Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Chiar asa de prosti sunt englezi?

La mulți ani @xperia_ray!

Circular Makita de negasit in RO

Statii cu baterii
 [TEORIE] Ce ati face in cazul une...

Exceptii reale/aparente de la pri...

Se dorește interzicerea algo...

Pret manopera
 Balti de pescuit in Dobrogea - li...

EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Pareri complex rezidențial T...
 Camping Franta - Chamonix

Macbook Pro 2019 se blocheaza cu ...

Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.
 

Reclamatie Christian Tour nerezolvata !

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,124
  • Înscris: 13.07.2011

 edbica2000, on 20 septembrie 2017 - 22:07, said:

Colega de forum, legea UE nu exista. Exista Directive UE care sunt transpuse in legislatia nationala in legi, ordonante si alte "......." cum le zici tu Posted Image
Pana una alta legea aplicabila pe teritoriul Romaniei, la turism, este OG 107 /1999. Citeste ce drepturi ai ca turist in ea.

nu stau sa ma incapatanez cu tine, daca nu doresti sa intelegi este problema ta, am lucrat 3 ani de zile intr-un birou de avocatura si am avut parte de nenumarate cazuri in care clientii veneau din Cehia, Slovacia, Austria si stiu eu unde si mereu aplicam prin drepturile calatorului european si mereu castigam cand situatia povestita de client era adevarata. Cand cer despagubiri de la o companie germana, nimeni nu imi spune sa imi verific legiile austriece, ci prin dreptul calatorului.

Quote

Tot ceea ce este descris în broșura de călătorie sau ilustrat cu fotografii colorate este considerat proprietatea promisă a unei vacanțe pachete. Organizatorul călătoriei trebuie să fie responsabil, indiferent dacă este vina sau nu, pentru aceste servicii promise. Dacă serviciile nu sunt furnizate în forma agreată, se vorbește despre defecte și clienții au drepturi de garanție

o traducere dintr-un ordin european despre calatorii, am bagat direct in google translate, nu am chef sa stau sa traduc, dar iti dai seama despre ce vorbim.

Edited by business11, 21 September 2017 - 10:19.


#20
edbica2000

edbica2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 20.08.2005

 something00, on 21 septembrie 2017 - 09:34, said:


Si atunci cum explici Regulation (EC) No 261/2004?

Dupa cum spuneam nici o directiva, regulament , etc european nu se aplica in Romania fara a fi transpus in legislatia nationala de o lege, hotarare de guvern, ordonanta, etc.
Regulamentul 261/2004 se refera la compensatiile si alte alea referitoare la intarzierea sau anularea zborrurilor si a fost transpus la noi prin HG 1912/2006.
Si nu are nici o legatura cu reclamatiile mentionate de colegul, mai sus.

#21
bloodindark

bloodindark

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.07.2007
in weekend le-am facut si reclamatie online la ANPC

#22
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 bloodindark, on 25 septembrie 2017 - 08:07, said:

in weekend le-am facut si reclamatie online la ANPC

F bine. In plus, fiind tineri, de ce trebuie sa apelati la o agentie de turism? Chiar nu vad beneficiul.

#23
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 07.08.2015

 bloodindark, on 19 septembrie 2017 - 10:47, said:

Buna ziua. La sfarsitul lunii iulie am plecat cu Christian Tour intr-un circuit Anglia-Tara Galilor-Irlanda.Am fost mai nemultumit ca niciodata de un circuit cu ei , desi mergem (eu cu prietena) de vreo 4 ani cu ei ..si in circuite si in sejururi !
S-au ratat o multime de obiective din program (castele: cardiff , rock of cashel , ross , king's john , dunluce - parte din excursie optionala platita pe langa pretul initial !; care nu erau bolduite-adica trebuia facuta vizita interioara!, au fost facute doar cu vizita exterioara , o gradina botanica - nu s-a vizitat in nici un fel !) .
Practic am platit pentru ceva si ni s-a oferit altceva , doream restituirea unei parti din sume pentru ca este bataie de joc ! Chiar doamna ghid ne-a spus ca probabil programul acesta incarcat este facut de cineva care nu stie ca nu pot fi atinse toate obiectivele , dat fiind ca timpul este prea scurt si autocarul cat si soferul au nevoie de un timp de odihna de "x" ore fixe.
Am facut reclamatie la ei si nu s-a aprobat restituirea unei parti din sume (asta am cerut) , ba chiar nu se va rezolva nimic din punctul lor de vedere. Eu unul i-am amenintat ca le fac reclamatie peste tot unde pot , postez pe orice forum pot sa stie lumea ! si ajung pana la judecata cu ei !
Mi-au raspuns urmatorul lucru:
"Referitor la nemultumirea fata de desfasurarea circuitului, regretam faptul ca nu ati fost pe deplin multumit de serviciile oferite de Christian Tour.  Conform raportului ghidei, toate obiectivele din program au fost atinse.
Dumneavoastra ati efectuat circuitul, ati beneficiat de toate serviciile contractate, din acest motiv  consideram ca nefondata solicitarea de despagubire."
Eu , care nu ma las niciodata batut , am sunat-o frumos pe doamna ghida , am inregistrat apelul , unde spune clar ca n-a fost contactata in legatura cu sesizarea , nici vorba de asa ceva , si in plus a recunoscut in timpul dialogului cu mine ca nu s-au vizitat toate obiectivele si etc.
Ce imi recomandati? Urmeaza sa fac reclamatie la ANPC si Minsiterul Turismului, Christian Tour nu mai e membru ANAT m-am interesat !
Pentru ca din cele mentionate de tine nu reiese concret, voi ati procedat corect? Mai exact, ati sesizat deficitele la fata locului si in scris? In cazul ca exista deficite la fata locului sau programul deviaza de cel cumparat, asta ar fi fost primul lucru care trebuia facut, altfel adio despagubiri mai tarziu.

Stiu, sunt "maruntisuri" formale, dar trebuiesc si astea indeplinite. Aceste obligatii ale turistului reies din contractul turistic (vezi contractul incheiat de voi cu Chr.T, la Nr.VII: reclamatii) si sunt conform cu OG 107/1999 (vezi acolo Art. 22).

Extras din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice de la Chr. T.
VII. Reclamatii
7.1. In cazul in care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a intocmi o
sesizare in scris la fata locului, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate, legate de realizarea pachetului
de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atat reprezentantului Agentiei, cat si prestatorului de
servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentantilor locali ai turoperatorului).
Datele de contact ale Agentiei CHRISTIAN TOUR sunt:
Telefon: 021 270 00 70
Fax: 021 270 00 88
e-mail: [email protected]
7.2. Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul
in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o
reclamatie in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca, in
termen de 30 zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin, dupa caz. Vor fi luate in
considerare numai reclamatiile facute in nume personal. Nu vor fi acceptate reclamatiile facute in numele mai
multor persoane la finalul programului, despre care CHRISTIAN TOUR nu a fost informata in scris la data
producerii evenimentului.


Art.22, OG 107/1999
(1) Deficiențele constatate de către turist la fața locului, cu privire la realizarea pachetului de servicii contractat, vor fi sesizate prompt, în scris, atât prestatorului de servicii, cât și agenției de turism de la care turistul a cumpărat pachetul de servicii turistice.
(2) Această obligație a turistului trebuie menționată clar și explicit în contract.


#24
bloodindark

bloodindark

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.07.2007
Nu , nu am depus nimic la fata locului (in timpul excursiei sau cum? ce inseamna de fapt la fata locului?) , si chiar daca depuneam , de unde stiu eu ca ajungea unde trebuie si ca nu arunca foaia ghida? poate cu stampila ,semnatura si din partea ei si originalu la mine copia la ea..asa da

#25
danichirita

danichirita

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.07.2018
Mi-a fost contractata  excursia prin Christian Tour, lucru pe care nu o sa-l mai fac niciodata. Cu putine exceptii, doar optimismul si tara minunata, care este Elvetia, ne-a salvat grupul de notiunea de vacanta dezastru.
Voi aminti problemele serioase ;
  • Inca de la inceput, programul primei zile a fost intocmit aiurea, cu decolarea avionului la ora 18.00, cu directia Munchen. Am fost chemati cu 3 (trei) ore inainte, la check in, ca sa pierdem vremea in aeroport. Seara am ajuns tarziu si astfel prima zi a fost ratata, desi ar fi trbuit sa ajungem deja, in acea seara, in Austria. Am dormit in Munchen.
  • In consecinta, in loc sa mergem spre Zurich din Austria, am pornit, a doua zi dimineata, din Germania. De pe la ora 14.00 si pana seara, am “fugarit” prin Zurich, Lucerna si Interlaken.
  • Autocarul, onorabil (se putea si mai bine), dar nu se facea pauza aproape niciodata, intre doua destinatii, asa cum ar fi fost firesc, la circa 2 ore. Nu stiu ce au simtit fumatorii, eu nu fumez, dar eu a trebuit sa ma abtin de la lichide, ca sa nu am probleme. Nu mai spun de notiunea de a intepeni pe scaun.
  • In timpul vizitelor, timpul alocat meselor (exceptie micul dejun) era aproape inexistent. Fiind tot timpul pe fuga, abia aveam vreme de o  bere sau o cafea, comandate repede. Si nici macar pentru cina nu se avea in vedere vreo posibilitate, pentru ca nu toate hotelurile aveau masa de seara, sau aveau doar pizza congelata.
  • Cazarea din orasul Annecy a fost jenanta, camerele duhnind ( mirosind este un termen prea elegant). Hotel prost, cu personal la pamant, cred ca au nota sub 5 pe booking.com. Restul hotelurilor au fost bune sau foarte bune.
  • Datorita unor grave balbaieli, programul a fost dat complet peste cap, dupa cum urmeaza:
    • Aveam programate doua zile separate, ambele deosebite, una pentru zona Zermatt-Matterhorn, alta pentru Glacier express. Ambele au fost comasate intr-o zi, intr-un mod grotesc. De la prima ora am fugit la Gornergrat, cu trenul, sa vedem Matterhorn-ul. Pentru Zermatt n-a mai fost timp. Apoi am plecat cu Glacier Express, dar nu din Zermatt, cum era programat, ci din Brig, unde ne-am dus cu autocarul. N-am mers pana la St. Moritz, ci pana la Chur, ratand astfel partea cea mai frumoasa a traseului.
    • Seara, in loc sa ne intoarcem sa dormim in zona St. Moritz, ne-am intors 250 km (doua sute cinzeci), 6 ore, sa dormim la acelasi hotel din Visperterminen ( un hotel, insa, plasat intr-o zona de vis).
    • Ziua urmatoare am plecat inapoi fix pe acelasi traseu din seara precedenta, 250 km, plus inca 100 Km pana la St. Moritz.
  • Ghidul a fost complet impersonal, desi bine documentat.
  • In ziua plecarii am fost dusi la aeroport cu 4 (patru) ore inainte, deoarece autocarul trebuia sa plece mai departe la frankfurt, sa ia alti clienti.
Concluzie: excursie conceputa de Christian Tour doar cu gandul de a a face bani, nu si de a satisface clientii. Rusine ! O excursie similara, in Tarile Nordice, in urma cu putini ani, cu Paralela 45, a fost un regal total, cu odihna si stare de bine, la preturi comparabile.
9, In ce priveste Booking direct, nu am primit deloc programul excursiei (!!!), exceptand ziua si ora plecarii si sosirii. Chiar si orarul zborurilor a fost comunicat cu 48 ore inainte, intr-o vineri, creand dificultati de transport si cazare pentru un provincial. Sugerez trimiterea programului cu minim 1 saptamana inainte.

#26
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,504
  • Înscris: 14.11.2005
Poate nu am inteles eu bine: voi ati cumparat excursia fara sa stiti programul?

Si cate zile ati avut? Ca vad ca ati plecat din Munchen, ati vazut toata Elvetia si ati ajuns pana in Franta? Inca un pic si treceati oceanul...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate