Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia 1310 vs Matiz
Last Updated: Jul 06 2009 21:04, Started by
eXecutioner
, Feb 10 2006 15:47
·
0
#181
Posted 06 July 2009 - 16:34
illu_09, on 6th July 2009, 16:42, said: orice ar fi Dacia e o masina superioara. mai ales astea ultimele berline. [...]dar pt drumuri sau treburi de rezolvat vechea dacie nu are limite. ca sa nu mai spun de chestia ca daca dai cu ea in nush ce damb pe un drum unde merg doar tractoarele si range roverurile nu te doare la suflet deloc pt ca stii ca dai cateva sute de mii si o repari ca noua. Dap, este minunat feelingul sa mergi cu Dacia la drum lung vara, plin de transpiratie. Perfect barbatesc! Matizurile fac transalpina(nu transfagarasan). Dacia nu cred ca il termina fara sa fie reparata de 5 ori. De asemenea, matizul este mult mai capabil pe teren naspa datorita ampatamentului mic si a rotilor ce sunt amplasate in colturile masinii. |
#182
Posted 06 July 2009 - 16:49
laurentziu83, on 6th July 2009, 17:31, said: ......................................... Multi ziceti de dacie ca e ieftin de intretinut, ca-i schimbati uleiul la bordura si o reparati cu sarma si izoler, da ia sa aveti o dacie si sa o mentineti la acelasi nivel ca atunci cand a iesit din fabrica, sa vedeti ce scump este si ca mai bagati inca o masina in ea in decurs de 3-4 ani. ............................................. O Dacia luata din ultimele loturi sa stii ca chiar tineau piesele. Chiar si la cele vechi (stiu cata grija am avut de a mea) daca o data ai bagat ce trebuie in ea, te tine mult si bine, schimbi numai atunci cand trebuie (dar sa schimbi!) una-alta. Dar cum orice sofer de Dacia cam face rabat de la calitate si piese de schimb...asta e efectul, ca ''nu tine''. |
#183
Posted 06 July 2009 - 17:10
bai ce zina e matizu si cenusareasa e Dacia
v-am mai zis de dacia mea lasata la 100k km in stare tip top da voi nu si nu... atita timp cit dacia merge daca e legata cu sirma, scoci sau mai stiu eu ce altceva o consider mai fiabila atita timp cit iti place sa surubaresti (e neplacut sa faci asta la drum lung, dar ma rog, te poti obisnui si cu asa ceva daca nu esti presat de timp ) sincer, nu prea am avut dacii prin familie, dar cei din preajma mea nu au avut parte de atitea belele dupa cum sint ele enumerate aici, iar asta ma face sa cred ca ai atitea probleme atunci cind iei o masina fara sa te pricepi (cum fac multi cu masini de la germanea mincatzas) Octavian___28, on 6th July 2009, 17:49, said: Dar cum orice sofer de Dacia cam face rabat de la calitate si piese de schimb...asta e efectul, ca ''nu tine''. |
#184
Posted 06 July 2009 - 17:59
Evergreen, on 6th July 2009, 18:10, said: bai ce zina e matizu si cenusareasa e Dacia Nu chiar..... una e cat de cat masina, iar cealalta........... un fel de barca cu motor de tractor, care mergea pe sosea. Nu se plangea nimeni de dacie pentru ca era normal sa-ti pice cate ceva la cateva sute de km. Daca ar fi fost asa buna si ieftina probabil ca se mai fabrica si acum, dar adevarul e ca era si proasta si scumpa (pt ce oferea). De aia au ramas unii si acum cu sechele si cand isi aleg masina, aleg "orice da nu dacie" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users