Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
1.5 ecoboost vs 1.4 t-gdi vs 1.5 tsi
Last Updated: Feb 24 2020 05:52, Started by
ffm
, Jan 22 2020 18:55
·
0
#146
Posted 16 February 2020 - 08:24
Googleul meu a zis 200 la prima strigare. Posibil sa fie 220.
|
#147
Posted 16 February 2020 - 13:02
Gugalu tau da probabil ce vrei tu sa crezi.
Toate rezultatele dau 220Nm https://www.topgear....130-se-5dr/spec https://www.car.info...6-2020-19106119 https://www.carfolio...car/?car=593835 https://www.ultimate...omfortline.html Edited by Octavian___, 16 February 2020 - 13:05. |
#148
Posted 16 February 2020 - 17:09
Nu ma deranjaza 220 dar sincer asta am gasit cand m-am uitat. Nefiind ceva greu de facut de nimeni si nici neajutandu-ma in niciun fel, am cautat superficial ca sa verific daca valoarea stiu deja pt motorul asta e corecta si am postat ca atare. Nu am cautat victorii pe tema asta.
|
#149
Posted 16 February 2020 - 19:10
Ce victorii, e treaba doar sa dam o informatie corecta.
La postu precedent nu stiu ce link am vrut sa pun si nu m-a lasat (cre ca era ceva comercial) si d-aia am spus ca mai pe toate cautarile am gasit 220Nm, nu m-am mai straduit sa pun link-uri. In orice caz, ar trebui prima data un drive test, dar nu cred ca au dealerii ca masina de druve test varianta asta. 2.0 TDI Tiguan cu 340 Nm (acu m-am interesat la amic , ii din 2017 masina) la mine nu a avut niciun efect wow, o motorizare corecta si cam atat, e interesant de vazut cum e 1.5 tsi 130 cp pe Tiguan... |
#150
Posted 20 February 2020 - 19:05
Am 1.6 Ecoboost se încălzește foarte repede, până la serviciu sunt 8 km, dimineața la 7 îi fac în 10-12 minute, undeva pe la jumătatea drumului, am antigelul la 90 grade, căldură încep să primesc după 1-1.5 km.
Fără probleme cu mașina la 77000 km, un rulment roată doar după multe serpentine abordate ca la raliu în Pelion la plecare. Dacă motorul meu nu a crăpat până acum la ce talpă a văzut constant, nu mai crapă. Consum de ulei 250-300 ml la 15000km, adică nu completez deloc între revizii. A rămas cu faima că are probleme cu răcirea cum văd că scrie cineva inclusiv pe aici, ceea ce este fals, există riscul de fisurare a chiulasei dacă rămâne fără antigel ceea ce este puțin probabil, iar acum după rechemare, am traductor de nivel antigel deci în caz de ceva sunt alertat. |
#151
Posted 20 February 2020 - 19:22
Pai da, crapau motoarele (si 1.0 ecoboost) pt ca ramaneau fara racire, nu din alte cauze.
Numa ca unora le place sa generalizeze. Incomparabil mai putine cazuri la ecoboost fata de tsi de pistoane sparte, turbine picate, distributii uzate devreme |
#152
Posted 21 February 2020 - 07:10
Octavian vorbesti din trecut. S-au rezolvat de mult problemele descrise de tine la tsi.
Si discutam de 1.2tsi si 1.4tsi de generatie veche. 1.5 tsi deja e alta treaba. Nu stiu cum sunt restul dar ca si idee de consum mediu la 1.5tsi pe un suv 4 drive am medie 9 in conditiile in care nu merg economic.(pe o plaja de 40.000km) Am avut si consumuri extraurbane de 6 dar si urbane de 12. Start stop e off tot timpul. Edited by AMembruAnonimut, 21 February 2020 - 07:11. |
#153
Posted 21 February 2020 - 09:22
Pentru motoare, cel mai bine e sa te uiti pe forumurile marcii respective. Aici toate lumea vorbeste din amintire sau au auzit ei la un vecin al unui prieten ca motorul x a facut acum 10 ani o chestie.
Pentru discutii de 1.5 TSI vei gasi un topic mare pe forumul de VW de la proprietari, nu de la vecinul ala. La fel se aplica si la Ford. |
#154
Posted 21 February 2020 - 21:32
Corect, numa sa stii sa extragi informatia.
Atlfel dai in paranoia si nu mai iei niciun utilaj pt ca toate vin cu defecte. Trecutu face prezentu, ca si politica vizavi de defecte din fabrica, in top cei mai ordinari pun VW. Jegosi de-a dreptu. Dar inghiti pt ca la general cica fac masini bune, altfel nu le-ar cumpara lumea. |
|
#155
Posted 22 February 2020 - 10:32
E exagerat sa tot stai sa cauti pe forumuri cat de fiabil e un motor ... eu am luat 1.0 TSI inainte sa se stie mare lucru despre el, nici macar nu il testasem cand l-am comandat, ca nu exista inca la Skoda, ci doar la VW. Si dupa 50.000 de km pot sa zic ca am facut o alegere foarte buna.
Fail-urile la un motor sunt in general exceptii, mai ales la o companie asa de mare, un fail poate sa ii duca la pierderi uriase. Eu pana la 100.000 de km probabil deja voi trece la noul model, deci chiar nu stau sa caut ce potentiale probleme pot sa-ti apara la 200-300.000 de km, ca nu are sens sa-mi pierd vremea cu subiectul. Edited by utopium, 22 February 2020 - 10:34. |
#156
Posted 22 February 2020 - 10:48
Dupa 2-300000 km vorbim deja de (posibila) uzura, nu de probleme/defecte de fabrica.
Si corect, nu prea face obiectul daca ai luat masina de noua. Numai la noi ramanii moralisti, ca cica "vinzi masina la 100000+ km si nu te mai intereseaza daca pica la cumparator" , de parca nemtii cand isi vand masinile, ii intereseaza f tare ce o mai fi din masina aia... |
#157
Posted 23 February 2020 - 19:58
Cat timp faci reviziile conform manualului, nu vad de ce s-ar plange careva ... a, ca unii schimba mai des uleiul decat zice producatorul in speranta ca va tine mai mult motorul, e problema lor.
|
#158
Posted 24 February 2020 - 05:52
Producatorul nu stie cum mergi cu masina si pe unde. Cel mai bun sistem e ala cu interval flexibil bazat pe consumul de benzina si interval de timp.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users