Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT
Ultima postare: oct 04 2019 18:14, Inițiat de
tatalor51
, iun 14 2017 21:45
·
0
#181
Publicat: 09 iulie 2017 - 11:59
tatalor51, on 08 iulie 2017 - 23:13, said:
Multumesc! Asa sper si eu, desi baietii de la Asko sunt OK Ma repet si-ti doresc sa nu afli tu cat de competenti sunt cei de la Asko |
#184
Publicat: 09 iulie 2017 - 23:02
Nici eu nu am avut vreo problema, dar am abia 1600km. Mi se par ok oamenii de la Asko ca idee, din contactele cu cei de la vanzari si service pentru verificarea de 1000km.
Nu am motive sa suspectez chestii aiurea si Honda sunt masini fiabile, in general. Sa vedem daca si noua generatie de Civic cu turbo continua in acelasi stil. |
#185
Publicat: 09 iulie 2017 - 23:22
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sWjwh1CfoMk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#186
Publicat: 09 iulie 2017 - 23:29
QAZ, on 09 iulie 2017 - 23:22, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sWjwh1CfoMk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de tatalor51, 09 iulie 2017 - 23:32. |
#187
Publicat: 09 iulie 2017 - 23:33
Initiator, felicitari pentru achizitie si sa ai noroc de masina!
foxbat, on 09 iulie 2017 - 12:03, said:
Adica?sunt sau nu okAsko? tatalor51, on 09 iulie 2017 - 23:02, said:
Nici eu nu am avut vreo problema, dar am abia 1600km. Mi se par ok oamenii de la Asko ca idee, din contactele cu cei de la vanzari si service pentru verificarea de 1000km. Nu am motive sa suspectez chestii aiurea si Honda sunt masini fiabile, in general. Sa vedem daca si noua generatie de Civic cu turbo continua in acelasi stil. Oamenii de la Asko sunt ok si foarte intelegatori pana trebuie sa le calci pragul cu probleme in afara reviziilor. De doua ori am fost la ei si de fiecare data m-am umplut de spume. Unele faza au fost de un amatorism colosal, dar astea sunt serviciile pe la noi. |
#188
Publicat: 10 iulie 2017 - 10:48
Reynolds, on 09 iulie 2017 - 23:33, said:
Initiator, felicitari pentru achizitie si sa ai noroc de masina! Oamenii de la Asko sunt ok si foarte intelegatori pana trebuie sa le calci pragul cu probleme in afara reviziilor. De doua ori am fost la ei si de fiecare data m-am umplut de spume. Unele faza au fost de un amatorism colosal, dar astea sunt serviciile pe la noi. |
#189
Publicat: 10 iulie 2017 - 17:27
In alta ordine de idei, am testat de curiozitate cam ce consum pot sa scot daca merg (relativ) calm. Zona Plaza Militari pana la Therme Balotesti (vreo 23km, din care cam jumatate prin oras, dar trafic lejer, de duminica). Viteza 50-70 in oras, 80-100 prin localitatile de langa Bucuresti, 110 in afara. Fara accelerari bruste, mers cat mai cursiv. Rezultat: 6.1l/100km.
Nu intentionez sa-mi bat capul sa merg la modul asta de prea multe ori, eram curios numai. Editat de tatalor51, 10 iulie 2017 - 17:28. |
#195
Publicat: 11 iulie 2017 - 10:00
|
#196
Publicat: 11 iulie 2017 - 10:09
eu la a4 b6 am revopsit mașina pentru că o vroiam mai „proaspătă”. am ales un lac ceramic care a făcut toți banii. sunt puțini cei care știu să îl dea și de obicei nu prea se încumetă decât la anumite culori la care nu se vede efectul de coajă de portocală. are 5 ani de când a fost revopsită și nici măcar zgârieturi de la spălătorie, de la pietricele etc etc nu are. este impecabilă.
|
#197
Publicat: 11 iulie 2017 - 18:25
Reynolds, on 09 iulie 2017 - 23:33, said:
Oamenii de la Asko sunt ok si foarte intelegatori pana trebuie sa le calci pragul cu probleme in afara reviziilor. De doua ori am fost la ei si de fiecare data m-am umplut de spume. Unele faza au fost de un amatorism colosal, dar astea sunt serviciile pe la noi. Intamplator, chiar acum mi-au aparut pe FB niste anunturi ca Honda angajeaza coleg pt service, bimmer-service angajeaza si ei "coleg" etc Deci intrebarile pe forum "sint ok?" nu prea au sens, depinde de om, nu de firma. Azi poate fi unul ok, dar rulajul e f mare, oamenii vin si pleaca, maine poate sa nu fie ok. bobalex18, on 11 iulie 2017 - 09:52, said:
la toate mașinile japoneze vopseaua se zgârie și de la privit. Avusesem un Passat B5 vechi si refuza sa sara vopseaua de pe ea... de ce, nu stiu, poate in 2004-2005 nu era inca ecologia la putere. tatalor51, on 11 iulie 2017 - 09:17, said:
Astazi in parcare: |
#198
Publicat: 13 iulie 2017 - 10:49
fotbal5, on 13 iulie 2017 - 10:37, said:
Am mai zis la numarul mare de masini care s-au vandut si se vand e clar ca sunt si multe probleme. Vinzi 10000000 mil masini vandute la 1% cu probleme ai 100000 de masini problematice, daca vinzi 1000000 clar la 1% ai 10000 in service, deci ce ve gasi in service !! Iar aici vorbim de Romania, dincolo inca se vand aceste masini vechi. Se vand cu multi km chiar daca la noi ajung cu doar aprox 200000 km ele au deja >400000 km ceea ce arata ca au mers mult cu acele motoare praf... Problema cu aceste masini este urmatoarea, toti sunt mecanici si le stiu repara (orice service mergi), chiar daca mai mult fac rau decat bine si cei care isi repara masinile opteaza pentru piesele cele mai ieftine, nu cele mai bune sau originale (mai ales la noi in tara). Si inca ceva, daca iei o masina si nu o verifici daca are km reali, cu carte de service, cum vrei sa ai pretentii ca aceea masina sa mearga bine. Personal nu am achizitionat nici o masinia fara carte de service la zi si verificare la reprezentanta !! Insa vad o gramada de persoane care o verifica ochiometric, o conduce si o cumpara. Dupa care se plange ca a bagat o gramada de bani in ea... Din toate aceste cauze sunt tot mai multe cazaturi pe acest segment de piata (personal am avut 2 masini VW din acea perioada si ambele au mers snur, singura buba care este cunoscuta la acest tip de masini si e generala, este partea electrica care in timp incepe sa pice, dar nu afecteaza motorul). La Honda Civic 10, varianta fiind abia lansata in Europa si, in plus, fiind o masina complet diferita fata de varianta precedenta (motor, suspensii, cutie de viteza, software etc), probabil ca e cel mai sigur sa merg la reprezentanta in caz de eventuale probleme si sunt sigur ca piesele sunt mai greu de gasit si mai scumpe, cel putin deocamdata. Pe de alta parte, am 3 ani garantie bara la bara si inca 2 in care se exclud consumabile (bucse, capete de bara etc). Oricum, eram perfect constient de toate astea atunci cand am cumparat masina, nu am luat decizia in necunostinta de cauza. Deocamdata eu sunt optimist si imi place enorm de mult masina, n-as fi vrut in niciun caz altceva (evident, in range-ul de pret respectiv, nu vorbim de premium sau whatever). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi