Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
MyGuava?

Statele Unite al Mexicului vor av...

C Embedded

DUO Street View
 Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt

Cum setez sa trimit sms de pe dig...

Microciment in bucatarie
 La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica
 Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...

Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...
 

Dacia logan 1 facelift este o dezamagire de masina

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
130 replies to this topic

#109
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

 Wotan, on 27 ianuarie 2021 - 12:26, said:

Sa vezi in schimb cat costa intretinerea unui Mercedes de 15 ani cand se strica ceva... Pana si mecanicul te incarca mai mult, ca e marca "premium". Posted Image

Magaria asta o aplica toti. Magaria: adica aceeasi operatiune (aceeasi manopera, nici mai grea, nici mai usoara) e taxata diferit in functie de cat de scumpa a fost masina si de cum e pozitionata pe "piata" ca "imagine".

Daca masina a costat mult, pai musai si service-ul la ea trebuie sa fie pe masura pretului platit pe utilaj. O magarie, dupa cum spuneam.

De fapt, e o forma de taxare a luxului, a lacomiei umane. Din unghiul asta vazuta, nu mi se mai pare asa magarie :)

Edited by cattavencu, 27 January 2021 - 13:06.


#110
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,766
  • Înscris: 22.11.2007
nu intotdeauna, dar sa schimbi o piesa la o masina straineza poate fi mult mai complicat, inghesuit, mai multe ore de munca decat la un Logan.

apropo de preturi, mai gasiti voi alta masina unde bascula de origine sa coste 116 lei.

#111
CovertTwo

CovertTwo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,057
  • Înscris: 16.09.2019
Dar nu te contrazice nimeni.
Logan este/a fost o mașinã ieftina și fiabilã.
Dacã ai alte pretenții, plãtești in plus.
Eu fac aproape 5000 km lunar. Loganul nu m a satisfacut deloc, intepeneai in scaunul ãla si se misca pe șosea ca o cãrãmidã cu roți.
Dar nici nu s de acord cu initiatorul. Compari low cost cu Mercedes. Nu e normal.

#112
castiel97

castiel97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 07.02.2020

 cattavencu, on 27 ianuarie 2021 - 12:54, said:



Magaria asta o aplica toti. Magaria: adica aceeasi operatiune (aceeasi manopera, nici mai grea, nici mai usoara) e taxata diferit in functie de cat de scumpa a fost masina si de cum e pozitionata pe "piata" ca "imagine".

Daca masina a costat mult, pai musai si service-ul la ea trebuie sa fie pe masura pretului platit pe utilaj. O magarie, dupa cum spuneam.

De fapt, e o forma de taxare a luxului, a lacomiei umane. Din unghiul asta vazuta, nu mi se mai pare asa magarie :)

N-am avut Logan dar nu e logic sa coste mai mult daca ce-ti face la masina dureaza mai mult? Poate la Logan iti schimba un filtru in 5 min dar la Mertan fiind mai inghesuit trebuie sa desfaci vreo ora furtune sa ajungi la el. E si normal sa fie taxat mai mult, zic si eu..

#113
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,725
  • Înscris: 24.10.2015

 Wotan, on 27 ianuarie 2021 - 12:26, said:

Sa vezi in schimb cat costa intretinerea unui Mercedes de 15 ani cand se strica ceva... Pana si mecanicul te incarca mai mult, ca e marca "premium". ;)

Normal ca e premium, poti s-o scrii si fara ghilimele.

 castiel97, on 27 ianuarie 2021 - 16:45, said:



N-am avut Logan dar nu e logic sa coste mai mult daca ce-ti face la masina dureaza mai mult? Poate la Logan iti schimba un filtru in 5 min dar la Mertan fiind mai inghesuit trebuie sa desfaci vreo ora furtune sa ajungi la el. E si normal sa fie taxat mai mult, zic si eu..

Nu intotdeauna se lucreaza mai greu la un Mertan. Cateodata chiar e mai bine gandit si unele operatiuni se efectuiaza foarte usor. Dar sunt si lucruri complicate, bineinteles.

Pe de o parte manopera e si normal sa fie proportionala cu pretul masinii sau cu pretul pieselor cu care lucrezi.

#114
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,844
  • Înscris: 01.10.2002

 vinciun, on 27 ianuarie 2021 - 18:49, said:

Pe de o parte manopera e si normal sa fie proportionala cu pretul masinii sau cu pretul pieselor cu care lucrezi.
La acelasi volum de munca? Care e logica?

 vinciun, on 27 ianuarie 2021 - 18:49, said:

Normal ca e premium, poti s-o scrii si fara ghilimele.
O masina veche de 15 ani nu mai e pemium. E o masina veche, ajunsa la finalul vietii sale.

#115
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Si mp de finisaj te costa mai mult la o vila decat la un ap cu 2 camere confort 3, chiar daca timpul de lucru/mp e mai scazut la vila.

Legat de manopera la noua vs veche, realitatea e ca de multe ori se lucreaza mai greu la una veche, ca ai suruburi ruginite, diverse chestii intepenite, mizerabile si asa mai departe dar te va pierde daca sare calul.
La fel si in cazul masina scumpa vs masina ieftina.
Sunt multe variabile care intra in pret. Unele tin si de sociologie (intuitiva bineinteles), nu doar de manopera in sine.

#116
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,725
  • Înscris: 24.10.2015

 Wotan, on 27 ianuarie 2021 - 21:07, said:


La acelasi volum de munca? Care e logica?


Daca ma pui sa instalez o lustra de 20.000 de euro o sa-ti cer mai mult decat daca ar fi una de 150 de euro. Cu cat e mai scumpa piesa cu atat mai mari sunt problemele in caz de ceva... Mai e si nivelul de calitate cerut, cand lucram cu piese scumpe, boss-ul poate fi extrem de pretentios. Trebuie sa fie totul facut impecabil si ireprosabil. In cazul lucrarilor de buget... cat platesti atata ai. Cel putin asa ar trebui sa fie ca din pacate de multe ori platesti mult si ai putin.

 Wotan, on 27 ianuarie 2021 - 21:07, said:


O masina veche de 15 ani nu mai e pemium. E o masina veche, ajunsa la finalul vietii sale.

E premium. E o masina premium veche. Daca e o cazatura inseamna ca a fost... Nu varsta decide statutul masinii.

Are cumnatul e350 din 2005 cu 150.000 km. Pfff... nu exista termen de comparatie intre aia si daciile 2021. Si sunt sigur ca nici nu poate fi vorba despre sfarsitul vietii, daca o sa fie intretinuta, peste 10 ani va merge si va arata la fel. Cu unele costuri bineinteles. Conduc si apreciez orice, cred ca nu as stramba din nas nici la Dacia, ca sa nu ma inteleaga cineva gresit. Chiar am pus in calcul si dacia dokker acum cateva luni.

#117
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,844
  • Înscris: 01.10.2002

 vinciun, on 27 ianuarie 2021 - 23:04, said:

Daca ma pui sa instalez o lustra de 20.000 de euro o sa-ti cer mai mult decat daca ar fi una de 150 de euro. Cu cat e mai scumpa piesa cu atat mai mari sunt problemele in caz de ceva... Mai e si nivelul de calitate cerut, cand lucram cu piese scumpe, boss-ul poate fi extrem de pretentios. Trebuie sa fie totul facut impecabil si ireprosabil. In cazul lucrarilor de buget... cat platesti atata ai. Cel putin asa ar trebui sa fie ca din pacate de multe ori platesti mult si ai putin.
Omule... La o masina in stare buna schimbi niste filtre si uleiul. Ce pretentii poate sa aiba "boss-ul"?

 vinciun, on 27 ianuarie 2021 - 23:04, said:

E premium. E o masina premium veche. Daca e o cazatura inseamna ca a fost... Nu varsta decide statutul masinii.
Ba da. Si un Mercedes devine rabla.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ztRp9ZELICc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Atunci cand ajungi sa cauti aripi sau praguri la schrott dar te tii arogant fata de unul cu masina noua ca tu esti un "boss cu masina premium" devine penibil...

#118
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,725
  • Înscris: 24.10.2015

 Wotan, on 27 ianuarie 2021 - 23:51, said:


Omule... La o masina in stare buna schimbi niste filtre si uleiul. Ce pretentii poate sa aiba "boss-ul"?


Asa e. Dar asta nu inseamna ca nu se defecteaza si masinile mai noi. Ca doar nu-s numai vechituri in service-uri.

 Wotan, on 27 ianuarie 2021 - 23:51, said:

Atunci cand ajungi sa cauti aripi sau praguri la schrott dar te tii arogant fata de unul cu masina noua ca tu esti un "boss cu masina premium" devine penibil...

De acord.

#119
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,725
  • Înscris: 24.10.2015
Insa nu inteleg de unde si pana unde a ajuns c classe-ul ala in discutia noastra. Eu m-am legat de afirmatia in care ai spus ca un Mercedes la 15 ani nu mai este premiul si e la sfarsit de viata. Evident ca nu poti generaliza asa. Ti-am dat exemplu masina lu cumnatu, daca ai avea ocazia sa faci o tura cu ea ti-ai schimba radical opinia. Eu cand vorbesc de un model oarecare am in vedere o masina intretinuta corect, nu ultimul putregai. Altfel, daca e sa ne uitam asa, la altii masinile sunt rable cazaturi deja dupa 5-6 ani nu dupa 25 cum mi-ai aratat tu c-ul ala.

Si apropos, nu inteleg de ce te-ai simtit nevoit sa-mi scrii ultima replica, eu nu sunt arongant fata de altul cu masina noua.

#120
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,844
  • Înscris: 01.10.2002
Nu m-am referit la tine, ci era o remarca generala. Trebuie sa recunosc ca n-am intalnit niciodata astfel de atitudini de la proprietarii de Mercedes, ci doar de la proprietari de treiare construite in anii 90...

Sotia are o prietena care avea un A-Klasse de vreo 15 ani, si incepuse sa mearga tot la cateva luni cu masina la service. Probleme minore, instalatia electrica, inchidere usi, dar tot enervant. Orice masina imbatraneste in timp, in special plasticele, contactele si zonele mobile (incuietori, macarale geamuri)

Edited by Wotan, 28 January 2021 - 10:24.


#121
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 03.08.2010

 SOIMMALTEZ, on 24 ianuarie 2021 - 14:25, said:


Si oricum Renault si Fiat sunt cei mai slabi producatori din lume cand vine vorba de masini per total, nu ca le-a reusit un motor sau o transmisie ici colea sau un model de masina.
Ca o completare la cele de mai sus- prostul nu e prost pana nu e si fudul: dupa ce ca-s varza, s-au mai bagat si in F1.. cat tupeu frate, cat tupeu...😂😂😂

#122
SOIMMALTEZ

SOIMMALTEZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,578
  • Înscris: 04.11.2020
Rahat daca F1 e etalon pentru masinile consumer te rog data viitoare cand te sui in cazan sa nu te crezi in F1 ca rad ceilalti din trafic de tine si de cotetul tau umblator.
Ca tocmai din postarea mea asta trebuia sa intelegi. Ca daca le-a reusit un motor sau o transmisie sau un model, nu inseamna ca fac masini bune in general, dar daca citesti ca un taliban care este posesor de tomberon cu roti te obeste fanboysmul si trebuia sa lauzi cotetul cumva raportandul la F1 :)

#123
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,844
  • Înscris: 01.10.2002
Hai ca nu-s firmele franceze asa de rele. In definitiv, prima in top e o firma franceza.
[ https://www.fleeteurope.com/sites/default/files/jd_power_ranking.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Iar atat PSA cat si Renault si Dacia bat la kur firme precum Daimler si BMW, dupa cum zic statisticile.

Edited by Wotan, 29 January 2021 - 00:06.


#124
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008
Foarte tare clasamentul asta de mai sus cu Toyota pe la coada !  Pe buneee ?!    .... erau beti or ................ High ?! Posted Image

#125
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Wotan-bati moneda pe o afirmatie falsa,parerea mea.Marca premium nu are legatura cu vechimea masinii.Premium e premium,adica calitate,comfort,fiabilitate,prestatii.

#126
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,844
  • Înscris: 01.10.2002
Dupa ce au trecut 15 ani, nu mai e masina premium. Indiferent de marca, denumirea corecta e cazan...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate