Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme functionare motocoasa Ma...

Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina
 Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...
 Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...
 ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense
 

AM COMIS-O! Golf IV Highline 2002 - PAGUBA TOTALA la 20 km/h!

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#19
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 21 2006, 02:49, said:

In continuare atasez o schema rudimentara (scuze de calitate) pentru a se intelege cel mai bine ce s-a intamplat.

DA, acum m-am prins cum s-a intamplat ca schema e clara.Prerea mea si scuze, nu vreau sa dau sfaturi:
1. Daca tot ai evitat cu stanga, trebuia sa nu mai incerci sa revii pe drum.Sa fi continuat inainte, pe iarba sau chiar sa fi virat pe drumul ala , ca e o intersectie acolo.Daca mai era inca o masina care venea in spatele turcilor? Fandarea stanga e o loterie care nu  e mereu castigatoare si de regula se evita cu ddreapta.Daca si tu veneai pe contrasens, atunci e altceva dar ai zis ca mergeai regulamentar...
2.Daca-i dadeai nitzel cu farurile -dar asta insemna sa-l vezi ca vine ff tare, poate n-ai fost nici tu super atent, pe asa un drum,, e explicabil ,,,trec 2 masini pe zi :P  ) poate se redresa el,, ca pana la urma te vedea bou'.Plus ca trebuia sa ai frane de frane si la 50 la ora te opreai in 15m si te lipeai dreapta sau ieseai chiar ca e un locsor micut acolo parca, unde intra aia sa ia paiele alea ambalate,daca era loc.Mai ocolea si el , bou' ca nu sunt chiar asa de cretini...Si oricum,,,
CONCLUZIE-Eu nu as fi evitat cu stanga in cazul asta( daca as fi mers cu "50km/h"), ci franam maxim maximorum si ma bagam dreapta cat puteam, fara sa ies f mult dar loc este berechet insa e un damb de pamant aiurea acolo.Este airbag, este centura.Ma evita EL, ca-i lasam loc cat puteam si-i dadeam si 2 xenoane in cap de la vreo 40 de m.Poate se rasturna el cretinu' :P  .Daca nu, platea asigurarea si sa fie sanatos.El isi plateaspitalizarea si ura si la gara.Unu' mai putin,,,ai vazut ca si papa nu-i prea iubeste.

Edited by sanddy1964, 21 October 2006 - 10:10.


#20
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 sanddy1964, on Oct 21 2006, 11:02, said:

CONCLUZIE-Eu nu as fi evitat cu stanga in cazul asta( daca as fi mers cu "50km/h"), ci franam maxim maximorum si ma bagam dreapta cat puteam, fara sa ies f mult dar loc este berechet insa e un damb de pamant aiurea acolo.Este airbag, este centura.Ma evita EL, ca-i lasam loc cat puteam si-i dadeam si 2 xenoane in cap de la vreo 40 de m.Poate se rasturna el cretinu' :P  .Daca nu, platea asigurarea si sa fie sanatos.El isi plateaspitalizarea si ura si la gara.Unu' mai putin,,,ai vazut ca si papa nu-i prea iubeste.


Scenariul concluziei tale :In timp ce tu franai ala cu golfu 2 era deja in portiera ta si tu dadeai cu capatana de airbag (dk aveai) dupa care posibil te arunca intr-o parte in baloturile de fan  :D

Deci in schema data....mai ales ca ala nu si-a schimbat traiectoria redman a procedat corect....insa ala dk avea un instict neispirat putea sa-l bubuie si pe redman. :huh:  din cauza asta se poate spune ca a avut si noroc sa nu fie mai rau. :coolspeak:
Si conteaza foarte mult sa nu te pierzi in astfel de momente , si din pacate cam 50% din soferi o fac.

Edited by cosmin_miu, 21 October 2006 - 13:39.


#21
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
MAK, nu am inteles ce vrei sa sugerezi. <_<

Sandy:

1. Daca o luam drept inainte zburam prin santuri si omoram si niste cai ce pasteau pe acolo. De drumul facut la stanga nu se pune problema, e curba de peste 90 de grade, daca n-am putut sa iau una de 45, aia de 90 sigur nu o luam. Nu venea nici o masina de pe contrasens, probabil ca daca era o luam prin sant. Daca evitam cu dreapta faceam frotal sigur, deoarece curba era la dreapta si masina avea tendinta sa traga spre exteriorul curbei, mai luam si iarba, eventual luam cu burta parapetul si chiar ca o faceam muci, eventual rasturnare.

2. Faza s-a intamplat in scurt, 10-15-20 m la 50 cat aveam eu si vreo 80 cat avea el inseamna nimic, nici vorba de flash-uri sau de franat tare pe dreapta. Nu s-a intamplat ca-n matrix cu incetinitorul, ci foarte repede. Si Doamne fereste sa-i fii scos pe aia bucati de acolo, nu cred ca te mai sui la volan prea curand dupa asa ceva.

In orice caz, in nici o clipa nu m-am gandit ca iau parapetul, ci ca ma redresez si imi vad de drum. Din pacate masina si pneurile mi-au dovedit contrariul. :cursing:

Riscul intr-adevar ar fi survenit daca facea si el drepta, probabil ca ne agatam rau. In orice caz, ca fapt divers, frica de moarte nu mi-a fost, era viteza destul de mica.  :notangel: Si ce vorbim aici... 90% cred ca e vorba de instictul de a te feri si a reveni pe drum, 10% cred ca e ratiune.

Edited by RedMan_BZ, 21 October 2006 - 14:07.


#22
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 cosmin_miu, on Oct 21 2006, 14:32, said:

Scenariul concluziei tale :In timp ce tu franai ala cu golfu 2 era deja in portiera ta si tu dadeai cu capatana de airbag (dk aveai) dupa care posibil te arunca intr-o parte in baloturile de fan  :D

Deci in schema data....mai ales ca ala nu si-a schimbat traiectoria redman a procedat corect....insa ala dk avea un instict neispirat putea sa-l bubuie si pe redman. :huh:  din cauza asta se poate spune ca a avut si noroc sa nu fie mai rau. :coolspeak:
Si conteaza foarte mult sa nu te pierzi in astfel de momente , si din pacate cam 50% din soferi o fac.
Eu am zis cum cred ca as fi reactionat EU-ca dupa razboi, multi,..,ce stiu cum ar fi fost real acolo?Nici nu vreau sa stiu! :P
Cert e ca : as fiincercat sa ma fac mai vizibil, si daca tot franam, ma si opream.Nu cred ca bou ala era chiar asa de dus la vale incat sa nu fi vazut barem cu 10m inainte! Cum naiba lua el o curba cu 80 pe care altii o faceau cu 50?Eu am zis ca a fost si nitzica lipsa de atentie si de anticipare la "compatriotul" nostru.Si am zis ca eu as fi franat de tot si intram cu dreapta. :P Restul l-ar fi facut turcaletul care ar fi luat si el de volan, da-l in masa ca nu era mort.ALTFEL SE OPREA MAI NCOLO,,DACA ERA LA RALIU, TRAGEA SI EL DE VOLAN NITZEL.

Edited by sanddy1964, 21 October 2006 - 16:21.


#23
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 21 2006, 15:03, said:

MAK, nu am inteles ce vrei sa sugerezi. <_<

Sandy:

1. Daca o luam drept inainte zburam prin santuri si omoram si niste cai ce pasteau pe acolo. De drumul facut la stanga nu se pune problema, e curba de peste 90 de grade, daca n-am putut sa iau una de 45, aia de 90 sigur nu o luam. Nu venea nici o masina de pe contrasens, probabil ca daca era o luam prin sant. Daca evitam cu dreapta faceam frotal sigur, deoarece curba era la dreapta si masina avea tendinta sa traga spre exteriorul curbei, mai luam si iarba, eventual luam cu burta parapetul si chiar ca o faceam muci, eventual rasturnare.

Nu zburai la 20km/h , te opreai, stai linistit si se fereau si caii aia,,ca nu erau secatzi!

2. Faza s-a intamplat in scurt, 10-15-20 m la 50 cat aveam eu si vreo 80 cat avea el inseamna nimic, nici vorba de flash-uri sau de franat tare pe dreapta. Nu s-a intamplat ca-n matrix cu incetinitorul, ci foarte repede. Si Doamne fereste sa-i fii scos pe aia bucati de acolo, nu cred ca te mai sui la volan prea curand dupa asa ceva.

Un flash ceva e oricand binevenit, il trezea pe ala si revenea pe banda lui.Era seara cand s-a intamplat, era lumina sau nu?

In orice caz, in nici o clipa nu m-am gandit ca iau parapetul, ci ca ma redresez si imi vad de drum. Din pacate masina si pneurile mi-au dovedit contrariul. :cursing:
PAI DACA A FOST ASA FLOARE LA URECHE,,,O FI FOST SI ALTCEVA!-Ai apreciat gresit posibilitatile masinii si ale tale de a o redresa in situatia data.Nu ai realizat ca nu se poate.
Si ce vorbim aici... 90% cred ca e vorba de instictul de a te feri si a reveni pe drum, 10% cred ca e ratiune.
Eu spun ca viteza de 20km/h iti permite sa iei curba aia si daca esti legat la ochi.Nu speriat de boul ala, dessigur dar trebuia sa-l vezi ca vine tare .Plus inca ceva, da n-o lua in nume de rau ci asa parinteste .Eu am 48 de ani, apropos. Da ce, erai la slalom special la Kitzbuhel sa faci S-ul ala? :D
Eu atat am putut sa spun despre poza aia, ca de-aia ai postat-o,, sa auzi sipareri contrare.Pai daca toti spun acuma,bravo nene esti tare, ai scapat,,esti No.1 ii crezi? Nu-i crede.Dr bine ca ai scapat teafar.Aici discutam ca sa invatam si noi din patania ta si sa facem ceea ce trebuia facut pt a preintampina!
Asculta si opinii contrare ca nu sunt rele.

A,,altceva! Daca erai intr-un Logan (am auzit ca sunt foarte stabile, etc  :P )ce s-ar fi intamplat?Poti dezvolta tema asta? Oricum, la20 km/h nu se rasturna cred,..a,,adica,,oare?
Tu acum, ai facut testul elanului cu un GOLF la 20-40km/h in cazul acestui accident, ca ai facut un S in regim de viteza, nu?! Erai insa si cu piciorul pe frana cred si a fugit putin de spate,suficient sa n-o mai poti controla perfect. Masina trebuia sa se duca acolo unde vroiai tu la viteza asta!Asa zic eu.Am zis de Logan ca poate asa mai cumpara lumea Logane,,,auzind ca sunt laudate aici.
Raman la parerea ca avand locul acela in stanga  acolo trebuia sa te bagi, nu sa faci S-ul.
Eu in schimb as fi franat si ma bagam dreapta daca-l sesizam prea tarziu, cum zic ca a fost in cazul tau.Eram deja pe dreapta, acolo ramaneam.Logic era ca si el sa evite tot cu dreapta si treceam bine mersi.Trebuia sa-l faci sa te vada si sa reactiooneze si el.Ca daca o frigea asa tare,,nu era un papagal.
Concluzie: NU FANDATI STANGA CA E MAI RAU DECAT  DREAPTA.Daca era ceva in spatele lu ala te facea varza!Si daca nu l-ai vazut pe asta, ce sa mai vezi ce era in spatele lui.Vedeai cand era ala la 10 m de tine .Unde sa te duci ca sunt parapeti stanga dreapta. :P

Acu sa vezi ploaie de dezaprobari si comnetarii! Sa vezi ce topic de 20 de pagini iese de aici RedMan_BZ !!!Expre am zis ce-am zis, nu ca sa te necajesc, stai linistit. :)

Edited by sanddy1964, 21 October 2006 - 16:19.


#24
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 RedMan_BZ, on Oct 21 2006, 15:03, said:

MAK, nu am inteles ce vrei sa sugerezi. <_<
Ba ai inteles, toata vina ai pus-o pe seama masini si a anvelopelor.
Ai zis ca puntea spate a facut tot, daca era independenta nu se intimpla.
Acum nu spun eu ca este stabila ca o masina cu puntea spate independenta, dar sub 50 /h ?
Vorbesc din experienta, stii ca am si eu un Golf 4, si eu sint asa """mai dus""" si am facut o serie de experiente cu masina, mai ales ca m-a pus dracu sa pun gumele de iarna.
Vorba lui sanddy, dupa razboi....dar eu cred ca ai avut ceva viteza, sau ai intrat in panica si te-ai blocat.
Oricum, bine ca ai scapat cu bine, si ai scapat si de masina    :coolspeak:  
Cred ca masina te-a auzit     :lol:

#25
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
te inteleg perfect... dupa cum stii, si la mine a fost ceva asemanator, un destept care a taiat curba....

Fazele cu "daca eram, faceam asa si pe dincolo" sunt bune de spus la o bere... nu au nici o relevanta in secunda dinainte de accident.

Si cand ma gandesc ca eu, cu sasiul torsionat, am avut ceva de furca pana cand sa-i conving  ca nu merge luata "la ciocan".... :death:

#26
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Mare dreptate ai cryo cu comentariile dupa accident, chiar si negative sau cum or fii ele. Pe de alta parte sunt de parere ca nu strica. Dupa cum ziceam, cred ca 90% e insinct, deci mai slab cu ratiunea. Cat despre indreptatul cu ciocanul :death:

MAK, daca tu crezi ca stii mai bine decat mine, no comment. Insa oricine poate vedea distantele mici si pagubele masinii. Asta demonstreaza viteza mica de care ziceam. Daca aveam 80, viteza de impact era pe undeva la 40-50 deci cred ca ii zburam rotile si se lasa si cu airbaguri deschise. Mai e si ipoteza ca am intrat in panica si ca m-am blocat. Ma repet, uita-te la masina care a sters zidul metalic, uita-te in poza la distantele mici si o sa vezi ca nici aceasta ipoteza nu se confirma. Daca ma blocam ori ma duceam in sant, ori frontal, intrucat se presupune ca nu aplicam corectii volanului.

Daca tu compari cu 405 al tau, normal ca Golful sta pe sine. Insa comparat cu o masina moderna, Golf IV nu exceleaza in comportamentul dinamic. Imi pare rau ca masina are trenul de rulare praf si nu mai are sens sa filmez niste manevre, asa s-ar fi vazut ca e o masina mediocra din punctul asta de vedere, tocmai lipsei suspensiei independente pe spate. Arata-mi un test unde G4 a fost laudat pentru stabilitate. Nu ai unde sa-mi arati ca in toate a iesit castigator Focus I, nu degeaba supranumit "suveranul curbelor".

Ma repet, daca aveam pneuri bune probabil ca incidentul nu s-ar fi intamplat, cu toata stabilitatea indoielnica a masinii. Insa si daca aveam o masina mai stabila, cu pneurile lu´ peste prajit, iar n-o comiteam. Ghinionul se petrece cand mai multi factori negativi se intalnesc si asta s-a cam intamplat.

Btw... Sandy se referea cu "dupa razboi..." la comentariile de aici, nu la ce am relatat eu.

Insa dupa cum bine ziceai, sa privim partea plina a paharului, bine ca sunt OK si ca am scapat si de masina (cu toate ca uneori regret ca a avut un asemenea sfarsit).

Sandy: Multi inainte :P

Dupa cum am mai afirmat, faza sa intamplat in foarte scurt timp, 15-20 m, care la 80 cat avea el si 50 cat aveam eu inseamna nimic, vizibil nu aveam cum sa ma fac, aveam farurile aprinse. In 20 m daca franam nu ma opream eu, apai ala. Incearca o franare pe ploaie de la 50 cu cauciucuri de iarna, o sa vezi ca te duci lejer de 20 m. Omul lua curba cu 80 pentru ca o taia, aia o iei si cu 100 daca stii sa o tai. Daca vroia sa mearga pe banda lui, la viteza aia, iesea in decor. De atent, am fost, insa in 20m nu ai ce atentie sa ai, ala nu avea 150 ca sa-l observ ca e rapid, mergea relativ normal. Mai punem si S-ul ala care nu prea iti permite o vizibilitate buna, ploaia, pur si simplu nu aveam cum sa-l observ mai devreme pentru ca el a taiat curba in scurt. Si dupa cum am relatat, omul nostru nu a tras deloc de volan, asa pilot de curse cum era. Nu a schitat absolut nimic. Si daca o frigea asa tare, inconstient, pe ploaie, in curba periculoasa, asta denota ca e un imbecil, nu ca avea veleitati de pilot de WRC. Si te rog putina atentie: am afirmat ca IMPACTUL S-A PRODUS LA 20 KMPH, dupa franarea si evitarea aluia. Manevra s-a efectuat la 50.

Daca eram intr-un Logan... NU ERAM :lol:. Nu agreez deloc masina aia, din cauza pretului mare cerut pentru siguranta si fiabilitatea oferite. Exact nu pot spune ce s-ar fi intamplat, insa mult mai rau. O singura data am condus un Logan de 90 CP full si sincer sa fiu avea o aplecare a caroseriei ceva de speriat, nu m-a tinut sa incerc sa fac manevre mai bruste. Am mai spus pe aici, masina care da mai mare sentiment de nesiguranta in curbe n-am condus. In orice caz, cred ca dadeam chef daca eram cu logan, sarbatoream scaparea de o teapa :P . Ca o presupunere, cred ca era mult mai rau decat a fost acum, am vazut testele alea la 60 si masina se balansa ca dracu si ii fugea fundul imediat, probabil ca era mai bine ca ma suceam la 180 de grade si-io vedeam numarul turcaletului :roflmao:  :roflmaofast:

Quote

Concluzie: NU FANDATI STANGA CA E MAI RAU DECAT DREAPTA.Daca era ceva in spatele lu ala te facea varza!Si daca nu l-ai vazut pe asta, ce sa mai vezi ce era in spatele lui.Vedeai cand era ala la 10 m de tine .Unde sa te duci ca sunt parapeti stanga dreapta.

Ma repet, daca faceam dreapta, incalecam parapetul cu burta, in cazul in care n-o faceam frontal, deci era mult mai rau. Pe el l-am vazut la 10-20m pentru ca atunci a taiat curba, atunci a facut greseala - nu aveam cum sa vad inainte ca va taia curba ca nu prevad viitorul. Daca era ceva in spatele aluia, probabil ca nu mai dadeam dreapta sa continui drumul ci zburam pe camp.

LE: am incercat pe cat posibil sa relatez cat mai apropiat de realitate ce s-a intamplat, nicidecum sa incerc sa ma scot pe mine pilot si erou international. Daca vroiam sa sugerez asta, ziceam eventual ca am avut 100 si ca l-am evitat printr-un drift cu frana de mana. :drac:

Edited by RedMan_BZ, 22 October 2006 - 17:38.


#27
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
:) [quote name='RedMan_BZ' date='Oct 22 2006, 18:26' post='2018849']
Mare dreptate ai cryo cu comentariile dupa accident, chiar si negative sau cum or fii ele. Pe de alta parte sunt de parere ca nu strica. Dupa cum ziceam, cred ca 90% e insinct, deci mai slab cu ratiunea.
INSTINCTUL VINE DIN EXPERIENTA SI ANTRENAMENT! Daca ai reusit sa scapi cu bine, ai avut toate astea.Simplu.
Ghinionul se petrece cand mai multi factori negativi se intalnesc si asta s-a cam intamplat.
Excelent spus!
Btw... Sandy se referea cu "dupa razboi..." la comentariile de aici, nu la ce am relatat eu.
Corect.
Sandy: omul nostru nu a tras deloc de volan, asa pilot de curse cum era. Nu a schitat absolut nimic.
Bine ca n-a schtat,  :P ca poate era si prost desenator!!!!

Si daca o frigea asa tare, inconstient, pe ploaie, in curba periculoasa, asta denota ca e un imbecil, nu ca avea veleitati de pilot de WRC. Si te rog putina atentie: am afirmat ca IMPACTUL S-A PRODUS LA 20 KMPH, dupa franarea si evitarea aluia. Manevra s-a efectuat la 50.
Eu cred ca a fost o combinatie de frana cu manevrarea volanului si poate de-aia ai pierdut aderenta,,,

Daca eram intr-un Logan... NU ERAM :lol:. Nu agreez deloc masina aia, din cauza pretului mare cerut pentru siguranta si fiabilitatea oferite. Exact nu pot spune ce s-ar fi intamplat, insa mult mai rau. O singura data am condus un Logan de 90 CP full si sincer sa fiu avea o aplecare a caroseriei ceva de speriat, nu m-a tinut sa incerc sa fac manevre mai bruste. Am mai spus pe aici, masina care da mai mare sentiment de nesiguranta in curbe n-am condus.
Stii de ce am intrebat? Sa verific ce mi-a spus cineva care a spus acelasi lucru.Ca n-a avut curaj sa forteze niste viraje pe care le-lua simplu cu Ford Ka :P , ALFA156 si Passat fara nici o problema.Si a ales altceva pentru fiul lui .A luat un Fiat Albeea. ( personal nu-mi place dar asta a fost alegerea lui, ce ma bag eu)
In orice caz, cred ca dadeam chef daca eram cu logan, sarbatoream scaparea de o teapa :P . Ca o presupunere, cred ca era mult mai rau decat a fost acum, am vazut testele alea la 60 si masina se balansa ca dracu si ii fugea fundul imediat, probabil ca era mai bine ca ma suceam la 180 de grade si-io vedeam numarul turcaletului :roflmao:  
[b]Asta m-a facut sa rad cu vazut nr lu ala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Frate , esti tare! Sa te fi si luat dupa el, era marfa!Merita husenul!

Edited by sanddy1964, 22 October 2006 - 18:11.


#28
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
ai reusit sa mai faci ceva cu ea? :D

#29
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Inca nu, am fost toti ocupati si nu l-am sunat pe agentul de asigurari, sper ca saptamana asta sa rezolvam. Masina momentan sta in paragina. Cum se iveste ceva nou, o sa anunt... De ce, vrei Golf IV? :D Uite niste poze actuale :inlove: Ii da cineva paguba totala? :naughty:

Attached Files

  • Attached File  1.JPG   237.71K   215 downloads
  • Attached File  2.JPG   422.86K   285 downloads
  • Attached File  SANY0992.JPG   557.24K   230 downloads


#30
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 30 2006, 00:08, said:

De ce, vrei Golf IV? :D Uite niste poze actuale :inlove: Ii da cineva paguba totala? :naughty:
SA FIM NOI SANATOSI CATE GOLFURI DE 3 ORI MAI NASHPA CIRCULA PE LA NOI.Si e 2003 doar saraca?
Bafta la sigurari!

#31
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
oare in cat timp o sa ajunga in romania, ca masina unei babe ce mergea cu golf-ul numai la biserica, ce nu a fost niciodata lovita? :D

#32
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
De indata ce o vinde....:D

#33
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
:lol: Sper sa nu-i faca jurnal de bord pe SP :confuzzled:

#34
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 RedMan_BZ, on Oct 30 2006, 17:06, said:

:lol: Sper sa nu-i faca jurnal de bord pe SP :confuzzled:
Sa vezi blesteme!
Mai bine vinde-o bucati si de ce-o mai fi acolo, cumpara o "matura si-un cazan", sa mearga baba aia a lu romaximus pe coada ei in Germania cu Golfu'. (a se citi un Logan SH cu 200tkm la bord ca aveti deja si specimene de-astea ).Sa vedem cum il mai vinde samsaru aici!

#35
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005
Tata, e economie de piata. Care da mai mult ala o ia. Daca o ia unul de la dezmembrari, asta este. In schimb, daca sunt o gramada de bolovani care iau masini cu ochii inchisi fara sa le suie pe rampa e iar problema lor. Prostia se plateste si inca scump :peacefingers:

#36
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
eh.. daca ar fi si pe aici pedepse si posibilitati de a scoate banu gros de la ala ce-ti vinde o masina proasta din cauza careia ajungi in copaci.. dar pana atunci, victima e considerata vita ca vezi doamne ..

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate