BMW i3 120ah
Last Updated: Jun 02 2024 10:58, Started by
CRG
, Apr 14 2020 16:34
·
12
#505
Posted 30 December 2023 - 10:16
Ai aruncat o privire la filtrul de habitaclu. Daca a prins umezeala ai ca rezultat "oua stricate"
|
#506
Posted 30 December 2023 - 10:26
Mai era cineva pe grupul de fb care se plângea de același simptom. Știu că Oagamann tocmai a făcut revizia, deci ipoteza cu filtrul e puțin plauzibilă. Eu cred că are legătură cu sistemul de A/C, dar e doar o presupunere neargumentată.
|
#507
Posted 30 December 2023 - 13:16
CRG, on 30 decembrie 2023 - 10:26, said:
Mai era cineva pe grupul de fb care se plângea de același simptom. Știu că Oagamann tocmai a făcut revizia, deci ipoteza cu filtrul e puțin plauzibilă. Eu cred că are legătură cu sistemul de A/C, dar e doar o presupunere neargumentată. Inca nu am facut revizia, urmeaza in ianuarie Azi am pus masina la incarcat si am aspirat-o pe interior. Dupa circa 10 minute mirosul a reaparut, in special pe partea dreapta fata a masinii si iata ce detalii am gasit pe net: "This sounds like a simple 12v battery failure from the brief time I’ve been on this sub. The HV battery maintains the state of charge on the 12v battery and will continue trying to charge it even after the 12v has perished, resulting in the strong sulfur smell. Fortunately in the realm of i3 repairs, that’s one of the cheapest ones. Be advised that after replacement it can take 24 hrs for everything synchronize between modules." https://bmwi.bimmerp...d.php?t=1603424 https://www.reddit.c...ging/?rdt=55749 Se pare ca bateria de 12v emana acest miros. Voi cauta variante de inlocuire. Am scos masina de la incarcat, mirosul era prezent, am inspectat bateria de 12v, in partea de sus era calda iar in partea de jos aproape ca era fierbinte. Frumos cadou de sfarsit de an In ianuarie masina are 6 ani si 84.000 km, nu stiu daca a mai fost schimbata dar asta e, oricum am citit pe net ca bateriile de 12v la i3 nu sunt foarte rezistente in timp. |
#508
Posted 30 December 2023 - 13:28
Aaa, păi e chiar bine 6 ani. Nu mai zic că bateria de 12V e călcâiul lui Ahile pentru acest model. Eu pun redresorul pe ea imediat ce nu mai folosesc mașina.. la ce erori dă. D-alea apocaliptice.
|
#509
Posted 04 January 2024 - 13:53
La multi ani! An nou fericit!
Azi am reusit sa rezolv bateria de 12V...cea mai ieftina era pe site-ul bavauto.ro la 595 lei cu livrare prin curier (aprox 5 zile lucratoare), autokarma 685 lei, achizitia a fost de la epiesa.ro la 665 lei (in 03.01l la ora 12 am cerut oferta, la ora 17 m-au sunat ca a sosit bateria (ridicare de la sediul din Cluj) Bateria veche era cea originala (din prima saptamana a anului 2018), cea cumparata este din saptamana 37 2023. Operatiunea de schimbare a decurs normal, fara probleme (pentru cei din Cluj sau imprejurimi ofer consultanta ), cu bateria veche cu bimmerlink am gasit in istoric 7 erori, la pornire cu bateria noua erau 19 erori in istoric (dar pe display nu aveam nicio eroare anuntata iar la erori permanente erau 0 (bateria noua sau veche). Atasez si cateva printscreen-uri cu erorile din bimmerlink. Am realizat si inregistrarea noii baterii cu bimmerlink (am tot citit pe net ca este de preferat aceasta inregistrare a noii baterii la orice BMW dupa 2002) Masina acum pusa la incarcat, totul fara probleme, la estimarea de 100% imi arata o autonomie de 248 km (cea ce mi se pare cam mult, mai ales ca nici vara nu prea aveam o asemenea estimare, afara sunt 7 grade iar masina nu a fost folosita de 6 zile)...oare bateria de 12V defecta ar fi putut sa consume mai mult din bateria de tractiune? Attached Files |
#510
Posted 04 January 2024 - 15:47
Am scos masina de la incarcat si am facut un drum de cativa km...niciun miros dupa pornire!
Legat de estimarea la km...la schimbarea bateriei s-a resetat tot consumul general al masinii si cred ca de asta am avut o estima asa "bogata". Isi va reveni imediat dupa ce reincep drumurile scurte si cu urcari si coborari (de la 1 noiembrie pana acum aveam media de 23,1 kwh/km). Cel general urcase de la 11.7 la 15.6! |
#511
Posted 04 January 2024 - 17:05
Sigur că bateria de tracțiune face mai multe sesiuni de încărcare baterie mică dacă aceasta din urmă e la final de drum. În general mi-am făcut un obicei în a pune bateria mică pe redresor dacă nu conduc mașina cel puțin 3 zile.
|
#512
Posted 04 January 2024 - 20:24
CRG, on 04 ianuarie 2024 - 17:05, said:
Sigur că bateria de tracțiune face mai multe sesiuni de încărcare baterie mică dacă aceasta din urmă e la final de drum. În general mi-am făcut un obicei în a pune bateria mică pe redresor dacă nu conduc mașina cel puțin 3 zile. Accesul fiind destul de greu cum reusesti sa cuplezi redresorul la bornele bateriei de 12V? La mine tinea destul de bine bateria mica, dupa 6 zile de stationare a pornit fara probleme, si verificata tensiunea era buna 12,3 iar cu masina pornita incarcarea arata 14,5. Pare ca problema la a mea era cand se incarca bateria mica in timpul incarcarii bateriei mari. |
#513
Posted 05 January 2024 - 08:16
Fie scot doar tubul de alimentare lichid de parbriz (iese imediat), fie scot frunk-ul cu totul. Sunt 6 suruburi imbus de desfăcut.
|
#514
Posted 19 January 2024 - 17:04
Azi efectuat revizia de 6 ani / 84.600 km...nu mi-au fost semnalate probleme, eu nu am avut ceva specific sa le cer pentru verificare (totul normal la masina). Pretul a fost de 850 lei (schimbat lichid frana si verificare vehicul). Intentionau sa schimbe si filtrul de polen (costul total era 1400 lei) dar am declinat oferta lor! La filtru abordam varianta "in regie proprie".
|
|
#515
Posted 19 January 2024 - 20:15
Cu 10 minute timp si 90 ron cost rezolvi problema cu filtrul de polen.
|
#516
Posted 21 January 2024 - 15:04
#517
Posted 22 January 2024 - 12:37
Am comandat de la epiesa, la 77 lei cu carbon activ...sa speram ca este si compatibil, am cerut verificare dupa serie sasiu
|
#518
Posted 22 January 2024 - 20:01
Ultima dată am dat 250 ron pe un Mann, cel mai scump de la ei. Avea si la 84 modelul inferior.
|
#519
Posted 24 January 2024 - 08:48
Am gasit modelul: FP 23 015-2 de la Mann. Este cel mai avansat dpdv filtrare, e cu polifenol.
Edited by CRG, 24 January 2024 - 08:51. |
|
#520
Posted 05 February 2024 - 20:23
Am cumparat si eu un i3 din 2018 si primul lucru a fost sa-i schimb filtrele. Am injurat de toti sfintii pentru ca locasul e pus foarte prost si m-am chinuit o gramada sa le pun pe cele noi. De scos nu a fost o problema. Trebuie rabdare si sa impingi binisor cu unghiul potrivit. Primul mai e cum mai e, dar al doilea e groaznic...
|
#521
Posted 13 February 2024 - 11:11
narmer, on 05 februarie 2024 - 20:23, said:
Am cumparat si eu un i3 din 2018 si primul lucru a fost sa-i schimb filtrele. Am injurat de toti sfintii pentru ca locasul e pus foarte prost si m-am chinuit o gramada sa le pun pe cele noi. De scos nu a fost o problema. Trebuie rabdare si sa impingi binisor cu unghiul potrivit. Primul mai e cum mai e, dar al doilea e groaznic... Cunosc "senzatia" de la un BMW seria 2 active tourer...cand l-am schimbat m-am gandit ca la constructie inginerul neamt a zis asa: "cum sa complic ce-l mai tare schimbarea filtrului de polen???"...si a iesit ce a iesit ). Cel de la i3 inca este in torpedou...astept sa se schimbe singur ...pana imi fac curaj! |
#522
Posted 14 February 2024 - 07:22
La unele modele trebuia să dai jos o pedală.. Mondeo dacă-mi aduc aminte bine. de bine de rău, cu putin efort și o șurubelniță torx, poți face treaba asta acasă. Iar in felul ăsta ajungi să treci pe la service o dată la 60k km, nu la fiecare 10k km, cum făceam cu fosta. O grămadă de bani salvați.
Din calculele mele, pe la 130k km mașina asta și-a scos banii integral, adică banii salvați din combustibil și revizii egalează prețul de achiziție. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users