Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Crossland X 2018
Ultima postare: nov 18 2022 12:39, Inițiat de
Baxon
, mar 06 2018 14:42
·
0
#1963
Publicat: 15 iunie 2021 - 14:33
A facut cineva revizia de 3 ani la Crossland ? Daca da unde, ce piese au fost inlocuite si la ce pret.
Unii mai "destepti" de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc bujiile (dar eu nu am nici o problema cu ele) Editat de Adrianp03, 15 iunie 2021 - 14:36. |
#1964
Publicat: 23 iunie 2021 - 13:15
Adrianp03, on 15 iunie 2021 - 14:33, said:
A facut cineva revizia de 3 ani la Crossland ? Daca da unde, ce piese au fost inlocuite si la ce pret. Unii mai "destepti" de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc bujiile (dar eu nu am nici o problema cu ele) Am efectuat revizia de 3 ani, au fost inlocuite filtrele (aer, polen, ulei) si uleiul. Singura modificare a fost la ulei, unde in loc de uleiul 5w30 dexos 1 gen 2 , a fost utilizat Total Quartz Ineo First 0w30. Bujiile cred ca sunt verificate/inlocuite in functie de nr de km parcursi. Editat de galesu1990, 23 iunie 2021 - 13:19. |
#1968
Publicat: 25 iunie 2021 - 13:31
galesu1990, on 23 iunie 2021 - 13:15, said:
Am efectuat revizia de 3 ani, au fost inlocuite filtrele (aer, polen, ulei) si uleiul. Singura modificare a fost la ulei, unde in loc de uleiul 5w30 dexos 1 gen 2 , a fost utilizat Total Quartz Ineo First 0w30. Bujiile cred ca sunt verificate/inlocuite in functie de nr de km parcursi. Am facut si eu Revizia de 3 ani la Radacini Vitan, 25.000 km, ulei si filtrul de ulei a costat 460 ron (din care 200 ron doar manopera). Initial au venit cu o oferta de 950 ron (care includea: uleiul, filtrul de ulei, filtru de polen, filtru de aer si filtru de motorina). Filtrul de polen l-am schimbat anul trecut iar celelalte nici macar nu sunt obligatorii. Stiu ca este ideal sa le schimbi pe toate dar nu traim intr-o lume ideala Daca la Radacini a fost 460 ron schimbul de ulei si filtrul de ulei cei de la Dibas (merita mentionati), pentru aceeasi lucrare, mi-au cerut 750 ron! Ordinea este cam asa:
galesu1990, on 23 iunie 2021 - 13:15, said:
Bujiile cred ca sunt verificate/inlocuite in functie de nr de km parcursi. Editat de Adrianp03, 25 iunie 2021 - 13:35. |
#1974
Publicat: 27 iunie 2021 - 19:10
csi1, on 27 iunie 2021 - 09:53, said:
Din pacate nu vor mai comercializa masini de la 1 iulie , raman doar cu service-ul. Au crescut preturile la consumabile , am facut revizia la Insignia 2018 recent si a costat 1150 lei , pana acum dadeam vreo 850. |
#1976
Publicat: 21 iulie 2021 - 13:32
În urma cu câteva zile, cineva a postat pe un grup niște poze și explica o problema întâlnită la motoarele care au cureaua de distribuție imersata în ulei (cazul crossland).
Problema suna cam asa: s-au desprins părți (ate) din compunerea curelei de distribuție și acestea au înfundat filtrul aflat în baia de ulei (nu acel filtru exterior care se montează prin infiletare). În bord a apărut o eroare "oil pressure fail". Persoana respectiva prezenta situația ca fiind personala deși pozele sunt preluate de pe un site. Aveți ceva cunoștințe legate de uzura curelei de distribuție sau orice informație legata de acest caz? Pozele atasate sunt preluate. Fișiere atașate |
#1977
Publicat: 22 iulie 2021 - 06:59
Se schimbă și cureaua aceea, poate ar trebui mai des față de cum precizează producătorul.
La Ford cu ecoboost se schimbă la 210oookm dar pe la 90-100ooo care au schimbat s-au bucurat că au fost inspirați să o schimbe pentru că nu mai rezista mult și pățeau la fel ca in imaginile de mai sus. |
|
#1978
Publicat: 22 iulie 2021 - 09:07
Cureaua degradata cred ca are legatura si cu uzura uleiului, un ulei contaminat poa sa uzeze prematur cureaua. Si cum noi le foim mult prin oras, uleiu se contamineaza mai repede.
In orice caz, un semn de sorb infundat ar trebui sa se vada la pornire, cat de mult sta becu de ulei aprins, asta daca in timp ai avut curiozitatea la pornire sa urmaresti cat de repede se stinge becu. La mine (96000 km) dupa 3 sapt de nepornit s-a stins aproape instant la pornire. La ecoboost sunt cazuri si cazuri, la noi am citit de unu ca a schimbat pe la 85000 km si cureaua cica era praf/faramitata. Pe siteurile de afara am vazut ca sunt propritari cu 120-150000 mile si se intreaba daca ar trebui sa schimbe cureaua... Ce e nasol ca nu poti face o inspectie vizuala la curea, asta e super nasol. Ma gandeam daca bag camera endoscopica pe la busonul de golire, daca ajung sa vad cureaua...sau macar sorbul de la pompa de ulei... |
#1979
Publicat: 22 iulie 2021 - 09:27
eusuntbunea, on 21 iulie 2021 - 13:32, said:
Problema suna cam asa: s-au desprins părți (ate) din compunerea curelei de distribuție și acestea au înfundat filtrul aflat în baia de ulei (nu acel filtru exterior care se montează prin infiletare). În bord a apărut o eroare "oil pressure fail". "Filtrul" ala se cheama sorb, mai exact sita de la sorb si ala filtreaza chestii grosiere. Problema in cazul asta, nu mai e ruperea distributiei, ci faptul ca motorul a mers cu presiune scazuta de ulei multa vreme. Martorul ala se aprinde in bord la ~0.8 bari, ceea ce oricum e putin, in mod normal sta undeva peste 3. Un test de compresie ar fi relevant. Nu inteleg de ce producatorii auto insista cu solutia asta (Opel nu sint singurii, grupul VAG, Ford, etc. o folosesc si ei) pentru ca e extrem de paguboasa si se poate intoarce impotriva lor in timp. Singura explicatie pe care o pot da e planned obsolescence, desi mi se pare ca in cazul de fata intind prea mult coarda. Octavian___, on 22 iulie 2021 - 09:07, said:
Cureaua degradata cred ca are legatura si cu uzura uleiului, un ulei contaminat poa sa uzeze prematur cureaua. Si cum noi le foim mult prin oras, uleiu se contamineaza mai repede. Poate, dar sigur cureaua aia e "fiarta" la propriu ori de cite ori pornesti motorul. Cit vrei sa reziste?... Dupa mine chestia asta e intentionat facuta, sa fie siguri ca va crapa no matter what. Octavian___, on 22 iulie 2021 - 09:07, said:
Ce e nasol ca nu poti face o inspectie vizuala la curea, asta e super nasol. Ma gandeam daca bag camera endoscopica pe la busonul de golire, daca ajung sa vad cureaua...sau macar sorbul de la pompa de ulei... Good point! Cind vede omul becul pe bord ca nu se mai stinge, deja e prea tirziu. |
#1980
Publicat: 23 iulie 2021 - 08:54
Acuma producatoru (ma uitam la Continental) zice ca materialul e facut sa reziste la temperaturi mai inalte decat o curea uscata (logic) , si ca se foloseste sistemul asta pt ca se reduc frecarile cu 30% .
Dar tot ei spun ca principala cauza a degradarii curelei e uleiu contaminat, deci banuiala mea se confirma. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi