Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @xperia_ray!

Circular Makita de negasit in RO

FightBox ar merita transformat ...

Statii cu baterii
 [TEORIE] Ce ati face in cazul une...

Exceptii reale/aparente de la pri...

Se dorește interzicerea algo...

Pret manopera
 Balti de pescuit in Dobrogea - li...

EURO 24 - Meciul 2: Belgia - Roma...

Metru Jysk/Ikea

Pareri complex rezidențial T...
 Camping Franta - Chamonix

Macbook Pro 2019 se blocheaza cu ...

Folie pentru protectie solara

Tur Slovenia.
 

Directbooking sfaturi,recomnadari

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
raduleaelena

raduleaelena

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.02.2013
Buna! Am avut și eu cu ei un sejur in Turcia de pe 02.07. Spun am avut pentru că l am anulat sau reprogramat mai curând. Am reușit să anulam pentru 2020 in ciuda eforturilor lor de a ne convinge că totul va fi bine, cu multe mailuri și insistente, am obținut deocamdată promisiunea scrisa că vom primi vouchere pentru avansul platit. Termenul limita pentru când ar trebui sa primim voucherele este vineri. Atunci o sa vedem exact și care sunt condițiile dar macar nu am pierdut banii (sau cel puțin așa mă consolez momentan 😁). Am comunicat cu ei doar prin mail și le am tot adus argumente solide, cu linkuri și chestii serioase și se pare că a dat roade sau poate că agenta noastră și a făcut treaba așa cum trebuie.
Oricum promit sa va țin la curent cu situația mea, poate mai ajuta și alte persoane.
O zi minunată!

#20
iris_maria

iris_maria

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.05.2020
Buna! Poti sa imi spui te rog ce argumente ai adus? Tot de pe 2.07 avem si noi concediu, saptamana asta ar trebui sa achitam diferenta...ni se raspunde greu la mesaje. Pana acum ni s-a spus doar ca pierdem totul daca anulam, nu a pomenit nimeni nimic de vouchere.

#21
raduleaelena

raduleaelena

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.02.2013
Pai, eu m am tot conversat cu ei încă de la începutul pandemiei și le am menționat de situația din țară dar mai ales de situația din Turcia Nr foarte mare de infectați, morți, închiderea orașelor, restricțiile de trecere a frontierelor (toate cu linkuri din surse credibile). A doua transa trebuia să o plătim până pe 30.04 dar ne au acceptat amânarea plății și Intr un final au acceptat acordarea de vouchere. Dar repet am dat peste o agenta care și a făcut treaba și a fost găsit play. Inca nu am primit voucherele așa că nu e chiar rezolvată treaba dar macar am o promisiune scrisa. Mâine ar trebui să primesc voucherele așa că vă țin la curent. Din experiența mea trebuie sa insistați foarte foarte mult, contractele lor nu sunt, evident, in favoarea clientului dar având în vedere situația actuală trebuie pusă presiune. O seara frumoasa!

#22
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,297
  • Înscris: 05.04.2006
Eu am rezervare in iulie in Bulgaria prin ei, au fost destul de prompti cu raspunsurile.

Mi-au raspuns inclusiv pe facebook.

Saptamana asta am achitat ultima transa si chiar ne-au trimis imediat voucherele de la hotel, desi ma asteptam sa dureze cateva zile.

#23
raduleaelena

raduleaelena

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.02.2013
Pai da, sunt prompti când vine vorba de incasat bani. Ati primit voucherele pentru sejur nu pentru avans cu sejur anulat. Noi la anularea sejururilor si recuperarea avansurilor ne refeream. Oricum nu putem spera decat la mai bine. Gânduri bune!

#24
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,297
  • Înscris: 05.04.2006
Da, am primit voucherele pentru sejur.

Noi avem avantajul ca mergem in iulie, iar pana atunci par sa se rezolve toate problemele legate de intrarea in Bulgaria (cred ca de luni va fi posibila pentru toata lumea fara carantina sau alte declaratii), inclusiv eliminarea izolarii la domiciliu de la intoarcerea in tara (am inteles ca va ramane doar pentru anumite tari 'rosii' sau cele din afara UE, nu e cazul Bulgariei).

Cred ca e aiurea pentru cei care au avut concedii luate de Paste sau in luna mai, cand a fost imposibil de plecat.

Dar din iunie se pare ca rasare soarele si pe strada turismului. Ganduri bune tuturor!

#25
iris_maria

iris_maria

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.05.2020
Radu Elena, ati primit voucherele? Noua ni s-au dat doar informatii standard pana acum...

#26
raduleaelena

raduleaelena

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.02.2013
Buna, iertati ma. Am uitat sa postez. Sambata dimineata am primit voucherele, pe care le putem folosi pentru rezervari in Turcia pentru sezonul 2021, singura conditie este sa rezervam pana la sfarsitul anului. Dar e bine si asa. Sper sa nu fie doar o foaie de hartie fara nici o valoare. Acum nu putem decat sa asteptam. Mai am rabdare poate prindem iarasi ceva reduceri cu earlly booking. Deocamdata nu ne mai grabim. Daca va mai pot ajuta cu ceva va stau la dispozitie. O zi cu soare!

Edited by raduleaelena, 03 June 2020 - 10:40.


#27
iris_maria

iris_maria

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.05.2020
Multumesc mult pentru informatii! Seara frumoasa!

#28
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Mie imi  trimiteau zilnic factura cu diferenta de plata apoi dupa ce am platit imi emite voucherul la insistentele mele apoi stupoare...hotelul se deschide la 1 iulie iar eu am rezervare pe 19 iunie,intre timp se schimba si agenta in pers. daniela fluerasu care nu rasp la mail sau altceva.asta este excrocherie pe fata.ce rau imi pare ca am platit diferenta.

#29
dan25

dan25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 14.05.2009
O agentie jalnica , sunt ok pana platesti dupa numai bataie de joc, aveti mare grija.

#30
jamesonn

jamesonn

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.08.2008
Si eu am probleme cu cei de la directbooking m-au tot amanat /evitat pana a trecut perioada de anulare . Revin cu informatii .

Edited by jamesonn, 17 June 2020 - 14:34.


#31
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Pe mine ma tot evita cu voucherul de la o rezervare anulata.Agenta iulia fluerasu nici nu rasp. La mail ca la telefon e interzis.tb sa ma duc la sediul lor din c-ta cu scandal ca nu se mai poate asa cu nemernicii astia.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate