Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce folosesc conducatorii auto proiectoarele de ceata cand nu e ceata afara?
Ultima postare: iul 24 2018 07:41, Inițiat de
mirel3003
, dec 29 2017 12:46
·
0
#235
Publicat: 13 februarie 2018 - 09:58
86-APP, și ai aflat că un bec nu se schimbă simplu doar când a trebuit să o faci în drum? Presupunând că da, cam care e intervalul de timp de la apariția mesajului de bec ars și programarea la service pentru înlocuirea becului? Că eu știi utilizatori de mașini care stau cu lunile cu un singur far ”că se schimbă doar la service și nu e timp”.
|
#238
Publicat: 13 februarie 2018 - 11:25
86-APP, cei ca tine care întâi argumentează cât de complicat este să faci un lucru banal nu vor avea niciodată timpul și sculele să îl facă fix când e necesar. Noi, cei care nu ne jenăm că ne-a intrat puțină vaselină sub unghii, avem și bec de rezervă (au locul lor în cutia triunghiului reflectorizant) și sculele necesare și îl putem schimba oricând. La cei ce necesită resetarea calculatorului de lumini e puțin mai ciudată procedura dar alea nu se ard brusc.
|
#239
Publicat: 13 februarie 2018 - 11:49
Cred ca manualul oricarei masini are un capitol in care se descrie procedura de schimbare a becurilor. Si nu prea imi vine sa cred ca vreun proiectant de masini intreg la cap se gandeste sa demonteze farul ca sa schimbe becul. Am sa cred numai cand am sa vad procedura prevazuta si descrisa in manualul oficial.
Imi aduc aminte ca la Megane 2 (parca) era o aventura horror sa schimbi un bec de far, pana aflai (din manual) ca se schimba pe la... roata. Cred ca si la Honda Civic generatia 7 sau 8 e tot cam asa. La Astra G e un fleac, la Civicul 9 e usor. La alte masini n-am schimbat becuri, asa ca nu ma pronunt. |
#240
Publicat: 13 februarie 2018 - 22:28
Aseara pe pe Dn1...mergea un destept cu proiectoarele aprinse, cu toate ca era senin. Si ca sa fie tacamul complet aprinsese si stopurile de ceata din spate. Si erau foarte deranjante cele din spate....o lumina rosie foarte puternica. L-am depasit ca sa scap de lumina puternica din spate lui...el iar ma depasea. Iar l-am depasit...iar venea cu viteza, ma depasea si se proptea in fata mea....si tot asa. L-am claxonat si i-am facut semn sa opreasca stopurile si farurile de ceata...deoarece este senin afara si deranjeaza la ochi. Omul n-a schitat nici un gest, nici macar n-a intors capul spre mine sa ma intrebe ce vreau...el mergea in legea lui....n-avea niciun stres. Nu puteam sa merg mai repede deoarece vroiam sa pastrez viteza legala...n-aveam chef de vreo amenda.
Tot drumul pana la Ploiesti a fost un chin....abia acolo am scapat de el. Multi tampiti pe pamantul asta....! Editat de RasAlGhul, 13 februarie 2018 - 22:31. |
#241
Publicat: 14 februarie 2018 - 03:00
danvlas, on 13 februarie 2018 - 11:49, said:
Cred ca manualul oricarei masini are un capitol in care se descrie procedura de schimbare a becurilor. Si nu prea imi vine sa cred ca vreun proiectant de masini intreg la cap se gandeste sa demonteze farul ca sa schimbe becul. Am sa cred numai cand am sa vad procedura prevazuta si descrisa in manualul oficial. Imi aduc aminte ca la Megane 2 (parca) era o aventura horror sa schimbi un bec de far, pana aflai (din manual) ca se schimba pe la... roata. Cred ca si la Honda Civic generatia 7 sau 8 e tot cam asa. La Astra G e un fleac, la Civicul 9 e usor. La alte masini n-am schimbat becuri, asa ca nu ma pronunt. La Mondeo mk4 este descris in carte cum sa demontezi farul pentru a schimba un bec. |
#242
Publicat: 14 februarie 2018 - 08:28
danvlas, on 13 februarie 2018 - 11:49, said:
.......Si nu prea imi vine sa cred ca vreun proiectant de masini intreg la cap se gandeste sa demonteze farul ca sa schimbe becul......... .......Imi aduc aminte ca la Megane 2 (parca) era o aventura horror sa schimbi un bec de far, pana aflai (din manual) ca se schimba pe la... roata. ............. La focus farul din stinga are un surub pe la roata .... |
#243
Publicat: 14 februarie 2018 - 09:01
Ideea era alta: multi se chinuiau o groaza de timp ca sa schimbe becul, cand, in realitate, nu era nevoie de mai mult de doua minute. Dar trebuia sa citeasca manualul.
@test_driver: Ma uit acum la manualul de Mondeo. Interesant, dar nu-mi schimb parerea despre proiectanti. Orice chestie care ar trebui sa poata fi schimbata-n drum (ca becurile) trebuie sa fie usor accesibila si sa fie suficient de anti-prost ca sa poata fi aplicata de orice sofer, indiferent de rasa, sex sau religie. Acum o saptamana am schimbat un H7 la Opel, noroc cu topicul asta ca mi-a amintit sa-mi refac stocul din masina. |
#244
Publicat: 15 iulie 2018 - 06:19
shymano, on 29 decembrie 2017 - 17:52, said:
Cum ati vrea voi sa-i opreasca p-aia cu defectiuni la sistemul de iluminare, cand ei sunt primii bizoni carora nu le merg farurile asa cum trebuie ??? Cate masini de Politie ati vazut, care sa aiba ambele faruri functionale ?? 90% din ele au doar un singur far functional ... cand vezi o masina cu doar un far, noaptea, presupunerea ca e de miliție iti da o marja foarte mica de greseala. richelieu, on 03 ianuarie 2018 - 12:09, said:
Mie nu imi place sa opresc la drum lung. Opresc doar dacă e necesar. La un drum de 300-500km, nu opresc. La drumul pana la gura Humorului însă, după Rm. Sarat, a început o burniță foarte mizerabila. La Adjud, am fost nevoit sa opresc, pentru ca nu mai vedeam nimic in oglinzile laterale. Erau matuite, atât geamurile, cât și oglinzile. Am oprit, am curățat tot, geamuri, oglinzi, blocuri optice. La Bacău, erau la loc. La Hanul Ancuței, mai rău. Pai pana mea, nu imi pierd toată ziua pe drumuri. Mai vreau sa și ajung la destinație . Important e sa nu pui in pericol pe alții, iar faptul ca nu ti se vede numărul de înmatriculare...hai sa fim seriosi. Lămpile spate devin invizibile destul de greu, mai ales cele noi, pe led. Discutand Ontopic, ziua nu e așa problematic, însă noaptea, orice lumina in plus, atunci când nu e necesară, crează un disconfort pentru cei din fata. Deci utilizarea lămpilor de ceata este nu doar inutila, ci de-a dreptul periculoasa. Mai ales lămpile spate. Ar trebui aplicată legea așa cum trebuie. Mai mult, eu as duce in domeniul penalului, orice modificare neautorizată la sistemul de iluminat. Vezi folia pusă pe blocurile optice spate, sau și mai grav, înlocuirea becurilor din proiectoarele de ceata, cu unele halogen extrem de puternice. Nu sunt un om violent, dar pe cei care fac asta, i-as da cu dinții de proiectoarele respective, pana ar ajunge la proteza . Farurile, au un sistem de difuzare controlată a luminii, astfel încât sa ghideze fluxul luminos in jos. Proiectoarele însă nu au. Ele sunt gândite sa funcționeze optim cu filtrul natural, pus de ceata in fata lor. Sa le âîmbunătățeștiâ și sa le folosești in condiții de luminozitate buna, înseamnă sa pui lumea, inclusiv pe tine, in pericol. Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:39, said: Asa se pare. La cele mai bune si mai scumpe masini nici macar nu se mai poate schimba becul pt. ca e led integrat in far si se schimba farul cu totul. Cu cat e masina mai slaba cu atat se schimba mai usor becul. La cele cu halogen il schimbi in parcare, la cele cu xenon il schimbi in service, la cel ecu led schimbi tot farul. Vezi in atasament cum arata un far cu matrice de leduri. [ https://s1.paultan.org/image/2017/10/2018-Audi-A7-Sportback-Debut-6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#245
Publicat: 16 iulie 2018 - 12:25
@xendos: care e parerea ta cu subiectul? Ce zice Shimano e din punctul lui de vedere (pentru mine, 90% din cazuri e mult), dar am vazut masini de politie (si nu numai) neconforme cu legislatia (un far ars, un bec lateral la fel, etc) sau ce zice @richeliu (cu care sunt in acord la ce spune) sunt opinii din trafic. Stii ce orbesc niste faruri (chiar si priectoare de ceata) asezate aiurea? Vad o groaza de soferi (noaptea) cu faza de intalnire pusa de parca nu ar avea incarcatura. Cand se apropie nici nu mai vad in fata si sunt obligat sa reduc viteza (chiar simtitor daca nu stiu drumul).
|
#247
Publicat: 24 iulie 2018 - 07:41
xedos6, on 15 iulie 2018 - 06:19, said:
Nu este important ca să se vadă numerele de înmatriculare?! De ce te chinui ca să le cari, ai idee? Dacă o calca o mașină pe mama ta, ai prefera să nu aibă număr și să fugă?! Însă dacă o calcă, pe cuvântul meu ca nu ma interesează cine o calca, cum o calca, dacă oprește, dacă fuge, dacă are plăcute de înmatriculare, sau dacă e beat mort. Pur și simplu nu îmi pasa nici măcar sa știu cine a făcut-o. Cu condiția sa nu o fi făcut intenționat. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi