Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
E-corsa 2020
Last Updated: Apr 17 2024 22:49, Started by
csi1
, Apr 09 2020 20:58
·
19
#91
Posted 18 April 2020 - 12:25
In B trebuie apasata acceleratia tot timpul altfel se opreste. Am testat acum in curte si de pe loc pleaca masina fara sa accelerez. O sa mai fac o proba in mers ,am un drum de facut mai tarziu.
|
#92
Posted 18 April 2020 - 12:39
csi1, on 18 aprilie 2020 - 12:25, said:
In B trebuie apasata acceleratia tot timpul altfel se opreste. Am testat acum in curte si de pe loc pleaca masina fara sa accelerez. O sa mai fac o proba in mers ,am un drum de facut mai tarziu. la plecare de pe loc in one-pedal mode (Leaf) trebuie apasata acceleratia, altfel nu se misca. La Corsa, B-ul franeaza (regenereaza mai agresiv) dar nu o opreste de tot si o tine oprita (autohold). De ex. la stop trb s-o tii din frana, altfel o ia incet de pe loc, ca la o automata clasica. Mercedes are de ex. o functie de autohold, daca fiind oprit (cu masina in D si piciorul pe frana) apesi din nou de tot frana pana la capat, o va tine in loc si poti sa iei piciorul de pe frana. Ca sa pleci, apesi acceleratia normal. Testul e simplu: pleaca de la loc in B, mergi 20-30m, ia piciorul de pe acceleratie si vezi daca masina va decelera pana la oprire completa singura, fara sa fi nevoit sa apesi frana. Citisem undeva ca cei de la Opel nu au implementat 100% one-pedal din motive de siguranta, sa fi nevoit sa apesi frana la oprire completa pt. a activa luminile de stop. La Leaf nu am avut cum sa vad daca mi se aprind stop-urile la franare/oprire in one-pedal, sau mai bine zis la ce / de la ce viteza in jos se aprind. |
#93
Posted 18 April 2020 - 13:02
#94
Posted 19 April 2020 - 12:01
zeroice, on 18 aprilie 2020 - 12:39, said:
Testul e simplu: pleaca de la loc in B, mergi 20-30m, ia piciorul de pe acceleratie si vezi daca masina va decelera pana la oprire completa singura, fara sa fi nevoit sa apesi frana. Citisem undeva ca cei de la Opel nu au implementat 100% one-pedal din motive de siguranta, sa fi nevoit sa apesi frana la oprire completa pt. a activa luminile de stop. Mea culpa, nu se opreste de tot in B ci pana la fix 8 km/h. La plecarea de pe loc in ambele moduri D si B merge cu 6 km/h. Am parcurs azi vreo 35 km la 8 grade C si am observat un consum mai mare ca de obicei , am oprit AC-ul dar nu el e cauza. Probabil incalzeste bateria , alta explicatie nu am. M-am uitat pe contorul all-time , 482 km parcursi , 37 km/h viteza medie , 13,9 kWh/100 consum. E-telecomanda nu s-a activat nici pana acum . Uneori inconjor orasul sau aleg distanta cea mare posibila ca sa pot trece de 20 km cum specifica in aplicatie. Edited by csi1, 19 April 2020 - 12:06. |
#95
Posted 19 April 2020 - 12:28
Autoholdul electric consuma energie din baterie.
E f posibil ca si franarea la viteza f mica sa consume energie din baterie, franarea EM cu stocare de energie avand puterea dependenta de turatie deci e posibil sa nu fie suficienta in anunite situatii. La vale de ex. Edited by underb, 19 April 2020 - 12:31. |
#96
Posted 19 April 2020 - 12:43
underb, on 19 aprilie 2020 - 12:28, said:
Autoholdul electric consuma energie din baterie. E f posibil ca si franarea la viteza f mica sa consume energie din baterie, franarea EM cu stocare de energie avand puterea dependenta de turatie deci e posibil sa nu fie suficienta in anunite situatii. La vale de ex. nu cred, atat franarea EM cat si cea mecanica vor regenera in conditii de decelerare: "In order to further improve efficiency, the Corsa-e features a regenerative braking system to recover the energy produced under braking or deceleration. This excess kinetic energy is converted into electrical energy and either used immediately or stored in the battery" inca un detaliu interesant: Eco vs Sport In “Eco”, the Corsa-e becomes a long-distance runner. All the car’s systems and the electric drive are adjusted for maximum energy efficiency, without significant detrimental effect on comfort. Compared with “Sport”, range is increased by up to 40 per cent. Edited by zeroice, 19 April 2020 - 12:44. |
#97
Posted 19 April 2020 - 12:53
in Eco am folosit-o doar cand am venit cu ea de la dealer, te rogi de ea in depasire.In normal e OK iar in sport e brutala. Cand aleg modul sport in mers te baga instant un pic in scaun.
schimbatorul asta PSA ma scoate din sarite : la plecare prima oara apas butonul si trag de maneta si se pune in N , daca vreau D mai repet miscarea o data si pt B inca o data P e usor, are buton deasupra . Imi place ca actioneaza singura frana cand opresc motorul. Edited by csi1, 19 April 2020 - 13:00. |
#98
Posted 19 April 2020 - 13:28
csi1, on 19 aprilie 2020 - 12:53, said:
...cand opresc motorul. Mi-am pus intrebarea asta de multe ori. Oare cum ar trebui sa se spuna acum, pentru ca de fapt nu mai opresti motorul ci de fapt dezactivezi masina. |
#99
Posted 21 April 2020 - 13:14
am pus-o la incarcat(bateria e la 35 % ) deoarece maine trebuia sa ajung cu ea la RAR .dealerul a facut rezervarea si ma asteapta cineva acolo. are un certificat de omologare european dar si RAR-ul vrea sa vada masina.
m-am obisnuit si cu camera spate , am pus-o in automat si isi schimba singura ecranul functie de deplasare. dupa ce merg un pic cu spatele comuta pe panoramic , cumva combina imaginile filmate si arata masina la 360 grade. 20200421_124123.jpg 352.53K 113 downloads Edited by csi1, 21 April 2020 - 13:17. |
#100
Posted 21 April 2020 - 13:19
Da, e camera 180 de grade dar are memorie si recompune imaginea astfel incat pana la urma ajungi la 360. Foarte util!
|
|
#101
Posted 23 April 2020 - 07:15
ieri am fost cu masina la RAR si am incarcat bateria la 98 %. in primii 15 km nu a recuperat nimic apoi a inceput treptat pana a ajuns la normal. nu stiu exact procentul ca arata nivelul bateriei ca un VU-metru, doar cand o pun la incarcat arata si %.
ieri nu am avut mila de ea , mers in mod sport si am atins foarte usor 135 km/h(in depasiri) , a scos un consum mediu de 13,7 kWh/100 (cel all-time e de 14 pe 650 km). s-a activat si aplicatia dar merge doar prin bluetooth , probabil din cauza ca nu e lansat serviciul inca in RO. masina are butoane fizice e-call si b-call dar nu le-am incercat , poate sun la 112 si iau vreo amenda. la Insignia la unul din butoane raspunde cineva care ofera asistenta rutiera,informatii, poate rezerva hotel, etc. Screenshot_20200422-221653_My Opel.jpg 75.85K 68 downloads Screenshot_20200422-164130_My Opel.jpg 61.3K 71 downloads 20200422_151846.jpg 232.03K 61 downloads |
#102
Posted 24 April 2020 - 14:38
merge aplicatia myOpel si prin internet dar trebuie sa fie incuiata masina. azi de la lidl am pornit AC apoi acasa iar nu mergea si asa mi-am dat seama.
imi da link de actualizare navigatie la o versiune aprilie 20. din pacate Navi e useless , merg 99% doar in jurul casei si nu am nevoie de ea. azi am avut prima oara un pasager in dreapta si am vazut ca daca una din usi e deschisa nu intra in viteza. ciudat e ca nu afiseaza nimic in bord , nu stiam ce are. am vazut si prima avertizare la franarea de urgenta , m-am apropiat prea tare de o masina care vira stanga si a beep-uit.avertizarea apare in bord ,eram obisnuit ca la Insignia unde vad pe hud o masina sau pieton care is schimba culoarea verde/galben/rosu. Screenshot_20200424-140233_My Opel.jpg 60.53K 61 downloads Screenshot_20200424-131417_My Opel.jpg 39.11K 53 downloads |
#104
Posted 24 April 2020 - 17:31
Ce ochi ai!
Astept sa iasa Connect-ul , asta e ceva intermediar, ma interesa mai mult sa verific conexiunea remote la masina. Am verificat azi presiunea in roti si era 4 bari !!! Am lasat la 2,5 cat e recomandat in stickerul de pe masina. Edited by csi1, 24 April 2020 - 17:32. |
#105
Posted 24 April 2020 - 18:10
csi1, on 24 aprilie 2020 - 17:31, said:
Ce ochi ai! Astept sa iasa Connect-ul , asta e ceva intermediar, ma interesa mai mult sa verific conexiunea remote la masina. Am verificat azi presiunea in roti si era 4 bari !!! Am lasat la 2,5 cat e recomandat in stickerul de pe masina. am vazut-o de sapt trecuta cand ai postat prima oara poze din app. e jenant. d-asta zic ca nu prea mai au treaba cu QA/QC pe devops la e-tron a fost maxim https://4kjf3mn4s8.a...1662132e601.jpg mai pune si tu niste clip-uri te rog cu sistemul media, cum arata posturile radio, poti pune imagini la ele? cover de albume din mp3 arata? sau la streaming prin BT? comenzile vocale inteleg romana? Edited by zeroice, 24 April 2020 - 18:12. |
|
#106
Posted 24 April 2020 - 22:11
#107
Posted 25 April 2020 - 08:45
Smecherie masina asta.
Citesc in continuare, poate gresesc/sunt subiectiv, dar din cat am lecturat o vad ca fiind una dintre cele mai ok electrice de pana acum, banii dati raportat la autonomie, performante, dotari, spatiu. Viitoru suna bine. |
#108
Posted 25 April 2020 - 09:05
Octavian___, on 25 aprilie 2020 - 08:45, said:
Smecherie masina asta. Citesc in continuare, poate gresesc/sunt subiectiv, dar din cat am lecturat o vad ca fiind una dintre cele mai ok electrice de pana acum, banii dati raportat la autonomie, performante, dotari, spatiu. Viitoru suna bine. Are si capacitate fastcharge de 100kw, deci e si pregatita de viitor (fata de BMW, ZOE sau Nissan) @csi1 Pe Type 2 ce viteza are ? 7.2 sau 11 kwh? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users