Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?

Statele Unite al Mexicului vor av...

C Embedded
 DUO Street View

Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt

Cum setez sa trimit sms de pe dig...
 Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii
 Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...

Alimentare motor stea-triunghi
 

BMW opreste productia de i3

- - - - -
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#73
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,041
  • Înscris: 13.07.2011

 ericmario, on 18 septembrie 2019 - 08:39, said:

Numerele de Viena îmi spun clar, țara e Maroc. Posted Image

Am mai pus odată clipul ăsta. (făcut de mine)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T-SCWveanbA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Aia e tehnologie dezvoltată de Toyota.
Doar nu credeai că le-au dat Z4 pe gratis?!

autobuzul pus de mine a fost doar un exemplu, era alt clip la care m-am referit.

Aia pe autostrada o stiu, parca se testeaza si in California sau de acolo au pornit nu stiu exact. Idea nu este rea, dar costurile cred ca sunt imense mai ales intr-o tara ca Germania unde au autostrada oriunde posibil.

#74
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 business11, on 18 septembrie 2019 - 09:35, said:

Idea nu este rea, dar costurile cred ca sunt imense mai ales intr-o tara ca Germania unde au autostrada oriunde posibil.
Problema ta e că nu ști despre ce e vorba, dar îți formezi deja o părere.
Se dorește electrificarea unor porțiuni de autostradă, nu a întregi rețele.
Deocamdată e un experiment, dar dacă se dovedește a fi viabil, logic că vor trece la faza următoare.

on. Oricum era urât cu spume i3-ul, cu roțile alea ciudate și nu numai.

Edited by ericmario, 18 September 2019 - 09:55.


#75
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,041
  • Înscris: 13.07.2011
Eu am crezut ca deja s-au apucat sa implementeze acest sistem in toata lumea si eu mai orb de fel nu am vazut acest lucru.

Eu am spus acest lucru pentru viitor, implementarea nu se face de azi pe maine, pe portiuni. Exact cum se intampla si in California, sunt cativa zeci/sute habar nu am de km de autostrada cu cabluri de acest gen pe unde tirurile electrice trec pe acolo. Portiunea clar ca este in faza de testare, dar eu m-am referit ca implementarea intr-o tara ca si Germania (logic ca in viitor) ar inseamna o investitie de miliarde.

Ma intreb daca nu cumva reducerea poluarii diesel/benzina nu ar fi mai eficienta si la final mai ieftina. Sau exista lobbying care doreste sa faca bani de pe urma technologiei electrice?

#76
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,501
  • Înscris: 18.06.2007

 business11, on 18 septembrie 2019 - 10:17, said:

Sau exista lobbying care doreste sa faca bani de pe urma technologiei electrice?
există gpl, există cng. de ce la scară atât de mică?

#77
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,450
  • Înscris: 23.07.2014

 filipxxx, on 18 septembrie 2019 - 09:02, said:

Sa scoata si Toyota si BMW masini pe hidrogen ar fi destul cat sa dea piata peste cap. Concernul Toyota poate vinde de la ieftineala de Uber (vezi Priusurile din toata europa) pana la super premium prin Lexusurile de top, iar de BMW nu mai zic sunt in in top 3 vanzari in toate clasele unde activeaza pe zona premium. Aparent in Asia treaba e mult mai avansata pe hidrogen decat la noi, e oarecum de inteles ca acolo e aglomeratie mare, destul de greu sa incarci masina ore intregi in parcarea blocului din orasul cu 20 de milioane de locuitori Posted Image
https://www.reuters....s-idUSKBN1W22VQ

lumea e curioasa de noutati, apoi calitatea si pretul decide daca interesul se pastreaza. Deocamdata un Nexo e 70-78k. Vorbim de un pret mediu.

Asa ceva nu sunt sigur ce inseamna, pare o gluma

https://www.autoscou...cb3a?cldtidx=16

Edited by SorinGT, 18 September 2019 - 10:36.


#78
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,753
  • Înscris: 30.04.2006

 business11, on 18 septembrie 2019 - 09:35, said:

Idea nu este rea, dar costurile cred ca sunt imense mai ales intr-o tara ca Germania unde au autostrada oriunde posibil.
autostrazile germane sunt o insiruire de Baustellen interminabile :)

#79
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 mannes, on 18 septembrie 2019 - 10:34, said:

autostrazile germane sunt o insiruire de Baustellen interminabile Posted Image
Asta nu e ceva neaparat rău.

Dar îți place când nu ai limită de viteză, este? Posted Image

#80
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,041
  • Înscris: 13.07.2011
Pe o parte sunt impinsi de la spate, mai ales si cu trendul asta in legatura cu clima. Dupa care a aparut Tesla care a schimbat cartile jocului si a obligat multi producatori sa se orienteze si catre alternative.

Pe cealalta parte avem faza cu diesel-ul, ca este nociv, ca nu stiu ce. S-a dovedit faptul ca motoarele noi cu technologia prezenta polueaza incredibil de putin. Dar au reusit sa faca motoarele pe benzina mai scumpe ca diesel-ul si multi producatori auto au renuntat la ele total.

Tinand cont de faptul ca sectorul auto functioneaza de zeci de ani de zile excelent, cu vanzari record si asa mai departe, imi este tare greu sa cred ca renuntarea brusca a technologiei diesel care se vindea foarte bine, a fost o decizie peste noapte si asta datorita poluarii ridicate.

 mannes, on 18 septembrie 2019 - 10:34, said:

autostrazile germane sunt o insiruire de Baustellen interminabile Posted Image

La fel si in Austria, cel mai des circul pe A2 Vienna-Klagenfurt si A1 Vienna-Salzburg. De cand ma stiu (peste 10 ani fac drumurile astea cel putin saptamanal) nu a fost odata drumul complet fara Baustelle. Ba termina acolo, ba se apuca pe cealalta parte si tot asa. E ok, asfaltul trebuie reconditionat, bla bla bla, dar este incredibil de enervant. Plus ca au inceput sa bage cat mai multe zone limitate cu 100kmh si radare fara limita de toleranta.

Edited by business11, 18 September 2019 - 10:49.


#81
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,947
  • Înscris: 30.10.2003

 mannes, on 18 septembrie 2019 - 10:34, said:

autostrazile germane sunt o insiruire de Baustellen interminabile Posted Image
E pretul platit pentru autostrazi de calitate. Eu unul nu am vazut in DE autostrada cum e aia din Ungaria de la Budapesta, de au ajuns sa limiteze viteza la 80km/h din cauza denivelarilor.

 business11, on 18 septembrie 2019 - 10:46, said:

A1 Vienna-Salzburg.
Nu mai sunt santiere, iar autostrada e tzatza de matza. Austriecii stau cel mai bine la autostrazi. Le largesc la 3 benzi, plus sunt ca in plama.

Edited by Bursul, 18 September 2019 - 10:52.


#82
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,041
  • Înscris: 13.07.2011
Sunt 2 momentan cu restrictie de 80kmh, nu foarte lungi (4-5km) dar totusi. Cel putin pe A1 este ok ca au ridicat viteza pe o portiune la 140kmh, deci cu toleranta etc mergi cu 150kmh. Dar pe cealalta parte restrictioneaza din ce in ce mai des la 100kmh si nu inteleg de ce fac asta. Si alta faza enervanta sunt tunelele, care sunt toate restrictionate la maxim 100kmh. Pe o portiune pe A2 iesi din tunel, accelerezi la 130 si dupaia in 2 km iar vine tunel si o ti asa vreo 70 de km cu portiuni autostrada/tunel.

De la i3 am trecut la autostrazi Posted Image)

Edited by business11, 18 September 2019 - 10:58.


#83
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
BMW i3 e retras pentru ca nu mai are ce face intr-o piata unde Model 3 ii e superior dpdv al performantelor, iar ID.3 e mai ieftin. Pur si simplu nu mai e un model competitiv. In rest, un Audi A4 dotat ca Model 3-ul ala e mult mai scump de 35k de euro.

uk.audi.com/AXEKQCQ8

#84
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,775
  • Înscris: 23.04.2007

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 10:52, said:

Eu unul nu am vazut in DE autostrada cum e aia din Ungaria de la Budapesta,
"de la Budapesta" incotro ?

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 10:52, said:

de au ajuns sa limiteze viteza la 80km/h din cauza denivelarilor.
Las' ca si la Nemția sint destule Posted Image

Attached Files



#85
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,947
  • Înscris: 30.10.2003
Spre Austria.

Hahaha ... sunt destule, dar nu le stii decat de pe net. Pe portiunile alea mergi lejer cu 120 km/h, te si miri de ce au limitat viteza.

#86
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,775
  • Înscris: 23.04.2007

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 11:28, said:

dar nu le stii decat de pe net.
adică ?

#87
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,947
  • Înscris: 30.10.2003
Pai ai fost pe portiuni de genul asta sa vezi cum e drumul? Sunt aproape ca in palma. Acum vorbesc de Bayern pe unde merg zilnic, poate prin fosta DDR sa fie alte standarde la conceptul de "Straßenschäden".
La unguri chiar trebuia sa reduci viteza la 80km/h.

#88
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,775
  • Înscris: 23.04.2007

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:14, said:

Pai ai fost pe portiuni de genul asta sa vezi cum e drumul?
Desi pare greu de crezut ... s-a intimplat sa ajung si pe acolo Posted Image

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:14, said:

Sunt aproape ca in palma.
Si daca "sunt aproape ca in palma" nu trebuie sa respecti limita aia de viteza ?

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 10:52, said:

de la Budapesta,

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 11:28, said:

Spre Austria.

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:14, said:

La unguri chiar trebuia sa reduci viteza la 80km/h.
N-am mai fost din august anu' trecut prin zona ... la vremea aia nu-mi amintesc sa fi fost probleme cu autostrada ... posibil sa se fi stricat de atunci ...
Daca nu se schimba planurile prin octombrie o sa trec pe acolo ... vedem atunci.

#89
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,947
  • Înscris: 30.10.2003
S-a pierdut esentialul discutiei.
E vorba ca puzderia de santiere din DE e pretul pentru care nu exista autostrazi cu gropi sau denivalari mari. Neamtul nu lasa pana in ultima clipa sa se degradeze asfaltul.

#90
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,753
  • Înscris: 30.04.2006

 Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:53, said:

S-a pierdut esentialul discutiei.
E vorba ca puzderia de santiere din DE e pretul pentru care nu exista autostrazi cu gropi sau denivalari mari. Neamtul nu lasa pana in ultima clipa sa se degradeze asfaltul.
mneaaa. am vazut multe Baustellen unde s-a lucrat doar de dragul de a se mai rula niste bani.

revenind la discutia originala, nu ma declar cel mai incantat de autovehiculele electrice si as merge mai degraba pe varianta H2. a fost un material video la TV in care s-a testat o manta anti-explozii pentru butelii de H2. pacat ca producatorii se intrec de fapt in a face concurenta lui Tesla in loc sa dezvolte altceva viabil.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate