Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
merita sa cumperi o masina de drive-test? E vreo diferenta intre masinile Germany edition si restul
Last Updated: Feb 02 2024 10:25, Started by
pedros_2005
, Jan 18 2024 00:19
·
15
#55
Posted 19 January 2024 - 12:22
bai3tzash, pentru mine și alții ca mine, e chiar bine că nu mă crezi. Atât timp cât există cumpărători nu vor exista limitări în utilizarea mașinilor de drivetest.
|
#56
Posted 19 January 2024 - 12:31
Eu nu cred pe nimeni, fiecare cumpara ce vede cu ochii lui. Sunt doar adeptul principiului sa nu se ia decizii generale bazate pe un caz particular.
Daca ii convine masina, reducerea e buna, o vede, o analizeaza, o cumpara daca vrea. Nu avem noi cum sa luam decizia in locul lui. |
#57
Posted 19 January 2024 - 13:21
bai3tzash, uite un rezumat al discuției: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8VmKj7ttNB0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Se va găsi tot timpul unul să spună că nu e risc să cumperi mașini de drivetest. Edited by exqusit_drunk, 19 January 2024 - 13:23. |
#58
Posted 19 January 2024 - 14:55
pedros_2005, on 18 ianuarie 2024 - 00:19, said:
Vreau sa schimb masina, o Skoda Octavia Scout din 2013. M-as indrepta tot spre grupul VAG (asta e, nu dati cu pietre) si am vazut ceva oferte tentante de masini rulate pe la diversi dealeri, masini de drive-test, zic ei, de prin 2021-2022, cu maxim 15.000 km la bord. merita o astfel de masina? Si are ceva daca nu e Germany edition? Oamenii zic ca alea ar fi mai bune. Inclusiv pe mobile.de e subliniat aspectul asta... Chiar conteaza? Lasand la o parte balariile astora din urma care se baga in seama ca sa se afle in treaba, ce oferte concerete ai vazut si unde ? Eu am vorbit anul trecut la pbn parca si oferea un T-Roc full Options care de la 31 ( sau 33 de mii ) il lasau la 23 si cica mai era loc daca veneam sa il vad. Dar nu ma interesa modelul, insa la telefon parea interesanta oferta. Mai ales la ce pret cere cate un retard pe OLX pe sh-lui de cativa ani, aici era masina de drive-test cu mult sub sh OLX. Si tot asa, la Nissan e un Juke full de la 36 la 27, iar Xtrail de pe la 42-44 la 36 de mii. |
#59
Posted 19 January 2024 - 15:36
La mine, 2 din cele 6 masini noi cumparate in ultimii 15 ani au fost masini de drive-test.
Una-i XV-ul pe care-l folosesc si acum (avea 3-4 luni si putin sub 4000 km la data achizitiei). Cealata a fost Impreza, care a fost nu doar masina de drive-test ci si, o perioada, courtesy car - avea ceva mai mult de 1 an si cca. 15k km cand a ajuns la mine. Ambele au fost impecabile ! Probabil, depinde si de dealer - mai ales de angajatii de la vanzari. Dar mi-e greu sa cred ca-si baga picioarele in masinile de drive-test avand in vedere ca astea-s o cheltuiala pentru ei si ca, de regula, dupa cateva luni trebuie sa le vanda ca sa ia altele. Daca masinile-s lovite, abuzate, cu defecte, inainte sa le poata vinde, ei trebuie sa le repare - pe banii lor. Ca mai dati peste cate unii agenti de vanzari plictisiti de viata sau care, decat sa insoteasca un potential client in test prefera sa vrajeasca domnita de la receptie, este perfect de inteles. PS: Apropo de curiosi si abuzat masini - un dealer Subaru spunea ca la un moment dat, au avut mari probleme (financiare) cu un WRX STI ca erau zeci de ”curiosi” care veneau la drive-test doar sa vada ”cat baga” masina aia si ajunsesera sa faca 2-3 plinuri pe saptamana. Dupa doua luni, au ajuns sa sa ia in considerare sa nu mai ofere drive-test gratuit oricui. Nu s-a ajuns acolo ca au dat masina. |
#60
Posted 20 January 2024 - 15:03
Masina noua este cea cu până in 10 km. Cele de drive test sunt totusi second hand.
|
#61
Posted 20 January 2024 - 18:12
#62
Posted 20 January 2024 - 18:24
Sunt mai multe motive.
Unul ar fi ca apar modele noi / Facelift. Altul ca pierd mai puțin la revânzare. E posibil ca si importatorii sa le ceara un anumit numar de mașini de drive-test si in cazul uni producător cu multe modele in portofoliu - gen Kia sau VW -sa nu-si permită sa aibă toate modele pt drive-test si atunci sa le “rotească”. Exista si cazuri (mai rare) in care țin o mașina de drive-test mai mult de 1 an, dar in acest caz este folosită ca mașina de înlocuire pt clienții care-si lasă mașina in service si/sau este pusă la dispoziția angajaților. Astea din ce am auzit din discuții pe la dealeri - or fi si altele pe care eu nu le stiu. |
#63
Posted 21 January 2024 - 09:32
modele noi sau facelift-uri apar la 2-3 ani, nu dupa cateva luni
avand in vedere ca ei au nevoie de masina respectiva (pt ca toti clientii cam vor drive test inainte), trebuie sa existe un motiv serios pt a dori sa vinzi o masina folosita doar cateva luni. chestia cu rotirea e vrajeala (daca-i intrebi ulterior cu ce poti face drive-test o sa afli ca au fix aceleasi modele ) ei le vand dupa 5-6 luni pentru ca inca le mai pot da drept "practic noi", dupa ce le scad kilometrajul si le curata un pic. ajuta destul de mult si ideea de "dealer" (plus faptul ca la ei vin zilnic oameni dispusi sa cumpere masini noi, si care se vor bucura sa capete ceva "practic nou" cu ceva discount). daca tu, persoana fizica, ai folosi o masina intensiv, as cum o folosesc ei, si ai vrea sa o vinzi dupa 6 luni de la achizitie, te asigur ca nu vei gasi clienti la preturile pe care le cer reprezentantele si va trebui sa scazi din pret. |
#64
Posted 22 January 2024 - 14:24
_Smiley_, on 21 ianuarie 2024 - 09:32, said:
daca tu, persoana fizica, ai folosi o masina intensiv, as cum o folosesc ei, si ai vrea sa o vinzi dupa 6 luni de la achizitie, te asigur ca nu vei gasi clienti la preturile pe care le cer reprezentantele si va trebui sa scazi din pret. |
|
#65
Posted 24 January 2024 - 12:24
murdar, on 18 ianuarie 2024 - 07:21, said:
Vezi ca dealerii auto au acces la modul transport cu care pot da legal kilometri inapoi. In plus, masinile de drive test nu sunt doar pentru drive test. Le folosesc inclusiv angajatii, sunt utilizate inclusiv ca masini courtesy car pentru clientii care aduc masina in service si au nevoie de masina de schimb. Si eu zic ca e un risc redus sa cumperi o astfel de masina, mai ales daca are cutie automata. |
#66
Posted 26 January 2024 - 21:28
Mihaitsa07, on 19 ianuarie 2024 - 14:55, said: Lasand la o parte balariile astora din urma care se baga in seama ca sa se afle in treaba, ce oferte concerete ai vazut si unde ? Eu am vorbit anul trecut la pbn parca si oferea un T-Roc full Options care de la 31 ( sau 33 de mii ) il lasau la 23 si cica mai era loc daca veneam sa il vad. Dar nu ma interesa modelul, insa la telefon parea interesanta oferta. Mai ales la ce pret cere cate un retard pe OLX pe sh-lui de cativa ani, aici era masina de drive-test cu mult sub sh OLX. Si tot asa, la Nissan e un Juke full de la 36 la 27, iar Xtrail de pe la 42-44 la 36 de mii. https://www.daswelta...avigationUrl=/s Nu mai e cazul ca am gasit una pe Jermania la pret similar, doar ca varianta r-line, din 2022 cu 23.000 km. Tot masina de showroom... Dizăl, of course... |
#67
Posted 27 January 2024 - 12:05
Prin 2006-2007 si eu am cumparat masina de drive-test (cutie automata), avea 6 luni si 4-5.000 rulaj si de la 21.500 eur am platit 14.800 eur. Am aflat de masina printr-un prieten care avea un frate la un dealer. Am tinut masina cu pricina pana la 160.000, fara probleme. Am schimbat amortizoarele pe la 130k pt ca o simteam ceva mai moale pe viraje. Am vandut-o cu toata bucsaria originala.
Imi aduc aminte ca mi-au dat 2 ani garantie ca la orice masina noua, iar tipul mi-a spus ca producatorul ii obliga sa schimbe masinile de drive test, ca sa fie intotdeauna fresh. Din pacate, omul a plecat din domeniu si nu am mai prins astfel de ocazii E un caz, nu e statistica, dar eu cel putin nu as avea retineri sa cumpar o masina de drive-test, daca este o oferta buna. |
#69
Posted 30 January 2024 - 15:03
Dealerii sunt obligati sa cumpere masini de test drive de catre Importator. Trebuie sa le tina un anumit timp, pot primi bani pe aceasta perioada samd. Dupa 3-6 luni sau orice alta durata o pot vinde, insa vor trebui sa cumpere alta. Poate fi avantajos pentru ambele parti.
|
|
#71
Posted 01 February 2024 - 17:47
Magicwisewolf, on 18 ianuarie 2024 - 12:05, said:
Doar ca, acum suntem in 2024 si cam fluiera vantul pe vanzari la masini. Sau, cel putin, pare ca incepe. Spring deja a scazut f mult la pret. Eu cred ca se inverseaza lucrurile. Si bine ar fi, ca preturile s-au dus la dracu cu crengi in ultimii 2 ani... Ieri era 20000, azi e redis de 21000 la 14000, probabil prin tichete rabla [ https://i.postimg.cc/HkkHJvz2/Screenshot-20240201-174847-Opera-beta.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ca daca el costa 14000 si mai pui si super tichetul ala de 10000 de euro, o iei cu 4300? Edited by tfmercedez, 01 February 2024 - 17:51. |
#72
Posted 01 February 2024 - 21:47
S-o dea si degeaba si nu ma urc in ea....cum plm sa-ti placa springul ala?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users