Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Combustibil Extra Vs Combustibil Standard
Last Updated: Jul 04 2021 21:47, Started by
AndreiNix
, Aug 30 2020 11:40
·
0
#37
Posted 30 August 2020 - 23:34
Rareori alimentez varianta extra. Prefer varianta simplă și o aditivez singur.
|
#38
Posted 30 August 2020 - 23:36
ldpe, on 30 august 2020 - 20:46, said:
Am lucrat impreuna acum multi ani la un proiect sf pe acea vreme - o dacie 1300 am vrut sa o modificam pe electric spate pana la 30km/h si motor termic tractiune fata , daca ne cuplam amandoi iese ceva excelent , ne completam unul pe altul . El prepara motoare , transforma, este unul din cei care a montat biturbo pe Logan diesel , schimbat ax came , calcul pentru refacere soft etc , intra la probleme complexe . Printre altele am vrut sa ajung si eu la 100...120cp/tona la masina , vreo 3 zile a calculat si ca sa fie 100% sigura masina ieseam cu transformarile si omologarile mai scump decat am dat pe masina . Toate facute cu piese adevarate nu din pila . E foarte scump sa aduci un mpi la putere mare si sa ai si fiabilitate - sfatul lui este simplu : "vrei veleitati sport la masina ? cumpara direct preparata de fabrica sh ca iesi muuult mai ieftin " Trebuia inclusiv sistemul de franare sa-l modific , disc dublu fata cu etrieri brembo si disc plin spate ceea ce insemana punte spate schimbata cu Renault...nu mai tin minte ce serie se potrivea la fix ca m-a luat cu ameteala cand am vazut pretul total . cumperi motor de motocicleta si gata |
#39
Posted 31 August 2020 - 09:26
La a mea masina(motor aspirat benzina) nu am simtit nici o diferenta intre benzina de 95 si cea de 98,nici de putere dar nici de consum.Singura diferenta pe care am simtit-o a fost in portofel.
|
#40
Posted 31 August 2020 - 10:33
Motorina premium de la MOL contine mult mai putin sulf decat cea normala. In concesinta face mult mai bine dpdv al depunerilor
|
#41
Posted 31 August 2020 - 11:13
AndreiNix, on 30 august 2020 - 11:40, said:
Se înțelege din titlu care este intrebarea. Daca merita sa bagi doar combustibil extra sau nu. Daca este fiabil cu totul, daca menajeaza motorul, daca "trage" masina mai bine.. Banii economisti pe motorina standard se duc mai tarziu in piese? Vreau opinii sustinute cu argumente pertinente. având în vedere că zici numa' de motor, ia să-ți zic io părerea mea: -la mașina de tuns iarba benzina de 98 învârte mai miștoc motorișca -la cea de adunat zăpada am avantajul că pornește la prima funie cu 98 |
#43
Posted 31 August 2020 - 17:15
gushpi, on 31 august 2020 - 11:13, said: având în vedere că zici numa' de motor, ia să-ți zic io părerea mea: -la mașina de tuns iarba benzina de 98 învârte mai miștoc motorișca -la cea de adunat zăpada am avantajul că pornește la prima funie cu 98 Asta de "98", care aici e de 92 parca, contine si max 10% alcool, deci eficienta mai mica, dar n-o sa schimb benzina doar pentru masina de taiat iarba. Da, pe zapada porneste f. usor |
#44
Posted 31 August 2020 - 20:06
Daca zici de premium e 93. Mid-grade parca-i 89 sau in alte parti 91.
|
#45
Posted 01 September 2020 - 03:23
Puneti numai combustibili standard, atat benzina cat si motorina.
Nu de alta, dar sa gasesc eu pompa libera la premium! |
#46
Posted 01 September 2020 - 05:38
|
#47
Posted 01 September 2020 - 07:51
gmowner, on 01 septembrie 2020 - 03:23, said:
Puneti numai combustibili standard, atat benzina cat si motorina. Nu de alta, dar sa gasesc eu pompa libera la premium! ai vrut tu să zici ceva, dar nu ți-a ieșit: io tot îți ocup locul, chiar de iau motorină - că nu „se ezistă” insulă de alimentare separată! (doar aia pt camioane, dar doar la unele peco cu renume...) |
#48
Posted 01 September 2020 - 13:18
gmowner, on 01 septembrie 2020 - 03:23, said:
Puneti numai combustibili standard, atat benzina cat si motorina. Nu de alta, dar sa gasesc eu pompa libera la premium! Daca vrei sa fii spiritual, pune-i sa-si ia masini asiatice, ca sa intre pe partea cealalta a pompei. Tsunnnami, on 01 septembrie 2020 - 05:38, said:
Regular e 87 Nu de regular zic. Cum se cheama la voi butonul din mijloc la pompa? |
#49
Posted 01 September 2020 - 13:24
#50
Posted 01 September 2020 - 13:51
Tsunnnami, on 01 septembrie 2020 - 13:24, said:
Stai sa caut poze, ca fac poze de fiecare data cand pun gaz hai, ca pina ajungi tu trece baba cu colacii: in Sud, de acolo de unde a venit civilizatia, ii spune “Plus”. in nord, unde stati 6 luni cu promoroaca-n nari, cum ii spune? penguin-gas(s)? Edited by freaka-da-disk, 01 September 2020 - 13:52. |
#53
Posted 04 September 2020 - 04:41
mituri... 95 e f bun pentru majoritatea masinilor. superior doar daca doriti altceva, insa nu garanteaza nimic, si este eventual pentru cele care sunt proiectate pt asa ceva (porsche, Ferrari, etc).
consumul din bord nu e decat 80-90% realist, deci nici asta nu se pune. ce imi indica pe bord 8.2% era de fapt un 9.7% in realitate. si CP se cresc artificial si eficient prin resoftare, nu prin aditivi si benzina de 150 octanica. |
#54
Posted 04 September 2020 - 06:42
Cum s-a scris aici, parerea mea ca alimentarea cu premium cand nu este ceruta de producator (BMW) este fix pix, doar placebo si probabil doar la buzunar sa observ in timp. Mai auzeam eu pe cineva, "baga dinaia premium si mai da din cand in cand o tura pe autostrada"
Edited by Raulz0r, 04 September 2020 - 06:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users