Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Schimbari in trafic produse de masinile electrice
Last Updated: Jul 10 2019 18:37, Started by
Bursul
, Jan 30 2018 19:30
·
0
#1
Posted 30 January 2018 - 19:30
Eu astept cu nerabdare ca masinile electrice sa puna stapanire pe traficul de pe drumuri.
Insa vor fi avantaje si dezavantaje. Un avantaj va fi scoaterea restrictiilor de viteza datorita poluarii. In orasele mari, pe anumite autostrazi exista aceste restrictii. Vom scapa de ele. Uraaa. Dezavantaj: se vor scoate restrictiile de poluare din orase si atunci sa-i vezi pe toti venind cu masina in buricul targului. Clar vor fi probleme, se vor baga alte restrictii scoase din burta, noi nemultumiri. Ce alte avantaje si dezavantaje vedeti vizavi de trafic? |
#2
Posted 30 January 2018 - 19:36
#3
Posted 30 January 2018 - 19:40
Bursule, restrictiile de viteze nu decurg din problema poluarii. Aceea este tratata prin incadrarea masinii in diferite norme Euro si impozitarea aferenta.
Pentru moment, masinile electrice vor aduce doar apa de ploaie. Nu ma refer la faptul ca-s scumpe, ca sunt, In draci. Cand imi scot eu banii pe ea, tinand cont de faptul c ama costa cat o viata de masini noi, una electrica?! Dar nu la asta ma refer, ci la faptul ca nu sunt fabile. Bateriile acelea sunt viata lor. Si bateriile au, la nivelul acela, doua probleme, durata de viata, durata de incarcare. Eu am pe masina GPL/Bnezina. Ma ia de cap cand pun gaz. Dureaza o gramada. Sa stau cu masina o ora si ceva in priza, mi se pare imens. Bursul, on 30 ianuarie 2018 - 19:30, said:
Un avantaj va fi scoaterea restrictiilor de viteza datorita poluarii. In orasele mari, pe anumite autostrazi exista aceste restrictii. Vom scapa de ele. Uraaa. |
#4
Posted 30 January 2018 - 19:43
#5
Posted 30 January 2018 - 19:44
Sunt orase unde sunt restrictii din cauza poluarii. Noxe + zgomot.
De exemplu in Austria: IG-L stands for high pollutant load In some cases, the abbreviation "IG-L" appears next to the speed limit. This stands for "Air Pollution Control Law" and means that the limit was granted because of too high a pollutant load in the air. Important to know: If the abbreviation is active, higher punishments threaten higher speed punches than usual. So you should stick even more to the restriction than usual already. Nu vad de ce ar mai baga aceste restrictii |
#6
Posted 30 January 2018 - 19:48
Eu astept primul cocalar electrocutat cand s-o poza intre doua Mercedese sau Beemvee electrice si o sa-i faca punte intre acumulatori lantul cel de 'haur .
Edited by JurasikMan, 30 January 2018 - 19:49. |
#7
Posted 30 January 2018 - 19:55
YOUR_GOD, on 30 ianuarie 2018 - 19:40, said:
Sa stau cu masina o ora si ceva in priza, mi se pare imens. a7DNq7z_700b.jpg 78.71K 110 downloads Dupa ce-ai dat o poala de bani pe-o electrica, 10.000 € pe-o remorca, un generator si-un carlig de remorcare inseamna maruntis. Edited by Barboso, 30 January 2018 - 19:55. |
#8
Posted 30 January 2018 - 20:04
#9
Posted 30 January 2018 - 20:13
Barboso, on 30 ianuarie 2018 - 19:55, said:
In viata tre' sa stii sa te descurci. Mai faci o mica investitie in accesorizare si nu te mai doare capu'. a7DNq7z_700b.jpg Dupa ce-ai dat o poala de bani pe-o electrica, 10.000 € pe-o remorca, un generator si-un carlig de remorcare inseamna maruntis. Geniala solutia de incarcarea!!! Poate fi adaptata sa incarce si in mers? Sau macar pana la prima benzinarie? |
#10
Posted 30 January 2018 - 20:14
Din cauza poluarii nu esti lasat in oras sa mergi cu 150 km/h
|
|
#11
Posted 30 January 2018 - 20:20
#12
Posted 30 January 2018 - 20:30
ce10, on 30 ianuarie 2018 - 20:13, said:
Geniala solutia de incarcarea!!! Poate fi adaptata sa incarce si in mers? Sau macar pana la prima benzinarie? Asta nu mai stiu, da-i singura forma in care-as iesi din localitate cu asa ceva. Edited by Barboso, 30 January 2018 - 20:32. |
#13
Posted 30 January 2018 - 20:48
Barboso, on 30 ianuarie 2018 - 20:30, said:
Pai generatorul functioneaza, remorca e remorca, poate fi tractata (si-o faci chiar cu electrica)... doar electrica sa functioneze in timpul incarcarii. Asta nu mai stiu, da-i singura forma in care-as iesi din localitate cu asa ceva. |
#14
Posted 30 January 2018 - 21:05
#15
Posted 30 January 2018 - 21:35
Bursul, on 30 ianuarie 2018 - 19:30, said:
Un avantaj va fi scoaterea restrictiilor de viteza datorita poluarii. In orasele mari, pe anumite autostrazi exista aceste restrictii. Vom scapa de ele. Uraaa. Dezavantaj: se vor scoate restrictiile de poluare din orase si atunci sa-i vezi pe toti venind cu masina in buricul targului. Clar vor fi probleme, se vor baga alte restrictii scoase din burta, noi nemultumiri. Ce alte avantaje si dezavantaje vedeti vizavi de trafic? Pot sa scoata astia toate restrictiile de viteza, cu masina electrica daca depasesti 110-130 ai jumatate autonomie. E un film pe youtube unde cineva face un test cu o Tesla, mers constant 200 km/h . Dupa 50 km a ales sa intoarca ca nu ii ajungea bateria. Restul de masini electrice mai ieftine sunt limitate pe la 150-160 km/h deci tot cu 90-100 mergi daca nu vrei sa incarci pe traseu. Din experienta proprie, te bagi pe banda de tiruri cu 100-110 pui "autopilotu" si te gandesti la nemurirea sufletului. Daca masina e izolata bine, e relaxant, asculti o muzica , vorbesti la telefon, etc. " Rezistenta la inaintare este direct proportionala cu patratul vitezei " |
|
#16
Posted 30 January 2018 - 22:06
#17
Posted 30 January 2018 - 22:12
Mie imi place discutia asta, ca eu vorbesc de 20 ani in viitor, dar si voi vorbiti tot de viitor dar cu tehnologia actuala, de parca nu s-ar mai dezvolta nimic.
|
#18
Posted 30 January 2018 - 22:22
Barboso, on 30 ianuarie 2018 - 20:30, said:
Pai generatorul functioneaza, remorca e remorca, poate fi tractata (si-o faci chiar cu electrica)... doar electrica sa functioneze in timpul incarcarii. Asta nu mai stiu, da-i singura forma in care-as iesi din localitate cu asa ceva. Nemtii deja au incorporat generatorul, poti sa-l iei ca optiune la, Opel Ampera si BMW i3 (probabil si altele). Bursul, on 30 ianuarie 2018 - 22:12, said:
Mie imi place discutia asta, ca eu vorbesc de 20 ani in viitor, dar si voi vorbiti tot de viitor dar cu tehnologia actuala, de parca nu s-ar mai dezvolta nimic. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users