![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
merita sa cumperi o masina de drive-test? E vreo diferenta intre masinile Germany edition si restul
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#19
Posted 18 January 2024 - 10:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#20
Posted 18 January 2024 - 10:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu zic ca merita.
Tot facem supozitii pe subiectul asta, bazat pe cum am face noi sau cum am vazut vreunul in trafic si tragem concluzii general valabile. Credeti ca un angajat la reprezentanta nu e satul de atatea teste si masini? Nu cred ca se comporta ca un tanar de 18 ani care vede pentru prima data o masina in viata lui. Daca are garantie, daca reducerea e acceptabila, merita. Ca idee, poti sa o iei de noua si o strici tu. Scrie undeva ca o cumperi noua si nu o poti forta tu? Testele astea sunt de obicei macar 30 minute, iesi in oras, poate si in afara putin. Da, hai ca poate se pune o frana mai tare sau o acceleratie mai tare, dapoi daca o masina nu rezista la atat, aia nu e masina, e rabla din start. Sa inteleg ca in 15000 de km, masina luata de nou, nu se pun frane si nu se accelereaza? Edited by bai3tzash, 18 January 2024 - 10:57. |
#22
Posted 18 January 2024 - 11:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
AWE, on 18 ianuarie 2024 - 10:16, said:
Fazele cu "masina de test drive e praf, au condus-o toti ciobanii" poti sa o uiti, nu te lasa nici dracu sa-i dai forja cum ai chef si oricum test drive-ul nu e ca sa faci pe Schumacher ci ca sa vezi cum se simte, comenzi, confort, tinuta de drum etc. Oare cum s-o testa ținuta de drum la o mașină? Mergând cu 30 pe bulevard? Edited by exqusit_drunk, 18 January 2024 - 11:04. |
#23
Posted 18 January 2024 - 11:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#24
Posted 18 January 2024 - 11:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#25
Posted 18 January 2024 - 11:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
mhro, on 18 ianuarie 2024 - 08:43, said:
Masinile de test rareori trec pragul de 5K km. Ce spui tu, 10-15K le categorizeaza ca Youngtimers. Probabil au fost initial de test, apoi employee car. Nu vad nicio problema cu achizitia uneia. Nu e ca si cum un dealer scoate un Golf la test drive cu un client, ii dau o cheie si blana dupa 15 secunde. Daca a fost de drivetest, a fost pentru potentiali clienti, nu pe circuit, ca masina de test. Deci nu e nici o problema |
#26
Posted 18 January 2024 - 11:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
bai3tzash, am mers în așa fel încât să-mi dau seama cum se comportă mașina dacă apare neprevăzutul - astea noi sunt limitate la 180. Spre exemplu, la Toyota yaris cross 4x4 am reușit să ies cu ea de-a latul din giratoriu deși în tot testul nu am depășit 60 km/h, reacție a mașinii ce m-a convins că nu e de mine. Cu cx30-ul am plecat de la Sânnicoară pe centura lui Boc, am coborât Feleacul în oraș și am traversat Clujul până la Sânnicoară, în timpul alocat de 40 minute - mașina rece din parcarea reprezentanței. Cu chr-ul am mers mai puțin, de pe Calea Turzii, urcare directă pe Feleac și am întors la Vâlcele - la fel, mașina rece din parcare, timp foarte scurt că era deja ora de închidere a reprezentanței și mai dura o vreme să facem și actele de achiziție.
Edited by exqusit_drunk, 18 January 2024 - 11:20. |
#27
Posted 18 January 2024 - 11:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu mereu am cumpărat mașini cu o vechime de 6-12 luni și de dealer (drivetest sau utilizare interna). Eu zic ca merita sa cumperi asa. De ce:
- preț multtttt mai mic decât una noua - garanție ca la una noua - achiziție din sursa sigura Etc. |
#28
Posted 18 January 2024 - 11:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Am vazut o Toyota Corolla sw de la dealer cu 15,000 km care avea dauna in car-vertical de 22.000 E.
Cand l-am intrebat a zis ca au schimbat si ei bara si aripa ... a scaldat-o. (masina era team deutscheland) Pe de alta parte am luat o masina de 2000km si 6 luni vechime tot de la dealer. PS: Daca e sub 6luni si sub 6000km e considerata masina noua si se incadreaza la rabla. Sursa. La mine se apropiau cele 6luni si ii venea masina la schimb si dealerul a preferat sa imi vanda masina la pretul cu care a luat-o din care se scade rabla (plus), decat sa ramana cu ea. Cand am luat-o (inceputul lui 2022) era bataie pe ele si pretul lui era cu vreo 5k sub pretul de la data vanzarii. Edited by lyanna, 18 January 2024 - 11:46. |
|
#29
Posted 18 January 2024 - 12:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Doar ca, acum suntem in 2024 si cam fluiera vantul pe vanzari la masini. Sau, cel putin, pare ca incepe.
Spring deja a scazut f mult la pret. Eu cred ca se inverseaza lucrurile. Si bine ar fi, ca preturile s-au dus la dracu cu crengi in ultimii 2 ani... |
#30
Posted 18 January 2024 - 12:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
AdrianHH, on 18 ianuarie 2024 - 10:01, said:
Problema pt mine ar fi cei 6000 km. 1. Sunt km de rodaj. Aia sunt km in general unde se recomanda sa nu schimbi mai sus de X rpm si sa nu urci peste Vmax Y. Problema ar fi la X ca multi clienti sigur o calca sa vada "cum trage" si asta nu se face in rodaj. Nu am inteles partile astea. Ar insemna ca n-ai voie sa dai masini noi spre inchiere niciodata. Am condus cateva masini inchiriate, un Volvo V60 cu 1000km, un VW T-Roc cu cateva sute de km, un Lynk&Co 01 cu 4000km, colegii mei cand inchiriaza la firma primesc tot asa si nimeni nu a auzit macar vreo "sugestie" din partea dealerilor sa o "tinem mai incet". Masina e masina, nu schimbi vitezele la x turatii in primul an si dupaia altfel. Parerea mea. pedros_2005, on 18 ianuarie 2024 - 00:19, said:
Si are ceva daca nu e Germany edition? Treaba cu Deutschland/Sweden/Spanien edition inseamna ca editia respectiva e indreptata spre nevoile celor din Germania/Spania sau Suedia. Orice masina de serie are anumite dotari standard, iar astea difera in functie de tara. In Spania se pune clima ca dotare stadard, prin Norvegia incalzirea in scaune, etc. Posibil ca seria pt Romania sa faca rabat la unele chestii pt ca iesi pretul mai redus fata de Germania, luand in considerare salariile si puterea de cumparare din cele doua tari. In plus ar mai fi partea de navigatie, cu Deutschland Edition poate n-ai harta Romaniei inclusa, poate n-ai limba romana, etc. Dar ca sa stii ce inseamna exact treaba asta cred ca trebuie sa cauti exact in functie de model si marca. |
#31
Posted 18 January 2024 - 13:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
giuliani2, on 18 ianuarie 2024 - 12:53, said:
Am condus cateva masini inchiriate, un Volvo V60 cu 1000km, un VW T-Roc cu cateva sute de km, un Lynk&Co 01 cu 4000km, colegii mei cand inchiriaza la firma primesc tot asa si nimeni nu a auzit macar vreo "sugestie" din partea dealerilor sa o "tinem mai incet". Masina e masina, nu schimbi vitezele la x turatii in primul an si dupaia altfel. Parerea mea. Pentru cei ce nu înțeleg de ce nu contează cum mergi cu mașina de flotă, le recomand un curs de economie. Mașina de flotă are un cost de utilizare calculat în așa fel încât să-și scoată banii de achiziție plus exploatare și să producă și profit în timpul deținerii de către agentul economic. Întrebare orecum retorică: ați cumpăra ca mașină personală una la 15.000 km care a fost taxi de nouă? Prin ce ar fi putut să difere exploatarea ei de una casnică? Edited by exqusit_drunk, 18 January 2024 - 13:12. |
#32
Posted 18 January 2024 - 13:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#33
Posted 18 January 2024 - 13:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Un sfat pt initiator,mai trage de pret,este loc,chiar fa oferta nesimtita.
|
|
#34
Posted 18 January 2024 - 13:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
adisz, on 18 ianuarie 2024 - 13:10, said:
Exista asa ceva? |
#35
Posted 18 January 2024 - 13:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
exqusit_drunk, ce spui tu nu prea se poate compara. Masina de flota in majoritatea cazurilor e in leasing operational, cu revizii la zi pe banii firmei, dupa 3-4 ani se da inapoi. Se prea poate si ca firmele sa ceara soferilor despagubiri in caz de anumite defectiuni, daca nu au grija de ele. Da, umbla mai mult cu masina, dar nu e ca si cum primesti o masina moca si o dai in primul gard, ca nu-ti pasa de ea. Mai ales daca depinzi de masina, nu platesti tu reparatiile, pentru orice porcarie esti cu ea la service. Crede-ma ca ai grija de masina sa nu te lase pe coclauri.
Taxiul probabil face 15000 km in cateva luni, juma' de an. Nu se compara cu o masina personala, nici macar cu cea de test. Nu ai cum compara un taxi cu o masina de test. |
#36
Posted 18 January 2024 - 14:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
giuliani2, on 18 ianuarie 2024 - 12:53, said:
Nu am inteles partile astea. Ar insemna ca n-ai voie sa dai masini noi spre inchiere niciodata. Am condus cateva masini inchiriate, un Volvo V60 cu 1000km, un VW T-Roc cu cateva sute de km, un Lynk&Co 01 cu 4000km, colegii mei cand inchiriaza la firma primesc tot asa si nimeni nu a auzit macar vreo "sugestie" din partea dealerilor sa o "tinem mai incet". Masina e masina, nu schimbi vitezele la x turatii in primul an si dupaia altfel. Insa problema o vad ca o masina care probabil era spre zero km(noua) a intrat in rodaj si primele mii de km numai din "curse" de 2-5km(nu stiu cat te lasa sa faci test, am vazut ca depinde de la reprezentanta la reprezentanta. Unele am vazut ca aveau traseu scris intr-un fel de declaratie in care avea voie clientul sa mearga cu ele +angajatul reprezentantei; altele dupa cum s-a relatat, te lasau sa pleci cu ele, sunt multe variante, in fine). Eu vad ca o masina care ar trebui exploatata corect face primii km(importanti pt motor) numai in "curse" scurte in care uleiul nu ajunge niciodata la temperatura optima, arborele, cuzinetii, axele cu came(pozitionate sus, deci pelicula de ulei putina), intinzatorul nu are presiunea maxima pe lant, in general ungere mai scazuta, poate si teste iarna(cand uleiul pleaca de la ~0 grade etc). Peste asta, vine si clientul(angajatii de la reprezentanta nu ti-o "preincalzesc" sau mai stiu eu ca nu stau dupa asa ceva), se suie cu tine in masina si ii dau talpa(nu burout-uri cum unii au inteles) insa accelerari puternice(btw- franele nu au treaba, pot fi si reci si calde, nu se "strica" mai rau). In rodaj nu se face asta, parerea mea. Nu pica filtrul de particule sau arborele sau turbina sau se largeste lantul de pica la 10k km, dar se uzeaza prematur aceste lucruri.\ Mai adaug si faptul ca primii 2 ani din viata unei anvelope sunt cei mai buni(cand se degradeaza cel mai mult-de la f bine la asa si asa) ? Nu observi cand o iei dar observi apoi cand pui un set nou de calitate. Sunt multe nimicuri din astea pe care nu le sesizezi decat cand incep sa iti pice lucruri prematur si nu intelegi de ce. Deci, astea 2 aspecte in opinia mea sunt de cantarit atent, mai ales daca urmeaza sa o foloseasca multi km sau sa o tina multi ani. Edited by AdrianHH, 18 January 2024 - 14:19. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users