![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT
Last Updated: Oct 25 2020 12:00, Started by
closchkutza
, May 08 2018 18:09
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#1189
Posted 06 September 2020 - 10:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Recuperare ușoară closhcutza. Revin la scaunul de Type r.
S-au jurat producătorii auto în general sa livreze niște prostii în loc de scaune. In civic eu îmi așez noada dincoace de "buza" cu pricina ceea ce obliga un unghi mult mai mare al spătarului, cu volanul în poala(cocalar style, mult pe spate). Cine s-a urcat a avut senzația de cădere. Asa nu doare nimic. Ma ridic în capul oaselor doar dacă e musai sau am chef. Altfel lungit mi-e cel mai confortabil. N-am pedala 3 nu ma fâtâi după schimbător. Stau și cam put la volan dar prefer asa. Scaunul de r mi-a dat impresia ca ma cocoseaza nu ca ma "îmbracă"(cochilie ) și obliga la poziția corecta. Voi va sprijiniți capul de tetiera în mod uzual? |
#1190
Posted 06 September 2020 - 11:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Merci fain!
Eu nu pot sa conduc lasat pe spate si avand MT nu as suporta sa ma tot intind / ridic dupa schimbator. La AT intr-adevar, poti sta mai ca in fotoliu, poti sa stai mai in spate fata de pedale (nu ai pedala cu cursa de ~20 cm de apasat pana in podea), se mai simplifica situatia. Asa arata in momentul asta scaunul cum il am eu reglat (privind dinspre pasager): ![]() Cand pun piciorul pe ambreiaj genunchiul stang atinge usor uneori de coloana volanului, desi acesta este la maxim sus si maxim extins spre mine. Edited by closchkutza, 06 September 2020 - 11:04. |
#1192
Posted 06 September 2020 - 11:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
closchkutza, on 06 septembrie 2020 - 11:00, said:
Merci fain! Eu nu pot sa conduc lasat pe spate si avand MT nu as suporta sa ma tot intind / ridic dupa schimbator. La AT intr-adevar, poti sta mai ca in fotoliu, poti sa stai mai in spate fata de pedale (nu ai pedala cu cursa de ~20 cm de apasat pana in podea), se mai simplifica situatia. Asa arata in momentul asta scaunul cum il am eu reglat (privind dinspre pasager): 746A3031-B299-4BAB-906E-9AB8CA59A4B3.jpeg Cand pun piciorul pe ambreiaj genunchiul stang atinge usor uneori de coloana volanului, desi acesta este la maxim sus si maxim extins spre mine. ![]() |
#1193
Posted 06 September 2020 - 11:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
182cm 95kg probleme coloana lombara, cervicala și umăr drept
Attached Files |
#1194
Posted 06 September 2020 - 11:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#1196
Posted 06 September 2020 - 11:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu, la 1.90m ai mei, stau foarte bine in scaun, mai bine decat in multe alte masini mai dichisite. De altfel, asta a fost unul din criteriile mele cand am ales masina, pentru ca merg mult extraurban si nu vreau sa ajung anchilozat la destinatie. Problemele cu coloana apar de la tasarea vertebrelor, pozitia la volan, oricare ar fi marca, nu face decat sa amplifice durerile, pentru ca statul in sezut in sine este un generator de tasare a zonei lombare.
Edited by takis, 06 September 2020 - 11:58. |
#1197
Posted 06 September 2020 - 11:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Acum mi-e dor de călătorii ~10 ore.
Corect takis. Genunchiul drept ce zice de plasticul consolei centrale? |
#1198
Posted 06 September 2020 - 12:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Zice ca, in cazul unui impact frontal mai serios, ai toate sansele sa.ti rupi osul. Stiu ce vrei sa spui, dar in ultima perioada, toti producatorii care s.au uitat la testele EuroNcap au observat ca riscul unei fracturi in zona piciorului drept e foarte mare si sunt nevoiti sa impinga consola pana in dreptul genunchiului. Incomod, dar safe. In plus, mai rau decat in Megane sau Focus, din punctul asta de vedere, nu stau in Civic.
|
|
#1199
Posted 06 September 2020 - 12:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu am modelul anterior de M3 si atunci cand m-am urcat in masina la drive test am lasat scaunul la maxim jos si atat a fost reglajul. M-am simtit din prima super bine in scaun si a fost un criteriu de achizitie. Nu ma resimt deloc la drumuri lungi cu masina (am probleme lombare 1,85-100kile) si pot sa fac dintr-o bucata B-SV si sa ma dau jos din masina ca dupa un drum de 50km.
|
#1200
Posted 06 September 2020 - 12:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu știam. E bine când alții se gândesc sa ma protejeze și eu fac mofturi.
|
#1202
Posted 06 September 2020 - 13:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
takis, on 06 septembrie 2020 - 11:56, said:
Eu, la 1.90m ai mei, stau foarte bine in scaun, mai bine decat in multe alte masini mai dichisite. De altfel, asta a fost unul din criteriile mele cand am ales masina, pentru ca merg mult extraurban si nu vreau sa ajung anchilozat la destinatie. Problemele cu coloana apar de la tasarea vertebrelor, pozitia la volan, oricare ar fi marca, nu face decat sa amplifice durerile, pentru ca statul in sezut in sine este un generator de tasare a zonei lombare. Cum am zis, fiecare avem corpuri diferite, unii suntem mai plinuti, altii mai subtiri / ososi, unii avem picioarele mai lungi, altii mai scurte, unii avem trunchiul mai lung, altii mai scurt, etc. A nu se intelege ca dau vina pe masina pentru probleme mai sus amintite, nu are nici o treaba, problema este mai veche si se datoreaza altor factori. Doar ca, asa cum am spus mai sus, EU nu ma simt confortabil nici dupa 2 ani de convietuit cu ea = > nu se va schimba nimic in viitor. Cat despre drumuri lungi si anchilozat, dupa ultimul (si singurul) drum lung cu ea (~1500km facuti intr-o zi) m-a durut fundul si zona de la baza coloanei 2 zile, simteam ca mi-au intrat oasele unul in altul desi cred ca a fost drumul la care am facut cele mai multe pauze. Nu ajunsesem inca la Arad si deja incepuse sa ma doara. Nu am avut problema asta la Avensis nici dupa drum de 3000km (2 zile de condus consecutive pe sens). Cred ca 400-500km e maximul cat as putea sa stau pe scaun fara dureri, cu pauza la ~2hr. alliNdanuTz, on 06 septembrie 2020 - 11:25, said:
Ma simt inghesuit numai cat ma uit la poza respectiva, iar eu sunt mic de inaltime ) Cam asa stau in scaun: - sezutul -> se observa ca ma duc pana aproape de marginea aia. As putea sa ma dus si mai in spate (mai am un pic de loc) insa atunci stau cumva pe muchia aia si ma jeneaza = > trebuie sa stau cu spatele putin arcuit in partea sa de jos. La drum lung arcuirea asta se simte. Scaunul de la Mazda nu are nimic la baza sezutului (e plat) si pot sa ma duc cu spatele lipit complet de spatar pana jos. ![]() - pozitia mainii pe volan (cu spatele lipit de spatar). Cum ziceam, daca ar mai veni spre mine volanul nu ar fi rau deloc, nu ajung complet la el in partea de sus. Daca dau volanul mai jos dau cu picioarele in el. ![]() ![]() - pozitia picioarelor (piciorul stang este pe ambreiaj, pregatit sa-l apese): ![]() ![]() ![]() - pozitia picioarelor (piciorul stang calca ambreiajul pana jos). Dupa cum se vede, este aproape complet intins si singurul moment in care coapsa sta relativ decent pe scaun. Coapsa dreapta sta ridicata de pe sezut, daca ma dau mai in spate cu scaunul (ca sa stea piciorul drept mai intins si sa se aseze pe sezut) apar 2 probleme: ma intind dupa ambreiaj la cursa maxima (si ma rotesc involuntar de trunchi spre dreapta) si nu mai ajung cum trebuie la volan. ![]() Deci, daca aveti idei de schimbari (in bine ![]() P.S: microfibra aia albastra este acolo pentru ca obisnuiesc sa stau cu piciorul stang sub pedala de ambreiaj ca sa stea cat de cat coapsa pe sezut. Com covorasul masinii nu ajunge pana acolo, am improvizat. Edited by closchkutza, 06 September 2020 - 13:52. |
#1203
Posted 06 September 2020 - 15:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ceva imi picura-n ureche ca nu vom pupa un jurnal Type-R?... Fuck!
|
|
#1204
Posted 06 September 2020 - 16:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da, in acest monent un Type R este total iesit din carti.
Am uitat sa precizez, toata povestea de mai sus face referire doar la pozitia in sine la volan, nu spune nimic despre faptul ca scaunul nu ma tine deloc stanga-dreapta, chestie fara rezolvare. Chiar mai devreme vorbeam cu sotia ca ne plimbam amandoi in scaun dintr-o parte in alta in sensuri guratorii abordate cu ametitoarea viteza de 20 km/h. Vorba sotiei, cat i-ar costa in plus sa aibe 3 dimensiuni de scaune ( ma refer la scobitura), S, M, L, ca la haine, si cand iti dai comanda de masina iti alegi si dimensiunea scaunului, functie de corpul fiecaruia (sa aiba frumos in showroom cele 3 marimi de scaun, te asezi, vezi care te strange, care ti-e larg si alegi dimensiunea care iti vine cel mai bine). La exterior scaunul poate avea aceeasi dimensiune, aceeasi forma, diferenta sa fie doar la spatiul dintre “aripioare”. Asta daca tot e scump sa-l faca mai ajustabil. Edited by closchkutza, 06 September 2020 - 16:25. |
#1205
Posted 06 September 2020 - 16:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu mi-am luat o perna cu spuma de pe Aliexpress, la recomandarea celor de pe forumul internațional al mărcii mele care au probleme cu sezutul/spatele, și când a venit am zis ca nu face mare lucru pentru ca este totuși mai scurta decât șezutul. Doar ca oferă ceva suport în plus înainte de genunchi. Acum am făcut al treilea drum de Grecia 1200+ km dintr-o bucata (cu 3 pauze de maxim 30 de minute) și este prima data când nu mi-a amorțit piciorul după drumul de 15 ore și nu m-a durut șezutul.
|
#1206
Posted 06 September 2020 - 16:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca stau mai sus dau cu genunchiul stang in colana volanului. Vezi mai sus cat loc mai am pana la el. Am incercat pernuta, am renuntat la ea din motivul asta (chiar si fara ea uneori cand misc piciorul sa-l pun pe pedala mai ma ating de plasticul ala si asa).
Spre comparatie, cate o poza cu fiecare dintre scaune. A se observa forma spatarului, lungimea sezutului si cum arata partea din spate a sezutului la cel de Mazda. ![]() ![]() Edited by closchkutza, 06 September 2020 - 16:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users