Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Transalpina, cea mai inalta sosea din tara
#793
Posted 07 May 2008 - 05:14
Din ce vad in poze s-ar parea ca zapada a fost adunata inadins in morman si acoperita cu crengi pentru a impiedica trecerea.
Drumul este mai rau in apropiere de varf care pe alocuri anul trecut era brazdat de apele de munte iar pe alocuri era pusa piatra sfaramata care uneori poate fi mai rea decat noroiul. Un alt drum frumos este paralel cu Transalpina si incepe de la Polovragi pina la Lacul Petrimanu si de acolo la Ob. Lotrului. Anul trecut nu am fost decat pana pe varf pe platou si de acolo m-am intors pentru a face Transalpina. Poate in acest an voi face complet acel traseu. Poze am pus pe situl http://www.campervan...wforum.php?f=45 Edited by pleampa, 07 May 2008 - 05:15. |
#794
Posted 07 May 2008 - 09:24
vlad.d, on May 6 2008, 23:59, said: Pe deasupra stratului de gheata groasa era asternut unul de crengi de brad, ca si dupa o furtuna. Din pacate e vorba de "furtuna" taietorilor de lemne. De acolo provin crengile... Sper sa curete drumul totusi. Chiar daca treceai de ele, nu cred ca aveai sanse sa reusesti traversarea, mai sus sigur era zapada mare. Cred ca abia pe la inceputul lui iunie se va putea razbi dintr-o parte in alta. |
#795
Posted 13 May 2008 - 14:42
Salutare...Am urmarit cu interes tot ce s-a scris aici despre TA.Aveam in plan sa fac drumul asta, dar acum sunt 100% hotarat.Problema ar fi ca imi lipsesc cateva lucruri, nesemnificative de altfel:masina, GPS si cativa neuroni...asta pentru ca, in marinimia lor,cei de la firma care lucrez mi-au dat in primire un Renault master... .Ideea e:se poate face drumul asta cu o masina lunga de 6m, lata de 2,3 m cu garda la sol de 150 mm?
|
#796
Posted 13 May 2008 - 14:47
nickdevill, on May 13 2008, 15:42, said: Salutare...Am urmarit cu interes tot ce s-a scris aici despre TA.Aveam in plan sa fac drumul asta, dar acum sunt 100% hotarat.Problema ar fi ca imi lipsesc cateva lucruri, nesemnificative de altfel:masina, GPS si cativa neuroni...asta pentru ca, in marinimia lor,cei de la firma care lucrez mi-au dat in primire un Renault master... .Ideea e:se poate face drumul asta cu o masina lunga de 6m, lata de 2,3 m cu garda la sol de 150 mm? De 6 m nu stiu dar eu am fost cu un Campervan Mazda E2000 de 5m lungime si am trecut fara mari probleme. Vezi in postarile anterioare sau pe www.campervan.ro cateva imagini cu Campervanul Mazda E 2000 la Obarsia Lotrului ca sa-ti faci o impresie. Edited by pleampa, 13 May 2008 - 14:48. |
#797
Posted 13 May 2008 - 18:22
problema majora va fi cand vei intalni alta masina din fata.
|
#798
Posted 13 May 2008 - 18:33
c6t9, on May 13 2008, 19:22, said: problema majora va fi cand vei intalni alta masina din fata. |
#799
Posted 13 May 2008 - 18:38
nickdevill, on May 13 2008, 19:33, said: Pai e simplu...incercam variantele cu"cel mai mare are prioritate"....sau daca nu, mergem pe logica:majoritatea descrierilor dau ca punct de plecare Ranca, deci e un fel de sens unic... .Serios vb, am inteles ca sunt portiuni in care nu au loc decat o singura masina, dar in mare pot trece 2 masini fara probleme... Asa este insa poti vedea inaintea ta pana departe si cel ce vine din contrasens asisderea si atunci cel care este cel mai aproape de un loc mai lat va opri si va astepta. Asa am patit eu acum un an cand dinspre obarsie veneau 4-5 jeepuri si eu eram in zona mai lata si am asteptat pana au trecut. Este adevarat ca masina mea nu are decat 1.8 metri latime. Exista o portiune mai grea cu cateva curbe in "ac de par" f. stranse si pline de pietris pe care se aluneca ca dracu. Este si la coborare (spre Ob.Lotrului) si de aceea mai greu de stapanit. Insa am vazut si o camioneta tip aro mai mare si mai solida care a trecut fara probleme Edited by pleampa, 13 May 2008 - 18:46. |
#800
Posted 14 May 2008 - 11:44
de trecut, treci cam cu orice masina (desigur cu o garda la sol cat de cat, nu 5cm), insa conteaza si in cat timp treci. de ex eu l-am facut destul de repede, cei cu masini off-road adevarate practic mergeau chiar repede (40-50 pe acolo eu zic ca e repede). sunt multe locuri in care nu prea ai unde sa te duci, trebuie sa va intelegi cumva. o sa gasesti si animale care nu se dau, desi tu nu ai unde sa te duci.
|
#801
Posted 14 May 2008 - 13:14
c6t9, on May 14 2008, 12:44, said: de trecut, treci cam cu orice masina (desigur cu o garda la sol cat de cat, nu 5cm), insa conteaza si in cat timp treci. de ex eu l-am facut destul de repede, cei cu masini off-road adevarate practic mergeau chiar repede (40-50 pe acolo eu zic ca e repede). sunt multe locuri in care nu prea ai unde sa te duci, trebuie sa va intelegi cumva. o sa gasesti si animale care nu se dau, desi tu nu ai unde sa te duci. Cei care nu se dau la o parte desi au posibilitatea, aia nu cunosc regulile muntelui si respectul reciproc. Sunt smecheri de oras care se cred pe aleea dintre blocuri. Dupa cum cei mai multi o stiu, pe munte oamenii se ajuta unii pe altii si se saluta. Animalele nu. Eu am facut drumul destul de incet. adica la pas. Am oprit de cateva ori dar doar in locuri accesibile. Merita facut drumul pana la Sebes si o mica abatere de la Ob.Lotrului la Petrosani si inapoi. Faceti traseul pe o durata mai mare pentru ca sa nu va para rau ca n-ati avut timp suficient. Edited by pleampa, 14 May 2008 - 13:26. |
#802
Posted 14 May 2008 - 16:42
pleampa, on May 14 2008, 14:14, said: Cei care nu se dau la o parte desi au posibilitatea, aia nu cunosc regulile muntelui si respectul reciproc. Sunt smecheri de oras care se cred pe aleea dintre blocuri. Dupa cum cei mai multi o stiu, pe munte oamenii se ajuta unii pe altii si se saluta. Animalele nu. Eu am facut drumul destul de incet. adica la pas. Am oprit de cateva ori dar doar in locuri accesibile. Merita facut drumul pana la Sebes si o mica abatere de la Ob.Lotrului la Petrosani si inapoi. Faceti traseul pe o durata mai mare pentru ca sa nu va para rau ca n-ati avut timp suficient. |
|
#803
Posted 14 May 2008 - 16:50
nickdevill, on May 14 2008, 17:42, said: Am facut drumul de la Petrosani la Obarsia Lotrului...am incercat si in stanga, spre Sugag , dar starea drumului era identica cu ce a pozat vlad.d...si asta pe 1 mai..asa ca am tinut-o inaintre spre voineasa...Si toti care veneau de pe contrasens opreau, ne intrebau de starea drumuli,ne spuneau ce ne asteapta inainte...E de asteptat ca civilizatia si bunul simt sa le gasesti acolo, in salbaticie, nu in orase...iar cei care confunda drumurile montane cu aleea dintre blocuri e foarte putin probabil sa-i gasesti pe TA...cunostintele lor despre frumusetea muntelui se opresc la sinaia, in carciumi...Asa ca, cel mai probabil in primul week-end din iulie o sa va salut pe dn67c pe toti care va intalnesc...eu o sa fiu cel cu duba... BRAVO!! |
#804
Posted 15 May 2008 - 11:25
aztec, on Apr 17 2008, 15:54, said: Daca se reabiliteaza total, cu asfalt.. e jalnic. |
#805
Posted 16 May 2008 - 01:33
Am fost si pe Sadu-Voineasa, Polovragi-Ciunget-Voineasa, Voineasa-Vidra (nu cel asfaltat, cel care iese in baraj).. Stiu ca mai sunt, dar astea sunt pt 4x4.. dar parca nu atat de spectaculoase din caza inaltimilor atinse de transalpina..
Binenteles nu mai socotesc Novaci-Ranca-Sebes sau Petrsani-Voineasa-V. Oltului. PS am incercat si alt drum zilele trecute.. Curtea de arges-Valea Daniului-Suici-Salatrucu-Perisani-Boisoara-Titesti-Caineni. Interesant.. o portiune mai dificila dupa disparitia asfaltului..in rest bunicel. Edited by aztec, 16 May 2008 - 01:39. |
#806
Posted 17 May 2008 - 00:08
Salut pe toata lumea "tacanita" de pe forum. Imi pare rau ca nu v-am descoperit mai demult, se pare ca avem pasiuni comune. Eu si a mea soata mai facem trasnaioare dintr-astea: 2000-2003 Olcit club-> C. Orientali partial f.scurt; 2005 Opel Vectra Lacul Sf.Ana, Lacul Rosu...; 2006 Ford Taunus din 1982 Iasi-Ghiorghieni-Praid-Sovata-......-Deva-Albac(Scarisoara)- Vartop-Rieni(Pestera Ursilor)- Statiunea Boga- Cetatile Ponorului (seara dupa 20 in iunie am ajuns pe platou pe la 22.30)-> coborare spre Somesul cald pe un forestier cam tot ca TA ( Fordul are arcurile originale din '82 f.moi si vechi = garda nu este nici de 11-12 cm) - Zalau- Maramures(manastirile din lemn) total 2 saptamani super.
[quote name='dintimisoara' date='Nov 20 2007, 11:14' post='3675320'] "pai nu prea stiu ce garda la sol are Verso,dupa parerea mea cam 20 cm,poate putin mai inalta... Ca o adaugire,off topic,asta vara n-am avut curaj sa urc cu Verso la Scarisoara,din Garda in Apuseni,insa am vazut destule Matizuri,Loganuri si alte marci,inclusiv 4x4 urcand acolo." Stiu ca este un post mai vechi dar voiam sa-i dau sperante si pt dintimisoara cu un pic de atentie se poate si cu Corola. Daca am iesit off topic imi cer scuze. 2007 septembrie cu alt Olcit club -> C. Meridionali : Bistrita-Reghin-Brasov-Bran-Cimpulung Muscel-Curtea de Arges-Baile Olanesti-Ramnicul Valcea(cascada Lotrisorului din defileul Oltului)<->Voinesa-Sibiu-Paltinis-Sibiu-Fagaras(Transfagarasan pana unde se vede cascada, Olcitul dadea semne clare de oboseala)-Sebes-Capalna-Sugag-Capalna(noaptea la 23.30 cu masina "gafaind" trei zile relas in Capalna, cules date despre drumul prin pasul Urdele pentru urmatoarea iesire)-....Tg.Jiu-Motru- Prestera Muierilor-Pestera Polovragi (era deja inchis)-...iar Petrosani-Campul lui Neag-Rezervatia Retezat-Poiana V (pe jos pana sus la lacurile glaciare cu tot cu caine 5kg )-Cluj-Iasi tot doua saptamani, atat tine concediul din nefericire, iar masina era imprumutata de la tata=cost reparatii..... In sfarsit in zilele noastre prin august-septembrie Mitsubishi L200 tot ce nu am reusit toamna trecuta si mai vedem... astept sugestii... eu plec din Iasi cu "arme si bagaje" poate pe trei saptamani. Edited by mr.eugen, 17 May 2008 - 00:11. |
#807
Posted 17 May 2008 - 02:51
Buna ziua, am realizat o harta in proportie de 80% cu Transalpina, DN67C, DN7A si Parang aici si o galerie foto cu DN7A aici. Daca vedeti ceva omis pe harta scrieti aici !
PROPUNERE : Doresc cu ajutorul vostru (texte si foto) sa realizam o pagina (cat mai repede) cu Transalpina pentru toti romanii ! " La aceasta pagina si-au adus contributia urmatorii :..........." Astept propuneri si pareri aici ! |
|
#809
Posted 17 May 2008 - 10:59
Poate ar fi fost mai utila o harta statica si niste puncte GPS, POI-uri, deoarece majoritatea au acum receptoare GPS si pot sa se ghideze dupa harta si coordonate. O harta interactiva este utila acasa in fata PCului dar pe munte mai greu de accesat.
Anul trecut am trecut prin Ranca si am avut un gust amar datorita lucrarilor la noile vile si pensiuni, cu moloz si piatra din excavatii pe marginea drumului, aglomeratie si lipsa de respect pentru natura. Sunt curios cine da acolo autorizatiile de constructie si pe ce baza. De la o cabana sa ajuns acum la zeci de vile. Din harta lipseste drumul de la Polovragi la Lacul Petrimanu si mai departe la Ob.Lotrului. Este un drum care merita sa fie parcurs si care nu trebuie sa lipseasca din harta zonei. |
#810
Posted 17 May 2008 - 11:17
Am scris destul de clar, Polovragi nu este pe DN67C si ce legatura are harta cu cine da "autorizatie de constructie" ?
Am si POI si harta statica si Google Earth (kml). Edited by hascu01, 17 May 2008 - 11:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users