Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Receptionerele de la centrele de ...

Nu se mai gasesc e Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...
 cum pot opri auto boost-ul pt i7 ...

Achiziție telefon nou.

Picurare in AC?

Huawei GT4 46mm afisare altitudin...
 Cine produce AC Tesla?

Toyota CHR -modelul 2024

Recomandare lanterna frontala

Meciuri euro cu comentariu in eng...
 Dop furtun evacuare condens combi...

Ce poze faceti?

Durere penis

Sticker ciudat pe cutia aerului c...
 

Noul VW Golf V in Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
Pe 11 si 12 februarie, in mijlocul unei ierni capricioase, soarele si-a facut aparitia printre nori pentru a incalzi atmosfera. Asa spun unii. Altii sustin insa ca adevaratul motiv este noul Golf V, proaspat intrat pe piata autohtona. Si pentru ca vorbim despre un model care a marcat ireversibil segmentul compact, lansarea nu putea sa aiba loc decat intr-un cadru de exceptie. La Breaza-Lac de Verde, ca sa fim mai precisi. Unde, pe langa Brent Valmar, Director General Porsche Romania si Matei Albulescu, Brand Manager VW, a fost prezent si Ilie Nastase, imaginea marcii Volkswagen in Romania. Totul intr-o atmosfera relaxanta si familiala, asemeni senzatiilor pe care le ai conducand noul model.

La 30 de ani de la aparitia primei generatii, in 1974, Golf V marcheaza inceputul unei noi perioade. In materie de design, spatiu interior si comportament dinamic, fara a omite gama variata de propulsoare. Desi din punct de vedere al design-ului Golf V poate fi definit ca evolutie si nu revolutie, preluand elemente stilistice de la Phaeton si Touareg, cei din jur nu se pot abtine sa nu intoarca privirea dupa el. Pentru ca noul Golf poate fi recunoscut imediat ca un adevarat Golf, afisand acea prestanta tipica modelelor germane. In interior, calitatea executiei si amplasarea comenzilor sunt primele elemente care atrag atentia. Fata de generatia anterioara, spatiul pentru pasagerii din spate este mai mare, ducand la un confort sporit in timpul rularii. Care poate fi lina, gratie insonorizarii bune a habitaclului, dar si dinamica, gratie motorizarilor propuse: benzina, de la 1.4 l si pana la 2.0 l FSI, respectiv motorina, de la 2.0 l SDI si pana la puternicul 2.0 l TDI. Disponibil in trei variante de echipare Trendline, Comfortline si Sportline, noul VW Golf V are un pret de pornire CIP de 11.652 Euro (pentru caroseria cu 3 portiere).
De-a lungul timpului, Golf a inregistrat vanzari de peste 22 de milioane unitati in 117 tari, ajungand sa se vorbeasca despre segmentul compacta drept ?clasa Golf?. Succesul nu s-a lasat asteptat nici in Romania, din 1998 si pana la sfarsitul anului 2003 fiind vandute 2603 autoturisme Golf. Viitorul? Suna promitator. Desi nu se lansase oficial, au fost inregistrate deja 40 de comenzi ferme pentru noul Golf, Porsche Romania estimand pana la sfarsitul anului intre 1700 si 1800 unitati vandute. Iar pentru a va convinge de sarmul noului Golf V, incepand cu 18 februarie puteti lua contact direct cu modelul la dealerii Volkswagen din tara, unde va asteapta un total de 120 de unitati. Bun venit in familie.

#2
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
uitati o poza nu va dau mai mult

Attached Files



#3
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,428
  • Înscris: 23.10.2003
Nu-mi place fata lui....

#4
jotte_ct

jotte_ct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 551
  • Înscris: 19.06.2003
la linie seamana cu mazda?

#5
vladc

vladc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 19.09.2002
aduce a Polo...

#6
xcuseme

xcuseme

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 19.11.2002
ma face sa ma gandesc la solenza

#7
moartea

moartea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 18.05.2003
Intotdeauna am avut impresia, cand a aparut un golf nou, ca arata mai bine cel vechi. Dupa ceva timp imi revin si realizez ca e mai frumos cel nou :)
Pentru preturi/dotari vedeti aici :
http://vw.midocar.ro...el=4&sectiune=3

#8
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,932
  • Înscris: 11.01.2004
Arata super, insa si io am impresia ca aduce vag a Polo.
oricum, super!

:cya:

#9
dan2

dan2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 05.11.2003
frumos de tot noul golf. astept un an max. 2 sa-i scada pretul, sa zicem cu vreo 30%-40% max. :)

#10
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
Super masina , am vazut in cta unul in 2 usi , 2.0 tdi , super meserias , plansa de bord e super , mi se pare ca haionul seamana f mult cu cel al touaregului , si din ce am citit este o masina performanta si raportul calitate-pret e OK !

#11
dan2

dan2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 05.11.2003
in ct sunt vreo 3-4 , atatea am vazut pana acum. asta e nasol acum la aparitie, toata lumea vrea masina noua cand apare ceva nou, se incurca la leasing-uri si altele, cand peste un an si putin cand masina are 20-40 K km ii scade valoarea cu cateva MII de euro...

#12
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,027
  • Înscris: 17.10.2003

Quote

Originally posted by moartea
Intotdeauna am avut impresia, cand a aparut un golf nou, ca arata mai bine cel vechi. Dupa ceva timp imi revin si realizez ca e mai frumos cel nou :)


Si eu la fel!
Totusi, Golful 4 imi place cel mai mult, apoi 2 si 1.
3-ul nu pot sa-l sufar si nici dupa 5 nu ma omor. Nu vorbesc de tehnologia din el, dar nu-mi plac stopurile si nici consola centrala. (imi placeau mai mult ale lui 4). Si nici farurile nu-mi inspira cine stie ce.

#13
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 05.02.2002
Am vazut ca se fac si drive-testuri ..cool , poate ma bag si eu la una mica :)
Stie careva in c consta de obicei un drive-test ? Adik e ceva de genul iti da masina si iti zice .. in juma de ora sa o aduci inapoi , sau merge cineva cu tine , sau te plimbi prin curte la dealer ?..

#14
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
Cum golf 1 , 2 ...4 au fost modele bine vandute si de cursa lunga , eu cred ca si golf 5  va fi o masna excelenta , sa nu uitam ca pe masura timpului au aparut si noi optiuni atat la motor , cat si la aerodinamica ,electric samd.

Byt , o sa iei un sarac de la midocar si o sa te plimbi vreo 2 km ... cam asta e un test drive la noi !

#15
2Fst4U

2Fst4U

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,732
  • Înscris: 03.11.2003

Quote

Originally posted by Byt
Stie careva in c consta de obicei un drive-test ? Adik e ceva de genul iti da masina si iti zice .. in juma de ora sa o aduci inapoi , sau merge cineva cu tine , sau te plimbi prin curte la dealer ?..


De obicei se fixeaza un traseu ales de dealer pe care-l parcurgi insotit de un reprezentant al acestuia.

Referitor la golful V, seamana din fata cu Nissan Almera Tino iar din spate cu Touareg, nu prea are personalitate, trebuie sa ma obisnuiesc cu el, momentan nu ma dau in vant dupa el.

#16
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,064
  • Înscris: 26.11.2001
Asta seara e lansarea pentru un public restrans la sediul din Tunari, se va servi sampanie, bufet suedez, etc.

VW incearca sa impuna noua masina intr-o piata in care deja ea apare cu intarzaiere.
In Anglia si Germania a fost aspru criticata masina pentru faptul ca de abia acum este la acelasi nivel de confort la rulare cu Focus-ul cel vechi si sa nu uitam ca anul acesta apare deja noul Focus, care impune noi standarde in domeniu.
Mai este criticat pretul pentru unele modele, precum si calitatea materialelor din bord.
Bordul este masiv si inaltat, montantii sunt grosi, toate acestea conferind o senzatie ciudata la bord.

Concluzia altora mai in tema este ca daca vreti ceva de la VW in clasa lui, luati A3, este cu adevarat reusita si are aceeasi platforma tehnica, masina este mult mai bine lucrata si "legata", dar si pretul pe masura.

Parerea mea este ca nu va deveni o masina de mass-market, ca precedentele I, II, III, pentru ca IV deja a picat drastic in vanzari din cauza problemelor tehnice si calitatii din ultimii ani.

Greets,
Speedo

#17
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
Cand vad 5-u parca vad Peugeot 307...Daca stau sa ma gandesc 4-ul imi place mai mult decat 5-ul...si mai mult decat Passat-ul...Masina de buticari:D

#18
xfil3s

xfil3s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 21.01.2004
DIn puctul meu de vedere , golful 5 va bate noul focus , cum si Passat a trecut mult peste mondeo!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate