Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

De ce folosesc conducatorii auto proiectoarele de ceata cand nu e ceata afara?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
246 replies to this topic

#235
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
86-APP, și ai aflat că un bec nu se schimbă simplu doar când a trebuit să o faci în drum? Presupunând că da, cam care e intervalul de timp de la apariția mesajului de bec ars și programarea la service pentru înlocuirea becului? Că eu știi utilizatori de mașini care stau cu lunile cu un singur far ”că se schimbă doar la service și nu e timp”.

#236
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017
Gresit .
Nu poti sa sti ca unul care are becul ars , il are de o secunda sau de 3 luni , deci greu de spus daca este rea vointa sau soarta ....si n-am spus ca trebuie neaparat mers la service , ci doar ca trebuie niste scule si timp .

#237
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
la marea majoritate a masinilor problema nu e schimbatul in sine ci necunosterea procedurii.

in general cei care merg cu becurile arse au mai multe nereguli...

Edited by arg, 13 February 2018 - 10:07.


#238
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
86-APP, cei ca tine care întâi argumentează cât de complicat este să faci un lucru banal nu vor avea niciodată timpul și sculele să îl facă fix când e necesar. Noi, cei care nu ne jenăm că ne-a intrat puțină vaselină sub unghii, avem și bec de rezervă (au locul lor în cutia triunghiului reflectorizant) și sculele necesare și îl putem schimba oricând. La cei ce necesită resetarea calculatorului de lumini e puțin mai ciudată procedura dar alea nu se ard brusc.

#239
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Cred ca manualul oricarei masini are un capitol in care se descrie procedura de schimbare a becurilor. Si nu prea imi vine sa cred ca vreun proiectant de masini intreg la cap se gandeste sa demonteze farul ca sa schimbe becul. Am sa cred numai cand am sa vad procedura prevazuta si descrisa in manualul oficial.
Imi aduc aminte ca la Megane 2 (parca) era o aventura horror sa schimbi un bec de far, pana aflai (din manual) ca se schimba pe la... roata. Cred ca si la Honda Civic generatia 7 sau 8 e tot cam asa. La Astra G e un fleac, la Civicul 9 e usor. La alte masini n-am schimbat becuri, asa ca nu ma pronunt.

#240
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
Aseara pe pe Dn1...mergea un destept cu proiectoarele aprinse, cu toate ca era senin. Si ca sa fie tacamul complet aprinsese si stopurile de ceata din spate. Si erau foarte deranjante cele din spate....o lumina rosie foarte puternica. L-am depasit ca sa scap de lumina puternica din spate lui...el iar ma depasea. Iar l-am depasit...iar venea cu viteza, ma depasea si se proptea in fata mea....si tot asa. L-am claxonat si i-am facut semn sa opreasca stopurile si farurile de ceata...deoarece este senin afara si deranjeaza la ochi. Omul n-a schitat nici un gest, nici macar n-a intors capul spre mine sa ma intrebe ce vreau...el mergea in legea lui....n-avea niciun stres. Nu puteam sa merg mai repede deoarece vroiam sa pastrez viteza legala...n-aveam chef de vreo amenda.
Tot drumul pana la Ploiesti a fost un chin....abia acolo am scapat de el.
Multi tampiti pe pamantul asta....!

Edited by RasAlGhul, 13 February 2018 - 22:31.


#241
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,688
  • Înscris: 30.01.2006

 danvlas, on 13 februarie 2018 - 11:49, said:

Cred ca manualul oricarei masini are un capitol in care se descrie procedura de schimbare a becurilor. Si nu prea imi vine sa cred ca vreun proiectant de masini intreg la cap se gandeste sa demonteze farul ca sa schimbe becul. Am sa cred numai cand am sa vad procedura prevazuta si descrisa in manualul oficial.
Imi aduc aminte ca la Megane 2 (parca) era o aventura horror sa schimbi un bec de far, pana aflai (din manual) ca se schimba pe la... roata. Cred ca si la Honda Civic generatia 7 sau 8 e tot cam asa. La Astra G e un fleac, la Civicul 9 e usor. La alte masini n-am schimbat becuri, asa ca nu ma pronunt.

La Mondeo mk4 este descris in carte cum sa demontezi farul pentru a schimba un bec.

#242
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 danvlas, on 13 februarie 2018 - 11:49, said:

.......Si nu prea imi vine sa cred ca vreun proiectant de masini intreg la cap se gandeste sa demonteze farul ca sa schimbe becul.........
.......Imi aduc aminte ca la Megane 2 (parca) era o aventura horror sa schimbi un bec de far, pana aflai (din manual) ca se schimba pe la... roata. .............
Dupa doua rinduri ai inteles ca nu este asa simplu ....
La focus farul din stinga are un surub pe la roata ....

#243
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Ideea era alta: multi se chinuiau o groaza de timp ca sa schimbe becul, cand, in realitate, nu era nevoie de mai mult de doua minute. Dar trebuia sa citeasca manualul.
@test_driver: Ma uit acum la manualul de Mondeo. Interesant, dar nu-mi schimb parerea despre proiectanti. Orice chestie care ar trebui sa poata fi schimbata-n drum (ca becurile) trebuie sa fie usor accesibila si sa fie suficient de anti-prost ca sa poata fi aplicata de orice sofer, indiferent de rasa, sex sau religie.
Acum o saptamana am schimbat un H7 la Opel, noroc cu topicul asta ca mi-a amintit sa-mi refac stocul din masina.

#244
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011

 shymano, on 29 decembrie 2017 - 17:52, said:

Cum ati vrea voi sa-i opreasca p-aia cu defectiuni la sistemul de iluminare, cand ei sunt primii bizoni carora nu le merg farurile asa cum trebuie ???
Cate masini de Politie ati vazut, care sa aiba ambele faruri functionale ??
90% din ele au doar un singur far functional ... cand vezi o masina cu doar un far, noaptea, presupunerea ca e de miliție iti da o marja foarte mica de greseala.
Să mori tu că așa este!?

 richelieu, on 03 ianuarie 2018 - 12:09, said:

Mie nu imi place sa opresc la drum lung. Opresc doar dacă e necesar. La un drum de 300-500km, nu opresc.
La drumul pana la gura Humorului însă, după Rm. Sarat, a început o burniță foarte mizerabila. La Adjud, am fost nevoit sa opresc, pentru ca nu mai vedeam nimic in oglinzile laterale. Erau matuite, atât geamurile, cât și oglinzile. Am oprit, am curățat tot, geamuri, oglinzi, blocuri optice. La Bacău, erau la loc. La Hanul Ancuței, mai rău. Pai pana mea, nu imi pierd toată ziua pe drumuri. Mai vreau sa și ajung la destinație :). Important e sa nu pui in pericol pe alții, iar faptul ca nu ti se vede numărul de înmatriculare...hai sa fim seriosi. Lămpile spate devin invizibile destul de greu, mai ales cele noi, pe led.
Discutand Ontopic, ziua nu e așa problematic, însă noaptea, orice lumina in plus, atunci când nu e necesară, crează un disconfort pentru cei din fata. Deci utilizarea lămpilor de ceata este nu doar inutila, ci de-a dreptul periculoasa. Mai ales lămpile spate. Ar trebui aplicată legea așa cum trebuie. Mai mult, eu as duce in domeniul penalului, orice modificare neautorizată la sistemul de iluminat. Vezi folia pusă pe blocurile optice spate, sau și mai grav, înlocuirea becurilor din proiectoarele de ceata, cu unele halogen extrem de puternice. Nu sunt un om violent, dar pe cei care fac asta, i-as da cu dinții de proiectoarele respective, pana ar ajunge la proteza :). Farurile, au un sistem de difuzare controlată a luminii, astfel încât sa ghideze fluxul luminos in jos. Proiectoarele însă nu au. Ele sunt gândite sa funcționeze optim cu filtrul natural, pus de ceata in fata lor. Sa le “îmbunătățești” și sa le folosești in condiții de luminozitate buna, înseamnă sa pui lumea, inclusiv pe tine, in pericol.
Nu este important ca să se vadă numerele de înmatriculare?!  De ce te chinui ca să le cari, ai idee? Dacă o calca o mașină pe mama ta, ai prefera să nu aibă număr și să fugă?!

 Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:39, said:


Asa se pare. La cele mai bune si mai scumpe masini nici macar nu se mai poate schimba becul pt. ca e led integrat in far si se schimba farul cu totul.
Cu cat e masina mai slaba cu atat se schimba mai usor becul. La cele cu halogen il schimbi in parcare, la cele cu xenon il schimbi in service, la cel ecu led schimbi tot farul.
Vezi in atasament cum arata un far cu matrice de leduri.
[ https://s1.paultan.org/image/2017/10/2018-Audi-A7-Sportback-Debut-6.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Vrei să iți schimb becurile cu xenon la Volvo s60 într-un minut?! Ai două tije de care tragi și becul xenon nu e magic, se schimbă ușor!

#245
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
@xendos: care e parerea ta cu subiectul? Ce zice Shimano e din punctul lui de vedere (pentru mine, 90% din cazuri e mult), dar am vazut masini de politie (si nu numai) neconforme cu legislatia (un far ars, un bec lateral la fel, etc) sau ce zice @richeliu (cu care sunt in acord la ce spune) sunt opinii din trafic. Stii ce orbesc niste faruri (chiar si priectoare de ceata) asezate aiurea? Vad o groaza de soferi (noaptea) cu faza de intalnire pusa de parca nu ar avea incarcatura. Cand se apropie nici nu mai vad in fata si sunt obligat sa reduc viteza (chiar simtitor daca nu stiu drumul).

#246
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
@xedos6: dupa limbajul folosit, pari a fi unul care detine doar un atelaj cu tractiune băligoasă.
Ramai la limitele pe care le ai, nu te mai da in stamba p-aici ... de Volvo ai auzit doar in reclamele de la tv ??

#247
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,473
  • Înscris: 04.05.2006

 xedos6, on 15 iulie 2018 - 06:19, said:

Nu este important ca să se vadă numerele de înmatriculare?!  De ce te chinui ca să le cari, ai idee? Dacă o calca o mașină pe mama ta, ai prefera să nu aibă număr și să fugă?!
As prefera sa nu o calce.
Însă dacă o calcă, pe cuvântul meu ca nu ma interesează cine o calca, cum o calca, dacă oprește, dacă fuge, dacă are plăcute de înmatriculare, sau dacă e beat mort.
Pur și simplu nu îmi pasa nici măcar sa știu cine a făcut-o.
Cu condiția sa nu o fi făcut intenționat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate