Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu vad SSD-ul cand vreau sa insta...

Rafturile ca la dedeman

Probleme internet

Pozitionare aer conditionat. Ar f...
 Logare site erovinieta.ro

Facultatea de geologie - ingineri...

Pot sa conduc o masina electrica ...

Sursa led 25-36W ?
 Prosumatori - cat aveti de primit...

Film cautare

EURO 24 - Meciul 4: Romania - Ola...

Disparitie body-spray AXE din Rom...
 Penurie de Inka?

Receptionerele de la centrele de ...

Nu se mai gasesc e-Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...
 

Banca refuza sa inchida un cont de debit

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#37
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,573
  • Înscris: 05.06.2009
Inițiator, vezi ca exista în București câteva agenții Raiffeisen care încă mai au casierie. Achita datoria și închide contul. Comisioanele pe care le datorezi sunt aplicate urmare neindeplinirii condițiilor pentru pachetul zero tot pentru a beneficia de 0 taxe și comisioane, în lunile care au urmat după ce ai retras banii din cont.
https://www.google.c...se-2144321.html

Înainte sa apelezi la avocat, poți încerca să soluționezi problema prin intermediul CSALB.
https://csalb.ro/proceduri-2/

#38
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,504
  • Înscris: 12.07.2010

View Postblogeranonim, on 13 septembrie 2022 - 19:19, said:

Motivul primei sesizari catre ANPC a fost pentru taxarea cu 25 lei administrare card, in conditiile in care am pachetul "zero tot" si am respectat toate conditiile impuse de banca pentru a beneficia de acest pachet. Am mers intr-o agentie unde pur si simplu tanti a ras de mine cand am cerut sa-mi restituie acea suma. Tot atunci am cerut sa-mi scot toti banii din cont si sa il inchida cu tot cu card, dar mi-a spus ca nu se poate,ca suma este mare si trebuie sa fac cerere telefonica pt marire plafon retragere. Am cerut marirea plafonului, si in 2 zile am reusit sa scot toata suma, apoi am cerut sa-mi restituie cei 25 lei si sa inchida contul(telefonic si pe mail). Cei din callcenter au spus ca nu ma pot ajuta cu nimic, iar la sesizarea online am primit un mail ca au luat la cunostinta, si ca trebuie sa merg iar in agentie sa se faca misto pe seama mea.
Cand am vazut ca nu se poate rezolva amiabil, am facut sesizarea cu specificatia ca-mi vreau cei 25 lei si totodata sa inchida contul, deoarece consider ca nu au respectat conditiile din contract, deci contractul este nul din punctul meu de vedere.
Mi-au oferit 100 lei voucer emag sa-mi retrag plngerea, dar nu am retras nimic.
In cateva zile am primit raspuns de la ANPC ca banca imi va restitui banii, si asa s-a si intamplat, doar ca nu mi-au inchis si contul.
Am sunat la banca sa-l inchida, dar dupa o convorbire de peste o ora (din care 45 min am asteptat sa ma preia un operator), au spus ca nu se poate inchide doar intr-o agentie.
Am facut o cerere online din aplicatia bancii la care bine inteles ca mi-au raspuns formal ca nu se poate.
O perioada de vreo 2 luni nu i-am mai bagat in seama, pana cand am fost sunat sa ma atentioneze ca datorez o anumita suma.
Am mers la o agentie si mi-au spus ca este vorba de comisioane de administrare cont, si ca daca nu le platesc nu imi inchid contul.
Daca ei au incalcat termenii din contract, acel contract mai este valabil?

Eu am avut un cont la BT pe care nu il mai foloseam de mai bine de un an, asa ca m-am dus la o sucursala locala si l-am inchis (sau cel putin asa am crezut). I-am predat domnisoarei de la ghiseu inclusiv cardul, am spus 'la revedere', iar dupa vreo alti doi ani am primit o instiintare ca le datorez bani. Siderat, am sunat sa vad despre ce e vorba si mi s-a spus ca sunt comisioanele de administrare cont si ca nu apare nicaieri cum ca as fi solicitat inchiderea contului si ca acum nu se poate inchide pana nu platesc comisioanele de administrare. Le-am spus ca nu au mai existat tranzactii pe acel cont de mai bine de 3 ani de zile si ca chiar daca nu as fi solicitat inchiderea contului si nu as fi predat deja cardul de 2 ani, daca ei continua sa tina deschise timp de ani de zile conturi cu zero activitate, nu au decat sa il tina deschis si in continuare, dar ca eu nu voi plati niciun leu pentru asta si ca nu au decat sa mearga in instanta daca vor, dupa care am inchis. Mai departe nu stiu ce s-a intamplat, daca au inchis contul sau mi se aduna in continuare taxe de administrare, dar cert e ca au trecut vreo alti 4 ani de atunci si nu m-a mai cautat nimeni. Mentionez ca am aplicat aceeasi tactica si cu doi operatori de telefonie mobila care au incercat sa imi mai puna in carca diverse facturi de penalitati emise dupa intreruperea contractelor, si ca, exceptand sms-ul ocazional in care sunt instiintat de recuperatorii de debite ca mai am 3 zile pana trimit dosarul la tribunal, sau de cate un apel in care am ocazia sa fac misto de operatorul care se straduieste sa para amenintator, deocamdata nu m-a cautat niciun executor judecatoresc. Acum, nu stiu ce sa zic, vad ca unii colegi sunt convinsi ca nu ai incotro si trebuie sa platesti orice taxa abuziva, dar iti povestesc doar cum am facut eu.

#39
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

View PostBob493, on 14 septembrie 2022 - 06:41, said:

Acum, nu stiu ce sa zic, vad ca unii colegi sunt convinsi ca nu ai incotro si trebuie sa platesti orice taxa abuziva, dar iti povestesc doar cum am facut eu.

A avut o taxa abuziva de administrare de 25 lei pe care si-a recuperat-o. Dupa, initiatorul spune chiar el ca doua luni de zile nu a mai folosit deloc contul. Asta inseamna ca nu a mai indeplinit conditiile pt zero comison de administrare. Conditiile erau: o plata si incasare de x lei. Rezulta de aici ca aceste taxe din ultimile doua luni sunt justificate. Daca este cineva care sa combata asta, va rog.

BT si Raiffeisen sunt niste jegosi, cel putin in cazul meu cand am folosit ajutorul ANPC ca sa imi rezolv o problema cu BT in trecut. Insa in cazul de fata, oricat de pornit sunt pe jegurile BT si Raiffiesn, incerc sa fiu impartial, initoatorul are dreptate cu cei 25 lei taxa (pe care a recuperat-o cu anpc), insa la restul problemei nu are dreptate.

Edited by MembruAnonim, 14 September 2022 - 07:14.


#40
blogeranonim

blogeranonim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 08.02.2010

View PostMembruAnonim, on 14 septembrie 2022 - 07:13, said:

A avut o taxa abuziva de administrare de 25 lei pe care si-a recuperat-o. Dupa, initiatorul spune chiar el ca doua luni de zile nu a mai folosit deloc contul. Asta inseamna ca nu a mai indeplinit conditiile pt zero comison de administrare. Conditiile erau: o plata si incasare de x lei. Rezulta de aici ca aceste taxe din ultimile doua luni sunt justificate. Daca este cineva care sa combata asta, va rog.

BT si Raiffeisen sunt niste jegosi, cel putin in cazul meu cand am folosit ajutorul ANPC ca sa imi rezolv o problema cu BT in trecut. Insa in cazul de fata, oricat de pornit sunt pe jegurile BT si Raiffiesn, incerc sa fiu impartial, initoatorul are dreptate cu cei 25 lei taxa (pe care a recuperat-o cu anpc), insa la restul problemei nu are dreptate.
De ce nu intelegeti ca odata cu restituirea taxei abuzive, am cerut si inchiderea contului, scris,telefonic si intr-o agentie?
De ce trebuie sa merg de o suta de ori la o banca, unde angajatii m-au luat la misto si au ras, cand le-am cerut clar "Vreau cei 25 lei si inchideti contul, ca nu vreau sa mai colaboram! Sunteti hoti!"
Am instiintat banca sa inchida conutul ca nu vor mai fi tranzactii in acel cont , iar daca aplica comisioane, eu nu mai platesc nimic.

#41
Okta43

Okta43

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 18.07.2008

View PostBob493, on 14 septembrie 2022 - 06:41, said:

[...]  Mentionez ca am aplicat aceeasi tactica si cu doi operatori de telefonie mobila care au incercat sa imi mai puna in carca diverse facturi de penalitati emise dupa intreruperea contractelor, si ca, exceptand sms-ul ocazional in care sunt instiintat de recuperatorii de debite ca mai am 3 zile pana trimit dosarul la tribunal, sau de cate un apel in care am ocazia sa fac misto de operatorul care se straduieste sa para amenintator, deocamdata nu m-a cautat niciun executor judecatoresc. Acum, nu stiu ce sa zic, vad ca unii colegi sunt convinsi ca nu ai incotro si trebuie sa platesti orice taxa abuziva, dar iti povestesc doar cum am facut eu.
Companiile au un departament intern care incearca sa recupereze datoriile. Acel departament te suna si te ameninta iar in functie de om discutia este mai agresiva sau mai asezata. Daca nu isi recupereaza datoriile, compania le vinde catre entitati specializate in recuperari creante care te rezolva bine si iti baga in plus.



Am avut si eu un cont la Raiffeisen pe care nu l-am mai folosit din 2011 si am inceput sa il folosesc in 2022. Tin minte ca am avut atunci aceeasi poveste ca @blogeranonim. Au refuzat sa imi inchida contul pentru ca nu am adus tokenul. Am adus tokenul si au zis ca imi inchid doar cardul atasat contului iar contul il lasa sa ramana acolo. Atunci am dat un email catre contact center si le-am spus povestea. Prin 2016 m-au cautat cu ceva comisioane datoarate din cauza contului neinchis, moment in care le-am dat emailul trimis in 2011 in care am descris situatia. De atunci nu am mai auzit nimic de ei. In 2022 cand am mers sa reiau relatia cu ei mi-au dat niste hartii cu situatia pe ani a contului si am vazut ca au stornat ei comisioanele si au pus contul inactiv. Daca ai dovezi scrise, mergi catre ANPC. Pe vorbe, nimic.

#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

View Postblogeranonim, on 14 septembrie 2022 - 08:23, said:

"Vreau cei 25 lei si inchideti contul, ca nu vreau sa mai colaboram! Sunteti hoti!"

Am instiintat banca sa inchida conutul ca nu vor mai fi tranzactii in acel cont , iar daca aplica comisioane, eu nu mai platesc nimic.

Trebuie mers in agentie, semnat niste acte pt inchidere cont. Asta este procedura, n-ai ce sa faci.

Tu ai vrut sa inchizi contul cand inca aveai cei 25 lei datorie (taza abuziva ce-i drept). Le-ai cerut sa inchizi contul cand inca nu primisei raspuns de la ANPC. D-aia nu ti-au inchis contul atunci.
Trebuia sa mergi sa ceri inchiderea contului imediat ce ti-au restituit suma de 25 lei, cand contul era curat, fara datorii.



edit: tu faci cum crezi de cuviinta. Insa sa stii ca sansele sa castigi in instanta/ANPC sunt zero. Bine, nu cred ca o sa platesti avocat sute/mii de lei sa ii dai in judecata stiind ca sansele de castig sunt nule. Si chiar daca ai avea sanse de castig, nu vei plati sute de lei pe avocat ca sa castigi stergerea datoriei catre banca in valoare de 50 lei.

View Postblogeranonim, on 14 septembrie 2022 - 08:23, said:

Dupa ce mi-au restituit suma, am cerut telefonic(m-au interogat jumate de ora sa ma identifice) inchiderea contului, dar am fost refuzat pe motiv ca trebuie sa merg intr-o agentie.
Acelasi lucru s-a intamplat si la cererea facuta online.

I-am instiintat ca nu voi mai folosi acel cont deoarece nu au respectat contracul.

Dupa vreo 2 luni m-au sunat sa ma anunte ca le sunt dator cu nu stiu ce comosioane

Este clar ca lacrima care a fost sirul evenimentelor. Scrise cu mana ta. In loc sa mergi in agentie tu ai telefonat si le-ai cerut verbal inchiderea contului, apoi le-ai scris mail/formular online. Si daca tot ai vazut ca te refuza, tu 2 luni de zile ai stat si practic nu ai facut nimic. De ce nu te-ai dus in agentie daca tot stii ca asta este procedura? Buna, proasta asta este procedura.

Edited by MembruAnonim, 14 September 2022 - 08:40.


#43
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,504
  • Înscris: 12.07.2010

View PostOkta43, on 14 septembrie 2022 - 08:25, said:

Companiile au un departament intern care incearca sa recupereze datoriile. Acel departament te suna si te ameninta iar in functie de om discutia este mai agresiva sau mai asezata. Daca nu isi recupereaza datoriile, compania le vinde catre entitati specializate in recuperari creante care te rezolva bine si iti baga in plus.

Pai entitatile alea sunt cele care ma suna si imi trimit mesaje de cativa ani. Nu stiu cat de bine ma rezolva, deocamdata nu imi par a fi foarte eficienti.

#44
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,390
  • Înscris: 07.02.2003

View Postblogeranonim, on 14 septembrie 2022 - 01:59, said:

Cei 25 lei au fost comision administrare card.
Din suspiciune de frauda(ceva ciudat in aplicatia bancii)am blocat cardul, si am crezut ca daca il blochez fara reemitere se poate debloca dupa solutionarea cauzei.
Dar nu au vrut nici in ruptul capului sa il mai deblocheze, singura solutie fiind emiterea unui nou card, care conform contractului ar fi trebuit inclus in pachetul zero tot, dar ei s-au gandit ca au mai tepuit clienti si le-a mers, asa ca m-au taxat cu 25 lei.
Se poate taxea emiterea unui card in afara celui la termen care e gratuita daca nu e din motive de securitate...

Edited by andreic, 14 September 2022 - 09:54.


#45
lelali

lelali

    Vrăjeală, multă vrăjeală!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,645
  • Înscris: 07.11.2009

View Postblogeranonim, on 14 septembrie 2022 - 08:23, said:


De ce nu intelegeti ca odata cu restituirea taxei abuzive, am cerut si inchiderea contului, scris,telefonic si intr-o agentie?
De ce trebuie sa merg de o suta de ori la o banca, unde angajatii m-au luat la misto si au ras, cand le-am cerut clar "Vreau cei 25 lei si inchideti contul, ca nu vreau sa mai colaboram! Sunteti hoti!"
Am instiintat banca sa inchida conutul ca nu vor mai fi tranzactii in acel cont , iar daca aplica comisioane, eu nu mai platesc nimic.
Ești căpos pe banii tăi. Și pe timpul tău. Și pe nervii tăi.
Mergi într-o altă agenție și rezolvă cu închiderea contului, păstrează cererea.
Nu merge pe mail, nici telefonic. Ce garanție am eu că peste 2 zile nu vii cu o falcă în cer și una-n pământ urlând că ți-am închis contul abuziv, doar în urma unui email? Se fac atâtea fraude.
Și ești dator și pentru cele 2 luni, odată cu restituirea sumei încasate abuziv, contractul... Ghicește tu ce. :)

#46
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,417
  • Înscris: 22.10.2007
Asteptam sa deschizi threadul in care te plangi ca ti-au trimis contul la firme de recuperare si din ~50 de lei s-au facut 500 + dobanzi.

Mergi la agentie si fa lucrurile cum trebuie, altfel tot tu pierzi.

Edited by _-livio-_, 15 September 2022 - 05:54.


#47
Havoc

Havoc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,814
  • Înscris: 21.03.2004

View Postblogeranonim, on 14 septembrie 2022 - 08:23, said:

De ce nu intelegeti ca odata cu restituirea taxei abuzive, am cerut si inchiderea contului, scris,telefonic si intr-o agentie?
De ce trebuie sa merg de o suta de ori la o banca, unde angajatii m-au luat la misto si au ras, cand le-am cerut clar "Vreau cei 25 lei si inchideti contul, ca nu vreau sa mai colaboram! Sunteti hoti!"
Am instiintat banca sa inchida conutul ca nu vor mai fi tranzactii in acel cont , iar daca aplica comisioane, eu nu mai platesc nimic.
Tu ai o trauma cu misto-ul si rasul, ce ai fi vrut sa faca, sa planga??Daca banca nu are grija de comportamentul lor cu clientii le spui pa si pussy.
Si intelege odata ca trebuie sa mergi intr-o sucursala daca vrei sa inchizi contul, nu conteaza ce crezi tu ca este bine/drept/frumos/perfect, conteaza ce spun procedurilor lor iar astea zic ca trebuie mers in sucursala pentru inchidere cont!

Edited by Havoc, 16 September 2022 - 00:55.


#48
blogeranonim

blogeranonim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 08.02.2010

View PostHavoc, on 16 septembrie 2022 - 00:53, said:

Tu ai o trauma cu misto-ul si rasul, ce ai fi vrut sa faca, sa planga??Daca banca nu are grija de comportamentul lor cu clientii le spui pa si pussy.
Si intelege odata ca trebuie sa mergi intr-o sucursala daca vrei sa inchizi contul, nu conteaza ce crezi tu ca este bine/drept/frumos/perfect, conteaza ce spun procedurilor lor iar astea zic ca trebuie mers in sucursala pentru inchidere cont!
Se pare ca nu ai citit tot.
Am fost de 2 ori la 2 agentii diferite.
Prima a spus ca nu se poate si m-a luat la misto, am facut sesizare pe acest motiv, iar in a doua sucursala mi-a spus ca intre timp mi-au aplicat un comision pe care nu pot sa il platesc la ei, ca nu au casierie, eu nu am card ,si trebuie intai sa-mi fac un card valabil, apoi sa platesc comisionu si sa merg iar intr-o agentie sa cer inchiderea.
Eu nu am timp sa merg toata ziua la banca, ca unii mai si munceste, iar comisionul oricum nu vreau sa il platesc din simplu motiv ca am cerut inchiderea contului pe toate caile posibile inainte de aplicarea acelui comision.
Eu nu pot sa merg in agentie sa-i iau la bataie sa imi dea o cerere sa o completez.

#49
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

View Postblogeranonim, on 16 septembrie 2022 - 07:16, said:

mi-a spus ca intre timp mi-au aplicat un comision pe care nu pot sa il platesc la ei, ca nu au casierie, eu nu am card ,si trebuie intai sa-mi fac un card valabil, apoi sa platesc comisionu si sa merg iar intr-o agentie sa cer inchiderea.

Si ce este asa greu sa faci transfer bancar in contul tau Raiffeisen cu 50 lei astfel incat sa ai balanta pe zero? Acum ai balanta pe minus. Cu siguranta mai ai cont la alta banca ori ai vreun prieten cu cont. Sa stii ca solutii exista, doar vointa sa fie.

View Postblogeranonim, on 16 septembrie 2022 - 07:16, said:

iar comisionul oricum nu vreau sa il platesc

In regula, am inteles asta. Atunci nu ai decat sa astepti sa te execute/sa vanda datoria unor firme recuperari. Totusi retine un lucru, la ANPC de data asta nu vei mai avea castig de cauza.

Edited by MembruAnonim, 16 September 2022 - 07:27.


#50
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,241
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdark, on 13 septembrie 2022 - 15:35, said:



Banca nu dă hârtie, în acest sens, ce nu pricepeți! Poți să stai și în genunchi, nu-ți dă act la mână, că ai cerut închiderea contului. Doar asigurări verbale!
atunci de ce eu am vreo 3 hartii de genul asta in sertar?

p.s. e simplu. faci cererea in 2 exemplare. unu ramane la ei altul la tine cu numar de intrare. daca ingnora primesc amenda.

#51
george_c_ro1

george_c_ro1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 02.04.2020
Inchiderea relatiei / contului nu se efectueaza daca exista un litigiu ( cei 25 ron ) . Se rezolva si se solicita inchiderea contului . Daca reclamatia nu se rezolva favorabil cum procedai ?
Momentan banca nu are facilitatea de blocare / deblocare card in aplicatie / agentii / call-center ( vezi CGB ) .

Solutii :

-transferi din alta banca comisioanele datorate  ;

- soliciti in Banca un card instant ( este gratis) ,depui cu ajutorul acestuia comisioanele datorate la Multifunctionalele incasare numerar si inchizi in aceeasi zi cardul/ contul ;

- contul se inchide dupa un numar de X luni la initiativa Bancii ( nu este implicita) , datorita comisioanelor restante si inactivitate .

Primele 2 solutii  presupun semnarea olografa a  unui formular Cerere inchidere.

Poti depune si plangere ANPC dar iti trebuie si un raspuns Banca cu privire la motivul neinchiderii contului.





#52
blogeranonim

blogeranonim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 08.02.2010
Update:
Dupa mult scandal si amenintari cu reclamatii si dat in judecata, in sfarsit mi-au fost anulate acele comisioane si am inchis contul.
Nu inteleg de ce nesimtitii astia se comporta asa cu clientii. Spera ca cetateanul sa o lase balta si sa mai ciupa si ei 30-40 lei comision?
Deci, daca se vrea, se poate, numai ca nu ii intereseaza decat sa ne incaseze banii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate