Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...
 Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara
 Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...
 Cadere frunze la lamai

Releu protectie tensiune

Sfat achizitie masina noua

Numere inmatriculare inundatie
 

1.5 ecoboost vs 1.4 t-gdi vs 1.5 tsi

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
157 replies to this topic

#145
ffm

ffm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 863
  • Înscris: 23.01.2015
deci tiguanul la 1.5 tsi 130 cp are cuplu 220nm?

#146
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Googleul meu a zis 200 la prima strigare. Posibil sa fie 220.

#147
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,065
  • Înscris: 06.04.2007
Gugalu tau da probabil ce vrei tu sa crezi.

Toate rezultatele dau 220Nm

https://www.topgear....130-se-5dr/spec

https://www.car.info...6-2020-19106119

https://www.carfolio...car/?car=593835

https://www.ultimate...omfortline.html

Edited by Octavian___, 16 February 2020 - 13:05.


#148
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu ma deranjaza 220 dar sincer asta am gasit cand m-am uitat. Nefiind ceva greu de facut de nimeni si nici neajutandu-ma in niciun fel, am cautat superficial ca sa verific daca valoarea stiu deja pt motorul asta e corecta si am postat ca atare. Nu am cautat victorii pe tema asta.

#149
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,065
  • Înscris: 06.04.2007
Ce victorii, e treaba doar sa dam o informatie corecta.
La postu precedent nu stiu ce link am vrut sa pun si nu m-a lasat (cre ca era ceva comercial) si d-aia am spus ca mai pe toate cautarile am gasit 220Nm, nu m-am mai straduit sa pun link-uri.

In orice caz, ar trebui prima data un drive test, dar nu cred ca au dealerii ca masina de druve test varianta asta.

2.0 TDI Tiguan cu 340 Nm (acu m-am interesat la amic , ii din 2017 masina) la mine nu a avut niciun efect wow, o motorizare corecta si cam atat, e interesant de vazut cum e 1.5 tsi 130 cp pe Tiguan...


#150
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Am 1.6 Ecoboost se încălzește foarte repede, până la serviciu sunt 8 km, dimineața la 7 îi fac în 10-12 minute, undeva pe la jumătatea drumului, am antigelul la 90 grade, căldură încep să primesc după 1-1.5 km.
Fără probleme cu mașina la 77000 km, un rulment roată doar după multe serpentine abordate ca la raliu în Pelion la plecare. Dacă motorul meu nu a crăpat până acum la ce talpă a văzut constant, nu mai crapă. Consum de ulei 250-300 ml la 15000km, adică nu completez deloc între revizii.
A rămas cu faima că are probleme cu răcirea cum văd că scrie cineva inclusiv pe aici, ceea ce este fals, există riscul de fisurare a chiulasei dacă rămâne fără antigel ceea ce este puțin probabil, iar acum după rechemare, am traductor de nivel antigel deci în caz de ceva sunt alertat.

#151
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,065
  • Înscris: 06.04.2007
Pai da, crapau motoarele (si 1.0 ecoboost) pt ca ramaneau fara racire, nu din alte cauze.
Numa ca unora le place sa generalizeze.
Incomparabil mai putine cazuri la ecoboost fata de tsi de pistoane sparte, turbine picate, distributii uzate devreme

#152
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 05.08.2007
Octavian vorbesti din trecut. S-au rezolvat de mult problemele descrise de tine la tsi.
Si discutam de 1.2tsi si 1.4tsi de generatie veche.
1.5 tsi deja e alta treaba.
Nu stiu cum sunt restul dar ca si idee de consum mediu la 1.5tsi pe un suv 4 drive am medie 9 in conditiile in care nu merg economic.(pe o plaja de 40.000km)
Am avut si consumuri extraurbane de 6 dar si urbane de 12.
Start stop e off tot timpul.

Edited by AMembruAnonimut, 21 February 2020 - 07:11.


#153
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013
Pentru motoare, cel mai bine e sa te uiti pe forumurile marcii respective. Aici toate lumea vorbeste din amintire sau au auzit ei la un vecin al unui prieten ca motorul x a facut acum 10 ani o chestie.

Pentru discutii de 1.5 TSI vei gasi un topic mare pe forumul de VW de la proprietari, nu de la vecinul ala. La fel se aplica si la Ford.

#154
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,065
  • Înscris: 06.04.2007
Corect, numa sa stii sa extragi informatia.
Atlfel dai in paranoia si nu mai iei niciun utilaj pt ca toate vin cu defecte.

Trecutu face prezentu, ca si politica vizavi de defecte din fabrica, in top cei mai ordinari pun VW.
Jegosi de-a dreptu.
Dar inghiti pt ca la general cica fac masini bune, altfel nu le-ar cumpara lumea.


#155
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,288
  • Înscris: 14.08.2007
E exagerat sa tot stai sa cauti pe forumuri cat de fiabil e un motor ... eu am luat 1.0 TSI inainte sa se stie mare lucru despre el, nici macar nu il testasem cand l-am comandat, ca nu exista inca la Skoda, ci doar la VW. Si dupa 50.000 de km pot sa zic ca am facut o alegere foarte buna.

Fail-urile la un motor sunt in general exceptii, mai ales la o companie asa de mare, un fail poate sa ii duca la pierderi uriase.

Eu pana la 100.000 de km probabil deja voi trece la noul model, deci chiar nu stau sa caut ce potentiale probleme pot sa-ti apara la 200-300.000 de km, ca nu are sens sa-mi pierd vremea cu subiectul.

Edited by utopium, 22 February 2020 - 10:34.


#156
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,065
  • Înscris: 06.04.2007
Dupa 2-300000 km vorbim deja de (posibila) uzura, nu de probleme/defecte de fabrica.

Si corect, nu prea face obiectul daca ai luat masina de noua. Numai la noi ramanii moralisti, ca cica "vinzi masina la 100000+ km si nu te mai intereseaza daca pica la cumparator" , de parca nemtii cand isi vand masinile, ii intereseaza f tare ce o mai fi din masina aia...

#157
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,288
  • Înscris: 14.08.2007
Cat timp faci reviziile conform manualului, nu vad de ce s-ar plange careva ... a, ca unii schimba mai des uleiul decat zice producatorul in speranta ca va tine mai mult motorul, e problema lor.

#158
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Producatorul nu stie cum mergi cu masina si pe unde. Cel mai bun sistem e ala cu interval flexibil bazat pe consumul de benzina si interval de timp.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate