Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Medicina Dentara Bucuresti Sau Iasi?

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
Cryss24

Cryss24

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 18.01.2007
am si eu o intrebare pentru cei care sunt deja la facultate....sunt o eleva in clasa a 11-a si vreau sa dau si eu la medicina dentara...problema este k sunt profil filologie....are vreo importanta k nu am facut bilogie decat in clasele a 9-a si a 10-a??...

#20
DrDMX

DrDMX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 17.01.2007
-nu stiu cati dintre voi sunteti studenti la stomatologie  UMF Carol Davila (sau ma rog medicina dentara :P ) ,de va dati cu parerea
-1.intra la Iasi si dupa primul an poti sa te trasferi (dupa primul sau al doilea an )
-2.Faculatate de la Iasi e mult mai usoara decat Bucurestiul - si asta mi-a fost confirmata de studentii care au venit din Iasi si care s-au lovit ca de un zid cand au vazut cum e treaba in Bucuresti
-3.te cam chiunuie profii din Bucuresti DAR asta e ...... asa invatam
-4.In Bucuresti partea nasola la Stoma e ca anii II-IV te cam alerga  prin tot Bucurestiul ,daca nu ai masina personala .... vai si amar de tine ( anul I , V , VI - nu te alearga asa de mult , cladirile in care faci fiind destul de apropiate )

Edited by DrDMX, 11 February 2007 - 11:51.


#21
DrDMX

DrDMX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 17.01.2007