Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: Jun 12 2024 12:27, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
136
#6031
Posted 20 November 2016 - 22:15
Daca tot v-am readus in atentie Yacco, iaca inca un ulei francez cu valente sport (despre care multi francezi n-au auzit deloc...da nu ma mir)
Cei care au auzit, prin FR si US, dau review-uri bune. Uleiul a tot castigat cursa de anduranta Le Mans (23 de participari), sunt f implicati in motorsport http://kennol.com/racing/ E fabricat la Cholet, langa Angers, nu departe de Le Mans (apropo, cand nu sunt curse, se circula pe o portiune de circuit, linia dreapta intre satul Mulsanne si La tertre rouge, chiar cu limita la 90/h e totusi un strop de senzatie faina ) http://www.kennol.co...urance_5w40.php (misto site, btw ) Recent, au avut un 0w30 PAO + ester, nu stiu daca mai e cazul. Apar si pe listele oficiale cu aprobari MB https://bevo.mercede.../229.51_en.html (apropo, vad acolo si uleiurile... Kaufland! uahaaau! O.O ) .......... Ar mai fi Igol. Si ei au aprobari MB pe bune, si ei o ard cu motorsportul. Si ei se joaca cu PAO si esteri, mai ales prin gama Race Factory. http://www.igol.com/en/ Edited by zveroboi78, 20 November 2016 - 22:41. |
#6032
Posted 20 November 2016 - 23:05
#6033
Posted 21 November 2016 - 11:51
Nimic sa te dea pe spate fata de ceea ce exista deja in comert.
Kennol poate ca au uleiuri bune pentru competitii dar asta nu inseamna ca tot ceea ce fac mai ales pentru sosea sunt bune. Acel 5w40 are noack de 12+.si pp de -37 grade. De aici iti pute a HC. In acelasi segment ai VX 1000 LL 5w40 care pe langa faptul ca este aprobat are si cifre frumoase in TDS. Igol este si foarte scump pe langa faptul ca nu are toate aprobarile ci doar cateva la anumite uleiuri. Sunt uleiuri de duzina.... Mai de apreciat sunt cei de la Wolf's sau Total care au contracte cu producatori OEM de uleiuri. Gen Wolf's si Total pentru uleiul GM Dexos2. |
#6034
Posted 21 November 2016 - 14:40
Kspic, on 21 noiembrie 2016 - 11:51, said:
iti pute ai Mie nu-mi "pute" nimic. In caz ca incerci sa mi te adresezi mie (vad ca continui sa folosesti persoana a 2-a sg., sa ma citezi, sa recomanzi produse pe care nu le-ai folosit, dar de care afli din posturile mele, si mai ales te hambitionezi sa ma contrazici la orice post), tin sa-ti reamintesc ca discutia dintre noi s-a terminat demult. Parca ma bagasei la "ignore". Era o idee buna. Mersic. |
#6035
Posted 21 November 2016 - 15:23
Pai uita-te la MSDS_ul lui si o sa vezi ca asa e. Eu m-am uitat abia acum. Eu am zis ca pute a HC din TDS pentru ca valorile iti spun in mare ceea ce are uleiul in el.
Recomand produse nefolosite dar scrise de tine ? Tu ai folosit ca ai primit de la service Yacco 1000 VX FAP iar eu am scris de LL VX 1000 de care am aflat de pe vremea cand utilizam New Life. L-am ascultat intr-un Opel astra h 1.7 cdti al unui tip din Ploiesti. In plusanalize YACCO gasesti pe oiclub.ru de mult nu de luna asta Cand ai adus in discutie Yacco mi-am si adus aminte de existenta lor pe piata pentru ca sunt o firma foarte putin utilizata la noi in Ro tendita tuturor in materie de uleiuri Fr fiind catre Motul. Eu zic sa stai chill, singurul lucru care mi-a fost util si de care o sa vorbesc din posturile tale sunt uleiurile Petronas de la Autokarma. De fapt nu din posturile tale ci ale celor de pe alfa dar tu ai adus link-ul de acolo. Eu recomand in mare ceea ce am folosit, daca exista cateva uleiuri pe langa ceea ce am folosit, ma bazez pe experienta altor oameni gen Borsy sau Eboda. Daca tu ai senzatia ca ai descoperit apa calda si mersul pe jos prin a scrie niste posturi folosind informatii din surse comune te inseli. Iti citesc posturile stai chill, tocmai de asta am si comentat pe langa legat de cele doua firme. Si nu am negat calitatea produselor lor ci faptul ca nu au nimic special in TDS fata de ceea ce gasim in comert, in plus, nu au aprobari unele dintre ele. Si tocmai citind posturile tale cel putin ultimele, am aflat ca la autokarma chiar au seria noua de petronas iar eu cum imi doream de mult 0w40-ul 7000 tind sa cred ca 300v-ul 0w40 nu mai prezinta interes atata timp cat petronas-ul nou este si la noi in tara. Edited by Kspic, 21 November 2016 - 15:28. |
#6036
Posted 21 November 2016 - 15:48
Am luat eneos sustina 5w-40 cu fisa tehnica : http://eneos.eu/wp-c...A-5W40-PDS.pdf
Ei spun ca nu are sulf de loc ( nu ca au redus ) Mergem inainte ! O sa pun analiza la 5000 km ( motor checkup ) si vibratiile si zgomot la motor masurate cu sonometru (in dB ) si respectiv vibrometru la motor ( la rece si la 90 grade la lichidul de racire ) Acum aceste masuratori vor fi la 1,4 / 16 v golf . deci ar trebui un motor identic pentru comparatie . |
#6037
Posted 21 November 2016 - 18:43
danut101958, on 21 noiembrie 2016 - 15:48, said: O sa pun analiza la 5000 km ( motor checkup ) si vibratiile si zgomot la motor masurate cu sonometru (in dB ) si respectiv vibrometru la motor ( la rece si la 90 grade la lichidul de racire ) Acum aceste masuratori vor fi la 1,4 / 16 v golf . deci ar trebui un motor identic pentru comparatie . Ai toata admiratia mea, dac-ai reusi sa masori sistematic sunetul la rece/cald si motor checkup la fiecare ulei pe care-l folosesti, ar fi f util. Dac-ai avea si un prieten cu o instalatie dyno (pt hp/cuplu ) ar fi si mai tare. Oricum, se vede stofa de inginer, noi restul vorbim discutii cu impresii subiective. |
#6038
Posted 22 November 2016 - 00:52
Am gasit un TDS mai vechi de la petronas
http://www.bmwclubma...&attach_id=1694 Este uleiul MB AMG de multi ani acest 7000 0w40 si este uleiul de prima umplere si revizie pentru motorul de doi litri in patru cilindri turbo AMG de pe GLA 45 AMG Mai multe aici: http://www.petmos.co...liquidandmetal/ https://www.mercedes...tronas-feature/ Edited by Kspic, 22 November 2016 - 01:06. |
#6039
Posted 25 November 2016 - 14:08
Azi este 15% reducere la ulei si filtre, asa ca am cumparat ulei Shell Ultra 5w40 si filtre, pentru slk-ul meu si slk-ul unei colege.
5l de shell ultra 5w40 £18.15 Si una de asta, tura asta am sa scot uleiul tot cu pompa insa am sa inlocuiesc busonul cu unul magnetic. http://www.ebay.co.u...~0AAOSw~OdVdyYd Edited by i860, 25 November 2016 - 14:14. |
#6040
Posted 26 November 2016 - 09:27
Salutare tuturor, sa va relatez un pic din experienta mea: sunt posesor de un reno laguna 1 ph2 motorizare 1.6 16v la ultimul schimb de ulei am folosit Shell Ultra 5w40 luat la promotie din Kaufland. Am sesizat ca masina este mult mai fasneata cu motorul rece, sunetul motorului este mai infundat si se mentine pe toata perioada de lucru, in schimb se incalzeste mult mai greu fata de castrol edge 5w40 si a aparrut un zgomot de tacheti la rece care tine cateva secunde si nu se aude mereu. Acest zgomot de tachet hidraulic neamorsat il pun pe seama fluiditatii uleiului (spunea cineva aici despre shell ultra 5w40 ca ar fi cel mai fluid din clasa lui). Tinand cont ca motorul ajunge mai greu la temperatura de lucru parca a crescut si consumul putin si luand in considerare rulajul motorului de peste 400 de mii cred ca ar trebui un ulei ceva mai vascos tot din acea categorie de 5w40. Masina se misca exemplar cu acest ulei inclusiv la rece cand ma cam rugam de ea dar ma irita acei tacheti si faptul ca se incalzeste mai greu (lucru esential pentru a intra in functie instalatia de gpl). Multumesc.
|
|
#6041
Posted 26 November 2016 - 09:55
La 400 de mii de KM...
1-sunetul de tacheti poate sa fi si de la uzura sau ai avut depuneri pe ei iar shell a curatat. 2-incalzitul, verifica termostatul, senzorul de temperatura din reductorul de gaz, ce temperatura ai pentru trecerea de pe benzina? Eu nu am nici un zgomot la pornire si am 24 de tacheti, consumul este ok, incalzitul motorului este ok's pentru un motor mare. Poti incerca un ulei mai gros sunt curios daca o sa mai intampini aceleasi probleme. |
#6042
Posted 26 November 2016 - 09:55
Ulei mai gros la cald= vascozitate mai mare la cald (100 grade)= consum mai mare= sunet mai infundat, diminuat al motorului. Am avut acelasi comportament cu Valvoline MST C3
Cu Fuchs 5w40 XTL fata de Valvoline Xtreme 5w40 MST am consumuri cu 0.5 litri mai mici la rulaje de 10 000km doar extern, comparatii facute pe aceleasi temperaturi medii. Spre exemplu, tdi-ul pd are consum foarte foarte mic din cauza racirii mai eficiente acum la temperaturi de 1-10 grade. Drept urmare am scos consumuri mici pr drumul Campina- Bucuresti la ora aglomerata observati viteza medie, consumul este facut din centrul orasului Campina pana in Bucuresti, in oras. [ https://i.imgsafe.org/19ddb63508.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://i.imgsafe.org/19dd96c6b6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Azi dimineata am venit cu 4.1% consum Bucuresti- Campina la ora 5 am ce-i drept cu o viteza medie de 75km/h (a fost cod de ceata). Daca nu intelegi kilometrii va spun eu ca sunt 306 000 acum. |
#6043
Posted 26 November 2016 - 10:37
De cand am Laguna numai 5w40 am folosit de la diferiti producatori in functie de buget, schimbarea in bine la cum raspunde motorul la accelerari pe toata plaja temperaturilor de lucru am observat-o numai la uleiul Shell. Este prima data cand fac zgomot tachetii la rece (lucru sesizat numai de 2 ori in prima mie de km de cand am uleiul), poate sa fie un tachet care nu mai functioneaza corespunzator, termostatul este schimbat anul trecut ( o fi placebo inainte asteptam putin sa se incalzeasca, acum daca raspunde super la pedala plec imediat). Nu stiu temperatura la care intra gazul.
|
#6044
Posted 26 November 2016 - 10:43
vyo79, on 26 noiembrie 2016 - 09:27, said:
, in schimb se incalzeste mult mai greu fata de castrol edge 5w40 si a aparrut un zgomot de tacheti la rece care tine cateva secunde si nu se aude mereu. Faptul ca se incalzeste mai greu inseamna ca uleiul e bun (mai fluid la rece, circula si schimba caldura mai repede, frecari mai reduse). Uleiul are si functie de racire. Uleiurile mai "groase" la cald (in aceeasi clasa, 5w40 sa zicem) = sunet infundat, protectie buna, consum de carburant un pic mai mare (!) , consumul de ulei ar trebui sa fie mai redus (daca are si Noack mic) Deci nu cred ca asa se rezolva problema ta, daca vrei sa consume mai putin. Cred ca i860 te poate sfatui mai bine, avand si el GPL. Sunetele la rece: vezi ca s-ar putea sa fie "piston slap", cam asta am auzit eu (f. rar) in 40k km cu Shell-ul repectiv. ............................. La capitolul 5w40 mai "groase", pe langa cele pe care le-am enumerat aici http://forum.softped...4#entry20162284 ...ar mai fi multe Elf/Total cu kViscosity 100grC = 14.7 cSt, din care pe hartie se remarca doua: Elf Evolution 900 FT http://catalogue-lub...ON-900-FT-5W-40 Total Quartz Energy 9000 http://catalogue-lub...ON-900-FT-5W-40 Ambele au kinematic Viscosity 100grC destul de mare (14.7) si multe aprobari recente, inclusiv MB229.5 si Porsche A40 (spre deosebire de Elf 900 SXR, tot asa gros, dar cu putine aprobari, sau multe alte 5w40 Total/Elf, dar cu MB 229.3) Edited by zveroboi78, 26 November 2016 - 10:49. |
#6045
Posted 26 November 2016 - 10:43
Shell-ul este cel mai subtire 5w40 la cald ! Consum mai mare nu am sesizat....
Dar la rece este cam grosut si ... nu ofera pornirile cele mai silentioase. Poti folosi ravenol vst 5w40. El este cel mai subtire 5w40 la rece fiind si cel mai fluid 5w40 de comert. Castrolul se face apa foarte repede, adica se subtiaza de asta poate ai si sesizat ca se incalzeste mai repede motorul cu el. |
|
#6046
Posted 26 November 2016 - 11:02
vyo79: ce filtru de ulei folosesti? Este acelasi pe care l-ai folosit pana acum sau ai schimbat brandul?
Unele au probleme cu supapa antidrain back. Nu ar trebui sa se scurga complet din filtru iar daca urca greu in rampa la rece inseamna ca nu-i ok comportamentul acestei baze la rece care devine apoi foarte subtire la cald.... |
#6047
Posted 26 November 2016 - 11:16
Producatorul nu l-am schimbat, numai Mann folosec de cand am masina. Mergem asa in continuare, asteptam cu nerabdare gerul sa vedem pornirile si daca se intensifica acele zgomote la rece schimbam uleiul. Uleiul il schimb pe la 5-6000 mii , auto este folosit 90% oras (Braila), facem 7km dus pana la servici efectiv tai orasul la ora 6am plecam la 17 acasa. Instalatia de gaz montata la Vernesti acum 3 ani este BRC, filtrele le comnd pe original si le schimb eu anual si nu am fost niciodata la revizie.
|
#6048
Posted 26 November 2016 - 11:21
Poate treci pe filtru de ulei mahle, ca recomandare.
|
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users