![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone Community Help (continuare Vodafone Helper)
Last Updated: Jun 18 2024 03:13, Started by
AlexEn
, May 08 2020 07:44
·
63
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#847
Posted 17 May 2024 - 20:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Dacă te referi la agenda de pe sim probabil că da se salvează pe sim nu la operator. Eu folosesc de mulți ani salvarea numerelor la google sau apple și după autentificare / logarea pe noul device se salvează și agenda.
|
#848
Posted 18 May 2024 - 16:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu marcgm, ma refer la 3 numere inchise de pe fiecare din cele 3 SIM-uri. Le am intregistrate pe la banci, pe la primarie si le-au inchis desi nu am depasit perioada de gratie. La magazinul Vodaofone era un sarac care a zis ca le poate activa daca ii fac 3 abonamente pe 2 ani dar eu am nevoie tot de cartela prepay.
|
#849
Posted 18 May 2024 - 17:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu poti schimba numerele de telefon in relatie cu bancile si primaria, cu un numar nou, de pe o cartela noua?
|
#850
Posted 19 May 2024 - 14:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare.
Întâmpin o problemă cu aplicația My Vodafone pt android, care nu îmi mai afișează de două luni factura. Îmi afișează doar suma de plata (indexată cu 8%). Am încercat și pe browserul de pe laptop, dar și pe browserul de pe Android, fără succes: facturile de pe aprilie și mai nu apar. Am făcut sesizare telefonică la *222, apoi sesizare scrisă în Vodafone Shop Baia Mare. Deocamdată, fără succes. Am aflat însă, că perioada de soluționare a sesizărilor nu mai este de 30 de zile, ci mai nou este de 60 de zile. A mai întâmpinat cineva o problemă similară? Attached FilesEdited by claudiupop_bm, 19 May 2024 - 14:59. |
#851
Posted 21 May 2024 - 21:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
incearca pe un laptop sau computer sa vezi daca e la fel sau mai asteapta cateva zile, poate nu au reusit sa incarce pdf corespunzator in contul tau de utilizator.
|
#852
Posted 22 May 2024 - 12:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Incerc de cateva zile sa vad care e statusul unei comenzi online. Telefonul aparea in stoc la momentul comenzii, a 2-a zi am primit email ca de fapt nu e in stoc, DESI chiar si la acel moment pe site telefonul aparea in continuare ca fiind pe stoc.
A trecut 1 saptamana, de ieri apare iar in stoc telefonul; insa comanda tot nu apare ca fiind procesata. Si nu mai exista canale de contact, mi-am pus dimineata casca ca aveam de programat ceva si in loc de muzica am asteptat 58 min sa raspunda cineva la *3333.... Nu cred ca mai exista alt furnizor de utilitati, sau orice comerciant care sa manifeste atata dispret pentru clienti... |
#853
Posted 22 May 2024 - 12:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu mai pot edita, dar las asta aici ca poate e bine sa ramana pentru posteritate:
La Vodafone Romania, conceptul de produs aflat in stoc este diferit de ce se intelege in mod uzual. Adica plasezi comanda si te informeaza ulterior ca produsul NU ESTE de fapt in stoc. Iar sintagma "in stoc" inseamna pentru Vodafone doar ca se poate plasa comanda! ![]() ![]() Minunat! |
#854
Posted 23 May 2024 - 10:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Vreau sa iau un telefon cu un abonament la portare. Aveti idee daca se poate verifica undeva stadiul comenzii si ziua in care se va livra? Lucrez combinat home/office si nu vreau sa ratez livrarea...
|
#855
Posted 24 May 2024 - 17:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Dacă ai awb îl poți urmări. Nu știu cu ce curier lucrează vodafone-ul.
|
#857
Posted 25 May 2024 - 07:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Eu am aplicația celor de la sameday logat și când intru îmi arată statusul comenzilor dacă este pregătită pt ridicare, ridicată de curier, în tranzit peste noate dintr-un județ în altul și în livrare spre esybox sau locație fără să introduc awb. Pot anticipa foarte exact ziua când se va livra, poate merge și în cazul celor de la fancourier cu aplicația lor.
|
#858
Posted 26 May 2024 - 11:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Multumesc pentru raspunsuri. Mai am o intrebare - apelurile redirectionate (in retea sau in alte retele) se tarifeaza separat, sau consuma din minutele incluse in abonament? Si daca abonamentul e cu nelimitat, cum se tarifeaza? Nu am gasit info in Termeni si conditii de aici:
https://www.vodafone...set/v723628.pdf Edited by emgd2me, 26 May 2024 - 11:30. |
#859
Posted 27 May 2024 - 08:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Stiu ca se consuma din cele nationale nelimitate din abonament. Nu se tarifeaza separat.
|
#860
Posted 27 May 2024 - 19:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pare-se ca Vodafone prelungeste valabilitatea creditului o data cu reactivarea extraoptiunii de pe cont. Valabilitatea trebuia sa expire pe 26 aprilie, dupa care s-a prelungit succesiv de doua ori, fara sa reincarc, o data cu reactivarea Ofertei 2. Sper sa nu imi faca vreo surpriza neplacuta si sa ma trezesc in perioada de gratie, stiu ca mai dau rateuri...
|
#861
Posted Yesterday, 11:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salut,
Imi poate spune cineva unde anume trebuie sa trimit un e-mail prin care sa solicit reformularea contractului de prelungire abonament astfel incat sa fie clar si sa corespunda cu oferta pe care am achizitionat-o din aplicatia MyVodafone? Povestea pe scurt e asa: am achizitionat din aplicatia MyVodafone oferta RED35 redus la 13 EUR in primele 12 luni, dupa care trece la 14 EUR. Am primit pe e-mail noul "contract". Vorba vine ca ar fi contract pentru ca e scris atat de prost incat nicio instanta din Romania nu l-ar putea accepta. In sinteza contractului zice ca am achizitionat RED35 redus la 17 EUR si ca mi s-a acordat un discount de 1 EUR in primele 12 luni. Pe pagina 3, undeva prin mijlocul ei, scrie pe un rand separat faptul ca se face o reducere de 4 EUR. Dupa care, pagina 3 se incheie cu un tabel care spune ca valoarea abonamentului este de 18 EUR. As vrea si eu un document de tip contract care sa spuna clar ca in primele 12 luni valoarea abonamentului este de 13 EUR dupa care creste la 14 EUR. Daca citesti acest document asa cum a fost el redactat tragi concluzia ca acest abonament costa 18 EUR. Acesta este ultimul pret tiparit cu Bold pe pagina 3. Ori asta nu corespunde cu ceea ce am achizitionat eu din aplicatia MyVodafone. De altfel, in e-mail-ul cu comanda mea de achizitie scrie clar: RED35 la 13 EUR. Deci, unde pot scrie si eu ca nu sunt de acord cu acest contract scris cu picioarele si ca daca nu reusesc sa scrie un contract clar, atunci renunt la comanda mea si nu fac nicio prelungire de abonament? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users