Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare AC

Coramet sau Caparol?

Vecin cu probleme

Ford Focus 2007, motorul se opres...
 Ce tip de detergent preferați pen...

Companie din USA care livreaza in...

Recomandare saltea latex natural

ETF crestere LYMS vs QDVE vs VVSM.
 Sfat achiziție motor pe benz...

Chist operat

Port blocat dupa portare Orange c...

Șomer cu venituri prin parti...
 Consum RAM Mac OS

Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune
 

Crossland X 2018

* * * - - 9 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
2001 răspunsuri în acest subiect

#1963
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 05.11.2005
A facut cineva revizia de 3 ani la Crossland ? Daca da unde, ce piese au fost inlocuite si la ce pret.

Unii mai "destepti" de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc bujiile (dar eu nu am nici o problema cu ele) Posted Image

Editat de Adrianp03, 15 iunie 2021 - 14:36.


#1964
galesu1990

galesu1990

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 377
  • Înscris: 29.12.2010

View PostAdrianp03, on 15 iunie 2021 - 14:33, said:

A facut cineva revizia de 3 ani la Crossland ? Daca da unde, ce piese au fost inlocuite si la ce pret.

Unii mai "destepti" de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc bujiile (dar eu nu am nici o problema cu ele) Posted Image

Am efectuat revizia de 3 ani, au fost inlocuite filtrele (aer, polen, ulei) si uleiul. Singura modificare a fost la ulei, unde in loc de uleiul 5w30 dexos 1 gen 2 , a fost utilizat Total Quartz Ineo First 0w30. Bujiile cred ca sunt verificate/inlocuite in functie de nr de km parcursi.

Editat de galesu1990, 23 iunie 2021 - 13:19.


#1965
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.521
  • Înscris: 20.02.2008
Cat te-a costat cea de 3 ani?
Cati km ai avut?

Multumesc

#1966
galesu1990

galesu1990

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 377
  • Înscris: 29.12.2010

View Postioppo, on 23 iunie 2021 - 14:03, said:

Cat te-a costat cea de 3 ani?
Cati km ai avut?

Multumesc

A costat 711 lei, la Radacini, uleiul a fost putin mai scump (149 lei vs 85), 22500 km.

#1967
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.521
  • Înscris: 20.02.2008
Deci ma apropii de km... am 21000. :)

#1968
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 05.11.2005

View Postgalesu1990, on 23 iunie 2021 - 13:15, said:

Am efectuat revizia de 3 ani, au fost inlocuite filtrele (aer, polen, ulei) si uleiul. Singura modificare a fost la ulei, unde in loc de uleiul 5w30 dexos 1 gen 2 , a fost utilizat Total Quartz Ineo First 0w30. Bujiile cred ca sunt verificate/inlocuite in functie de nr de km parcursi.
Sa specifici si care Radacini, caci de ex. Radacini Constanta este mai ieftin decat Radacini Bucuresti Posted Image
Am facut si eu Revizia de 3 ani la Radacini Vitan, 25.000 km, ulei si filtrul de ulei a costat 460 ron (din care 200 ron doar manopera). Initial au venit cu o oferta de 950 ron (care includea: uleiul, filtrul de ulei, filtru de polen, filtru de aer si filtru de motorina). Filtrul de polen l-am schimbat anul trecut iar celelalte nici macar nu sunt obligatorii. Stiu ca este ideal sa le schimbi pe toate dar nu traim intr-o lume ideala Posted Image

Daca la Radacini a fost 460 ron schimbul de ulei si filtrul de ulei cei de la Dibas (merita mentionati), pentru aceeasi lucrare, mi-au cerut 750 ron! Posted ImagePosted Image  Posted Image Posted Image

Ordinea este cam asa:
  • Uleiul de motor si filtrul de ulei se inlocuiesc in fiecare an.
  • Filtrul de polen se inlocuieste la 2 ani (dupa nu mai stiu, dar cred ca din 2 in 2 ani este recomandat sau anual ...)
  • Filtrul de aer se inlocuieste la 50.000 km sau 4 ani.
  • Filtrul de combustibil se inlocuieste la 50.000 km sau 4 ani.
  • Lichidul de frana se inlocuieste la fiecare 2 ani.
Daca nu sunteti sigur cereti de la service/reprezentanta Planul de Service.

View Postgalesu1990, on 23 iunie 2021 - 13:15, said:

Bujiile cred ca sunt verificate/inlocuite in functie de nr de km parcursi.
Au gresit ei la bujii, credeau ca am benzina. Dar chiar si asa, cred ca incercau sa "ciupeasca" ceva.

Editat de Adrianp03, 25 iunie 2021 - 13:35.


#1969
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.054
  • Înscris: 29.06.2011
Ti-au inlocuit lichidul de frana la doi ani ? Eu stiam ca lichidul de frana se verifica la doi ani, se schimba doar daca nu corespunde.

Editat de CGDBZ, 25 iunie 2021 - 14:24.


#1970
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 05.11.2005

View PostCGDBZ, on 25 iunie 2021 - 14:21, said:

Ti-au inlocuit lichidul de frana la doi ani ? Eu stiam ca lichidul de frana se verifica la doi ani, se schimba doar daca nu corespunde.
L-au inlocuit, este obligatoriu. Altfel pierdeam garantia ...

#1971
sgaby

sgaby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 72
  • Înscris: 16.01.2007

View PostAdrianp03, on 25 iunie 2021 - 17:11, said:


L-au inlocuit, este obligatoriu. Altfel pierdeam garantia ...

Pai ce garantie dupa 2 ani?Revizia de un an,
Schimbat ulei si filtru 420 Opel bacau.


#1972
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 05.11.2005

View Postsgaby, on 26 iunie 2021 - 11:55, said:

Pai ce garantie dupa 2 ani?Revizia de un an,
Am garantie extinsa Opel FlexCare (+ 3 ani)

#1973
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.184
  • Înscris: 05.09.2007

View Postsgaby, on 26 iunie 2021 - 11:55, said:

Pai ce garantie dupa 2 ani?Revizia de un an,
Schimbat ulei si filtru 420 Opel bacau.

Din pacate nu vor mai comercializa masini de la 1 iulie , raman doar cu service-ul. Au crescut preturile la consumabile , am facut revizia la Insignia 2018 recent si a costat 1150 lei , pana acum dadeam vreo 850.

#1974
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 05.11.2005

View Postcsi1, on 27 iunie 2021 - 09:53, said:

Din pacate nu vor mai comercializa masini de la 1 iulie , raman doar cu service-ul. Au crescut preturile la consumabile , am facut revizia la Insignia 2018 recent si a costat 1150 lei , pana acum dadeam vreo 850.
De ce nu cumperi un pachet de revizie de pe eMAG ? (totul original sau chiar mai bun) Iar montajul il poti face oriunde vrei tu.

#1975
sgaby

sgaby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 72
  • Înscris: 16.01.2007
Revizie 2 ani,masina a iesit din garantie nu am mai fost la reprezentanta.
ulei 5w30 dexos 1 ,
4 L  100 lei
filtre mann  ulei ,aer ,polen
150 lei  toate 3 .
Comandate de pe net.
Schimbat ulei = 30 lei
Total = 280
Aer si polen schimbate de mine.



#1976
eusuntbunea

eusuntbunea

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 92
  • Înscris: 07.11.2018
În urma cu câteva zile, cineva a postat pe un grup niște poze și explica o problema întâlnită la motoarele care au cureaua de distribuție imersata în ulei (cazul crossland).
Problema suna cam asa: s-au desprins părți (ate) din compunerea curelei de distribuție și acestea au înfundat filtrul aflat în baia de ulei (nu acel filtru exterior care se montează prin infiletare). În bord a apărut o eroare "oil pressure fail". Persoana respectiva prezenta situația ca fiind personala deși pozele sunt preluate de pe un site.
Aveți ceva cunoștințe legate de uzura curelei de distribuție sau orice informație legata de acest caz?
Pozele atasate sunt preluate.

Fișiere atașate



#1977
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.677
  • Înscris: 14.03.2006
Se schimbă și cureaua aceea, poate ar trebui mai des față de cum precizează producătorul.
La Ford cu ecoboost se schimbă la 210oookm dar pe la 90-100ooo care au schimbat s-au bucurat că au fost inspirați să o schimbe pentru că nu mai rezista mult și pățeau la fel ca in imaginile de mai sus.

#1978
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.050
  • Înscris: 06.04.2007
Cureaua degradata cred ca are legatura si cu uzura uleiului, un ulei contaminat poa sa uzeze prematur cureaua. Si cum noi le foim mult prin oras, uleiu se contamineaza mai repede.

In orice caz, un semn de sorb infundat ar trebui sa se vada la pornire, cat de mult sta becu de ulei aprins, asta daca in timp ai avut curiozitatea la pornire sa urmaresti cat de repede se stinge becu.
La mine (96000 km) dupa 3 sapt de nepornit s-a stins aproape instant la pornire.

La ecoboost sunt cazuri si cazuri, la noi am citit de unu ca a schimbat pe la 85000 km si cureaua cica era praf/faramitata.
Pe siteurile de afara am vazut ca sunt propritari cu 120-150000 mile si se intreaba daca ar trebui sa schimbe cureaua...

Ce e nasol ca nu poti face o inspectie vizuala la curea, asta e super nasol. Ma gandeam daca bag camera endoscopica pe la busonul de golire, daca ajung sa vad cureaua...sau macar sorbul de la pompa de ulei...

#1979
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.505
  • Înscris: 28.06.2006

View Posteusuntbunea, on 21 iulie 2021 - 13:32, said:

Problema suna cam asa: s-au desprins părți (ate) din compunerea curelei de distribuție și acestea au înfundat filtrul aflat în baia de ulei (nu acel filtru exterior care se montează prin infiletare). În bord a apărut o eroare "oil pressure fail".

"Filtrul" ala se cheama sorb, mai exact sita de la sorb si ala filtreaza chestii grosiere.
Problema in cazul asta, nu mai e ruperea distributiei, ci faptul ca motorul a mers cu presiune scazuta de ulei multa vreme. Martorul ala se aprinde in bord la ~0.8 bari, ceea ce oricum e putin, in mod normal sta undeva peste 3.
Un test de compresie ar fi relevant.

Nu inteleg de ce producatorii auto insista cu solutia asta (Opel nu sint singurii, grupul VAG, Ford, etc. o folosesc si ei) pentru ca e extrem de paguboasa si se poate intoarce impotriva lor in timp. Singura explicatie pe care o pot da e planned obsolescence,  desi mi se pare ca in cazul de fata intind prea mult coarda.

View PostOctavian___, on 22 iulie 2021 - 09:07, said:

Cureaua degradata cred ca are legatura si cu uzura uleiului, un ulei contaminat poa sa uzeze prematur cureaua. Si cum noi le foim mult prin oras, uleiu se contamineaza mai repede.

Poate, dar sigur cureaua aia e "fiarta" la propriu ori de cite ori pornesti motorul. Cit vrei sa reziste?... Dupa mine chestia asta e intentionat facuta, sa fie siguri ca va crapa no matter what.

View PostOctavian___, on 22 iulie 2021 - 09:07, said:

Ce e nasol ca nu poti face o inspectie vizuala la curea, asta e super nasol. Ma gandeam daca bag camera endoscopica pe la busonul de golire, daca ajung sa vad cureaua...sau macar sorbul de la pompa de ulei...

Good point!
Cind vede omul becul pe bord ca nu se mai stinge, deja e prea tirziu.

#1980
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.050
  • Înscris: 06.04.2007
Acuma producatoru (ma uitam la Continental) zice ca materialul e facut sa reziste la temperaturi mai inalte decat o curea uscata (logic) , si ca se foloseste sistemul asta pt ca se reduc frecarile cu 30% .
Dar tot ei spun ca principala cauza a degradarii curelei e uleiu contaminat, deci banuiala mea se confirma.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate