![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Banca refuza sa inchida un cont de debit
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#19
Posted 13 September 2022 - 18:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Nici mie nu au vrut cei de la BT sa imi inchida contul decat daca ma prezint personal in sucursala. Le-am zis ca nu pot sa fac asta(era perioada cand Covidul era la intensitate maxima) asa ca am scos toti banii din cont si l-am lasat asa. Dupa 2 ani inca nu mi-au inchis contul, am primit recent noul card BT prin posta. Normal ca nici nu l-am activat, ma gandesc ca dupa un timp il inchid automat, vazand ca nu e folosit.
Urasc Banca Transilvania din mai multe motive, unul dintre ele este acela ca are cele mai nesimtite comisioane. |
#20
Posted 13 September 2022 - 19:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Motivul primei sesizari catre ANPC a fost pentru taxarea cu 25 lei administrare card, in conditiile in care am pachetul "zero tot" si am respectat toate conditiile impuse de banca pentru a beneficia de acest pachet. Am mers intr-o agentie unde pur si simplu tanti a ras de mine cand am cerut sa-mi restituie acea suma. Tot atunci am cerut sa-mi scot toti banii din cont si sa il inchida cu tot cu card, dar mi-a spus ca nu se poate,ca suma este mare si trebuie sa fac cerere telefonica pt marire plafon retragere. Am cerut marirea plafonului, si in 2 zile am reusit sa scot toata suma, apoi am cerut sa-mi restituie cei 25 lei si sa inchida contul(telefonic si pe mail). Cei din callcenter au spus ca nu ma pot ajuta cu nimic, iar la sesizarea online am primit un mail ca au luat la cunostinta, si ca trebuie sa merg iar in agentie sa se faca misto pe seama mea.
Cand am vazut ca nu se poate rezolva amiabil, am facut sesizarea cu specificatia ca-mi vreau cei 25 lei si totodata sa inchida contul, deoarece consider ca nu au respectat conditiile din contract, deci contractul este nul din punctul meu de vedere. Mi-au oferit 100 lei voucer emag sa-mi retrag plngerea, dar nu am retras nimic. In cateva zile am primit raspuns de la ANPC ca banca imi va restitui banii, si asa s-a si intamplat, doar ca nu mi-au inchis si contul. Am sunat la banca sa-l inchida, dar dupa o convorbire de peste o ora (din care 45 min am asteptat sa ma preia un operator), au spus ca nu se poate inchide doar intr-o agentie. Am facut o cerere online din aplicatia bancii la care bine inteles ca mi-au raspuns formal ca nu se poate. O perioada de vreo 2 luni nu i-am mai bagat in seama, pana cand am fost sunat sa ma atentioneze ca datorez o anumita suma. Am mers la o agentie si mi-au spus ca este vorba de comisioane de administrare cont, si ca daca nu le platesc nu imi inchid contul. Daca ei au incalcat termenii din contract, acel contract mai este valabil? |
#21
Posted 13 September 2022 - 19:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Deci comisionul nedatorat ti l-au returnat pana la urma. Restul nu este decat incapatanarea ta de a nu merge la banca sa inchizi contul. Nu ar fi singura banca unde nu se pot inchide conturile decat personal in unitate. Dealtfel cred ca aceasta este regula; daca vrei sa rezolvi, o respecti.
|
#22
Posted 13 September 2022 - 19:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Tu asteapta cat mai mult, comisioanele cresc si astia daca vor pot sa-ti puna poprire pe conturi. E suma mica, dar daca vor cu tot dinadinsul o vor face si pe asta, le datorezi bani din comisioane.
|
#23
Posted 13 September 2022 - 19:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
andreic, on 13 septembrie 2022 - 14:43, said:
Asa trebuie, nu se inchid conturi asa usor. Trebuie sa faci acolo cerere scrisa ca titular, sa faci echilibrarea sumelor datorate sau lichidarea banilor tai pana in limita a <10 lei si abia atunci se poate comanda inchiderea. Dupa ce mi-au restituit suma, am cerut telefonic(m-au interogat jumate de ora sa ma identifice) inchiderea contului, dar am fost refuzat pe motiv ca trebuie sa merg intr-o agentie. Acelasi lucru s-a intamplat si la cererea facuta online. I-am instiintat ca nu voi mai folosi acel cont deoarece nu au respectat contracul. Dupa vreo 2 luni m-au sunat sa ma anunte ca le sunt dator cu nu stiu ce comosioane aplicat ulterior cereri mele de inchidere a contului. Am fost si intr-o agentie, unde mi-au spus ca trebuie sa platesc comisioanele, apoi sa cer inchiderea contului. Eu oricum nu pot sa platesc nici un comision deoarece cardul este blocat si ar trebui sa cer emiterea altui card cu care sa platesc la un bancomat de-al lor, raiffeisen nemaiavand casierie la nici o sucursala. Nu stiu daca sa mai apelez la ANPC, sau sa merg direct in instanta cu un avocat si sa le cer despagubiri pentru furt si hartuire. Edited by blogeranonim, 13 September 2022 - 19:41. |
#24
Posted 13 September 2022 - 20:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ initiator faci foarte bine , continua si vei progresa
Nu pot adauga decat ca titlul " Banca refuza sa inchida un cont de debit " este nefercit Te superi degeaba pe banca , toata lumea observa ca esti in culpa. LE Ma mir ca ANPC ti-a dat dreptate LE2 In instanta pierzi cu sihuranta Dar repet continua sa pierzi. Edited by alex321, 13 September 2022 - 20:07. |
#25
Posted 13 September 2022 - 20:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
alex321, on 13 septembrie 2022 - 20:05, said:
@ initiator faci foarte bine , continua si vei progresa Nu pot adauga decat ca titlul " Banca refuza sa inchida un cont de debit " este nefercit Te superi degeaba pe banca , toata lumea observa ca esti in culpa. LE Ma mir ca ANPC ti-a dat dreptate LE2 In instanta pierzi cu sihuranta Dar repet continua sa pierzi. Se pare ca o autoritate romana mi-a dat dreptate, dar banca continua cu abuzurile. Eu consider ca orice incalcare a unui contract, aduce si anularea acestuia. Am verificat un extras de cont, si vad ca imi pune si dobanda la comisioane. Sa le cer si eu dobanda ca mi-au tinut 18.000lei blocati o luna? Edited by blogeranonim, 13 September 2022 - 20:16. |
#26
Posted 13 September 2022 - 20:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
lex2010, on 13 septembrie 2022 - 18:52, said:
Nici mie nu au vrut cei de la BT sa imi inchida contul decat daca ma prezint personal in sucursala. Le-am zis ca nu pot sa fac asta(era perioada cand Covidul era la intensitate maxima) asa ca am scos toti banii din cont si l-am lasat asa. Dupa 2 ani inca nu mi-au inchis contul, am primit recent noul card BT prin posta. Normal ca nici nu l-am activat, ma gandesc ca dupa un timp il inchid automat, vazand ca nu e folosit. Urasc Banca Transilvania din mai multe motive, unul dintre ele este acela ca are cele mai nesimtite comisioane. |
#27
Posted 13 September 2022 - 20:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
alex321, on 13 septembrie 2022 - 17:57, said:
Sunt si cazuri (BT) cand contul in lei si eur nu costa nimic oricat le-ai tine . (Eu le am de 10 ani) Nu am operatiuni . strongsss, on 13 septembrie 2022 - 17:06, said:
ai cerut vreodata hartie, dupa inchiderea unui cont si n-ai primit? eu (sau nevasta-mea) am cerut si am primit de la BT, BRD, UNICREDIT, BCR |
#28
Posted 13 September 2022 - 20:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu am decat 3 lei in total pe ambele conturi.
Ce am cu adevarat este istoric. Edited by alex321, 13 September 2022 - 20:54. |
|
#29
Posted 13 September 2022 - 21:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu am inchis nicioadata un cont telefonic/online. A trebuit sa merg in agentie de fiecare data.
Cand ai primit raspunsul ANPC si banca a returnat comisionul, in secunda doi trebuia sa mergi in agentie si sa inchizi contul. Acum nu ai indeplinit conditiile pt zero tot, si banca iti va lua comisioane in continuare. Poti sa mai faci o plangere la ANPC, dar nu vei mai primi rapsuns favorabil. Ma mir ca nu ti-au returnat comisionul fara ANPC, eu nu am avut probleme cu Raiffeisen pana acum, adica au respectat toate punctele din contract. |
#30
Posted 13 September 2022 - 21:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@initiator
Nu e clar, sau n-am observat eu, daca ai facut cerere in scris sau electronic, sa iti fie inchis contul. Daca e doar verbal la telefon, nu cred ca are vreo valoare. Daca la telefon, dar si electronic, ti-au comunicat ca trebuie sa te duci fizic in sucursala, ba mai mult, poate ca scrie si printr-un contract (sau act aditional trimis pe email) ca trebuie sa te duci fizic ca sa inchizi contul, la fel, nu cred ca vei avea castig de cauza. |
#31
Posted 13 September 2022 - 22:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
cetces, on 13 septembrie 2022 - 20:34, said:
Ai bani in el, deaceea nu il inchide. Daca nu aveai bani in el ar fi fost inchis automat dupa cateva luni de inactivitate. |
#32
Posted 13 September 2022 - 22:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
migaci83, on 13 septembrie 2022 - 21:50, said:
@initiator Nu e clar, sau n-am observat eu, daca ai facut cerere in scris sau electronic, sa iti fie inchis contul. Daca e doar verbal la telefon, nu cred ca are vreo valoare. Daca la telefon, dar si electronic, ti-au comunicat ca trebuie sa te duci fizic in sucursala, ba mai mult, poate ca scrie si printr-un contract (sau act aditional trimis pe email) ca trebuie sa te duci fizic ca sa inchizi contul, la fel, nu cred ca vei avea castig de cauza. In agentia Bragadiru IF au ras de mine ca vreau 25 lei si m-au trimis la plimbare, iar in agentia Apusului B au spus ca trebuie sa platesc comisioanele aplicate intre timp si apoi sa cer inchiderea contului, dar banca nu mai are casierie, iar eu nu mai am card activ, deci nici daca vreau nu pot sa platesc comisionul, iar ei ma taxeaza in continuare. |
#33
Posted 13 September 2022 - 23:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
blogeranonim, on 13 septembrie 2022 - 19:19, said:
Motivul primei sesizari catre ANPC a fost pentru taxarea cu 25 lei administrare card, in conditiile in care am pachetul "zero tot" si am respectat toate conditiile impuse de banca pentru a beneficia de acest pachet. blogeranonim, on 13 septembrie 2022 - 20:14, said:
De ce spui ca banca are dreptate, atata timp cat eu am indeplinit conditiile din contract pentru comisioane zero, iar ei m-au taxat abuziv? ![]() SI eu am zero si am grija de cont sa fie corect operat si fara comisionare, am reusit pana acuma. |
|
#34
Posted 13 September 2022 - 23:31
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
daca e vorba de raiff lasa-i sa taxeze. dupa 6 luni de mers pe minus blocheaza ei automat contul. atentie doar il blocheaza sau il trec inactiv, adica nu iti mai iau comisioane in continuare. asta nu inseamna ca ti-l inchid.
si poprire nu au cum sa iti puna pe conturi ca asta o pun doar la cererea unui executor judecatoresc sau a anaf-ului. |
#35
Posted 14 September 2022 - 01:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
andreic, on 13 septembrie 2022 - 23:23, said:
Adica ai facut tranzactii lunare cu cardul ? Ca stii ca daca nu o faci, nu mai e zero. Este suficient sa scapi o luna si beneficiul fara comision administrare dispare. Acum am inteles ce ai facut ![]() SI eu am zero si am grija de cont sa fie corect operat si fara comisionare, am reusit pana acuma. Din suspiciune de frauda(ceva ciudat in aplicatia bancii)am blocat cardul, si am crezut ca daca il blochez fara reemitere se poate debloca dupa solutionarea cauzei. Dar nu au vrut nici in ruptul capului sa il mai deblocheze, singura solutie fiind emiterea unui nou card, care conform contractului ar fi trebuit inclus in pachetul zero tot, dar ei s-au gandit ca au mai tepuit clienti si le-a mers, asa ca m-au taxat cu 25 lei. Numai ca eu nu accept cacaturi din partea nimanui, mai ales cand este pe banii mei. Acum iar o incearca aiurea cu refuzul inchiderii contului, dar pana la urma am sa caut un avocat bun sa-i fac sa plateasca si pentru alti clienti. |
#36
Posted 14 September 2022 - 03:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
blogeranonim, on 13 septembrie 2022 - 19:38, said:
banca refuza sa-mi restituie acei 25 lei care se pare ca erau taxati abuziv (asa a decis ANPC). I-am instiintat ca nu voi mai folosi acel cont deoarece nu au respectat contracul. O perioada de vreo 2 luni nu i-am mai bagat in seama, pana cand am fost sunat sa ma atentioneze ca datorez o anumita suma. Ce nu iti este clar? Da, acel prim comision de 25 lei a fost aplicat abuziv desi ai indeplinit conditia de incasare. Insa ti-ai primit banii dupa sesizarea la ANPC. Dupa ai avut doua luni timp in care nu ai mai folosit deloc contul, deci nu ai mai indeplinit conditia de incasare/plata. Asa ca ai acum vreo 50 lei taxe neplatite pe acele doua luni. Edited by MembruAnonim, 14 September 2022 - 03:23. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users