Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
cum influenteaza numarul ETF-uril...

roADN.ro Ce medicamente sunt bune...

Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...
 Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?

Se mai achita taxe de reziliere?

Probleme retea, router?
 Burete dur pentru perna scaun rul...

RCA firma

Conditii minimale router FiberLin...

caine care sperie lumea prin gard
 Scutire abonament telefonie fixa ...

Prima condamnare in baza Legii An...

OKTO

Cum export de pe desktop o conver...
 

emag face concurenta neloiala cu sellerii

* * * - - 10 votes
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#73
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019

 Mihai_3, on 19 februarie 2019 - 15:18, said:

initiatorul marius_go nu a mai postat nimic dupa primul sau mesaj....sper ca ati observat asta nu ?
Omul a vrut sa refuleze, ca se simtea frustrat ca si altii pot face bisnita ca si el, doar ca o fac cu adaosuri mai mici.
De obicei posturile pe internet negative vin ca urmare a unei suparari si te descarci din prima de tot.

#74
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,528
  • Înscris: 20.02.2008
Ce nu l-a dus pe el capul e ca acelasi lucru il poate face si el la nesfarsit: sa "fure" ideile de bisnita de la altii.

#75
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,903
  • Înscris: 03.12.2001
București, 20 februarie 2019 – Pe fondul diversificării gamelor de produse și servicii, cumpărăturile online la eMAG au evoluat semnificativ în 2018, iar clienții  au plasat cu 40% mai multe comenzi decât în anul precedent.

„Pe măsură ce ritmul de viață devine tot mai alert, consumatorii vor să câștige timp, ceea ce duce la apariția unor noi servicii de livrare care să se plieze pe aceste nevoi, cum ar fi livrarea planificată sau lockerele de tip EasyBox, care sunt amplasate în proximitatea consumatorului. Stilul de viață se reflectă și în modalitatea de plată, astfel că vedem o creștere a plăților online cu cardul, care se remarcă prin simplitate și beneficii legate de retur, eliminând totodată grija cash-ului”, a spus Eugen Popescu, director de marketing eMAG.

În 2018, mai mult de jumătate (57%) dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile, acolo unde aplicația eMAG oferă cel mai rapid mod de a comanda online.

Pentru a câștiga timp, consumatorii aleg livrarea planificată a comenzilor
Ca răspuns la nevoia crescută a clienților de a-și planifica timpul cât mai eficient, eMAG inovează constant în modalități care să îmbunătățească experiența de livrare.
Astfel, în 2018, clienții eMAG din București au putut să aleagă ziua și intervalul orar de livrare, în funcție de agenda proprie, prin intermediul serviciului de livrare planificată.
Tot ca răspuns la nevoile clienților de a-și stabili agenda proprie fără a mai aștepta curierul, în noiembrie 2018, eMAG a început dezvoltarea în București a rețelei de lockere EasyBox, care sunt  amplasate în principiu outdoor, în zone cu trafic ridicat. Acestea se adresează clienților eMAG care doresc să ridice personal comenzile, indiferent de oră, iar anul acesta rețeaua EasyBox se va extinde și în alte regiuni din țară.
Comoditatea, sursă de creștere a plăților cu cardul online
În 2018, numărul de tranzacții cu cardul online pe platforma eMAG a crescut cu 53%, tendință care este de așteptat să se mențină și anul acesta. Această metodă de plată sigură și rapidă le oferă clienților mai multă flexibilitate, prin simplificarea procesului de cumpărături online și permit returnarea rapidă a banilor în cazul în cazul returului produsului.

În acest context, 33% din numărul total de tranzacții cu cardul este realizat prin intermediul cardurilor de credit, iar una din zece tranzacții în rate este plătită cu cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

Comerțul se democratizează: online-ul aduce produsele la sate
Pe fondul creșterii penetrării internetului mobil, eMAG estimează că în 2019 va continua să crească numărul de comenzi plasate din zona rurală. Utilizatorii au observat că economisesc timp și bani dacă aleg să cumpere online: în 2018, numărul de comenzi plasate din zonele rurale a crescut cu 50%, comparativ cu anul precedent.
„Odată cu creșterea gradului de adopție a tehnologiei, asistăm la democratizarea comerțului, întrucât cumpărăturile în zonele rurale cresc în ritm accelerat. În sfârșit, omenii au acces la produse, nemaidepinzând de limitările comerțului tradițional”, a spus Eugen Popescu.
Produsele fashion și articolele de bricolaj, în centrul atenției
În 2018, categoriile de produse cu cele mai mari creșteri la eMAG au fost: fashion, articole de bricolaj, mobilă și saltele sau jucării și articole pentru copii și este de așteptat ca această tendință să continue și în 2019.

„În contextul unor evoluții economice favorabile, oamenii își reamenajează casele, astfel că  vânzările la articole de bricolaj și mobilă înregistrează creșteri importante. Oamenii își doresc să aibă de unde să aleagă, iar în online gamele sunt mult mai variate decât în magazin și de aceea se orientează către online”, a mai spus Popescu.

Prin intermediul platformei eMAG, consumatorii au acces la peste trei milioane de produse.

#76
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 YourFan, on 19 februarie 2019 - 16:43, said:

Pentru ca Marketing...
Si !?
E vreo problema ?!

#77
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,479
  • Înscris: 06.02.2008

 Aldulescu, on 18 februarie 2019 - 15:51, said:

Pai ce produs vindeai, boss? Daca e ceva ce e popular si cumpara multi e inevitabil ca in cele din urma sa apara si altii ce vor vinde acelasi produs, asta e capitalismul din pacate.

Sau din fericire. Știi ce înseamnă ca un comerciant să fie singurul care vinde un produs? Înseamnă că poate să urce prețul după bunul plac. Mie, ca și consumator, nu-mi convine.

#78
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Isi mai aduce aminte cineva perioada anilor 90, cand un singur securist ce avea conexiuni cu comertul exterior aducea TV, aragaz, frigider?
Si cum te inscriai pe liste si azi era un pret, maine altul, evident mai mare?

Se pare ca unii nu isi aduc aminte si au impresia ca e o idee buna ca un singur securist sa detina controlul pe un anumit tip de produs.

#79
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Da, lipsa concurentei este in defavoarea consumatorului... Monopolul este in defavoarea consumatorului..

#80
HondaD

HondaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 31.01.2009
Iti zic eu unde e concurenta neloiala,
Daca emagul pune un produs la 215 lei tu trebuie sa il pui la 170 lei ca sa obti butonul de cumparare (prima pozitie), degeaba il pui 200 pentru ca vei avea 1 din 100 clienti care vor observa ca exista si pret mai bun

#81
Mobuntu

Mobuntu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 12.04.2011
Cu oaresce intarziere: n-o mai dati ca e capitalism, ca nu e chiar asa. Capitalism nu inseamna Vestul Salbatic, care pe care, cel cu bani inghite tot. Capitalismul are niste legi anti monopol, pentru mentinerea unei competitii reale si corecte.

Ce face eMag e cam ce a facut Boom prin anii 2000. Iti vedeau prin Trafic.ro ce situri de succes aveai, si le clonau apoi cu ActiveSoft. Le-a mers de minune. Contor de trafic pentru site, care te lasa fara trafic.

Vali stie povestea: https://forum.softpe...t-din-traficro/

Doar ca azi eMag e si mai pervers, iti ia si ditamai comisionul pentru asta.

Care-i solutia? Simpla: Consiliul Concurentei ar trebui sa isi faca treaba si sa blocheze aceasta infractiune de concurente neloiala:

Quote

ART. 2
(1) Constituie concurenţă neloială, în sensul prezentei legi, practicile comerciale ale întreprinderii care contravin uzanţelor cinstite şi principiului general al bunei - credinţe şi care produc sau pot produce pagube oricăror participanţi la piaţă.
(2) Sunt interzise practicile de concurenţă neloială, după cum urmează:
[..]
b) deturnarea clientelei unei întreprinderi de către un fost sau actual salariat/reprezentant al său ori de către orice altă persoană prin folosirea unor secrete comerciale, pentru care respectiva  intreprindere a luat măsuri rezonabile de asigurare a protecţiei acestora şi a căror dezvăluire poate dăuna intereselor acelei întreprinderi;
c) orice alte practici comerciale care contravin uzanţelor cinstite şi principiului general al bunei-credinţe şi care produc sau pot produce pagube oricăror participanţi la piaţă.

LEGEA nr. 11 din 29 ianuarie 1991 privind combaterea concurentei neloiale.

Informatiile despre vanzarile unei firme, care produse au cel mai mare succes, sunt in mod evident secrete comerciale.

Ca firma care intermediaza aceste vanzari, sa foloseasca aceste informatii impotriva vanzatorului initial, e in mod evident concurenta neloaia.

De ce se intampla asta? Pentru ca romanii sunt prosti, tac si inghit, iar Consiliul Concurentei la noi e o bataie de joc plina de marionete corupte.

Asa cum multe activitati sunt excluse prin lege (de exemplu, nu poti sa fii politist si in timpul liber sa fii si bodyguard), ar trebui interzis prin lege ca intermediarii si procesatorii de informatii comerciale sa fie, direct, sau indirect, si comercianți.

Iar ura asta pe antreprenorii locali si iubirea de fonduri de investitii internationale (Dante) e mirobolanta. Vreti produse la pret de AliExpres, dar le vreti azi, le vreti fara TVA si eventual sa vi se ridice de acasa daca aveti probleme de garantie cu ele... Ce nu realizati este ca de fiecare data, dupa ce un mastodont a eliminat de pe piata mici antreprenori prin preturi de dumping, a ridicat apoi preturile cand s-a vazut ramas fara concurenta pe nisa respectiva, si a mentinut serviciile de rahat. Cui iubeste Emag ii urez sa aiba de a face cu baetii de la Depanero. Sau, daca nu va plac aia, mergeti la Cel-Domo-MarketOnline-Azerty-MediaDot, alta poveste de succes unde preturile de dumping au ucis afaceri de bun simt si ati ramas cu niste servicii execrabile...

Edited by Mobuntu, 25 June 2020 - 18:01.


#82
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Faci o confuzie pentru că probabil nu știi cum lucrează emag market. Tot ce vinzi ca și partener emag intră în conturile emag, chiar dacă tu emiti factura. Așa nu există situația secretului comercial.
Problema respectivului nu e la emag, ci la furnizorul său. Dacă nu are exclusivitate în relația cu acesta pentru românia discuția se termină acum.

#83
Mobuntu

Mobuntu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 12.04.2011
Nu conteaza unde intra, e intermediar. La fel, banii incasati cu cardul iti intra mai intai in cont bancar, dar asta nu inseamna ca banca are dreptul sa foloseasca datele clientilor TAI pentru a-si dezvolta un business concurent tie.

#84
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,903
  • Înscris: 03.12.2001

View PostMobuntu, on 25 iunie 2020 - 17:50, said:

ce discuții intelectuale acolo. :)

#85
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

View PostMobuntu, on 26 iunie 2020 - 07:47, said:

Nu conteaza unde intra, e intermediar. La fel, banii incasati cu cardul iti intra mai intai in cont bancar, dar asta nu inseamna ca banca are dreptul sa foloseasca datele clientilor TAI pentru a-si dezvolta un business concurent tie.
Din răspunsul tău subliniezi clar că doar te bagi in seama...🤣


#86
murdar

murdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 24.05.2020

View Postmarius_go, on 18 februarie 2019 - 15:01, said:

Salutare,

Tin sa informez sellerii de pe emag ca nu mai dureaza mult pana cand emag-ul va importa produsele pe care le aduc si le va vinde mai ieftin, asta daca nu au exclusivitate. De exemplu daca aduci ceasuri si le vinzi pe emag cu 500 lei (90RON comision emag), iar vanzarile cresc binisor cat sa te faca fericit, nu te bucura, emag va fi fara scrupule si va aduce fix aceleasi produse pe care le va vinde cu 300-400 RON, nu se satura co comisionul enorm platit tot de consumator, vor si profitul tau.Emag detine absolut toate detaliile despre volumele de vanzari, ca seller primesti oricum periodic statistici cu cele mai vandute game de produse. Citisem lucruri de genul asta despre amazon dar nu am crezut ca in tara asta mizeria a ajuns pana la nivelul asta. Practic emag - DANTE INTERNATIONAL S.A. mi-a furat si omorat afacerea pe produsul respectiv. Nu pot sa dau prea multe detalii despre ce produs este vorba, asta pentru ca mai am cateva produse puse la vanzare pe emag si din pacate doar pe emag le pot vinde, la cate scrupule au, daca afla imi vor inchide contul. Da, mi-e frica de ei pentru ca am bani blocati in marfa.  Sunt sigur ca si alti au patit asta, era bine daca stiam de la inceput cu cine am de-a face, nu as mai fi deschis cont in vecii vecilor !

O alta neregula pe care am observat-o este notificarea de acte aditionale pentru crestere a comisionelor dupa bunul plac, acte aditionale care se autobifeaza prin simpla curgere a timpului in cateva zile, practic ei le emit si tot ei le bifeaza ca agreate.

Un alt aspect interesenat este firma de curierat SAMEDAY, detinuta tot de Iulian Stanciu. De curand sunt asaltat cu telefoane si spam-uri de la SameDay sa schimb firma de curierat cu care lucrez de ani de zile, sa trec la  SAMEDAY. Nici asta nu mi se pare in regula, sa folosesti datele seller-ului si sa-l suni pentru a promova servicii oferite de noi firme cumpare de Iulian Stanciu, servicii pe care le presteaza alti furnizori cu care lucreaza emag-ul (firmele de curierat).

Daca mai sunt si altii care au patit asta sunt dispus sa incepem un proces class action impotriva Date International SA pentru concurenta neloiala. Dupa ce termin marfa, cu probele stranse, ii dau in judecata oricum, singur. Nu s-a intamplat odata, ci de doua ori, prima data am zis ca-s nebun, ca e o coincidenta, nu-mi venea sa cred, dar cand am patit-o si la al doilea produs m-am lamurit, ce e interesant este ca stau linistiti pana incep vanzari consistente, deci treaba e premeditata.


Stai linistit ca la ce mwooi isi ia emag de la userii romani, pardon testerii romani, cu produse testate si returnate, te racoresti imediat si te lamuresti ca Karma exista si lucreaza.

#87
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016
Eu am luat de 2 ori de la seller emag. Dar cum? Am cautat site-ul sellerului, care de obicei e sub alt nume, pentru ca emag se tem sa nu faci asta si trec sellerii pe site cu alt nume decat au pe site-ul propriu, si am luat cu 10-15% mai ieftin.. Trebuie sa fii masochist sa cumperi de la emag sau pcgarage, exceptie doar cand se trezesc cu multe produse in stoc si pretul e foarte bun, adica o comanda la 2-3 ani in cazul meu. De ce as baga comision gras in buzunarul unor japcari? Reclamele si campaniile de marketing de tot genul costa bani, de ce sa intretin eu asa ceva? Ma spamezi cu reclame peste tot pe unde intru, apoi sa ti le si platesc?

Edited by Notsure, 30 June 2020 - 12:53.


#88
codrinantonovici

codrinantonovici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 07.10.2006
toata lumea crede ca bisnitarul nimereste pur si simplu produsele vandabile la intamplare si in cateva ore de lucru. pentru toti cacapitalistii de mai sus, va informez eu ca a nimeri niste produse real vandabile este o munca de luni de zile dublata de ani de experienta pe la altii si de cateva produse fail din care s-au pierdut bani, munca pe care platformele astea o preiau in cateva saptamani maximum distrugand nisa intrucat nici ei nu mai vand produsele alea deoarece distrugand pretul distrug si increderea clientilor in produs.

#89
petreo

petreo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 25.07.2006
Marketplace eMAG este un gigant care practic distruge mica concurenta.

Din punctul de vedere al comerciantului marele dezavantaj ca este 100% dependent de platforma.
In orice moment (cum mi s-a intamplat cu mine in 2019) te trezesti pentru nu stiu ce pretext ca ai produsele delistate.
Pana atunci ai jucat pe sarma asa cum au vrut ei.
Impun conditii pe care trebuie sa le respecti, iar pentru asta angajezi oameni, inchei contracte etc. etc.
In absolut orice moment te poti trezi ca nu mai existi, ca nu stii ce sa faci cu oamenii angajati, cu stocurile existente, cu contractele incheiate.
Asta este un caz

Al doile caz este cand esti de umplutura, ca si pe eMAG daca esti pe pagina 2 practic nu existi.
Sunt firme favorizate care sunt in fata, foarte probabil relatii ale diverselor persoane care se ocupa de ranking-ul marketplace.
Majoritatea partenerilor sunt in postura asta. Nu este o concurenta corecta si marketplace-ul devine o himera pentru marea majoritale

Comun la ambele cazuri este modul in care trepadusii eMAG te trateaza.
Esti ultimul gunoi, se poarta ca niste sefi ghelbani, iti impun lucruri, te trag la raspundere, esti ca o sluga.
Matura cu tine pe jos pentru orice client handicapat.
Vrei sa suporti mizeriile astea ?

Concluzia este:
Consiliul concurentei ar trebui sa se autosesizeze in cazul eMAG
Va recomand sa nu va lasati pe mana unui marketplace ca eMAG pentru ca deveniti foarte vulnerabili.
Eu am fost nevoit sa dau doi oameni afara pentru ca brusc au decis ca nu mai vor sa vanda ceva pe platforma. Uite asa !
Nu ca pe urma nu au mai vandut, dar prietenii lor au scapat de concurenta.

Din punctul de vedere al clientului am scris acest articol

Va rog sa-l cititi si sa-l luati doar ca un exemplu.
Cred ca cel mai siplu pentru un samsar este sa vanda pe eMAG marketplace. Tot ce-i trebuie este o relatie.
Prostimea are senzatia ca cumpara de la eMAG.

#90
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
N-ar strica să recitești articolele, înainte de-a le posta, pentru a putea să eviți așa ceva:

 petreo, on 18 mai 2021 - 12:32, said:

Marketplace eMAG este un gigant care practic distruge mica concurenta.

Prostimea are senzatia ca cumpara de la eMAG.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate