Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Germania schimba lumea - Volkswagen anunță intrarea în producție a primului model electric neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon
Last Updated: Feb 25 2019 15:28, Started by
geostorm
, Feb 21 2019 17:28
·
0
#271
Posted 25 February 2019 - 09:51
Tsunnnami, on 24 februarie 2019 - 23:55, said:
Poate nu fi minciuna. Litiul daca e reciclabil NU E toxic. Poate avea o politica de proiect sa se realizeze 100% masina din materiale reciclbile, si acum procentul asta erste destul de mare, cred ca depaseste 70% la ORICE masina La priza? De unde stii ca vine de la carbune? Daca vine de la vant e mai subtire? Masa masinii nu e un luicru important la consum, este CEL MAI IMPORTANT Cum? Nu se vand masinile nemtesti? Pai VW e locul 2 la mica distanta de Toyota, cum sa nu se mai vanda? V litiul este considerat a fi mult mai toxic decat celelalte metale alcaline; cu toate acestea, ingestia unei cantitati mici de ioni de litiu este considerata a fi mai putin daunatoare atunci cand o persoana are o dieta ce include sodiul in doza zilnica recomandata normala[53]. Sarurile de litiu administrate oral previn sau diminueaza tulburarile maniaco-depresive, administrandu-se 600-1800 mg de carbonat de litiu zilnic, iar pacientii care urmeaza tratamente cu litiu au parte de supraveghere riguroasa (in special cei care folosesc antidepresive)[52]. Alte saruri de litiu pot fi utilizate de asemenea, iar la inceputul tratamentului, unii pacienti acuza slabiciune musculara, iritari gastro-intestinale, insa aceste simptome dispar in aproximativ o saptamana. Tratamentul indelungat conduce la tremur al mainilor; un alt simptom ar fi aparitia ocazionala a unei guse ce se micsoreaza sau se dispare daca tratamentul este intrerupt temporar[53]. Ionul de litiu nu este metabolizat in organism si nu este legat de proteine sau plasma, insa creeaza un echilibru dinamic cu celelalte saruri. Este excretat in principal prin intermediul rinichilor[53]. Ingerarea unei cantitati mari de saruri de litiu conduce la intoxicatie cu litiu. Simptomele acesteia includ ameteala, tremur necontrolat, spasme musculare, vorbire nearticulata, inapetenta, voma si diaree. Aceasta afecteaza sistemul nervos central[53]. Nu se cunoaste un antidot specific pentru otravirea cu litiu, iar principala metoda de tratament este mentinerea cailor aeriene libere si prevenirea infectiilor respiratorii. Totodata, nu au fost inregistrate cazuri de dependenta de litiu si nu s-au inregistrat simptome de sevraj Imagine clinică Trebuie făcută o distincție între intoxicația acută la pacienții netratați anterior de litiu, intoxicația acută la pacienții tratați cu litiu și intoxicația cronică la un pacient care este tratat cu litiu și este detoxificat printr-o scădere a clearance-ului (7-9). ). În intoxicația acută fără tratamentul subiacent cu litiu, simptomele și riscurile sunt relativ mai puțin severe decât în intoxicația cronică și în intoxicația acută în timpul tratamentului cronic. În intoxicația cronică pot apărea simptome toxice la o concentrație mai mică (1,5 mmol / l sau mai mică). Acest lucru se datorează faptului că, în timpul tratamentului cronic, o distribuție (lentă) a țesutului (creierului) a avut deja loc, unde concentrația plasmatică și a țesutului este în echilibru și pacientul a fost expus unei concentrații crescute de litiu pentru o perioadă extinsă (7). Simptomele relativ moderate moderate severe: Gastro-intestinal: apetit redus, greață, vărsături, diaree Neurologice: tremor brut, inerție, somnolență, ataxie, amețeli, dizartrie Simptome târzii și severe: Neurologice: scăderea conștienței, inconștiența, fasciculările musculare, hipertonia musculară, hiperreflexia, nistagmusul, mioclonusul, convulsiile, coma Renal: oligurie la anurie Cardiac: bradicardie, hipotensiune arterială, fibrilație ventriculară, fibrilație atrială, blocaj AV și aritmii. Consecințele pe termen lung sunt de natură neurologică, și anume tulburări de vorbire, ataxie, tulburări de coordonare, tremor și nistagmus. La priza? De unde stii ca vine de la carbune? Daca vine de la vant e mai subtire? Pai asta ziceam si eu ca nu ai de unde stii .. ca nu ai filtru la priza .... Insa in RFG 38%-40% din buleftrica vine din carbune ... Da masiniel nemtesti se vand INCA .. desi de peste 30 de ani sunt plangeri ca fac mai mult decat merita ) observatii franceze la aparitia Opelului Senator) . Se vand datorita faimei de masini germane , adica bune.... samd adica "nemtesti" adica bunbe rau.. Mde .. eu fioind mai in varsta si necrescand la stana sau cantin forestier ci intr-un oras ceva mai maricel (Bucale) in care daca doreai avei acces la ceva date .. pot sa iti zic ca mai vazui din astea.. In anii 60 era sic sa ai masina engleza . Lux, finisare .... mecanica .. mda aici se mai zicea dar per ansamblu masina englezeasca EHE! In 69 un Jaguar 420G batea la curu gol Mercedesurile... lux !!! Finisarea impecabila nu visa Mercedesul 300 SE la asa finisare (nici azi ... ) Jaguar V 12 a facut senzatie - performanta de supersoprt, finisare de mare clasa .... Azi? Jaguar este comparat de Tata Motors! Ca esti prin Amerlocia ... Chrysler iti zice ceva ? Inaimnte de marele soc petrolier .. Chrysler facea ceva cu bolta peste Mercedes .. BMW nu se punea (inca!) Sa ai un Chrysler, Caddie sau Lincoln in Europa .. era semn ca esti careva.. A da.. In Europa si Buick Riviera era cotat la lux!! Asa ca hai pe bune. Cestia cu scandal;ul dieselurilor arat ca etapa germana se cam fasaie .... miscarea asta cu abadonarea dieselului si masaurile antidiesel arata ca nu mai au nici o speranta .... A da.. acum vreo 1o ani seria K a lu Mercedes a cam aglomerat serviceurile .. Si vezi ca Mercedes are si niste motoare Renault... Destul de scarbos dai o mm,ultime de bani ca sa cumperi un Mercedes entry cu motor Renault? http://www.automarke...mele-51787.html https://www.4tuning....e-km-38805.html http://www.romania-a...des_benz-107170 Sper ca nu te doare destu ca sa citesti ... Edited by Ghita_Bizonu, 25 February 2019 - 09:53. |
#272
Posted 25 February 2019 - 11:10
#273
Posted 25 February 2019 - 11:33
benis, on 24 februarie 2019 - 14:02, said: Nope, AI nu are nici o treabă cu IF. AI chiar Ăźnvață. Și, la Ăźnceput, va face cum zici tu, se va opri și te va invita să preiei comanda. Și peste ani și ani de zile se va opri odată la 10.000 de ore de drum, adică practic, niciodată. Oricum mulți dintre noi am rupt sau am Ăźndoit o roată pĂąnă am Ăźnvățat. Dl Nope, ai scris vreodată în viața ta o linie de cod? Ma.ndoiesc Tsunnnami, on 25 februarie 2019 - 03:32, said: Dar nu ai deseuri Ti.a curs vreodată o baterie? |
#274
Posted 25 February 2019 - 13:00
Tsunnnami, on 25 februarie 2019 - 03:32, said: Dar nu ai deseuri https://en.wikipedia...V1#Cancellation [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nsJAlrYjGz8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#275
Posted 25 February 2019 - 13:52
Ghita_Bizonu, on 25 februarie 2019 - 09:51, said: Mde .. eu fioind mai in varsta si necrescand la stana sau cantin forestier ci intr-un oras ceva mai maricel (Bucale) in care daca doreai avei acces la ceva date .. pot sa iti zic ca mai vazui din astea.. In anii 60 era sic sa ai masina engleza . Lux, finisare .... mecanica .. mda aici se mai zicea dar per ansamblu masina englezeasca EHE! In 69 un Jaguar 420G batea la curu gol Mercedesurile... lux !!! Finisarea impecabila nu visa Mercedesul 300 SE la asa finisare (nici azi ... ) Jaguar V 12 a facut senzatie - performanta de supersoprt, finisare de mare clasa .... Azi? Jaguar este comparat de Tata Motors! Ca esti prin Amerlocia ... Chrysler iti zice ceva ? Inaimnte de marele soc petrolier .. Chrysler facea ceva cu bolta peste Mercedes .. BMW nu se punea (inca!) Sa ai un Chrysler, Caddie sau Lincoln in Europa .. era semn ca esti careva.. A da.. In Europa si Buick Riviera era cotat la lux!! Asa ca hai pe bune. Cestia cu scandal;ul dieselurilor arat ca etapa germana se cam fasaie .... miscarea asta cu abadonarea dieselului si masaurile antidiesel arata ca nu mai au nici o speranta .... A da.. acum vreo 1o ani seria K a lu Mercedes a cam aglomerat serviceurile .. Si vezi ca Mercedes are si niste motoare Renault... Destul de scarbos dai o mm,ultime de bani ca sa cumperi un Mercedes entry cu motor Renault? http://www.automarke...mele-51787.html https://www.4tuning....e-km-38805.html http://www.romania-a...des_benz-107170 Sper ca nu te doare destu ca sa citesti ... Ai mai Ghita, Au fost vremuri, au apus, capitalismul si globalismul te impinge la schimbari si la "adaptari" Unii care se adapteaza reusesc sa mearga mai departe si se adapteaza, vezi Mercedes, Renault, altii sunt fortati pentru a nu dispare sa se adapteze, vezi Chrysler, altii pur si simplu, dispar Diferentele dintre firme, dispar Asta e viata. Evoluam Am acces si eu, un palmas la Mercedes acum, daca insa isi continua linia nu aveam nas de Mercedes. |
#276
Posted 25 February 2019 - 15:28
Nu are deşeuri. Cam orice produce deşeuri. Întrebare e dacă va repărea un scandal precum cel al deşeurilor toxice trimise din Germania în România prin 1992 (ah, şi acum se trimit...).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users