Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Unde pot prinde 400 la ora pe drumurile din Romania?
Ultima postare: dec 08 2018 00:16, Inițiat de
PopaXXX
, dec 02 2018 21:40
·
0
#94
Publicat: 02 decembrie 2018 - 23:40
Koenigsegg Agera RS
De la 0 la 400 si inapoi la 0 in 36.44sec. A avut loc in Danemarca, acoperind o distanta de 2441 metrii, din care 1958 metri pentru accelerare si 483 metrii pentru franare. https://www.autocar....400-0kph-record Editat de Petrecristi, 02 decembrie 2018 - 23:44. |
#98
Publicat: 02 decembrie 2018 - 23:46
#99
Publicat: 02 decembrie 2018 - 23:49
Barboso, on 02 decembrie 2018 - 23:46, said: Sa calculeze cineva... daca "economiseste" o curba pe Transalpina, pe-acolo pe unde nu-i parapet, pana jos n-atinge 400 km/h ?! totusi cred ca distanta de franare va fi cam scurta. in cadere libera ii trebuiesc cca 630m ca sa ajunga la 400km/h (fara a lua in calcul frecarea cu aerul). https://www.angio.ne...nal/climb/speed tinad cont ca se rostogoli va avea o viteza terminala mai mica de 400km/k, probabil in jur de 360km/h Editat de arg, 02 decembrie 2018 - 23:59. |
#101
Publicat: 02 decembrie 2018 - 23:53
Paz, on 02 decembrie 2018 - 23:45, said:
Vreau poezia intreaga. Poezioală desple Mos Clăciun Copiii lăi m-au supălat La glădiniţă cu o veste, Că Mos Clăciun, e o poveste, Nu e, si nici n-a ezigstat, Că nu ale nici sănioală, Nici balbă albă, nasu' losu, Chial au si lâs, că noaptea Mosu' Pe cosu casei nu coboală; Am fost atât de indispus Si-am plâns cu laclimi suspinând, Pe Mos Clăciun îl stiu decând Pe mine balza m-a adus, Da' ca să mă conving, am stat Cu ochii mici sub plăpumioală, Făcându-mă că dolm de-aseală Să-l văd si io măcal o dat'; Întl-un tâlziu, palcă plin vis, L-am auzit plin dolmitol Pe la pălinţi, venind în zbol, Că ei aveau geamul deschis, Tiptil apoi, în pas glăbit, Tlecu plin hol cu sacu-i plin, Că i-am văzut umbla puţin, La pomu' male-mpodobit, Sub cale-a pus Mosu', galant Si giucălii si ciocolată... Vă povestesc io altădată Că alţeva-i mai impoltant, Că după ţe a fost el gata Si cum pe toate el le stie, A tlas din sticla de lachie Pitită în balcon de tata, S-a dus si în bucătălie, Si-a tot cătat plin fligidel, (Că nu i-e flică lui de gel) Mâncând cu poftă din piftie, Si tot tiptil a si plecat, Mai vesel palcă si vioi, Da' milosea a ustuloi Pe flunte când m-a sălutat, Asa că io, as vlea să stie Copiii lăi, că Mos Clăciun Ezigstă si e tale bun... Si fălă să fac băscălie, Îi plaţe ţuică si piftie... Cledeţi-mă când io v-o spun! P. S. Am povestit ţe s-a-ntâmplat Si lu tăticu' si mămica, Si flate, toată ziulica Atât de mult s-au minunat! Gata. |
#104
Publicat: 03 decembrie 2018 - 00:00
Paz, on 02 decembrie 2018 - 23:57, said:
@rixthina Misto. Mi-a placut. Eu ulasc poeziile da asta e flumoasa la mine. https://forum.softpe...0#entry23886988 |
#106
Publicat: 03 decembrie 2018 - 00:41
arg, on 02 decembrie 2018 - 23:49, said:
in cadere libera ii trebuiesc cca 630m ca sa ajunga la 400km/h (fara a lua in calcul frecarea cu aerul). https://www.angio.ne...nal/climb/speed Nu ai cum sa nu iei in calcul franarea aerodinamica, deoarece la ~ 320 km/h, la o altitudine ( presiune) cat de cat normala, cu un coeficient aerodinamic cat de cat normal, si cu o suprafata in sectiune cat de cat normala pt masa avuta, forta de franare aerodinamica este ~ egala cu forta de acceleratie gravitationala, deci e f greu sa depasesti 320 km/h pasiv la o altitudine cu densitate atmosferica normala pt. respirat. Franarea aerodinamica creste in relatie cu patratul vitezei. Din cauza asta, pt. a creste de la 100 km/h la 400 km/h ai nevoie de o forta de peste 16 X mai mare, peste pt. ca se adauga si franarea de rulare si turbulente aerodinamice. Veyron are nu doar peste 1000 CP, si si o sectiune mica ( e joasa) si o aerodinamica f buna, si 10 radiatoare de racire, si consum ridicol de mare, si anvelope care costa numai ele cat o masina - si care si asa la 300 kmh au durata de viata masurata in minute, iar la 400 cu atat mai mult se uzeaza abrupt, si are un tren de rulare exotic cu suspensii create special pt. asa ceva. 360 km/h inseamna deja 100 m/s, iar 400 km/h inseamna 111, 1(11) m/s. Si energia cinetica creste in relatie cu patratul vitezei. O masina de 1620 kg la 400 km/h are peste 10 MJ energie cinetica. Editat de loock, 03 decembrie 2018 - 00:46. |
#107
Publicat: 03 decembrie 2018 - 00:45
PopaXXX, on 02 decembrie 2018 - 21:40, said:
Cam pe care portiuni de autostrazi sau drumuri din reteaua rutiera a Romaniei credeti ca s-ar putea atinge usor 400 km/ora, cu riscuri minime? rixthina noloc cu poezioala ta ca altfel nu ela nimic Fun pe subiectul asta! Editat de stlk, 03 decembrie 2018 - 00:48. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi