Combustibil Extra Vs Combustibil Standard
Last Updated: Jul 04 2021 21:47, Started by
AndreiNix
, Aug 30 2020 11:40
·
0
#1
Posted 30 August 2020 - 11:40
Se înțelege din titlu care este intrebarea. Daca merita sa bagi doar combustibil extra sau nu. Daca este fiabil cu totul, daca menajeaza motorul, daca "trage" masina mai bine.. Banii economisti pe motorina standard se duc mai tarziu in piese? Vreau opinii sustinute cu argumente pertinente.
Edited by AndreiNix, 30 August 2020 - 11:41. |
#3
Posted 30 August 2020 - 11:57
320 000+ la diesel in 90% din cazuri a vazut doar lukoil. Nu s-a stricat nimic. Pentru masinile de turbo ce nu au 500 de caluti cu cat este mai unsuros combustibilul cu atat mai bine.
|
#4
Posted 30 August 2020 - 12:01
Daca nu am pus postarea in ce sectiune trebuie, ma scuzati
|
#5
Posted 30 August 2020 - 12:06
Am facut plinul cu omv maxxmotion diesel si in 15 km mi-a cedat senzorul presiune turbo. Am facut juma de autostrada buc-pitesti in limp mode.
Poate a fost doar o coincidenta nefericita, poate nu (nu ma pricep la mecanica), dar de atunci bag doar normala. Edited by Maryus89, 30 August 2020 - 12:07. |
#6
Posted 30 August 2020 - 12:13
Ca-nainte, doar mai des!
Io nu cred ca e mare diferenta, in afara de pret, intre OMV diesel si OMV diesel Maxx Motion, de exemplu. Am bagat de fiecare data ce am gasit. Iarna am incercat cu Mxx Motion. Frectia Diana la piciorul de lemn - INMUGURESTE! Adevarat ca in Romanica este combustibil mai prost in comparatie cu Vestul, dar nu-mi permit sa traversez tara ca sa fac un plin din Austria, de ex. Si una peste alta, nu s-a stricat nimic la masina, de motor vorbesc, datorita combustibilului. Tin minte ca acu 25 de ani se minunau pompagii ca eu bagam plin de benzina fara plumb(era mai ieftina pe vremea aia) la Dacia 1410 STANDARD. Ma intrebau daca nu se strica motorul. Ca sa scap de intrebari, le spuneam ca am motor modificat, pe injectie si catalizator, ca nu merge cu benzina normala. Si m-a dus masina aia 8 ani, pana am vandut-o, fara nicio problema la motor. Ba chiar fugea si cu peste 130 la ora, fara greturi! |
#7
Posted 30 August 2020 - 12:16
nu m-am stresat niciodata cu problema asta, am alimentat intotdeauna ce a fost mai ieftin, n-am avut niciodata probleme cu masina din cauza combustibilului, noroc?
Edited by dan210, 30 August 2020 - 12:18. |
#8
Posted 30 August 2020 - 12:21
Eu bag la Fiat Punto 1.2 benzina de 95 si extra de 99 in proportie de 3:1. Si am un consum mixt de 5.2. Daca as pune doar benzina de 95, as avea un consum de 5.7 mixt. Si ies mai ieftin prin combiantia asta cam cu 10% mai putini bani platiti la carburant. Daca as pune doar de 99, cred ca ar fi risipa de bani, ca nu e masina sport...
|
#9
Posted 30 August 2020 - 12:29
@initiator, depinde despre ce motor e vorba! ,,se simte" diferența mai mult la motoare mici si la benzina aspirat. La motor de 120cp nu prea se observa! In schimb, cand aveam Corsa C 1.3 diesel, consumul era mai mic cu cca 0.5l cu motorină premium de la rompetrol. Si mersul mai vioi, sunet mai rotund!
|
#10
Posted 30 August 2020 - 12:30
Combustibilii premium sunt ca si apa sfintita... nici nu ajuta dar nici nu fac rau... Acuma fara gluma, nu cred ca sunt diferente notabile pe tot parcursul vietii unui motor, nu sunt diferente majore intre unul si altul.
|
|
#11
Posted 30 August 2020 - 12:38
#13
Posted 30 August 2020 - 13:04
AndreiNix, on 30 august 2020 - 11:40, said:
Se înțelege din titlu care este intrebarea. Daca merita sa bagi doar combustibil extra sau nu. Daca este fiabil cu totul, daca menajeaza motorul, daca "trage" masina mai bine.. Banii economisti pe motorina standard se duc mai tarziu in piese? Vreau opinii sustinute cu argumente pertinente. Io's cu benzina, Mi-am exprimat deja parerea si pe celelalte 1001 subiecte deschise pe aceasta tema. Pentru mine este o diferenta majora intre benzina de 95 si cea de 100.Si aici nu intra consumul (cu toate ca se simte) pentru ca io nu-s omul economiei si nu dau doi bani pe conceptul de eco,bio,verde,emisii,etc. |
#14
Posted 30 August 2020 - 13:08
Da asa este, o benzina extra mega la 100 de caluti se simte cat un negru sub unghie dar la portofel o simti cu 10%...
|
#15
Posted 30 August 2020 - 13:15
Logan 1.4 .Petr...99 pentru ca merge motorul mai rotund si mai putin zgomotos, pot merge a 5-a in oras cu 55-60 km/h iar in depasiri nu ma rog de ea, asa cum ar fi daca as avea benzina de 95.
|
|
#16
Posted 30 August 2020 - 13:46
La o tura 95 pun o tura 100 , totul pentru curatare sistem injectie, disparitie trepidatii la semafor , cam atat , la Logan 1,6 mpi alte minuni nu se intampla dar face bine la sistemul de alimentare- injectie .
Acum , in aceasta perioada cum au scazut preturile am mers destul de mult cu 100 mol . Edited by ldpe, 30 August 2020 - 13:46. |
#17
Posted 30 August 2020 - 14:21
Tu-i mama ei de treaba. Daca motorul masinii e construit sa nu faca auto-aprindere cu combustibil de 95 RON, de ce sa-i pui 99 RON? I-ai crescut cumva rata de comprimare?
Daca puneti 110RON direct de pe Silverstone o sa ziceti ca s-a transformat Loganul in Ferrari 488 Psta. Intra treaba asta in aceasi categorie cu uleiul de sarpe si cabluri audio de $10,000/metru, conectate la Logitech-uri de 200 de lei. Edited by Ann0nyym0us, 30 August 2020 - 14:22. |
#18
Posted 30 August 2020 - 14:51
"De ce tremură la semafor? De frică?"
La mine "tremura" inseamna usoare miscari care multi nu le sesizeaza , nu te gandi ca misca masina , se simte usor ca trepideaza levierul de la schimbator cand ti mana pe el - tind catre perfectiune Edited by ldpe, 30 August 2020 - 14:51. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users