Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tur auto 2024

Scule parkside x20v

"Compuneri" folosind Roma...

Recomandare AC
 Coramet sau Caparol?

Probleme cu un vecin de pe scara

Ford Focus 2007, motorul se opres...

Ce tip de detergent preferați pen...
 Companie din USA care livreaza in...

Recomandare saltea latex natural

Proceduri vamale Port Constanta

ETF crestere LYMS vs QDVE vs VVSM.
 Sfat achiziție motor pe benz...

Chist operat

Port blocat dupa portare Orange c...

Șomer cu venituri prin parti...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
4438 răspunsuri în acest subiect

#2827
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 73.243
  • Înscris: 15.06.2007

View Postiladi, on 25 septembrie 2017 - 11:30, said:


Sa inteleg ca sunteti toti la cura de subnutritie si calatoriti doar cu MasterCard? Posted Image

un adult = 70 kg

o adulta = 50 kg

un copil = 15 - 20 kg

raman ca bagajele (multe) cantaresc undeva la 10 - 15 kg?
Fiu meu de 5 ani are 34 de kile..  deci mai pune acolo. Bagajele hat  cacalau.

View Postlula_canci, on 26 septembrie 2017 - 15:10, said:

Ala sigur e ulei? Asa negru? De fapt asa negru am vazut ultima oara dupa 10k km cu raposata Dacie 1310 din '95
Culoarea uleiului nu are nici o relevanta.


#2828
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.387
  • Înscris: 24.03.2007
Cand il pune galben si el ajunge negru, ceva imi spune ca nu e ok. Dar chiar nu ma pricep, la modu serios, doar imi da de banuit ca nu e ok.

#2829
gnd

gnd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 99
  • Înscris: 11.02.2007

View Postutopium, on 26 septembrie 2017 - 15:25, said:

@gnd, uleiul e la jumatea spatiului ala "punctat" la mine, deci e mai sus ca la tine cu vreun centimetru, lichidul de racire e tot cam asa, poate chiar o idee mai jos. Deci probabil trebuie completat antigel ... cu uleiul inca nu sunt hotarat daca sa fac un schimb pe la 20.000 (cam pe la intrarea in iarna la mine) sau nu ...
Eu m-am hotarat sa-l schimb.Imi fac programare si cer schimb de ulei,filtru ulei si aer.
Din ce am observat eu,uleiul dispare cand rulezi in regim de autostrada (130-150km/h).

#2830
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 440
  • Înscris: 08.07.2009

View Postgnd, on 26 septembrie 2017 - 16:13, said:

Eu m-am hotarat sa-l schimb.Imi fac programare si cer schimb de ulei,filtru ulei si aer.
Din ce am observat eu,uleiul dispare cand rulezi in regim de autostrada (130-150km/h).
Lichidul de racire trebuie completat, nu degeaba are un nivel minim pe borcan, cu cat volumul lichidului de racire e mai mic cu atat e mai dificila racirea motorului. E fizica, un volum mai mare de lichid, racesc mai repede aceeasi suprafata!


Un ulei asa negru e normal la un motor diesel, la un motor benzina, uleiul trebuie sa ramana curat de la un schimb la celalalt.

Consumul de ulei e ceva "normal" la motoarele TSI de la VAG, mai ales la viteze/turatii mari.

Eu personal nu las un interval mai mare de maxim 15.000 km intre schimburile de ulei si filtru ulei+aer; asta daca vrei sa ai grija de acel motor si sa nu iti "moara" din cai in timp. Ca sa fim fatalisti, in societatea noastra bazata pe consum, VAG are interesul ca sa iti vanda o alta masina dupa 5-7 ani, nu sa te tina asta cam masinile VAG care inca circula pe strazi din anii 2000. A doua problema e calitatea uleiului din Romania, care trebuie sa recunoastem, e contrafacut in proportie de peste 50%. Chiar si cel de la reprezentanta e luat pe aceleasi cai de achizitie ca magazinele online si magazinele de la colt, nu trimis special de la compania mama. Fa un test si cere un ulei peste medie (Motul, LM, etc), o sa ai surpriza sa iti ofere doar Castrol, Mobil 1 care sunt in topul contrafacutelor.

#2831
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.329
  • Înscris: 23.02.2017

View Postlula_canci, on 26 septembrie 2017 - 15:47, said:

Cand il pune galben si el ajunge negru, ceva imi spune ca nu e ok. Dar chiar nu ma pricep, la modu serios, doar imi da de banuit ca nu e ok.
dar cum vrei sa iasa, tot galben ca la inceput? Atunci nu il mai schimbi.
Am avut zeci de masini, la toate iese negru uleiul. De fapt, daca scoti joja, va fi galben doar in primele ore sau zile dupa ce l-ai bagat in motor.

View Postgnd, on 26 septembrie 2017 - 16:13, said:

Din ce am observat eu,uleiul dispare cand rulezi in regim de autostrada (130-150km/h).
Asta indica o problema pe undeva... chiar daca "asa face toate" tot nu e chiar ok.
Desi in cartea tehnica la Honda scria ca e "normal" sa se "manance" chiar si 1l de ulei la 10.000km

View Postberila_mz, on 26 septembrie 2017 - 18:46, said:

Un ulei asa negru e normal la un motor diesel, la un motor benzina, uleiul trebuie sa ramana curat de la un schimb la celalalt.
Nu sint de acord cu asta... uleiul nu are cum sa ramana curat. Parerea mea

#2832
Micenae

Micenae

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.142
  • Înscris: 22.08.2017

View Postberila_mz, on 26 septembrie 2017 - 18:46, said:

Lichidul de racire trebuie completat, nu degeaba are un nivel minim pe borcan, cu cat volumul lichidului de racire e mai mic cu atat e mai dificila racirea motorului. E fizica, un volum mai mare de lichid, racesc mai repede aceeasi suprafata!


Un ulei asa negru e normal la un motor diesel, la un motor benzina, uleiul trebuie sa ramana curat de la un schimb la celalalt.

Consumul de ulei e ceva "normal" la motoarele TSI de la VAG, mai ales la viteze/turatii mari.

Eu personal nu las un interval mai mare de maxim 15.000 km intre schimburile de ulei si filtru ulei+aer; asta daca vrei sa ai grija de acel motor si sa nu iti "moara" din cai in timp. Ca sa fim fatalisti, in societatea noastra bazata pe consum, VAG are interesul ca sa iti vanda o alta masina dupa 5-7 ani, nu sa te tina asta cam masinile VAG care inca circula pe strazi din anii 2000. A doua problema e calitatea uleiului din Romania, care trebuie sa recunoastem, e contrafacut in proportie de peste 50%. Chiar si cel de la reprezentanta e luat pe aceleasi cai de achizitie ca magazinele online si magazinele de la colt, nu trimis special de la compania mama. Fa un test si cere un ulei peste medie (Motul, LM, etc), o sa ai surpriza sa iti ofere doar Castrol, Mobil 1 care sunt in topul contrafacutelor.

Habar n-ai.

#2833
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.224
  • Înscris: 14.08.2007
Asa scrie si in cartea Octaviei, mai ales in rodaj, ca e normal sa consume mai mult ulei ... dar mie nu mi-a consumat si am 17.500 de km aproape cu acelasi ulei. Si chiar am facut multe teste/reprize pana la 160, etc.

Cat despre afirmatii ca ar trebui sa ramana uleiul transparent ... Posted Image Nici eu n-am vazut asa ceva inca la nici o masina dupa ce a fost folosit un ulei 15.000 de km.

Editat de utopium, 26 septembrie 2017 - 19:29.


#2834
gnd

gnd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 99
  • Înscris: 11.02.2007

View Postutopium, on 26 septembrie 2017 - 19:29, said:

Asa scrie si in cartea Octaviei, mai ales in rodaj, ca e normal sa consume mai mult ulei ... dar mie nu mi-a consumat si am 17.500 de km aproape cu acelasi ulei. Si chiar am facut multe teste/reprize pana la 160, etc.


Nu e vorba de reprize,e vorba de mers constant pe autoatrada ore intregi la viteze de 130-150Km/h.

#2835
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.387
  • Înscris: 24.03.2007

Quote

dar cum vrei sa iasa, tot galben ca la inceput? Atunci nu il mai schimbi.
Am avut zeci de masini, la toate iese negru uleiul. De fapt, daca scoti joja, va fi galben doar in primele ore sau zile dupa ce l-ai bagat in motor.

Am avut Dacie, si scoteam uleiul negru smoala dupa 8000km. Am avut Ford Ka, si scoteam uleiul negru-ish dupa 8000km. Acum am Hyundai i20, si dupa 14500km, uleiul era maro, din galben. Nu negru. Are colegul Kia Rio, si am vazut personal cum arata uleiul dupa 12000km, asta la o masina ce tocmai a ajuns la 50000km, si e tot maro cel mult, din galben.

Ca voi ziceti ca e normal sa fie negru smoala... Cum ziceam, chiar nu ma pricep, zic doar din experienta ce am gasit, ce am vazut si ce am crezut ca e normal. O fi anormal motorul in care ramane uleiul maro?

#2836
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.224
  • Înscris: 14.08.2007
Nu e negru, e maro si asta ... cand il dai pe un servetel alb iti dai seama, nu pe joja care e neagra.

View Postgnd, on 26 septembrie 2017 - 19:51, said:

Nu e vorba de reprize,e vorba de mers constant pe autoatrada ore intregi la viteze de 130-150Km/h.
Nu mi se pare ca a merge la 3.000 de ture intr-a 6-a e vreun mare stres pentru motor ... mai degraba o stresezi cand faci reprize unde o turezi pana la 6.000 de ture.

#2837
gnd

gnd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 99
  • Înscris: 11.02.2007
Era vorba despre consum de ulei,nu despre stres.Consuma ulei la mers constant cu viteza de peste 120km/h.In oras sau pe nationale nu poti merge cu viteza mare constant,nu consuma ulei.

[ https://s26.postimg.org/6m57q1q3p/IMG_20170926_161525.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de gnd, 26 septembrie 2017 - 21:00.


#2838
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.035
  • Înscris: 14.08.2010
Mie imi pare un ulei normal ce ai tu acolo, eu il schimb la 7500, motor benzina turbo nici nu se aude 40k km.o aingura data l-am schimbat la 15k  fix si era negru taciune, dar nu cred ca e vreo problema, cand il schimb e maroniu.

#2839
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.224
  • Înscris: 14.08.2007

View Postgnd, on 26 septembrie 2017 - 20:55, said:

Consuma ulei la mers constant cu viteza de peste 120km/h.
Si care ar fi diferenta intre a merge cu 130 la 3000 de ture intr-a sasea si a merge cu 70 la 3000 de ture intr-a treia? Ca diferenta de viteza e din transmisie/multiplicare, nu la motor care merge la fel, nu? Nu stiu, eu nu vad un motiv pentru care ar fi asa, mai degraba daca faci des reprize in care il duci prin toata plaja de turatii ar fi justificat sa consume mai mult decat daca mergi constant la 3000 de ture. Eu stiu ca daca mergi mult in oras (unde plaja de turatii e mult mai mare si trecerea mult mai rapida) e recomandat sa schimbi mai des uleiul ... nu invers. De aia ma si gandesc sa nu ma duc cu uleiul pana la 30.000 cum "recomanda" masina, pentru ca eu merg mult in oras.

Editat de utopium, 26 septembrie 2017 - 22:04.


#2840
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.662
  • Înscris: 17.07.2014
Schimbați uleiul la 1 an sau 15 de km.


#2841
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.661
  • Înscris: 04.01.2017
De curiozitate in cazurile unde se''recomanda'' schimbul la 30 de mii km, scrie si la cati ani?

Nu de alta dar stiu persoane care fac 3000 km pe an :) :)

#2842
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.662
  • Înscris: 17.07.2014
Uleiul îmbătranit își pierde în proprietăți.
O sa-ti dai seama după 10 ani sau 150.000 de km de diferență.
Dacă ai motor cu turbina, o sa vezi mult mai devreme diferența.

#2843
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 46.224
  • Înscris: 14.08.2007

View Postfarausername, on 27 septembrie 2017 - 07:04, said:

De curiozitate in cazurile unde se''recomanda'' schimbul la 30 de mii km, scrie si la cati ani?
Da, 2 ani sau 30.000 km zice la Octavia.

View Postiliemirea, on 27 septembrie 2017 - 08:44, said:

O sa-ti dai seama după 10 ani sau 150.000 de km de diferență.
Nu-mi iau masina noua ca sa o tin pana la 150.000 de km, probabil o sa o dau pe la 100.000 de km (si mai rapid daca apare o hibrida interesanta) ... dar na, daca il schimb la 1.5 ani si 20.000 de km tot e mai bine decat recomanda ei.

Editat de utopium, 27 septembrie 2017 - 09:03.


#2844
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.918
  • Înscris: 27.04.2010
Uleiul si schimburile de ulei "long life" (30k km) este/sunt pentru tarile unde "se circula" omeneste, nu ca la noi, la futu-i ma-sa ... acum pleci, acum opresti.
In cazul traficului de la noi uzurile sunt mult mai mari, de aceea se recomanda schimbul la un an sau maxim 15k km.
Acum, ca schimbi la un an sau un an jumate, nu-i un capat de tara ... Peste un an jumate insa, uleiul deja incepe sa piarda din proprietati, mai ales in contextul unui ulei contrafacut.
Ca sa-ti dai seama mai usor de aceste pierderi de proprietati, freaca intre degete uleiul nou, sa vezi cat de "gras" este, si fa aceeasi operatiune dupa un an.
Chiar daca uleiul este cat de cat curat, se simte ca nu mai are aceeasi putere de ungere ... nu mai este la fel de "gras".

Editat de shymano, 27 septembrie 2017 - 09:23.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate