, a fost prezent si Ilie Nastase, imaginea marcii Volkswagen in Romania. Totul intr-o atmosfera relaxanta si familiala, asemeni senzatiilor pe care le ai conducand noul model.
La 30 de ani de la aparitia primei generatii, in 1974, Golf V marcheaza inceputul unei noi perioade. In materie de design, spatiu interior si comportament dinamic, fara a omite gama variata de propulsoare. Desi din punct de vedere al design-ului Golf V poate fi definit ca evolutie si nu revolutie, preluand elemente stilistice de la Phaeton si Touareg, cei din jur nu se pot abtine sa nu intoarca privirea dupa el. Pentru ca noul Golf poate fi recunoscut imediat ca un adevarat Golf, afisand acea prestanta tipica modelelor germane. In interior, calitatea executiei si amplasarea comenzilor sunt primele elemente care atrag atentia. Fata de generatia anterioara, spatiul pentru pasagerii din spate este mai mare, ducand la un confort sporit in timpul rularii. Care poate fi lina, gratie insonorizarii bune a habitaclului, dar si dinamica, gratie motorizarilor propuse: benzina, de la 1.4 l si pana la 2.0 l FSI, respectiv motorina, de la 2.0 l SDI si pana la puternicul 2.0 l TDI. Disponibil in trei variante de echipare Trendline, Comfortline si Sportline, noul VW Golf V are un pret de pornire CIP de 11.652 Euro (pentru caroseria cu 3 portiere). De-a lungul timpului, Golf a inregistrat vanzari de peste 22 de milioane unitati in 117 tari, ajungand sa se vorbeasca despre segmentul compacta drept ?clasa Golf?. Succesul nu s-a lasat asteptat nici in Romania, din 1998 si pana la sfarsitul anului 2003 fiind vandute 2603 autoturisme Golf. Viitorul? Suna promitator. Desi nu se lansase oficial, au fost inregistrate deja 40 de comenzi ferme pentru noul Golf, Porsche Romania estimand pana la sfarsitul anului intre 1700 si 1800 unitati vandute. Iar pentru a va convinge de sarmul noului Golf V, incepand cu 18 februarie puteti lua contact direct cu modelul la dealerii Volkswagen din tara, unde va asteapta un total de 120 de unitati. Bun venit in familie. |
#7
Posted 13 February 2004 - 19:07
Intotdeauna am avut impresia, cand a aparut un golf nou, ca arata mai bine cel vechi. Dupa ceva timp imi revin si realizez ca e mai frumos cel nou
Pentru preturi/dotari vedeti aici : http://vw.midocar.ro...el=4§iune=3 |
#8
Posted 13 February 2004 - 19:22
Arata super, insa si io am impresia ca aduce vag a Polo.
oricum, super! :cya: |
#9
Posted 16 February 2004 - 17:29
frumos de tot noul golf. astept un an max. 2 sa-i scada pretul, sa zicem cu vreo 30%-40% max.
|
#10
Posted 16 February 2004 - 21:48
Super masina , am vazut in cta unul in 2 usi , 2.0 tdi , super meserias , plansa de bord e super , mi se pare ca haionul seamana f mult cu cel al touaregului , si din ce am citit este o masina performanta si raportul calitate-pret e OK !
|
|
#11
Posted 16 February 2004 - 22:30
in ct sunt vreo 3-4 , atatea am vazut pana acum. asta e nasol acum la aparitie, toata lumea vrea masina noua cand apare ceva nou, se incurca la leasing-uri si altele, cand peste un an si putin cand masina are 20-40 K km ii scade valoarea cu cateva MII de euro...
|
#12
Posted 17 February 2004 - 12:36
Quote Originally posted by moartea Intotdeauna am avut impresia, cand a aparut un golf nou, ca arata mai bine cel vechi. Dupa ceva timp imi revin si realizez ca e mai frumos cel nou Si eu la fel! Totusi, Golful 4 imi place cel mai mult, apoi 2 si 1. 3-ul nu pot sa-l sufar si nici dupa 5 nu ma omor. Nu vorbesc de tehnologia din el, dar nu-mi plac stopurile si nici consola centrala. (imi placeau mai mult ale lui 4). Si nici farurile nu-mi inspira cine stie ce. |
#13
Posted 17 February 2004 - 15:06
Am vazut ca se fac si drive-testuri ..cool , poate ma bag si eu la una mica
Stie careva in c consta de obicei un drive-test ? Adik e ceva de genul iti da masina si iti zice .. in juma de ora sa o aduci inapoi , sau merge cineva cu tine , sau te plimbi prin curte la dealer ?.. |
#14
Posted 17 February 2004 - 16:15
Cum golf 1 , 2 ...4 au fost modele bine vandute si de cursa lunga , eu cred ca si golf 5 va fi o masna excelenta , sa nu uitam ca pe masura timpului au aparut si noi optiuni atat la motor , cat si la aerodinamica ,electric samd.
Byt , o sa iei un sarac de la midocar si o sa te plimbi vreo 2 km ... cam asta e un test drive la noi ! |
#15
Posted 18 February 2004 - 10:04
Quote Originally posted by Byt Stie careva in c consta de obicei un drive-test ? Adik e ceva de genul iti da masina si iti zice .. in juma de ora sa o aduci inapoi , sau merge cineva cu tine , sau te plimbi prin curte la dealer ?.. De obicei se fixeaza un traseu ales de dealer pe care-l parcurgi insotit de un reprezentant al acestuia. Referitor la golful V, seamana din fata cu Nissan Almera Tino iar din spate cu Touareg, nu prea are personalitate, trebuie sa ma obisnuiesc cu el, momentan nu ma dau in vant dupa el. |
|
#16
Posted 18 February 2004 - 13:49
Asta seara e lansarea pentru un public restrans la sediul din Tunari, se va servi sampanie, bufet suedez, etc.
VW incearca sa impuna noua masina intr-o piata in care deja ea apare cu intarzaiere. In Anglia si Germania a fost aspru criticata masina pentru faptul ca de abia acum este la acelasi nivel de confort la rulare cu Focus-ul cel vechi si sa nu uitam ca anul acesta apare deja noul Focus, care impune noi standarde in domeniu. Mai este criticat pretul pentru unele modele, precum si calitatea materialelor din bord. Bordul este masiv si inaltat, montantii sunt grosi, toate acestea conferind o senzatie ciudata la bord. Concluzia altora mai in tema este ca daca vreti ceva de la VW in clasa lui, luati A3, este cu adevarat reusita si are aceeasi platforma tehnica, masina este mult mai bine lucrata si "legata", dar si pretul pe masura. Parerea mea este ca nu va deveni o masina de mass-market, ca precedentele I, II, III, pentru ca IV deja a picat drastic in vanzari din cauza problemelor tehnice si calitatii din ultimii ani. Greets, Speedo |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users