Kilometraj mult sau putin?
#91
Posted 15 December 2017 - 18:40
Ce tot o dati cu teapa luata de om?daca a nimerit masina intretinuta si in mintile ei atunci a tras lozul castigator.daca o tine pe ulei bun si filtre schimbate la timp il mai duce lejer 100k de km.si daca schimba un egr sau o turbina ce e o crima?la ce bani a dat pe ea,sub juma de valoare noua merita.cine crede ca ia masina noua la juma de pret se inseala amarnic.nici la masina noua nu e cine stie ce afacere doar ca ai confortul psihic ca nu cade asa usor una lata.oare cum suna ca la 33k de km masina noua sa trepideze ambreiajul?varianta de top frantuzeasca.sau sa intre greu in vit a 2a?cum te simti cand ai dat 20k de euro si esti total nemultumit?
|
#92
Posted 15 December 2017 - 19:05
RamboX, on 15 decembrie 2017 - 18:40, said:
Ce tot o dati cu teapa luata de om?daca a nimerit masina intretinuta si in mintile ei atunci a tras lozul castigator.daca o tine pe ulei bun si filtre schimbate la timp il mai duce lejer 100k de km.si daca schimba un egr sau o turbina ce e o crima?la ce bani a dat pe ea,sub juma de valoare noua merita.cine crede ca ia masina noua la juma de pret se inseala amarnic.nici la masina noua nu e cine stie ce afacere doar ca ai confortul psihic ca nu cade asa usor una lata.oare cum suna ca la 33k de km masina noua sa trepideze ambreiajul?varianta de top frantuzeasca.sau sa intre greu in vit a 2a?cum te simti cand ai dat 20k de euro si esti total nemultumit? Asa e,cred ca am povestit mai sus un prieten care la 86.000 km reali i-a picat motorul.S-a rupt o supapa si a distrus cilindrul plus chiulasa si alte cele.A schimbat omul motorul.Si era masina luata din reprezentanta.Ce sa mai zic ca ipii de acolo ziceau de un Opel ca la 5000 km nou nout a venit omu cu motorul varza si trebuiau sa il schimbe,culmea nu aveau piese si statea masina la ei in parcare.Touranul a fost 31500 euro noua,cel putin asa arata raportul autoDNA de Franta. |
#93
Posted 15 December 2017 - 19:16
#94
Posted 15 December 2017 - 19:20
Am sa mai verific si in alta parte dar la anu acuma nu am cand sa ajung.Ca si idee,vcds-ul nu abputut citi km din ecu.Cum as putea sa citesc km din cutia de viteze?Sau si aia sunt dati peste cap odata cu ecu?
|
#96
Posted 15 December 2017 - 19:54
Cosmyn_87, on 15 decembrie 2017 - 19:20, said:
Am sa mai verific si in alta parte dar la anu acuma nu am cand sa ajung.Ca si idee,vcds-ul nu abputut citi km din ecu.Cum as putea sa citesc km din cutia de viteze?Sau si aia sunt dati peste cap odata cu ecu? Tsunnnami, on 15 decembrie 2017 - 19:26, said:
Mergi la dealer. Eu stiu ca nu poti reseta ECU Edited by Kroghy, 15 December 2017 - 19:55. |
#97
Posted 15 December 2017 - 19:57
Kroghy, on 15 decembrie 2017 - 18:13, said:
Si te pomenesti ca stii tu cum functioneaza ac-ul la VW. Se aude foarte usor la masinile care stau in parcare cum face CLANC cand porneste AC si imediat pornesc si ventilatoarele la putere mare apoi CLANC cand opreste si se opresc si ventilatoarele la scurt timp. Secventa se repeta de obicei cam o data pe minut. In marea majoritate dacii Logan, Duster, etc. La VW-uri nu se face asa, AC-ul e cu putere variabila si merge tot timpul, la fel si ventilatoarele. E un sistem mai nou si mai complex asa ca e normal sa mai apara si defecte. Tu nu stii nici macar despre vw, vezi ca si acolo sunt sisteme diferite. Explicatiile tale sunt ridicole...pe bune ti-am mai zis...tot incerci sa aperi marca asta si porcariile ei, de parca ar fi facuta de dumnezeu. Defectele apar din cauza proiectarii proaste a sistemului, practic o porcarie. Sistemul nu e nou, altii au renuntat din cauza lipsei fiabilitatii. Edited by alexa32, 15 December 2017 - 19:59. |
#98
Posted 15 December 2017 - 19:57
Pana lu urma conteaza doar daca vrei s-o vinzi.
Pentru tine nu mai are importanta |
#99
Posted 15 December 2017 - 20:01
alexa32, on 15 decembrie 2017 - 19:57, said:
Explicatiile tale sunt ridicole...pe bune ti-am mai zis.. Singura ta placa e ca e proiectat gresit desi e unul din cele mai performante sisteme de AC. Nu ai nici o contributie la discutie, ba din contra. Edited by Kroghy, 15 December 2017 - 20:07. |
#100
Posted 15 December 2017 - 20:13
Kroghy, on 15 decembrie 2017 - 20:01, said:
Iar explicatiile tale sunt inexistente, ceea ce inseamna ca nu ai absolut nici o idee. Singura ta placa e ca e proiectat gresit desi e unul din cele mai performante sisteme de AC. Nu ai nici o contributie la discutie, ba din contra. Cum zici tu. Schimba compresoare, turbo si alte piese la masinile tale ....din cauza drumurilor Logica ta. Atata poti si nu pierzi nicio ocazie sa-ti demonstrezi capabilitatile "tehnice" Bine ca n-ai avut probleme cu masinile VW. Cam asta e contributia ta. Edited by alexa32, 15 December 2017 - 20:15. |
|
#102
Posted 15 December 2017 - 20:49
Ba am avut, orice masina are probleme la un moment dat ca nu sunt facute din adamantium, insa au fost mai multe la cele cumparate de noi si rulate in Romania fata de cele cumparate second din Germania.
Edited by Kroghy, 15 December 2017 - 20:50. |
#103
Posted 15 December 2017 - 21:52
Tsunnnami, on 15 decembrie 2017 - 20:44, said:
a avut dar nu vrea sa spuna. Acum sper ca te-am lamurit. Edited by PoeOvidiu, 15 December 2017 - 21:55. |
#104
Posted 15 December 2017 - 22:59
Cosmyn_87, on 15 decembrie 2017 - 10:43, said: Din cate mi-a dat de inteles tipul de la reprezentanta,masina a fost la revizii.Din pacate nu imi pot da pe mail istoricul de service. |
#105
Posted 16 December 2017 - 07:59
Carte de service, ce gluma buna.
Uite aici cat costa o carte de service in alb si ti-o faci cum vrei tu: https://www.olx.ro/o...html#8cd7ee58d0 E doar un exemplu, in Germania orice vanzator turc, ucrainean, etc. are asa ceva. Edited by Kroghy, 16 December 2017 - 08:01. |
|
#106
Posted 16 December 2017 - 08:41
Km nu sunt multi... dacă mașina ar fi rulat în continuare în Germania. Pentru că... șosele mai bune și carburant mai bun. In plus, contează ENORM de mult modul cum s-a avut grija de mașina. Cunosc mașini cu peste 300000 de km care încă rezista fara probleme și mașini cu 200000 de km care necesita reparatii esențiale (volante, injectoare, pompa de injecție, egr, catalizator etc.) Și peste 15-20000 de km se vedea dacă mașina cu pricina e chiar ok sau e teapa.
Edited by LauCalin, 16 December 2017 - 08:41. |
#107
Posted 16 December 2017 - 08:52
Si pe vinzatorul neamt il roade ciorapul daca are si el citeva prin sertar?
Parca ai fi actionar la VW si autohausurile germane.... Nici daca erai nu le laudai atit! Stati linistiti ca nu s a inventat smecheria in Ro. Si la capitolul asta suntem in urma rau de tot...... |
#108
Posted 16 December 2017 - 09:01
Ți l-ai găsit pe ăla care face lobby pt mașinile nemțești.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users