![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Scoaterea apei din rezervor
Last Updated: Feb 20 2004 16:58, Started by
burvi2001
, Dec 16 2003 23:21
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 17 December 2003 - 23:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Originally posted by root Partial adevarat. Ce e scris mai sus e valabil doar pentru motoarele cu aprindere prin scanteie. La diesel filtrul de motorina e dispus in compartimentul motor in 99% din cazuri. It's true, la diesel-uri filtrul (filtrele) le gasim in compartimentul motor. Ca doar ce dreaqu, la Aro ala am schimbat la filtre... ![]() alfaromeo, please, data viitoare foloseste macar alineatul. ![]() |
#38
Posted 17 December 2003 - 23:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ajunge cu teoria ca zapaciti oamenii.
Acum vin de la masina, am inghetat lucrind noaptea, sa va demonstrez voua ce si cum, dar sint multumit ca merge masina ca unsa. Sa va spun cum se face practic, lasati vrajeala cu concentartia, aia este pentru unii "soferi" care se dau oameni de stiinta. Mai aveam 7 litri in rezervor. Am pus mina si am luat un filtru nou si l-am schimbat foarte usor, are doar 2 coliere. Dupa ce am schimbat filtrul de benzina, am pus aditivul pe care am dat 60.000 lei de la Petrom, marca 2+2. Apoi am mers cu masina pina la petrom, cam 2 km si am umplut rezervorul. De atunci am mers si am oprit motorul de mai multe ori si nimic, totul ok. Asa se face, cum am facut eu, astept felicitarile voastre... Restul e vorbarie... |
#39
Posted 18 December 2003 - 00:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Quote Originally posted by alfaromeo Mai sunt variante sa bagi benzina cu cifra octanica cat mai mare, de avion, kerosen de ala (nu multa) care in amestec cu apa o sa iasa un fel de benzina de 98 sau pe-acolo. Asta e o mare aberatie. Eu te cred ca nu stii chimie, dar insolubilitatea apei in benzina (indiferent de cifra octanica) tine deja de cultura generala... Oricum, pune-ti tu kerosen in rezervor si daca mai apuci sa intrii pe forum dupa aia, sa ne dai si noua de veste cum a mers... ![]() |
#40
Posted 18 December 2003 - 01:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
S-au exprimat cel putin 2 teorii aici pe care vreau sa le iau in discutie.
Cea cu alcoolul pur si cea cu golitul rezervorului de care zicea alfaromeo. Amandoua pot da rezultate dar: apa se scoate fizic vorbind prin golirea totala a rezervorului. La nici o masina furtunul de tur (sorbul) nu este pe fundul rezervorului. Este pus mai sus tocmai in cazul in care se strang impuritati sau apa. Problema este ca in mers, chiar daca apa este sub acel sorb, datorita diferitelor "zguduieli" ale masinii apa mai ajunge din cand in cand la sorb si astfel va deteriora filtrul mult mai rapid (in cativa kilometri) sau va ajunge la motor. Solutii pentru scoaterea fizica a apei: - ori se demonteaza rezervorul si se goleste pe la buson - ori se foloseste a 4-a gaura (pe care alfaromeo nu a mentionat-o) care este astupata. Este vorba de orificiul unde este sonda litometrica (plutitorul care transmite informatii la indicatorul de la bord) si care la unele modele de masini are si conductele de tur si retur. Se scoate acel ansamblu si se baga un furtun pana la nivelul cel mai de jos al rezervorului, dupa care se "suge" (ca arunci cand scoti vinul din damigeana) si se evacueaza tot ce este acolo. Aceasta operatiune e bine sa se faca cand rezervorul este gol ca sa nu se faca risipa. Dupa ce s-a golit, se mai poate adauga cativa litri de benzina din nou si care se vor scoate si acestia si care vor antrena si eventualele impuritati ramase sau apa daca inainte de a o scoate se sufla in furtun pentru antrenarea acestora in masa lichidului proaspat introdus. Spor la treaba si fiti atenti la etansare sa nu distrugeti garniturile ca o sa va miroasa a combustibil dupa aia in masina, sau mai rau, in cazul unui full, se va revarsa prin masina. enjoy, Mtz |
#41
Posted 18 December 2003 - 08:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Bai, am lipsit doua zile cam am avut gripa si v-ati facut de cap - ati umplut trei pagini.
Vreau sa spun ca aseara mi-am cumparat aditivul ala Gas treatment (ca n-am gasit alcool) si am pus o jumatate (ca aveam jumate de rezervor). Intr-adevar, Zvastrici avea dreptate, se pune un flacon la un rezervor plin (scrie pe ultimul rand, maruntel si prapadit). Acum, Allah cu mila, astept sa vad ce se intampla. O sa va tin la curent. |
#42
Posted 18 December 2003 - 11:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
am citit si eu pe aici, si am câteva intrebari:
1.) Ziceati ca apa se duce la fund, pai atunci in bnzinarii nu se duce la fund?... Deci ori nu ajunge nimeni sa ia apa de acolo, ori o ia primul care ia benzina dupa aprovizionare ... (depinde de unde se ia apa dein rezervorul benzianriei) 2.) 2x2, este aditiv sau alcool din-ala de care ziceati voi, sau ce zic eu e acelasi lucru?... Ideea e ca atunci cand intru in benzinarie, eu ce cer?... 3.) Dupa cum s-a mai zis, pe aceste 'sticlutze' zice ca sa pun integral peste rezervolrul PLIN... Voi aici ati spus sa se puna peste rezervorul gol, cu motorul cald, si apoi sa se reumple... E în regula? 4.) Ce se paote strica daca punem prea mult aditiv in benzina (sau daca punem o sticlutza de aditiv in rezervorul aproape gol) ? Adica, daca prin abusrd in loc de benzina am pune aditiv, ce s-ar intampla? 5.) Am intzeles ca filtru de benzina opreste apa... Dar ati mai zis p-acolo si nu am intzeles exact, ca iarna se fac cubuletze de gheatza, si atunci filtrul nu mai are nici un rost... nu trece apa dar trece gheatza?.... Deci ca metoda functionabile, care nu necesita implicarea mea in partea tehnica a masinii, schimb filtru, o las cu foarte putina benzina, bag (O STICLA INTREAGA ?? de ) aditiv, merg un pik, apoi fac plinu? PS: lasati naibii observatiile critice asupra textului, nu asta conteaza... |
#43
Posted 18 December 2003 - 12:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
adynis,
bune observatii. Sa-ti spun pe rind : 2+2 este firma care fabrica tot felulde aditivi. Printre ei, este un aditiv pentru eliminarea apei din benzina si curatarea instalatie de alimentare cu benzina. Dar in continut este, de fapt, alcool isopropilic. Sticla are 250 ml, si se spune ca e suficient la un rezervor de pina la 80 l. Eu am pus la 10 litri, in ideea sa ajunga alcoolul si la injectoare sa le curete cit de cit. Poti sa pui si un litru la un rezervor pli, n-are prea mare importanta, doar un litru. Cum am mai spus, eu nu cred ca se puna apa in benzina, la benzinarii, eventual soferii fura din rezervor si completeaza cu apa, apoi spun ca asa au luat-o. |
#44
Posted 18 December 2003 - 23:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
adynis, eu zic ca daca citesti cu atentie acest topic vei gasi raspunsul la intrebarile tale.
Ps. Observatiile gramaticale raman valabile atata timp cat se posteaza romane fara nici macar un spatiu intre zeci de propozitii. Te ia ameteala ca sa poti citi asa ceva. Forumul trebuie sa fie relaxant nu frustrant... |
#45
Posted 08 January 2004 - 01:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
HY
IN PRIMU SI IN PRIMU RIND POT SA VA ASIGUR CA NICI O STATE NU PUNE APA IN CARBURANTI. APA CARE EXISTA IN REZERVOARELE DE LA STATIILE PECO S-A CREAT IN TIMP DATORITA CONDENSULUI SI EA STA DECANTATA PE FUNDUL REZERVORULUI CARE ARE DIN PROIECTARE SORBUL SITUAT UNDEVA LA CCA 30 CM DE FUNDUL ACESTUIA . (MENTIONEZ CA ACESTEA SUNT INGROPATE IN PAMINT SI TEMPERATURA COMBUSTIBILULUI DIN ELE ESTE 12-16 GRADE IARNA-VARA IAR CEL PROASPAT ALIMENTAT..........) DACA S-AR ADAUGA APA LA UN MOMENT DAT NIVELUL APEI S-AR RIDICA PESTE SORB SI ATUNCI POMPA VA BAGA IN REZERVOR NUMAI APA.(DENSITATEA BENZINEI ESTE DE 0.74 SI A MOTORINEI ESTE DE 0.86 AMBELE MAI USOARE CA APA) CE SE INTIMPLA DE FAPT DE VA TREZITI CU APA IN REZERVOR? ATI AVUT NOROCUL SA ALIMENTATI IMEDIAT DUPA CE RESPECTIVA STATIE A ALIMENTAT CU COMBUSTIBILI SI ATUNCI APA ESTE RIDICATA DE LA FUND DATORITA TURBULENTELOR. SO.......... DACA VEDETI CISTERNA IN STATIE RUN LIKE HELL! REVENITI PESTE 20 MIN SUNT SUFICIENTE PT CA APA SI CELELALTE IMPURITATI SA SE ASEZU DIN NOU LA FUND. |
#46
Posted 08 January 2004 - 01:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
DACA TOTUSI AI APA IN REZERVOR CE POTI SA FACI ?
SA O DAI AFARA DIN REZERVOR : 1)SCOTI REZERVORU-NU MERITA EFORTU CEL PUTIN PT MINE 2)PE LA SONDA DE NIVEL CUM A MAI SPUS CINEVA DAC ESTI MAI COMOD IAR NU MERITA SI NU SCAPI DE TOATA 3) SA PUI ADITIVI SOLUTIE BUNA COMODA DAR CAM SCUMPA 4)SA TORNI CCA 2-300 ML DE SPIRT IN REZERVOR SI SA MERGI CU REZERVORUL CIT MAI PLIN(CIND E PLIN BENZINA NU SE AGITA ASA DE TARE SI NU RIDICA APA DE LA FUNDUL REZERVORULUI) NICI SPIRTUL NICI ADITIVII NU VOR FACE O MINUNE IN SENSUL CA VOR TRANSFORMA APA IN COMBUSTIBIL DUPA CUM STIM CU TOTII APA NU ARDE (DEFAPT ARDE DAR LA TEMPERATURI DE PESTE 6000 GRADE CELSIUS SE DESCOMPUNE SI INTRETINE ARDEREA).CE VOR FACE ACESTEA ESTE CA SE VOR AMESTECA CU APA SI IN CAZUL IN CARE ACEASTA ESTE TRASA DE POMPA ORI VA FI OPRITA DE FILTRU ORI VA AJUNGE IN MOTOR UNDE ADITIVUL SAU SPIRTUL E ARS IAR APA EVACUATA SUB FORMA DE ABURI O DATA CU GAZELE ARSE. CE FACE SPIRTUL SAU ADITIVUL DEFAPT SE AMESTECA CU APA SI NU O LASA INGHETE PE TRASEU SI SA FORMEZE DOP DE GHEATA. |
|
#47
Posted 08 January 2004 - 06:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Bune observatiile, dar te rog nu mai scrie cu CAPS.
enjoy, Mtz |
#48
Posted 08 January 2004 - 08:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Bune observatiile, asa cum spune si Mtz, dar intrebarea se pune :
Cum afli daca ai apa in rezervor ? Ceva concret, nu intermitente in functionare, etc... |
#49
Posted 08 January 2004 - 12:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dupa oprire imediat face o autoaprindere.Atunci zic eu ca este apa in rezervor.
|
#52
Posted 08 January 2004 - 19:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Te uiti la filtru daca re intereseaza sa stii daca ai apa in rezervor. Daca nu ajunge la filtru ori e foarte putina ori deloc dar important e sa nu ramaii cu masina imobilizata asa ca indiferent de situatie e bine sa bagi niste spirt sau aditiv cind incepe sa dea frigu ca sa dormi si tu linistit si sa stii ca dimineata nu a inghetat conducta.
|
#53
Posted 08 January 2004 - 20:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Incerc sa fac aduc o calrificare. NU puneti spirt din ala medicinal, deoarece contine apa. Alcool pur trebuie.
enjoy, Mtz |
#54
Posted 09 January 2004 - 01:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Alcoolul pur contine si el apa, la fel ca spirtul.
Puneti alcool anhidric, daca o dati in chimie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users