Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#505
Posted 26 November 2023 - 16:05
Vad ca nu le merge site-ul... azi 26.11.2023 ora 16:00... or fi dat faliment?
|
#506
Posted 26 November 2023 - 16:50
Fara poza cu eroarea ce putem face?
Doar sa zicem ai uitat s de la https? |
#507
Posted 27 November 2023 - 17:47
Nesimtiti tare astia de la Altex. Comandat si platit miercuri un AC, livrare programata pentru sambata, azi e luni si inca nu a venit...
Nu tu un telefon, nu o alta data in care vin... nimic. |
#508
Posted 27 November 2023 - 20:11
Suna-i tu si vezi ce se intampla. Macar cere-le sa-ti dea storno la serviciul de "livrare programata".
|
#509
Posted 05 December 2023 - 14:16
Cam ciudat returul prin curier la Altex.
Cargus nu mi-a dat nicio chitanta, am si intrebat, iar curierul a spus ca e in cont AWB-ul. Nu e niciun AWB nici in cont, nici pe mail. |
#510
Posted 19 December 2023 - 17:35
Eu sunt clientul foarte multumit de Altex. Mereu am primit de doua ori diferenta, o singura data am avut nevoie de garantie si s-a rezolvat foarte repede, orice alte probleme am mai avut cu anumite produse s-au rezolvat de fiecare data.
Pana acum cateva zile Aveam o pereche de casti de la Razer, Kraken V3 HyperSense. Casti cumparate in mai, acum o saptamana au crapat. A plesnit un plastic de la casca dreapta. Desi citisem pe forumuri diverse ca au un plastic prost (toate modelele, nu doar asta) nu am crezut si am mers pe firma. Cititnd review-urile am spus mereu ca-s copii, le-au izbit suparati ca pierd la joc, etc, stiu cum e sa fii gamer si sa pierzi. Ei bine, casca mea a crapat neizbita, neintinsa, ne-nimic. M-am dus cu ea la garantie, dar deschisesem deja si ticket la Razer. Ei bine, dupa 2 zile, primesc refuz de la Altex, in sensul ca am folosit castile necorespunzator. Si-a dat seama tehnicianul ala ca am facut eu ceva rau cu ele In timp ce Altex imi refuza garantia, Razer mi-a dat RMA a treia zi dupa deschiderea tichetului. Mi-au trimis formularul de cut cord (nu stiam ca trebuie sa distrug produsul si sa le trimit o poza, interesant sistemul) si astazi mi-au expediat castile. Sa nu uit: Altex mi-a solicitat pentru inlocuire (swap) 583 de lei in timp ce castile costa noi, la ei pe site, 559 de lei. Am deschis tichet la Altex, nu ma las pana nu ma lamuresc de ce mi-a fost refuzata garantia si de ce mi-au cerut mai mult pe swap decat costa produsul.
Edited by December, 19 December 2023 - 17:37.
|
#511
Posted 20 December 2023 - 09:36
Sa presupunem ca tu esti tehnicianul care constata defectul. Primesti niste casti cu plasticul spart.
1. Ce hotarare ei? 2. Pe ce iti bazezi hotararea? 3. Tii sau nu cont de (eventuale) regulamente interne? Edited by isr2002, 20 December 2023 - 09:37. |
#512
Posted 20 December 2023 - 10:21
December, on 19 decembrie 2023 - 17:35, said: Am deschis tichet la Altex, nu ma las pana nu ma lamuresc de ce mi-a fost refuzata garantia si de ce mi-au cerut mai mult pe swap decat costa produsul. isr2002, on 20 decembrie 2023 - 09:36, said:
Sa presupunem ca tu esti tehnicianul care constata defectul. Primesti niste casti cu plasticul spart. 1. Ce hotarare ei? 2. Pe ce iti bazezi hotararea? 3. Tii sau nu cont de (eventuale) regulamente interne? Iar cu regulile interne, aceste reguli pot fi proaste de multe ori, tu ca si client, nu esti obligat sa le respecti lor regulile interne , sa si le respecte ei, tu respecti ce e corect si cum scrie la lege. Am avut , cu vreo 2 ani in urma, o discutie depre regulile interne cu o anumita companie de TV-Intener din Romania care, in urma solicitarii mele de a rezilia contractul cu ei cu mult dupa data de expirare a perioadei de obligativitate a contractului, imi cereau sa le trimit o scrisoare ...deci repet...scrisaore scrisa de mana, in plic...pe o adresa a lor de la Bucuresti, in care sa cer rezilierea contractului. Deci...in era internetului si online ului, ma punea sa le trimit scrisoare scrisa si semnata de mana. Le-am zis ca eu refuz sa fac asa ceva, iar daca nu imi rezilieza contractul, eu oricum facturile nu le mai platesc . Imizice tipa de la CS...pai stiti...asta e regula INTERNA , sa primim solicitarea scrisa...i- am sis politicos , va rog sa va respectati voi ca si companie acesta stupizenie de regula care mie , ca si client , mi se pare o mega aberatie...eu nu va trimit nici o scrisoare in anul 2021 . Sa va respectati voi regula ca eu nu am de ce sa vi-o respect. Le-am zis scurt pe doi ca nu fac asa ceva si nici facturile nu le mai platesc. Deci ...cu regulile astea interne...sa fim seriosi, pot fii reguli imbecile care noi ca si clienti, nu suntem obliati sa le respectam. |
#513
Posted 20 December 2023 - 12:34
isr2002, on 20 decembrie 2023 - 09:36, said:
In primul rand te uiti la ele, sa vezi daca au urme de "abuz". Apoi te intrebi de ce a plesnit bucata aia de plastic. Apoi te uiti la ce ti-a trimis Razer referitor la acest gen de avarii. Apoi poti sa faci ce a facut Razer, sa pui un set de intrebari ca sa vezi daca eu, clientul final am facut sau nu ceva anume. Evident ca poti sa imi spui ca eu ca si client mint si spun ca nu le-am izbit, nu am tras de ele, nu le-am abuzat in niciun fel. Ai dreptate. Pot fi un mincinos. Dar fa-te macar ca te intereseaza ce am facut cu ele, nu-mi fa o poza la ruptura si imi spui ca nu stiu sa le folosesc... Dar probabil ca sunt putini tehnicieni/reparatori/sau cum se cheama ei si el s-a uitat la casca, a vazut ca e rupta si a decis ca nu a fost utilizata necorespunzator. Totusi, ce inseamna necorespunzator? Eu ca utilizator trebuie sa stiu acest lucru, mai ales de la specialistul de service, care a hotarat prin decizia lui ca nu stiu sa le folosesc corect. De ce Razer, avand la dispozitie 3 poze cu detaliul rupturii a decis sa-mi inlocuiasca produsul imediat? Si da, am transmis si la Razer aceasta problema si mi-au raspuns: "Thank you for contacting Razer. My name is Bryan and I'll be your support agent today. Thank you for your kind words regarding our warranty service. We truly appreciate your feedback. Regarding the issue with the reseller (Altex) in Romania, please note that resellers often have their own warranty policies. However, we take this opportunity to improve our services and ensure a smoother experience for our customers." Oare nu cumva anumite norme interne prejudiciaza un client? Eu am avut un incarcator la un samsung (cumparat de la Altex) de-al consoartei, incarcator care a refuzat sa mai incarce. Normele interne precizeaza clar ca trebuie trimis incarcatorul cu tot cu telefon. Nevasta-mea a zis ca mai bine ia alt incarcator decat sa trimita si telefonul si avea dreptate. Totusi, cand am mers la Altex cu chargerul, baiatul ala de la garantii si-a asumat ca il ia fara telefon si a spus ca o sa discute cu cei de la service sa il inlocuiasca. A incalcat normele interne si a inlocuit chargerul ars. Uneori normele interne trebuie readaptate si rescrise, daca e nevoie.
Edited by December, 20 December 2023 - 12:36.
|
#514
Posted 20 December 2023 - 12:39
December, on 20 decembrie 2023 - 12:34, said:
Uneori normele interne trebuie readaptate si rescrise, daca e nevoie. Edited by cuculea, 20 December 2023 - 12:40. |
|
#515
Posted 20 December 2023 - 12:45
Inca astept raspunsul de la ei, deocamdata nu am nimic.
Si pana la urma, chiar daca-s eu prost si le-am stricat cu buna stiinta, cum plm sa-mi ceri mai mult pe swap decat e pe site? |
#516
Posted 20 December 2023 - 13:03
cuculea, on 20 decembrie 2023 - 10:21, said:
.. Am avut , cu vreo 2 ani in urma, o discutie depre regulile interne cu o anumita companie de TV-Intener din Romania care, in urma solicitarii mele de a rezilia contractul cu ei cu mult dupa data de expirare a perioadei de obligativitate a contractului, imi cereau sa le trimit o scrisoare ...deci repet...scrisaore scrisa de mana, in plic...pe o adresa a lor de la Bucuresti,... December, on 20 decembrie 2023 - 12:34, said:
...... Apoi poti sa faci ce a facut Razer, sa pui un set de intrebari ca sa vezi daca eu, clientul final am facut sau nu ceva anume. ... De ce Razer, avand la dispozitie 3 poze cu detaliul rupturii a decis sa-mi inlocuiasca produsul imediat? ... La fel cum ti-a raspuns si Razer, service-ul nu este obligat sa faca asta. Edited by isr2002, 20 December 2023 - 13:03. |
#517
Posted 20 December 2023 - 13:05
Ok, fie cum spui tu. E vina mea.
De ce costa mai mult swap-ul? Asta e tot decizia tehnicianului. |
#518
Posted 20 December 2023 - 13:07
Aici nu stiu ce sa spun. De fapt, nici nu stiu ce inseamna swap
|
#519
Posted 20 December 2023 - 21:26
Altex mi-a raspuns in urma cu 10 minute
Initial raspuns standard, fara legatura cu ce am solicitat eu in sesizare. Apoi dupa reply-ul meu, aproape instantaneu, am primit al doilea raspuns prin care mi s-a transmis ca au escaladat cazul si ma roaga sa le trimit si conversatia cu Razer. Sa vedem cum decurg treburile mai departe. |
|
#520
Posted 20 December 2023 - 21:59
December, on 19 decembrie 2023 - 17:35, said:
Eu sunt clientul foarte multumit de Altex... Am decis să nu fac scandal, mi-au promis că-mi trimit produsul în timp util pentru a fi pus sub brad. Vedem dacă își spală păcatele. Oricum, produsul era pentru mine, însă nu știu cum mă comportam cu ei dacă era pentru vreun copil... Ca fapt divers, la emag nu am pățit NICIODATĂ așa ceva. |
#521
Posted 21 December 2023 - 14:18
#522
Posted 21 December 2023 - 19:48
_R_A_D_U, on 20 decembrie 2023 - 21:59, said:
Și eu am fost până azi... Rezervare făcută ieri după ora 18.00 cu preluare din magazin, imediat primit mail cu confirmare de ridicare în 24 ore, azi la prânz merg la showroom să ridic produsul: Ciuciu produs! Că alea-alea, greșală, își cer scuze, vrăjeală de 2 lei. Am făcut 200 km pentru a lua o țeapă, noroc că am mașina cu consum mic... . Am decis să nu fac scandal, mi-au promis că-mi trimit produsul în timp util pentru a fi pus sub brad. Vedem dacă își spală păcatele. Oricum, produsul era pentru mine, însă nu știu cum mă comportam cu ei dacă era pentru vreun copil... Ca fapt divers, la emag nu am pățit NICIODATĂ așa ceva. PS: Emag are optiunea de rezerva in magazin? Edited by marcel201, 21 December 2023 - 19:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users