BMW opreste productia de i3
#73
Posted 18 September 2019 - 09:35
ericmario, on 18 septembrie 2019 - 08:39, said:
Numerele de Viena îmi spun clar, țara e Maroc. Am mai pus odată clipul ăsta. (făcut de mine) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T-SCWveanbA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aia e tehnologie dezvoltată de Toyota. Doar nu credeai că le-au dat Z4 pe gratis?! autobuzul pus de mine a fost doar un exemplu, era alt clip la care m-am referit. Aia pe autostrada o stiu, parca se testeaza si in California sau de acolo au pornit nu stiu exact. Idea nu este rea, dar costurile cred ca sunt imense mai ales intr-o tara ca Germania unde au autostrada oriunde posibil. |
#74
Posted 18 September 2019 - 09:54
business11, on 18 septembrie 2019 - 09:35, said:
Idea nu este rea, dar costurile cred ca sunt imense mai ales intr-o tara ca Germania unde au autostrada oriunde posibil. Se dorește electrificarea unor porțiuni de autostradă, nu a întregi rețele. Deocamdată e un experiment, dar dacă se dovedește a fi viabil, logic că vor trece la faza următoare. on. Oricum era urât cu spume i3-ul, cu roțile alea ciudate și nu numai. Edited by ericmario, 18 September 2019 - 09:55. |
#75
Posted 18 September 2019 - 10:17
Eu am crezut ca deja s-au apucat sa implementeze acest sistem in toata lumea si eu mai orb de fel nu am vazut acest lucru.
Eu am spus acest lucru pentru viitor, implementarea nu se face de azi pe maine, pe portiuni. Exact cum se intampla si in California, sunt cativa zeci/sute habar nu am de km de autostrada cu cabluri de acest gen pe unde tirurile electrice trec pe acolo. Portiunea clar ca este in faza de testare, dar eu m-am referit ca implementarea intr-o tara ca si Germania (logic ca in viitor) ar inseamna o investitie de miliarde. Ma intreb daca nu cumva reducerea poluarii diesel/benzina nu ar fi mai eficienta si la final mai ieftina. Sau exista lobbying care doreste sa faca bani de pe urma technologiei electrice? |
#76
Posted 18 September 2019 - 10:23
#77
Posted 18 September 2019 - 10:32
filipxxx, on 18 septembrie 2019 - 09:02, said:
Sa scoata si Toyota si BMW masini pe hidrogen ar fi destul cat sa dea piata peste cap. Concernul Toyota poate vinde de la ieftineala de Uber (vezi Priusurile din toata europa) pana la super premium prin Lexusurile de top, iar de BMW nu mai zic sunt in in top 3 vanzari in toate clasele unde activeaza pe zona premium. Aparent in Asia treaba e mult mai avansata pe hidrogen decat la noi, e oarecum de inteles ca acolo e aglomeratie mare, destul de greu sa incarci masina ore intregi in parcarea blocului din orasul cu 20 de milioane de locuitori https://www.reuters....s-idUSKBN1W22VQ lumea e curioasa de noutati, apoi calitatea si pretul decide daca interesul se pastreaza. Deocamdata un Nexo e 70-78k. Vorbim de un pret mediu. Asa ceva nu sunt sigur ce inseamna, pare o gluma https://www.autoscou...cb3a?cldtidx=16 Edited by SorinGT, 18 September 2019 - 10:36. |
#78
Posted 18 September 2019 - 10:34
#79
Posted 18 September 2019 - 10:39
#80
Posted 18 September 2019 - 10:46
Pe o parte sunt impinsi de la spate, mai ales si cu trendul asta in legatura cu clima. Dupa care a aparut Tesla care a schimbat cartile jocului si a obligat multi producatori sa se orienteze si catre alternative.
Pe cealalta parte avem faza cu diesel-ul, ca este nociv, ca nu stiu ce. S-a dovedit faptul ca motoarele noi cu technologia prezenta polueaza incredibil de putin. Dar au reusit sa faca motoarele pe benzina mai scumpe ca diesel-ul si multi producatori auto au renuntat la ele total. Tinand cont de faptul ca sectorul auto functioneaza de zeci de ani de zile excelent, cu vanzari record si asa mai departe, imi este tare greu sa cred ca renuntarea brusca a technologiei diesel care se vindea foarte bine, a fost o decizie peste noapte si asta datorita poluarii ridicate. mannes, on 18 septembrie 2019 - 10:34, said:
autostrazile germane sunt o insiruire de Baustellen interminabile La fel si in Austria, cel mai des circul pe A2 Vienna-Klagenfurt si A1 Vienna-Salzburg. De cand ma stiu (peste 10 ani fac drumurile astea cel putin saptamanal) nu a fost odata drumul complet fara Baustelle. Ba termina acolo, ba se apuca pe cealalta parte si tot asa. E ok, asfaltul trebuie reconditionat, bla bla bla, dar este incredibil de enervant. Plus ca au inceput sa bage cat mai multe zone limitate cu 100kmh si radare fara limita de toleranta. Edited by business11, 18 September 2019 - 10:49. |
#81
Posted 18 September 2019 - 10:52
mannes, on 18 septembrie 2019 - 10:34, said:
autostrazile germane sunt o insiruire de Baustellen interminabile business11, on 18 septembrie 2019 - 10:46, said:
A1 Vienna-Salzburg. Edited by Bursul, 18 September 2019 - 10:52. |
#82
Posted 18 September 2019 - 10:57
Sunt 2 momentan cu restrictie de 80kmh, nu foarte lungi (4-5km) dar totusi. Cel putin pe A1 este ok ca au ridicat viteza pe o portiune la 140kmh, deci cu toleranta etc mergi cu 150kmh. Dar pe cealalta parte restrictioneaza din ce in ce mai des la 100kmh si nu inteleg de ce fac asta. Si alta faza enervanta sunt tunelele, care sunt toate restrictionate la maxim 100kmh. Pe o portiune pe A2 iesi din tunel, accelerezi la 130 si dupaia in 2 km iar vine tunel si o ti asa vreo 70 de km cu portiuni autostrada/tunel.
De la i3 am trecut la autostrazi ) Edited by business11, 18 September 2019 - 10:58. |
|
#83
Posted 18 September 2019 - 11:03
#84
Posted 18 September 2019 - 11:25
Bursul, on 18 septembrie 2019 - 10:52, said:
Eu unul nu am vazut in DE autostrada cum e aia din Ungaria de la Budapesta, Bursul, on 18 septembrie 2019 - 10:52, said:
de au ajuns sa limiteze viteza la 80km/h din cauza denivelarilor. Attached Files |
#85
Posted 18 September 2019 - 11:28
Spre Austria.
Hahaha ... sunt destule, dar nu le stii decat de pe net. Pe portiunile alea mergi lejer cu 120 km/h, te si miri de ce au limitat viteza. |
#86
Posted 18 September 2019 - 11:38
#87
Posted 18 September 2019 - 12:14
Pai ai fost pe portiuni de genul asta sa vezi cum e drumul? Sunt aproape ca in palma. Acum vorbesc de Bayern pe unde merg zilnic, poate prin fosta DDR sa fie alte standarde la conceptul de "Straßenschäden".
La unguri chiar trebuia sa reduci viteza la 80km/h. |
|
#88
Posted 18 September 2019 - 12:46
Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:14, said:
Pai ai fost pe portiuni de genul asta sa vezi cum e drumul? Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:14, said:
Sunt aproape ca in palma. Bursul, on 18 septembrie 2019 - 10:52, said:
de la Budapesta, Bursul, on 18 septembrie 2019 - 11:28, said:
Spre Austria. Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:14, said:
La unguri chiar trebuia sa reduci viteza la 80km/h. Daca nu se schimba planurile prin octombrie o sa trec pe acolo ... vedem atunci. |
#89
Posted 18 September 2019 - 12:53
S-a pierdut esentialul discutiei.
E vorba ca puzderia de santiere din DE e pretul pentru care nu exista autostrazi cu gropi sau denivalari mari. Neamtul nu lasa pana in ultima clipa sa se degradeze asfaltul. |
#90
Posted 18 September 2019 - 13:17
Bursul, on 18 septembrie 2019 - 12:53, said:
S-a pierdut esentialul discutiei. E vorba ca puzderia de santiere din DE e pretul pentru care nu exista autostrazi cu gropi sau denivalari mari. Neamtul nu lasa pana in ultima clipa sa se degradeze asfaltul. revenind la discutia originala, nu ma declar cel mai incantat de autovehiculele electrice si as merge mai degraba pe varianta H2. a fost un material video la TV in care s-a testat o manta anti-explozii pentru butelii de H2. pacat ca producatorii se intrec de fapt in a face concurenta lui Tesla in loc sa dezvolte altceva viabil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users